PIINAILIJAT

Mulla kans on menkkaolo mahassa, mutta ei vielä viiltelyä munasarjoissa onneks, se kun yleensä se on mulla varma menkkojen alkamisen merkki. Nää menkkatuntemukset on oikeestaan ollut enemmän sellasia mitä tunnen sillon kun menkat on jo alkaneet.. Ei muuten mitään oireita, rinnat ei juurikaan kipeet. Saatan ehkä testaa sunnuntaina, pp10..
 
Tervetuloa Tähtisilmä79 :wave:
Mä en kyllä osaa vastata sun kysymykseen.. valitettavasti! Uskon kyllä vakaasti että kyllä ne non-top alkiotkin voi ihan yhtä lailla kiinnittyä! Paljon paljon tsemppiä tulevaan koitokseen!!

Toiveissatoinen - meillä näköjään samat piinapäivät menossa mutta miten sulla voi olla jo maanantaina veritesti? Mulla on vasta torstaina.. :eek:
Mulla myös menkkatuntemukset..munasarjat ja alaselkä särkee. Mutta pidän vielä toivoa yllä koska ystävälläni oli aivan samanlaiset tuntemukset ivf:n jälkeen ja poika sieltä kuitenkin syntyi :saint:

Fifiris :attn: Miten sulla voi olla sunnuntaina pp10 kun sun alkionsiirto on ollu päivän mua aikaisemmin? Mulla on sunnuntaina myös pp10... olenkohan mä vähän ulalla näistä päivistä :LOL:

Mä en tiedä koska uskallan testata kun se viimekertainen näytti negaa :ashamed: . Joo liian aikaista oli, mutta pelkään näkeväni sen saman yhden viivan ensi kerrallakin.. pettymys tulee olemaan SUURI :'(

Ei sais tollasia ajatella vaan pitäisi olla positiivisin mielin...

Kipinä - toivo on nyt sinun käsissäsi :LOL: :whistle:
 
Sunflower, oot ihan oikeessa! Mulla on sunnuntaina vasta pp9! Hyvä kun olit tarkkana! =) Emmä kyllä sit taida testata vielä sunnuntaina, on se niin aikasta. Koskas sä meinaat testata uudestaan? Vai odotko kiltisti veritestiin asti? Mulla alkais menkat normaalisti ens tiistaina, joten viimestään alkuviikosta varmaan piina päättyy tavalla tai toisella. Se on totta, että turha liikaa oireista stressata, kun kaikenlaisia tuntemuksia voi olla, oli se plussa tai nega. Mut se sun kiinnittymisvuoto oli kyl erittäin lupaavaa!! Peukutuksia!! =)

Muok: just alkoi myös oikea munasarja kipuilemaan... onneks tää oman kropan analysointi on kohta ohi!!
 
Täällä pp11... Tissit ihan törkeän kipeet ja vähän huonoa oloa ollut jo pari päivää. Taitaa kyllä olla vain paniikista, kun koko ajan odottaa että koska menkat alkaa :(

Mulle sanottiin että testaa vasta pp16:sta, mutta ei kai sitä niin kauaa tartte odottaa? :whistle: Miten te muut olette ajatelleet testata?
 
Sunflower-79, mielenkiintoista, en tiedä miksi. Mulla vauvanalkualkio oli 3pv ikäinen, johtuisiko siitä. Vai olisiko hoitopaikoilla eri käytänteet tässäkin?? Itse en meinaa tehdä testiä ennen maanantaista verikoetta, mikäli menkat eivät ala ennen sitä.

