Philip Mutisya Kimuyan ja John Marc Okellon saivat vankeustuomion törkeästä raiskauksesta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Kun maahanmuuttajien tekemiä rikoksia nostetaan korostetun yksipuolisesti ja populistisesti esille oman agendan edistämiseksi."

Avaisitko sanomaasi?
Olen avannut jo aiemmin, mutta kuten aavistelin, et ole täysin sisäistänyt kirjoittamaani ;) Kirjoitan saman asian eri tavoin ilmaistuna. Somessa persupoliitikot huutavat pääministeriä ja muita poliitikkoja syyllisiksi, kun mamu on tehnyt rikoksen. Hölmöihin se voi upota. Suurille massoille kohdennettua propagandaa, jonka avulla manipuloidaan osa väestöstä uskomaan myös muihin esittäjänsä ilmaisemiin epäkohtiin. Mitään konkreettisia ratkaisumalleja ei kyetä esittämään, koska keskitytään paatokselliseen meuhkaamiseen ja muiden syyllistämiseen. Laajojen kokonaisuuksien sijaan keskitytään yksittäisiin detaljeihin, koska niitä on helpompi kärjistää ja kannattajien ymmärtää.

Samalla tavalla natsit ottivat aikanaan juutalaiset välineekseen edistääkseen omia tarkoitusperiään.
 
vierailija
Olen avannut jo aiemmin, mutta kuten aavistelin, et ole täysin sisäistänyt kirjoittamaani ;) Kirjoitan saman asian eri tavoin ilmaistuna. Somessa persupoliitikot huutavat pääministeriä ja muita poliitikkoja syyllisiksi, kun mamu on tehnyt rikoksen. Hölmöihin se voi upota. Suurille massoille kohdennettua propagandaa, jonka avulla manipuloidaan osa väestöstä uskomaan myös muihin esittäjänsä ilmaisemiin epäkohtiin. Mitään konkreettisia ratkaisumalleja ei kyetä esittämään, koska keskitytään paatokselliseen meuhkaamiseen ja muiden syyllistämiseen. Laajojen kokonaisuuksien sijaan keskitytään yksittäisiin detaljeihin, koska niitä on helpompi kärjistää ja kannattajien ymmärtää.

Samalla tavalla natsit ottivat aikanaan juutalaiset välineekseen edistääkseen omia tarkoitusperiään.
Viimeisimmässä gallupissa joka neljäs suomalainen kannatti persuja, eikä mene pitkään kun joka kolmas tekee niin. Jaxuhalit sulle.
 
vierailija
Mä muuten tunnen aika monta ensimmäisen ja toisen polven maahanmuuttajaa, jotka ovat ammatiltaan lääkäreitä, hammaslääkäreitä, juristeja jne... voisikohan etenkin jälkimmäisten osalta sanoa verovaroin rahoitetuksi kannattavaksi investoinniksi...
Et tunne. Tiedät ehkä muutamia, ehkä, mutta et tunne etkä varsinkaan useita. Ja kokonaisuutena arvioiden maahanmuutto on joka tapauksessa suuri kustannus johtuen tietenkin siitä, että suurin osa maahanmuuttajista ei ole lääkäreitä, hammaslääkäreitä ja juristeja.
 
Olen avannut jo aiemmin, mutta kuten aavistelin, et ole täysin sisäistänyt kirjoittamaani ;) Kirjoitan saman asian eri tavoin ilmaistuna. Somessa persupoliitikot huutavat pääministeriä ja muita poliitikkoja syyllisiksi, kun mamu on tehnyt rikoksen. Hölmöihin se voi upota. Suurille massoille kohdennettua propagandaa, jonka avulla manipuloidaan osa väestöstä uskomaan myös muihin esittäjänsä ilmaisemiin epäkohtiin. Mitään konkreettisia ratkaisumalleja ei kyetä esittämään, koska keskitytään paatokselliseen meuhkaamiseen ja muiden syyllistämiseen. Laajojen kokonaisuuksien sijaan keskitytään yksittäisiin detaljeihin, koska niitä on helpompi kärjistää ja kannattajien ymmärtää.

Samalla tavalla natsit ottivat aikanaan juutalaiset välineekseen edistääkseen omia tarkoitusperiään.
Mikäli et osaa olla argumenteissasi täsmällinen ja selkeä, on turha vierittää syytä kuulijalle.

