Philip Mutisya Kimuyan ja John Marc Okellon saivat vankeustuomion törkeästä raiskauksesta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole loukkaantunut, vaan huvittunut. Sinä tykkäät kertoa, mitä muiden pitää tehdä, mutta et itse tee niin. On helppoa esittää varakasta netissä :LOL:
Olenko kertonut mitä muiden tulee tehdä? Oon kyseenalaistanut iljettävän irtopisteiden keruun ja aivottoman apinoinnin. Kannattaisikohan ennemmin yrittää keskittyä aluksi vaikka integroimaan maahanmuuttajia tähän yhteiskuntaan? On muuten erittäin iljettävää vasemmistolaista ajattelua etsiä syyllisiä omiin itse aiheutettuihin ongelmiin muista.

Enkä esittänyt varakasta Se on ihan eri asia kuin olla hyvätuloinen. Toki minulle kertyy jatkuvasti varallisuutta, mutta sekään ei ole sinulta pois. Yritä olla siis loukkaantumatta.
 
Olenko kertonut mitä muiden tulee tehdä? Oon kyseenalaistanut iljettävän irtopisteiden keruun ja aivottoman apinoinnin. Kannattaisikohan ennemmin yrittää keskittyä aluksi vaikka integroimaan maahanmuuttajia tähän yhteiskuntaan? On muuten erittäin iljettävää vasemmistolaista ajattelua etsiä syyllisiä omiin itse aiheutettuihin ongelmiin muista.

Enkä esittänyt varakasta Se on ihan eri asia kuin olla hyvätuloinen. Toki minulle kertyy jatkuvasti varallisuutta, mutta sekään ei ole sinulta pois. Yritä olla siis loukkaantumatta.
Kannattaisikohan niiden maahanmuuttajien itse kotoutua? Integroituminen ei ole mahdollista, jos ei itse halua oppia suomen kieltä, opiskella ammattia ja mennä töihin. Myös tyttöjen ja naisten kohtelun pitäisi muuttua maahanmuuttajien keskuudessa, jos he oikeasti haluavat kotoutua. Mutta kuten olemme nähneet monissa muissa maissa, niin etenkin muslimit eivät halua integroitua, vaan he jatkavat samaa elämää eurooppalaisten rahoilla.

No esitä ne todisteet siitä hyvätuloisuudesta sitten :LOL:
 
vierailija
Kannattaisikohan niiden maahanmuuttajien itse kotoutua? Integroituminen ei ole mahdollista, jos ei itse halua oppia suomen kieltä, opiskella ammattia ja mennä töihin. Myös tyttöjen ja naisten kohtelun pitäisi muuttua maahanmuuttajien keskuudessa, jos he oikeasti haluavat kotoutua. Mutta kuten olemme nähneet monissa muissa maissa, niin etenkin muslimit eivät halua integroitua, vaan he jatkavat samaa elämää eurooppalaisten rahoilla.

No esitä ne todisteet siitä hyvätuloisuudesta sitten :LOL:
On se mahdollista ja osittain Suomessa ollaan onnistuttukin. Ongelmatapauksia on toki mamuissakin, kuten kantasuomalaisissa. Edellisissä kuitenkin vähemmän.

Ja miksi nyt takerrut noin hanakasti hyvätuloisuuteeni?! Kateellinen uteliaisuus taisi ottaa vallan ? Sen verran voin vielä kutitella, että maisterin paperit on taskussa. Ei ole synti olla ahkera ja lahjakas.
 
vierailija
On se mahdollista ja osittain Suomessa ollaan onnistuttukin. Ongelmatapauksia on toki mamuissakin, kuten kantasuomalaisissa. Edellisissä kuitenkin vähemmän.

