??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Liityn minäkin joukkoon, yk1!
Nyt menossa kp17/28 dpo3
Dpo0-1 En pitänyt kirjaa oireista.
Dpo2 Pahoinvointia, oksensin. Kahvi yököttää, vilu koko ajan, heräsin yöllä pissalle (ei normaalia)
Dpo3 Vatsaa nipistelee kovaa, pissattaa jatkuvasti, kuiva suu ja huulet niin rohtuneet että kirvelee. Jatkuva nälkä! Valkovuotoa paljon, koko aika märkänä:D Iltaa kohti iski kova päänsärky. Pientä nippailua vielä alavatsan vasemmalla puolella...
Dpo4 Ei oireita.
Dpo5 Pientä yökkimistä ja vatsan vasemmalla puolella nippailua.
Dpo6 Päänsärkyä ja löysää vatsaa. Ei muuta mainittavaa.
Dpo7 Päänsärkyä, valkovuotoa.
Dpo8 Kuvottava olo, päänsärkyä. Valkovuoto kellertävää voidemaista.
Dpo9 Alaselkä on erittäin kipeä ja valkovuoto edelleen hieman kellertävää voidemaista.
Dpo10 valkovuodon seassa pieni määrä rusehtavan punaista. Kiinnittyminen? Ehkä ovulaatio onkin ollut hieman myöhemmin, sillä ovulaatiota kyttäsin vain Flo sovelluksella. Joten nyt rauhassa odottelua vain(y)
Dpo11 Jatkuva nälkä! Pientä yökkimistä oli aamupäivällä, alavatsaa jomottaa ja selkä kipeä. Seksin jälkeen tuli paperiin hieman punaista.
Dpo12 Rtesti nega :( Paperiin jäi hieman rusehtavaa.

Vielä pitäisi malttaa odottaa. Ensi viikon pe-su voisi uskaltaa varovasti testata jo:)

Kp 27 - - > kp 1....

15.10 On kyllä nyt sellanen olo että ei tärpännyt heti ekasta yrityksestä... Mieli maassa:unsure:
16.10 Nyt on parempi mieli, turha menettää toivoa vielä! Kyllähän sitä paksuna voidaan olla, se nähdään loppuviikosta. Ajattelin ainakin pe ja su testailla. Maanantaina pitäis menkat alkaa, joten vielä ens viikolla muutamat testit jos ei menkkoja näy :)
 
Viimeksi muokattu:
Oon lukenut tätä ketjua jo esikoisen aikaan mutta nyt toista kuumeiltu reilu puoli vuotta ja voisin tästä kierrosta kertoa omasta kierrosta jos tästä olisi muille piinailijoille apua! Tämä ensimmäinen kokonainen kierto kun käytössä vehnänalkioöljykapselit, aloitin edellisessä kierrossa kesken kierron.. Ja uutena tässä kierrossa menkkojen jälkeen yhdyntä mutta seuraavan kerran vasta reilu vuorokausi ennen ovulaatiota. Mutta asiaan:

DPO 0 aivan jäätävät ovulaatiokivut, kestivät yli 5h
DPO 1-2 kosteaa muttei muuta
DPO 3 todentuntuisia unia
DPO 4-5 kostwaa, ei muuta
DPO 6 ilmestyi närästystä kahvista, toki oli ulkomailla, oisko voinut johtua siitä?
DPO 7 närästystä, runsasta valkovuotoa. suu tuntuu kipeältä ja muutenkin olo kuin flunssa olisi tulossa. kamalasti ilmavaivoja
DPO 8 aamulla kurkku kipeä, vähän vaaleanpunaista pyyhkiessä vähän korkeammalta, paperiin, ilmavaivoja
DPO 9 aamulla valkovuoto aivan keltaista, ihan vähän vaaleanpunaista paperiin pyyhkiessä korkealta, kohdunnapukka ylhäällä
DPO10 kurkku kipeä ja nenä tukossa aamulla, armoton ketutus, hampaita tullut purtua yhteen. otsassa kipeitä finnejä. kuivaa alakerrassa
DPO11 aamulla kurkku kipeä, nenä tukossa. valkovuoto aamulla keltaista. hieman kuvottaa kun tullaam puistosta kotiin, pakko syödä. Haamu testiin minuutin sisällä preck checkin liuskalla!!
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Voi kakka @peanut_butter !:sick:
@Jultsi6 No, huomenna on perjantai... Jännää! :)
@Sandelinos Mitä on vehnänalkioöljykapselit? Miten ne vaikuttaa?