Olen varsin erimeiltä kanssasi. On pelkästään kohtuullista ja järkevää syyttää surkeasti hoidettua maahanmuuttopolitiikkaa. Ongelmat johtuvat nimenomaan siitä.

Konkreettisia ratkaisumalleja on esitetty useita. Nimenomaan laajojen kokonaisuuksien hoitamiseen.

Mielenkiintoista, että otat natsi- Saksan esiin tässä yhteydessä. Miten tarkalleenottaen rinnastat natsi- Saksan nykyisiin siirtolaisuuden tuottamiin ongelmiin? Käsittääkseni juutalaiset eivät tuoneet mukanaan laaja- alaista rikollisuutta ja syrjäytymistä, eikä heitä tarvinnut elättää vastikkeettomilla tulonsiirroilla. Mikäli olisin juutalainen, saattaisin loukkaantua siitä, että minua verrataan tämänhetkisiin muslimi- siirtolaisiin.
 
vierailija
Mikäli et osaa olla argumenteissasi täsmällinen ja selkeä, on turha vierittää syytä kuulijalle.

Olen varsin erimeiltä kanssasi. On pelkästään kohtuullista ja järkevää syyttää surkeasti hoidettua maahanmuuttopolitiikkaa. Ongelmat johtuvat nimenomaan siitä.

Konkreettisia ratkaisumalleja on esitetty useita. Nimenomaan laajojen kokonaisuuksien hoitamiseen.

Mielenkiintoista, että otat natsi- Saksan esiin tässä yhteydessä. Miten tarkalleenottaen rinnastat natsi- Saksan nykyisiin siirtolaisuuden tuottamiin ongelmiin? Käsittääkseni juutalaiset eivät tuoneet mukanaan laaja- alaista rikollisuutta ja syrjäytymistä, eikä heitä tarvinnut elättää vastikkeettomilla tulonsiirroilla. Mikäli olisin juutalainen, saattaisin loukkaantua siitä, että minua verrataan tämänhetkisiin muslimi- siirtolaisiin.
Muistetaan se, että Hitler oli ma mu.
 
vierailija
Mikäli et osaa olla argumenteissasi täsmällinen ja selkeä, on turha vierittää syytä kuulijalle.

Olen varsin erimeiltä kanssasi. On pelkästään kohtuullista ja järkevää syyttää surkeasti hoidettua maahanmuuttopolitiikkaa. Ongelmat johtuvat nimenomaan siitä.

Konkreettisia ratkaisumalleja on esitetty useita. Nimenomaan laajojen kokonaisuuksien hoitamiseen.

Mielenkiintoista, että otat natsi- Saksan esiin tässä yhteydessä. Miten tarkalleenottaen rinnastat natsi- Saksan nykyisiin siirtolaisuuden tuottamiin ongelmiin? Käsittääkseni juutalaiset eivät tuoneet mukanaan laaja- alaista rikollisuutta ja syrjäytymistä, eikä heitä tarvinnut elättää vastikkeettomilla tulonsiirroilla. Mikäli olisin juutalainen, saattaisin loukkaantua siitä, että minua verrataan tämänhetkisiin muslimi- siirtolaisiin.
Niin. Nyt on jo pakko esittää kysymys: minkä tieteenalan tohtori olet?
 
Niin. Nyt on jo pakko esittää kysymys: minkä tieteenalan tohtori olet?
Ikävä kyllä, en kerro täällä tarkkaa tieteenalaani, asuinseutuani, tulojani, omaa ikää, lasteni ikää, mieheni ikää, autoni merkkiä, rintaliivieni kokoa, peruskoulun päästötodistuksen keskiarvoa tai mitään muutakaan henkilökohtaista.

En itse pidä ammatillisia tai saavutettuja meriittejä uralla pätevinä mittareina ihmisistä tai heidän kyvystään loogiseen ajattelukykyyn. Tiedän riittävän monta korkeakoulutettua idioottia ja nipinnapin ammattikoulun suorittanutta neroa, ymmärtääkseni jotain niistä, jotka tuovat jatkuvasti esiin koulutustaustaansa tai tulojaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ikävä kyllä, en kerro täällä tarkkaa tieteenalaani, asuinseutuani, tulojani, omaa ikää, lasteni ikää, mieheni ikää, autoni merkkiä, rintaliivieni kokoa, peruskoulun päästötodistuksen keskiarvoa tai mitään muutakaan henkilökohtaista.

