Pesetkö takapuolesi isolla asialla käynnin jälkeen?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
Ehkäpä juuri monen ennakkoasenteen takia kukaan ei uskalla sanoa sitä, kun pidetään jotenkin outona ja ylihygieenisenä...!!!

Itse olen pessyt varmaan reilu 10 vuotta enkä enää "voi olla" pesemättä. Joskus jos joutuu käymään kakkosella töissä, on ihan karmeen likanen olo koko loppupäivän vaikka kuinka kova väännös olisi.
Ja kyllä, käyn suihkussa myös joka ilta, mutta jos teen sonnan aamulla, en voisi kuvitella ilman alasuihkua olevani iltaan asti.
Mitään tulehduksia tai muita ongelmia ei ole tänä aikana ollut, joten ei ole ainakaan tämä hygieenisyys mitään haittaa aiheuttanut.

Ja jos aletaan miettimään ihan yksityiskohtaisia juttuja, niin jos väännät karmeen kovan pökylän, niin eikös se pönttöön loiskahtaessaan kastele koko per*een??? Onpa kiva sitten vetää housut jalkaan kun takapuoli on märkä vessavedestä. (olkoonkin että olisi pyyhitty)
No pitääkö joku pyllynsä pesevistä itseään outona? Minä käsitin, että se on heidän mielestään ihan normaalia.

Ja miksei siellä töissä voi sitten pestä?

Jotenkin nurinkurista, että ei voi olla pesemättä ja ajatella, että on iljettävää, jos ei näin tee, mutta kuitenkin itse hävetään sitä tapaa.
 
pallero
en pese, pyyhin. Mutta lapsella (ja miehellä..) on niin hyvä suolen toiminta, että täytyy pestä. On sen verran pehmeää laatua tavara, että jos pelkällä paperilla toimitaan, niin menee puoli rullaa kerralla. Sitten kysymys kaikille: jos kätesi osuu paskaan, niin riittääkö sinulle paperilla pyyhkiminen vai pesetkö sen vedellä..? ;)
 
kerttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
Ehkäpä juuri monen ennakkoasenteen takia kukaan ei uskalla sanoa sitä, kun pidetään jotenkin outona ja ylihygieenisenä...!!!

Itse olen pessyt varmaan reilu 10 vuotta enkä enää "voi olla" pesemättä. Joskus jos joutuu käymään kakkosella töissä, on ihan karmeen likanen olo koko loppupäivän vaikka kuinka kova väännös olisi.
Ja kyllä, käyn suihkussa myös joka ilta, mutta jos teen sonnan aamulla, en voisi kuvitella ilman alasuihkua olevani iltaan asti.
Mitään tulehduksia tai muita ongelmia ei ole tänä aikana ollut, joten ei ole ainakaan tämä hygieenisyys mitään haittaa aiheuttanut.

Ja jos aletaan miettimään ihan yksityiskohtaisia juttuja, niin jos väännät karmeen kovan pökylän, niin eikös se pönttöön loiskahtaessaan kastele koko per*een??? Onpa kiva sitten vetää housut jalkaan kun takapuoli on märkä vessavedestä. (olkoonkin että olisi pyyhitty)
No pitääkö joku pyllynsä pesevistä itseään outona? Minä käsitin, että se on heidän mielestään ihan normaalia.

Ja miksei siellä töissä voi sitten pestä?

Jotenkin nurinkurista, että ei voi olla pesemättä ja ajatella, että on iljettävää, jos ei näin tee, mutta kuitenkin itse hävetään sitä tapaa.
Vastasin tälle hoitoalalla olevalle joka asiaa ihmetteli(?).
Ja eiköhän nyt ollut kyse juuri siitä, että ei-pesevät pitävät tätä tapaa ihmeellisenä jos joku pitää, tuskin me itse.

Töissä ei voi pestä kun ei ole suihkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
en pese, pyyhin. Mutta lapsella (ja miehellä..) on niin hyvä suolen toiminta, että täytyy pestä. On sen verran pehmeää laatua tavara, että jos pelkällä paperilla toimitaan, niin menee puoli rullaa kerralla. Sitten kysymys kaikille: jos kätesi osuu paskaan, niin riittääkö sinulle paperilla pyyhkiminen vai pesetkö sen vedellä..? ;)
Pesen tietysti. :eek:
 
memmu
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Sitten kysymys kaikille: jos kätesi osuu paskaan, niin riittääkö sinulle paperilla pyyhkiminen vai pesetkö sen vedellä..? ;)
Aika hyvä pointti...
Mä sitten taas kysyn, että käytätkö sä esimerkiksi ruuan takapuolen kautta, ennen kun laitat sen suuhun.. ?
 
No,riippuu ensinnäkin kakin laadusta,jos kovaa niin en ja jos löysää niin kyllä.
Samoin riippuu paikasta,aina ei käsisuihkua käsillä.

Mutta pesen kyllä iltaisin ahterini,että uskoisin siinä päivän paskojen huuhtoutuvan.

Ja mitä tulee tuohon
että peseekö kädet jos osuu paskaa...
nooh,en perseellä syö,joskus käsin kyllä.

Eli kädet pesen,persiin toisinaan.
:D
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja likrimas:
No pe*settä en pese. Paperi riittää, mutta että kädet! No tietenkin nyt kädet pestään jos niinhin pa*kaa osuu!
Pesen penaalin ison asian jälkeen. Ja kädetkin sitten vielä, oli osunut kakkaan tai ei.
 
Kimppa
Ei ole vatsavaivoja eikä yleensä löysää vatsaa, mutta pesen kyllä aina jos olen kotona. On tullut tavaksi, enkä osaisi jättää pesemättä.

On kyllä tärkeä aihe taas tämäkin :LOL: :LOL: :LOL:
 
aaq
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Noh ehkä minäkin vastaan tähän...Pesen =) Opin tavan synnytyksen jälkeen, kun takamus oli niin hellä, ettei uskaltanut paperia edes näyttää. Siitä se sitten jäi tavaksi ja nyt en osaa siitä enää luopua.
ensimmäinen järkevä syy asialle :D
 
kakkapöpö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka estätte sen kakka-perseisen veden roiskumisen pimpan puolelle? kun pitää olla niin hygieeninen niin eihän takaosaston bakteerit saa päästä etupuolelle.
No voi hyvä tavaton. Miten sinä voit pestä pehvasi suihkussa sitten samasta syystä? Ei se nyt niiin tarkkaa ole jos muutama pisara menee sinne tänne. Ja eiköhän se ole joka tapauksessa suurempi riski jättää ne kakkapöpöt pehvaan ja pikkuhousuihin muhimaan kuin pestä ne heti pehvasta pois??
 
jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Noh ehkä minäkin vastaan tähän...Pesen =) Opin tavan synnytyksen jälkeen, kun takamus oli niin hellä, ettei uskaltanut paperia edes näyttää. Siitä se sitten jäi tavaksi ja nyt en osaa siitä enää luopua.
Hyi hitto! Ei se pelkällä vedellä puhdistu. Kyllä kantsii ensin silpasta paperilla ja sitten vasta huuhtoa. :x
 

Yhteistyössä