Petin poikaystävääni

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos mä pettäisin...
... niin mä en missään tapauksessa kertoisi.

Jos pettäisin huvikseni ja koska se on kivaa, niin mun ei tarttis. Koko kylä tietäis muutenkin et mä olen armoton häntäheikki.

Jos pettäisin rakastani ja katuisin niin ei mun sieluni puhdistuisi kaatamalla paskaämpäri rakkaani niskaan. Yrittäisin kaikkeni pitääkseni asian piilossa ja yrittäisin kaikkeni ollakseni parempi ihminen.

nimim. kolkytä vuotta humppaa ja lukemattomia tilaisuuksia pettämiseen, jos olis tahtonu
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos mä pettäisin...
... niin mä en missään tapauksessa kertoisi.

Jos pettäisin huvikseni ja koska se on kivaa, niin mun ei tarttis. Koko kylä tietäis muutenkin et mä olen armoton häntäheikki.

Jos pettäisin rakastani ja katuisin niin ei mun sieluni puhdistuisi kaatamalla paskaämpäri rakkaani niskaan. Yrittäisin kaikkeni pitääkseni asian piilossa ja yrittäisin kaikkeni ollakseni parempi ihminen.

nimim. kolkytä vuotta humppaa ja lukemattomia tilaisuuksia pettämiseen, jos olis tahtonu
Anteeksi vain mutta käsittämätöntä paskaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
Meinaat että AP kompastui miehen vehkeen päälle vai miten tuo muka on vahinko?
Alko heikentää harkintakykyä.
Ja muutenkin; ihmisiähän tässä ollaan.

Ap tekee omat päätöksensä ja sinulla on oikeus kritisoida häntä.
Minullakin on oikeus esittää oma mielipiteeni asiasta, jopa sellainen mikä ei sinua miellytä.
 
Alko heikentää harkintakykyä.
Ja muutenkin; ihmisiähän tässä ollaan.

Ap tekee omat päätöksensä ja sinulla on oikeus kritisoida häntä.
Minullakin on oikeus esittää oma mielipiteeni asiasta, jopa sellainen mikä ei sinua miellytä.
AP teki kuitenkin ihan itse päätöksen teostaan, ei se ollut mikään vahinko. Mielipiteiden esittämistä en kritisoinutkaan.
Tämä tietenkin minun oma (siis se oikea ;) ) mielipiteeni, muilla voi olla omiansa (vääriä ;) ) mielipiteitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Kerran pettäjä, aina pettäjä. Olet perinyt huorageenit ja niille et mitään voi. Kannattaa kertoa ja päästää hyvä mies kiertoon.
Huorageenit, mitä ne on? Mun vanhemmat olivat yhdessä parikymppisistä kuolemaan asti, kumpikin ainut toisilleen aina.
Itse olen kerran pettänyt. En tavaksi ottanut. Alkoholia en käytä ja baareissa en kulje, kuolisin tylsyyteen siellä.
 
Joillekin pettäminen on tosi paha asia ja romuttaa koko suhteen.
On ihan ymmärrettävää, että luottaus on mennyttä, jos puoliso tekee jotakin, mille on yhdessä sovittu ehdoton EI!
How ever....pettämisestäkin saattaa selvitä ja luottamuksen saada takaisin.
Kaikki on kiinni ihmisistä itsestään; uskaltaako enää luottaa/haluaako enää luottaa, ja kuinka pettäjä kykenee olla mukisematta kuin avoin kirja, niin kauan kuin on tarpeen.
Voi olla, että suhde on jopa vahvempi sen jälkeen kun luottamus on kerran menetetty.

Pettäminen on kuitenkin aina perseestä!
Jos jotakin sovitaan niin siitä pidetään kiinni!
 
AP teki kuitenkin ihan itse päätöksen teostaan, ei se ollut mikään vahinko. Mielipiteiden esittämistä en kritisoinutkaan.
Tämä tietenkin minun oma (siis se oikea ;) ) mielipiteeni, muilla voi olla omiansa (vääriä ;) ) mielipiteitä.
Mä juon aivan helvetisti liikaa viinaa. Valitettavasti.

Mut en ole koskaan käyttänyt sitä tekosyynä yhtään mihinkään. ”Ai tuli tehtyä tuhoa/vahinkoa/harmia” Olimpas kännissä. Ei toimi mulla henkilökohtaisesti eikä suomen laissa.
 
vierailija
Kyl ihmiset on kovassa kännissä erittäinkin kummallisia ja tekevät ihme juttuja. Ei sillä, että se olisi mikään hyvä selitys, mutta kyllähän kaikki sen tietää, ettei kännissä oikein hoksottimet pelaa.
Höpsis rakas ystävä. Otetaanpas tähän luonnontieteellinen selitys, johon sinä et tietenkään uskovaisena voi uskoa, koska et usko evoluutioonkaan:
- luonnossa elämä perustuu kilpailuun, jossa vahvin jää eloon ja heikoin kuolee;
- mikäli kettu ajaa jänislaumaa takaa, nappaa kettu lauman heikoimman yksilön;
- mikäli vedät kovan kännin, kuolevat ensin huonot aivosolut ja hyvät jäävät jäljelle;
- kun vain hyvät aivosolut ovat jääneet jäljelle, kännissä saa elämänsä parhaat, ja toteuttamiskelpoiset ideat :)
 

Yhteistyössä