Ja miksi nyt takerrut noin hanakasti hyvätuloisuuteeni?! Kateellinen uteliaisuus taisi ottaa vallan ? Sen verran voin vielä kutitella, että maisterin paperit on taskussa. Ei ole synti olla ahkera ja lahjakas.
Ei taida "lahjakkuutesi" kuitenkaan ulottua todennäköisyyslaskentaan tai logiikkaan? Muistuvatko Optulan tulokset mamujen rikostilastoista mieleen?
 
vierailija
Olenko kertonut mitä muiden tulee tehdä? Oon kyseenalaistanut iljettävän irtopisteiden keruun ja aivottoman apinoinnin. Kannattaisikohan ennemmin yrittää keskittyä aluksi vaikka integroimaan maahanmuuttajia tähän yhteiskuntaan?
Ei kukaan kerää irtopisteitä, vaan kommentoi tapahtuneita asioita ja samalla muistuttaa, että toisinkin olisi voinut toimia. Voin paljastaa omalta osaltani, että olen osallistunut tähän maahanmuuttopoliittiseen keskusteluun jo runsaat 30 vuotta. Kun aloitin, ei sitä voinut käydä netissä kun nettiä ei ollut. Sitä käytiin koulujen käytävillä ja yleisönosastoissa. Olisi perin juuri outoa, jos näitä keskusteluja käyneet ihmiset eivät saisi palata niihin keskusteluihin enää myöhemmin kun se onkin "irtopisteiden keruuta". Se ei kuitenkaan ole irtopisteiden keruuta kun joku suvakki jauhaa silmät sinisinä p*skaa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

Ja ei kannata keskittyä integroimaan maahanmuuttajia yhteiskuntaan koska huomattavasti fiksumpaa on olla luomatta sellaista tilannetta, jossa maahanmuuttajia täytyy integroida yhteiskuntaan. Miksi hoitaa ongelmia, jotka voi hyvin yksinkertaisesti estää syntymästä?
 
Ei tää oo edelleenkään mikään puolustus. Rikos on aina rikos teki sen kuka tahansa. Mut jotkut vaan välineellistää tälläisen kusipäisen teon. Ja se on ihan saatanan mautonta. Jos vaikka aluksi lahjottaisitte seuraavan palkkanne tai työttömyyspäivärahanne rikosten uhrien hyväksi. Kun nyt vaan jotain muuta kuin ilon irti ottamista uhrin kustannuksella.
Siis hetkinen?
1. Miten mikään rahamäärä auttaa raiskauksen uhria?
2. Miksi Suomeen pitää tuoda rikollisia?
3. Miksi suomalaiset ovat velvollisia maksamaan uhrimaksua ulkomaalaisten rikollisten aiheuttamista vahingoista?
4. Eikö kohtuullista olisi se, että ne, jotka kannattavat humanitääristä maahanmuuttoa ovat myös maksumiehinä? He voisivat ruksata verokortistaan kohdan kannatusvero ja kustantaa näin tänne tulleiden elämisen sekä rikoksista aiheutuneet kustannukset?
 
vierailija
Rikollisten puolustaminen on irtopisteiden keräilyä paljon enemmän kuin haitallisen maahanmuuton arvostelu.

Sinä, joka kerrot olevasi hieman hyväosaisempi; et varmaan sitten asu Itäkeskuksessa tms keskittymässä, joten kommentoit asioita, joita et itse joudu kokemaan. Se on sama kuin neitsyt paasaa seksistä. Jos minua olisi pyydetty liikkumaan yöllä Itiksessä vaikka 20v sitten; ei ongelmaa. Vuonna 2019; en enää uskalla. Ja mikä on syynä?

Itse olen myös kaikkien tulokeskiarvojen yläpuolella sekä olen naimisissa maahanmuuttajan kanssa. Olen myös asunut muutaman vuoden Ruotsissa ja nähnyt elämää siellä. Suomi seuraa vain muutaman vuoden perässä.

Ihan jokaista tulijaa ei kannata ottaa vastaa. ja asian ihanuudesta voi lähteä kyselemään:
a) saamelaisilta
b) maoreilta
c) Pohjois-Amerikan intiaaneilta
d) Etelä-Amerikan alkuperäiskansoilta
e) Australian aborginaaleilta
jne.jne.
 
vierailija
Siis hetkinen?

4. Eikö kohtuullista olisi se, että ne, jotka kannattavat humanitääristä maahanmuuttoa ovat myös maksumiehinä? He voisivat ruksata verokortistaan kohdan kannatusvero ja kustantaa näin tänne tulleiden elämisen sekä rikoksista aiheutuneet kustannukset?
Erinomainen ehdotus! Tämä vähentäisi merkittävästi maahanmuttovastaisuutta, kun ne jotka rötöstelijöitä tänne hinkuvat vastaisivat kaikista sen aiheuttamista kustannuksista. Ja näitä raiskareita otettais vaan just sen verran kuin verotulot antavat periksi, ettei homma kaadu muiden kuin vapaaehtoisen niskaan.
 