Tähtisilmä79, minäkään en osaa sanoa mitään noista alkioiden luokituksista, kaikenlaisista olen kuullut vauvojen saaneen alkunsa! Ei muuta kuin jaksuja.
Koetaan jaksella, tämä piinistelijä ottaa lasin punaviiniä:)

 
fifiris - Ajattelin testata maanantaina seuraavaksi... vaikkakin se on tyhmää mutta silloinhan on jo pp11 eli pitäis jo näkyä jotain! Sit se on tietty nega ja loppupäivät on vielä enemmän yhtä piinaa. Tänään on kyllä tuntunut todella paljon siltä että menkat alkaa..munasarjat ja jalat särkee siihen malliin:( Niin mulle ei oo veritestiä määrätty. Väestöliitossa ollaan ja mun papereissa lukee että kotitesti torstaina 22.10 ja soittoaika sitten siinä aamupäivästä. Ei muuta :/
Joo toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa..on tää positiivisena oleminen jotenkin niin vaikeeta!! Ja mä kans odotan että oman kropan toimintojen analysoiminen sais kyllä jo loppua.. tai sitten jatkua raskauden takia;)

Annabell-77 - Toivotaan että sun oireet johtuu siitä toivotusta:D Missä olette hoidoissa koska testipäiväksi on määrätty pp16? No musta ei kyllä kannata ottaa sitten mallia! Testasin jo pp7 ja näytti negaa.. enkä halua uskoa että se voisi olla niin, vaan niin, että testasin liian aikaisin! Eikös se niin ole että hcg näkyy siinä pp10-11 tienoilla..? No sullahan on jo 11.. :)

Toiveissatoinen - Okei, no se alkion ikä varmasti vaikuttaa siihen:) Missä olette hoidoissa?

TSEMPPIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ



:hug:
 
Game over.

pp11 nega. Plussat on aina näkyneet pp11. Samoin negat aina pysyneet.

Lopetan tämän 7 vuoden, kahdeksan hoidon ja yhden lapsen saldoon.

Onnea teille kaikille jotka jatkatte- elämä on kaiken sen arvoista!

lopulta, olen tyttäreni äiti joten kaikki tämä kannatti. Älkää menettäkö toivoa, vaikka kuinka pientä...

poistun palstoilta

ellu
 
pp12 ja tekis niin mieli testailla :heart: Mutta sitten jos onkin nega, niin harmittaa vietävästi. Ehkä odotan kiltisti.. :headwall:


Sunflower79 Me ollaan hoidoissa kans väestöliitolla ja siellä tosiaan käskettiin testata vasta pp16 ja soittaa sitten tulos. :whistle: Itse olen tyytyväinen tavallaan että olen päässyt näinkin pitkälle, kun sen aikaisemman kerran kun olen oviksen saanut, niin menkat alkoi jo 8 päivän päästä...Mutta tosiaan tässäkään kirrossa ei mammaksin liuska ovis testi näyttänyt mitään, mutta clearbluella nähtiin, ja ultrassa todeksi todettiin.. Onkohan raskaustesteissä yhtä paljon eroja?
 
Ellu :hug: :hug: Onneks sulla on tytär, joten kaikki tuska on ollut sen arvoista!!

Sunflower, mä testaan varmaan kans viimeistään tiistaina ja jos ei tuu plussaa, niin lopetan luget. Ärsyttää kun ne vaan lykkää menkkojen alkua. Mä aloitan heti putkeen ivf kierron, vaikka en kyllä tiedä mistä revin rahat.. Ehkä luovun mun säästöistä, jotka olin tarkoittanut silmäleikkaukseen.. ehtiihän ne silmät myöhemminkin leikata..
 
Viime passin jälkeen tuntui vatsassa pistelyitä pp5 paikkeilla. Nyt ei sitten niin mitään tuntemuksia. :( Vähän alkaa tuntuun siltä että tästä ei tuu mitään ellei nyt viikonloppuna vielä ala kiinnittyminen tuntua. Tiedän että minä ainakin tunnen sen jos alkio kiinnittyy. Olen molemmilla kerroilla, kesken menneenssä ja kemiallisessa tuntenut kun alkio kiinnittyy. Nyt ei tunnut missään ja masentaa...
 