En itse pidä ammatillisia tai saavutettuja meriittejä uralla pätevinä mittareina ihmisistä tai heidän kyvystään loogiseen ajattelukykyyn. Tiedän riittävän monta korkeakoulutettua idioottia ja nipinnapin ammattikoulun suorittanutta neroa, ymmärtääkseni jotain niistä, jotka tuovat jatkuvasti esiin koulutustaustaansa tai tulojaan.
Kuppikoon voisit kyllä kertoa. ( . )( . )
 
vierailija
Ikävä kyllä, en kerro täällä tarkkaa tieteenalaani, asuinseutuani, tulojani, omaa ikää, lasteni ikää, mieheni ikää, autoni merkkiä, rintaliivieni kokoa, peruskoulun päästötodistuksen keskiarvoa tai mitään muutakaan henkilökohtaista.

En itse pidä ammatillisia tai saavutettuja meriittejä uralla pätevinä mittareina ihmisistä tai heidän kyvystään loogiseen ajattelukykyyn. Tiedän riittävän monta korkeakoulutettua idioottia ja nipinnapin ammattikoulun suorittanutta neroa, ymmärtääkseni jotain niistä, jotka tuovat jatkuvasti esiin koulutustaustaansa tai tulojaan.
En todellakaan edes kaivannut vastausta tuohon koulutustaustaasi, jonka ihan itse toit esille. Lähinnä kysymykseni oli kiertoilmaistua ihmettelyä... :)
 
vierailija
Onko sinulla usein tapana käyttää kiertoilmaisuja?
Mieluusti myös kuulisin, missä kohtaa itseasiassa olen tuonut oman koulutustaustani esille? En ole sanonut mitään omasta koulutustaustastani.
Kyllä sinä toit ihan kysymättä esille, että olet oppiarvoltasi tohtori. Kun nyt kuitenkin ilmaisit, että sinulla on esimerkiksi lapsia, mies ja jopa työpaikka, niin samalla olisit voinut vastata kysymykseeni, sellaiseksihan sen käsitit, miltä tieteenalalta olet tehnyt väitöskirjasi ilman, että anonymiiteettisi siitä vaarantuisi. :) :)
 
Kyllä sinä toit ihan kysymättä esille, että olet oppiarvoltasi tohtori. Kun nyt kuitenkin ilmaisit, että sinulla on esimerkiksi lapsia, mies ja jopa työpaikka, niin samalla olisit voinut vastata kysymykseeni, sellaiseksihan sen käsitit, miltä tieteenalalta olet tehnyt väitöskirjasi ilman, että anonymiiteettisi siitä vaarantuisi. :) :)
Lue tarkasti:)
 
Jep, arvasin sinun tarttuvan tuohon ;) No, vähintäänkin annoit tässä kontekstissa ymmärtää asian olevan noin. :) Mutta annetaan olla. Tuskin pääsemme yhteistäymmärrykseen juuri mistään edellä käsitellyistä asioista ;)
Arvasit tarttuvan mihin? Enhän minä ole tarttunut mihinkään. En myöskään ole antanut ymmärtää mitään. Ja miksi ihmeessä meidän pitäisi päästä yhteisymmärrykseen asiasta, josta olemme varsin erimieltä?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Uskon, että voit vielä jonain päivänä antaa itsellesi anteeksi. Ethän sinä sille mitään voi.
:D :D :D :D
Sillekö en voi mitään, että voin antaa itselleni anteeksi vai sille, että sinä uskot siihen, että voin antaa itselleni anteeksi. Kirjoitat vähintäänkin sekavasti. Mistä lie seuraus?

Mikäli minulla olisi itseltäni älykkyyteni suhteen anteeksipyydettävää, niin minä sentään tajuaisin sen. Sikäli sinä, arvon valetohtori, olet onnellisessa asemassa, että ymmärryksesi ei älyllisen rajallisuutesi hahmottamiseen yllä.

Tosiasiallisesti se on hyvin surullista tai jopa vastenmielistä.
 

Yhteistyössä