On se mahdollista ja osittain Suomessa ollaan onnistuttukin. Ongelmatapauksia on toki mamuissakin, kuten kantasuomalaisissa. Edellisissä kuitenkin vähemmän.

Ja miksi nyt takerrut noin hanakasti hyvätuloisuuteeni?! Kateellinen uteliaisuus taisi ottaa vallan ? Sen verran voin vielä kutitella, että maisterin paperit on taskussa. Ei ole synti olla ahkera ja lahjakas.
Miten Suomessa on onnistuttu mielestäsi kotouttamisessa? Kun yleinen konsensus jopa vihervasemmiston keskuudessa on, että kotouttaminen on epäonnistunut, etenkin humanitaarisin syin maahan tulleilta.

Itse otit hyvätuloisuutesi esille ja nyt vielä maisterintutkintosi. Jos ajattelit, että hyvätuloisuus ja koulutusaste jollain lailla tuo lisäpontta argumentteihisi, niin olet väärässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
On se mahdollista ja osittain Suomessa ollaan onnistuttukin. Ongelmatapauksia on toki mamuissakin, kuten kantasuomalaisissa. Edellisissä kuitenkin vähemmän.

Ja miksi nyt takerrut noin hanakasti hyvätuloisuuteeni?! Kateellinen uteliaisuus taisi ottaa vallan ? Sen verran voin vielä kutitella, että maisterin paperit on taskussa. Ei ole synti olla ahkera ja lahjakas.
Toisilla on tohtorin paperit taskussa ilman sen suurempaa ahkeruutta:ROFLMAO:

Hyvätuloisuus meinaa useimmiten sitä, että voit valita asuinpaikkasi, etkä joudu päivittäin tekemisiin humanitäärisen maahanmuuton seurausten kanssa.
Minäkin olen hyvin kaukana niistä seurauksista, joista kovin moni suomalainen kärsii jo päiväkotiikäisestä alkaen. Olen kuitenkin pätevä tulkitsemaan tilastoja ja kuuntelemaan sekä näkemään mitä humanitäärinen maahanmutto on saanut aikaan naapurimaassamme ruotsissa.
Ei tarvitse tohtorin pätevyyttä takataskuun ymmärtääkseen, että ihmisen moraali ja sisäinen tuntu oikeasta ja väärästä ei muutu rajanylityksessä. Kun tunnustaa ihmisyyden realiteetit, voi jo ymmärtää monikultuurisuuden mahdottomuuden. Olisi toki kiva, jos kaikki voisivat elää ihanteiden mukaan. Se kuitenkin on utopiaa. Me olemme ihmisiä omine heikkouksinemme.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Toisilla on tohtorin paperit taskussa ilman sen suurempaa ahkeruutta:ROFLMAO:
Vedit sitten herneet nenään? No mäkin vedin ton perustutkinnon aika löysin rantein, ahkeruudella viittasin tässä kyllä työelämään :) Eikä ollut mitään haluja edes lähteä vääntään mitään teoreettisia 3-5 vuoden jatkopelleilyitä, kun samaan aikaan voi tienatakin :D

Jep ja otin itse esille hyvätuloisuuteni. Täällä sitten yksi vaati epätoivoisesti siitä joitain todisteita :). Kunhan lisäsin löylyä kiukaalle tuomalla esiin koulutustasoni. Kumpikaan ei ole synti tai häpeä muutoin kuin perussuomalaisessa = vasemmistolaisessa maailmankatsomuksessa.
Mä en ole poliittiselta näkemykseltäni ”viher-vassari” mikä on kovin yleisesti apinoitu vasta-argumentti kaikkeen mamumyönteisyyteen. Itsekin suhtaudun tietyssä mielessä maahanmuuttoon kriittisesti, mutta hävettäisi tehdä siitä syy omiin ongelmiini. Vaikka kuinka holhousyhteiskunnassa elämmekin, katsoisin että jokaisella on myös velvollisuuksia. Vaikkapa nyt hyvinvointivaltion menojen rahoittamiseen veroja maksamalla sen sijaan, että valittaa elämäntehtävänään mamujen aiheuttamista ongelmista.
 