ellu-74 pahoitteluni ja hyviä jatkoja.
täällä tänään melko normaali päivä, tosin en ole paljoa ehtinyt miettimään tätä asiaa. mun mottoni on aina ollut näissä piinauspäivissä että pyrin elää elämääni niinkuin elän normaalistikin, meinaan tämä on jo kuudes siirtoni. en jaksa varoa kaikkea,vaan haluan tehdä normihommani, kuten käydä jumpissa jne.
sunflower-79, ollaan hoidoissa Helsingin Felicitaksessa ja meinaan huomenna testata kotitestillä ja jos se näyttää negaa, niin en mene veristestiin.
kaikille paljon jaksuja piinispäiviin:)
 
mulla ois pp8 menossa. olen istumatyössä ja koko ajan on hirvee paine munasarjoissa. ei vihlo vaan on sellanen olo että rakko on täynnä. :p yritän olla testaamatta. mutta kyselin jo veritestin hintaa et kävis otattamassa(19,50e) sen. mieheni tosin yrittää estellä ja valaa uskoa että jaksan odottaa pp15 asti. tuskin :saint: muuten menee ihan ok. luget otan suun kautta. eli aamut olen pöllyssä ja illalla ne toimii unilääkkeinä. :LOL:
 
Mites meillä piinailijoilla menee?? =)

Täällä taas päivän masennus on tehty ja testasin tänään tyylipuhtaan negan :( tänään kyllä vasta pp8, mut mulla oli herkkätesti ja ois nyt kuvitellu jo jotain edes piirtyvän testiin :ashamed:

Onko teillä muilla semmosta että ku nousetta vaikka tuolilta ylös niin hulluna "kramppaa"/"juilii" tuolla mahassa että ei meinaa kärsiä pystyyn nousta taikka liikkua...mulla on aina semmosta muutama päivä ennen menkkoja ja eilen se taas alko...eli verinen loppu taitaa olla tiedossa :kieh:
 
mäkin tein eilen testin pp8 ja nega :snotty: istuessa on kyllä painetta sekä kävely tuntuu munasarjoissa mutta muita oireita ei kyllä oo. ja nyt meni hermot varaan ajan veri testiin makso mitä makso mä haluun tietää.
 
Ottakaahan piinailijat easysti. Alkio kiinnittyy vasta pp 6-7 ja hcg näkyy äidin veressä vasta yleensä pp 10-11 aj joillakin se nousee tosi hitaasti. Tiedän kuinka piinaavaa se on, mutta pääkopan kannalta paras kun ei testaa ainakaan ennen pp 12.

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!

Kipinä1
 
Nostan ketjua ja liityn itsekin piinailijoiden joukkoon... mikäli täällä enään ketään piinailijoita matkassa on...

Itse pp6 vasta menossa ja juilii munasarjoissa niin penteleesti... pelkään kohdunulkoista.... :| Mitään muita oireita ei ole muuta ku toi oikean puolen juiliminen.


 
Tulen kans joukkoon, mulla pp 5 ja ei niin mitään oiretta. Rinnat vaan on kipeet, mutta ne alkoi ennen siirtoa ja johtuvat siis lugeista.

Mulla on muuten lähete veritestiin pp12, eli viikko tässä pitäisi vielä pinnistellä.
 
Täällä olikin tällainen kelpo piinailupino. Heissan kanssakärsijät!

PP8 eikä mitään tuntemuksia, paitsi uusi kuppikoko, koka tuli kuvioihin jo alkupäivinä, ja PP 6 oli jotain mahatuntemuksia. Tämä oireettomuus tuntuu huonolta jutulta kun tavallisissa kierroissa ei tunnu juuri mitään. Pelottaa ajatuskin koko testaamisesta, en halua nähdä sitä negaa. Mutta ehkä homma selviää jo huomenna tai ylihuomenna kun olisi tädin aika. Tädistä enteilevää selkäkipua ei ole vielä ilmennyt, joten pidän mielessä paikkaa avoimena 'pikkelssille ja pakkelssille'. En vain millään osaa kuvitella miten tässä touhussa onnistutaan, kun on tullut harjoiteltua vain tuota epäonnistumisen sietämistä.

Peukkuja kaikille.

Tähtisilmä taisinkin jo toisessa pinossa laittaa halin, mutta toinen ei haittane. :)
 

Yhteistyössä