vierailija
Oon lukenut Palstiksen kirjoituksia ja muistan hänen kirjoittaneen, että hänellä on yliopistotutkinto. Eikä suomenruotsalaiset ole köyhiä (tää on ainoa asia, josta en Palstiksessa tykkää).
 
vierailija
Vedit sitten herneet nenään? No mäkin vedin ton perustutkinnon aika löysin rantein, ahkeruudella viittasin tässä kyllä työelämään :) Eikä ollut mitään haluja edes lähteä vääntään mitään teoreettisia 3-5 vuoden jatkopelleilyitä, kun samaan aikaan voi tienatakin :D

Jep ja otin itse esille hyvätuloisuuteni. Täällä sitten yksi vaati epätoivoisesti siitä joitain todisteita :). Kunhan lisäsin löylyä kiukaalle tuomalla esiin koulutustasoni. Kumpikaan ei ole synti tai häpeä muutoin kuin perussuomalaisessa = vasemmistolaisessa maailmankatsomuksessa.
Mä en ole poliittiselta näkemykseltäni ”viher-vassari” mikä on kovin yleisesti apinoitu vasta-argumentti kaikkeen mamumyönteisyyteen. Itsekin suhtaudun tietyssä mielessä maahanmuuttoon kriittisesti, mutta hävettäisi tehdä siitä syy omiin ongelmiini. Vaikka kuinka holhousyhteiskunnassa elämmekin, katsoisin että jokaisella on myös velvollisuuksia. Vaikkapa nyt hyvinvointivaltion menojen rahoittamiseen veroja maksamalla sen sijaan, että valittaa elämäntehtävänään mamujen aiheuttamista ongelmista.
Mitä enemmän mamuja, sitä enemmän joudumme maksamaan veroja. Kai sinä sen tajuat, olethan korkeasti koulutettu ja maksat paljon veroja?
 
vierailija
Mitä enemmän mamuja, sitä enemmän joudumme maksamaan veroja. Kai sinä sen tajuat, olethan korkeasti koulutettu ja maksat paljon veroja?


Ei nyt hei jo jotain rajaa aivopesun määrälläkin :) :) :)

Vai lähdettäisiinkö vaikka aluksi purkamaan hyvinvointivaltion aiheuttamia byrokratiakustannuksia, jotka ovat täysin lisäarvoa tuottamattomia valtiontalouden kulueriä?
 
vierailija
Ei nyt hei jo jotain rajaa aivopesun määrälläkin :) :) :)

Vai lähdettäisiinkö vaikka aluksi purkamaan hyvinvointivaltion aiheuttamia byrokratiakustannuksia, jotka ovat täysin lisäarvoa tuottamattomia valtiontalouden kulueriä?
Sehän on fakta, että maahanmuutto aiheuttaa veronmaksajille kustannuksia. Jos maahanmuutto olisi veronmaksajille positiivista, niin siitä olisi jo aikoja sitten julkaistu tarkat laskelmat.
 
vierailija
Sehän on fakta, että maahanmuutto aiheuttaa veronmaksajille kustannuksia. Jos maahanmuutto olisi veronmaksajille positiivista, niin siitä olisi jo aikoja sitten julkaistu tarkat laskelmat.
:D moni muukin asia aiheuttaa tulonsaajalle taloudellisia rasitteita.

Mä muuten tunnen aika monta ensimmäisen ja toisen polven maahanmuuttajaa, jotka ovat ammatiltaan lääkäreitä, hammaslääkäreitä, juristeja jne... voisikohan etenkin jälkimmäisten osalta sanoa verovaroin rahoitetuksi kannattavaksi investoinniksi...
 
Vedit sitten herneet nenään? No mäkin vedin ton perustutkinnon aika löysin rantein, ahkeruudella viittasin tässä kyllä työelämään :) Eikä ollut mitään haluja edes lähteä vääntään mitään teoreettisia 3-5 vuoden jatkopelleilyitä, kun samaan aikaan voi tienatakin :D

Jep ja otin itse esille hyvätuloisuuteni. Täällä sitten yksi vaati epätoivoisesti siitä joitain todisteita :). Kunhan lisäsin löylyä kiukaalle tuomalla esiin koulutustasoni. Kumpikaan ei ole synti tai häpeä muutoin kuin perussuomalaisessa = vasemmistolaisessa maailmankatsomuksessa.
Mä en ole poliittiselta näkemykseltäni ”viher-vassari” mikä on kovin yleisesti apinoitu vasta-argumentti kaikkeen mamumyönteisyyteen. Itsekin suhtaudun tietyssä mielessä maahanmuuttoon kriittisesti, mutta hävettäisi tehdä siitä syy omiin ongelmiini. Vaikka kuinka holhousyhteiskunnassa elämmekin, katsoisin että jokaisella on myös velvollisuuksia. Vaikkapa nyt hyvinvointivaltion menojen rahoittamiseen veroja maksamalla sen sijaan, että valittaa elämäntehtävänään mamujen aiheuttamista ongelmista.
Älä turhaan tunne alemuutta, äläkä myöskään ylemyyttä. Kokeakoulututkinto tai tohtorintutkinto ei ole takuu merkittävästä älykkyydestä tai paremmuudesta yhtään missään.

Koulutustaan tai älykkyyttään ei tarvitse hävetä. Sinä kuitenkin toit koulutuksesi esiin vaikuttaaksesi vakuuttavammalle. Koulutuksesi ei kuitenkaan kerro loogisesta ajattelukyvystäsi mitään.

En tiedä sinun ongelmistasi. En usko, että kovinkaan moni maahanmuuttajia syyksi sellaisissa tapahtumissa, joissa heillä ei ole minkäänlaista osallisuustta. Sensijaan, jos maahanmuuttaja tulee tänne tekemään rikoksia, on aiheellista kyseenalaistaa hänen tarpeellisuutensa, kykynsä tai mahdollisuutensa olla maassamme. Veikkaan, että jos sinä ottaisit jonkun asumaan kotiisi, joka toistuvasti raiskaisi miehesi, niin varmasti sinunkin mielessäsi kävisi ajatus siitä, että ehkä tätä ihmistä ei kannata tuoda omaan kotiin. Eikö? Nyt näissä keskusteluissa tila on hieman laajempi kuin oma koti. Kyse on maastamme ja oman maan kansalaistemme hyvinvoinnista. Kannattaako tänne tuoda rikollisia, jotka eivät voi koskaan tänne sopeutua?

Mamujen tuomat ongelmat olisi helposti estettävissä, joten miksi ihmeessä niiden kanssa pitäisi elää?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
:D moni muukin asia aiheuttaa tulonsaajalle taloudellisia rasitteita.

Mä muuten tunnen aika monta ensimmäisen ja toisen polven maahanmuuttajaa, jotka ovat ammatiltaan lääkäreitä, hammaslääkäreitä, juristeja jne... voisikohan etenkin jälkimmäisten osalta sanoa verovaroin rahoitetuksi kannattavaksi investoinniksi...
Miksi tietyt mamut raiskaavat enemmän kuin kantikset?
 
vierailija
:D moni muukin asia aiheuttaa tulonsaajalle taloudellisia rasitteita.

Mä muuten tunnen aika monta ensimmäisen ja toisen polven maahanmuuttajaa, jotka ovat ammatiltaan lääkäreitä, hammaslääkäreitä, juristeja jne... voisikohan etenkin jälkimmäisten osalta sanoa verovaroin rahoitetuksi kannattavaksi investoinniksi...
Huono maahanmuutto on itseaiheutettua kulua veronmaksajille.

Juristi joka puuhailee maahanmuuttajien oleskelulupien kanssa on iso rasite veronmaksajille, aiheuttaa jopa miljoonien kulut per ma mu asiakas.
 
vierailija
Ilmainen vinkki poliisille: jos haluatte parantaa rikosten selvittämisprosenttia niin kannattaa aloitaa demarien ehdokkaista kun siellä on selvästi keskivertoa suurempi määrä rikollisia
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Älä turhaan tunne alemuutta, äläkä myöskään ylemyyttä. Kokeakoulututkinto tai tohtorintutkinto ei ole takuu merkittävästä älykkyydestä tai paremmuudesta yhtään missään.

Koulutustaan tai älykkyyttään ei tarvitse hävetä. Sinä kuitenkin toit koulutuksesi esiin vaikuttaaksesi vakuuttavammalle. Koulutuksesi ei kuitenkaan kerro loogisesta ajattelukyvystäsi mitään.

En tiedä sinun ongelmistasi. En usko, että kovinkaan moni maahanmuuttajia syyksi sellaisissa tapahtumissa, joissa heillä ei ole minkäänlaista osallisuustta. Sensijaan, jos maahanmuuttaja tulee tänne tekemään rikoksia, on aiheellista kyseenalaistaa hänen tarpeellisuutensa, kykynsä tai mahdollisuutensa olla maassamme. Veikkaan, että jos sinä ottaisit jonkun asumaan kotiisi, joka toistuvasti raiskaisi miehesi, niin varmasti sinunkin mielessäsi kävisi ajatus siitä, että ehkä tätä ihmistä ei kannata tuoda omaan kotiin. Eikö? Nyt näissä keskusteluissa tila on hieman laajempi kuin oma koti. Kyse on maastamme ja oman maan kansalaistemme hyvinvoinnista. Kannattaako tänne tuoda rikollisia, jotka eivät voi koskaan tänne sopeutua?

Mamujen tuomat ongelmat olisi helposti estettävissä, joten miksi ihmeessä niiden kanssa pitäisi elää?
En tunne ylemmyyttä saati sitten alemmuutta. Korkeakoulutus on minulle itsestäänselvyys. Ja niin, koulutus myös kehittää ja jalostaa jo olemassa olevaa loogista päättelykykyä itse kullakin. Tässä takerrutaan nyt vähän vääriin asioihin, johan kerroin syyn, miksi toin koulutustaustani esille. Aika perussuomalaista ja päättelykyvyn puutteesta ilmaisevaa toimintaa takertua epäolennaisiin lillukanvarsiin :D

Enkä ottaisi raiskaavaa mamua kotiini. Ottaisitko sinä suomalaista vankilakierteessä olevaa rikollista kotiisi? Kärjistät asioita kenties tahtomattasi tai tarkoitushakuisesti melko naiivisti. Et liene myöskään ihan ymmärtänyt mitä olen tarkoittanut edellä olevissa postauksissani? Mua ärsyttää suunnattomasti, kun maahanmuuttajien tekemiä rikoksia nostetaan korostetun yksipuolisesti ja populistisesti esille oman agendan edistämiseksi. Kun tosiasia on se, että Suomeen on tullut ja tulee edelleenkin maahanmuuttajia, niin voisiko kenties alkaa vaihtoehtoisesti esittämään toimivia ratkaisumalleja tiettyihin haasteisiin muutoin kuin vain kärjistettyjä kysymyksiä heittämällä?
 
En tunne ylemmyyttä saati sitten alemmuutta. Korkeakoulutus on minulle itsestäänselvyys. Ja niin, koulutus myös kehittää ja jalostaa jo olemassa olevaa loogista päättelykykyä itse kullakin. Tässä takerrutaan nyt vähän vääriin asioihin, johan kerroin syyn, miksi toin koulutustaustani esille. Aika perussuomalaista ja päättelykyvyn puutteesta ilmaisevaa toimintaa takertua epäolennaisiin lillukanvarsiin :D

Enkä ottaisi raiskaavaa mamua kotiini. Ottaisitko sinä suomalaista vankilakierteessä olevaa rikollista kotiisi? Kärjistät asioita kenties tahtomattasi tai tarkoitushakuisesti melko naiivisti. Et liene myöskään ihan ymmärtänyt mitä olen tarkoittanut edellä olevissa postauksissani? Mua ärsyttää suunnattomasti, kun maahanmuuttajien tekemiä rikoksia nostetaan korostetun yksipuolisesti ja populistisesti esille oman agendan edistämiseksi. Kun tosiasia on se, että Suomeen on tullut ja tulee edelleenkin maahanmuuttajia, niin voisiko kenties alkaa vaihtoehtoisesti esittämään toimivia ratkaisumalleja tiettyihin haasteisiin muutoin kuin vain kärjistettyjä kysymyksiä heittämällä?
"Kun maahanmuuttajien tekemiä rikoksia nostetaan korostetun yksipuolisesti ja populistisesti esille oman agendan edistämiseksi."

Avaisitko sanomaasi?
 

Yhteistyössä