Mulla on nyt kp 19 menossa. Tässä kuussa ovulaatiota ei tainnut tapahtua ollenkaan. :( Perinteisiä ovulaatio-oloja ei ollut, joten päädyin siihen ettei koko munasolua irronnut tässä kuussa.
Nyt siis kp 19/30-32. Toivoisin, että menkat alkaisikin vaikka jo vähän aiemmin niin olisi taas uusi mahdollisuus edessä! Eli vielä jonkun aikaa täällä olen hiljempaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jultsi6
Luin viikonloppuna koko ketjun läpi ja päätin nyt rekisteröityä ja liittyä teidän kanssa piinailemaan :p

Taustatietona mulla on 2 lasta, miehellä ei yhtään. Viime kuussa päätettiin alkaa yrittämään yhteistä, mut ovis oli jo mennyt, joten tää on yk1. Erinäisistä syistä johtuen tässä kierrossa seksiä oli vaan yöllä dpo -1 (aamulla 7h myöhemmin digitesti hymyili ja seuraavana päivänä ei enää). Ajoittui siis ihan hyvin, mut näinköhän yks kerta riittää... :unsure: :LOL:

dpo -1 - Seksiä yöllä niihin aikoihin, kun vuorokausi vaihtui. Aamulla ovistesti +. Klönttejä kirkasta paksua hyytelömäistä limaa. Mulla tulee aina ennen ovista. Al 37.0
dpo 0 - Kirkasta, vetistä vuotoa. Märkä olo koko ajan. Välillä jomottelee alavatsaa. Nännit vähän kipeytyneet, kuten aina oviksen aikaan. turvottaa. Pää kipeä. Al 36.6
dpo 1 - Nännit edelleen vähän kipeet. Kirkasta, vetistä vuotoa paljon. Märkä olo. Turvottaa. Voimakasta menkkajomotusta. Välillä vihloo kohdun kohdalla. Al 36.9
dpo 2 - Nännit edelleen kipeet ja kirkas, vetinen vuoto jatkuu. Märkä olo. Jomottaa alavatsaa ja selkää. Välillä jopa polttelee. Kirkkaan vuodon lisäks vähän paksua valkovuotoa. Al 37.0
dpo 3 - Täysin samat oireet jatkuu. Pää kipeä. Al 37.0
dpo 4 - Iltapäivällä vihlaisuja kohdun etupuolella vasemmalla, jonka jälkeen alavatsaa polttelee. Melko runsaasti paksua valkovuotoa. Illalla vähän väliä epämääräisiä vihlaisuja vasemmalla puolella kohtua ja jomotus alavatsalla. Vasen rintakin jomottaa ärsyttävästi ja molemmat rinnat puristaessa arat, nännit kipeet. Saunan jälkeen en voinut pitää kylpytakkia, kun tuntu niin ilkeeltä nänneissä se kangas :ROFLMAO:
dpo 5 - Iltapäivällä vihlaisuja kohdussa, joka yltyy jomotukseksi, jonka jälkeen alkaa polttelu. Myöhemmin vihlontaa häpyluussa. Edelleen koko ajan märkä olo. Rinnat puristaessa kipeet, nännit kipeet. Kauhee jättifinni tullu yläselkään !! Naamaan pieniä näppylöitä paljon. Valkovuoto paksua ja rihmaista. Illalla alavatsaa polttelee välillä kovin ja kipu heijastuu nivusiin + selkään. Al 37.0
dpo 6 - Nukuin tosi levottomasti ja huonosti, mut silti oon pirtee. Alavatsalla jännä tunne. Sellanen tavallaan täyteläinen, mut ontto olo :LOL: Lisäks alavatsaa ja selkää jomottaa. Tissit (etenkin nännit) vähän kipeemmät, kuin aiemmin. Turvottaa. Al 37.4 !!! Silti olo on tosi hyvä, ei yhtään kipee. Yleensä tämmösellä lämmöllä mulla on joku flunssa tai muuten vaan nuutunut olo. Välillä tuntunut, et ei tässä kierrossa tärppiä kyllä tule, ku perus oireet on, joita joka kierrossa. Poikkeuksena kirkas, vetinen vuoto, jonka takia koko ajan märkä olo. Lämmötkin yleensä oviksen jälkeen pyörii 36.9 -37.0. Mut nyt tää yhtäkkinen nousu sai mut innostumaan. Niinpä mä malttamaton hätähousu tein ekan testin, joka oli puhdas nega. TIETENKIN tässä vaiheessa :unsure: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
dpo 7 - Ei mitään. Aamulämpökin laskenut 37.0. Olo, ettei tästä nyt tärppiä tullut.
dpo 8 - Rinnat selvästi kipeytyneet. Ei mitään ihan kamalaa kipua, mut mieluummin olen ilman liivejä :LOL: Al noussut taas vähän 37.2. Kahden tunnin pidätyksen jälkeen rfsu:n liuskatestiin selkee viiva, mut mun mielestä siinä ei ole väriä. Eli taitaa olla vaan viivanpaikka. Ja eiks noi rfsu:n testit sen viivanpaikan aika usein annakin? Samaan kuppiin kastoin pc:n ovistestiliuskan, joka taas näyttää tältä:

https://aijaa.com/5d5bOC
Mistähän sitä kärsivällisyyttä sais lisää? :unsure: :D
dpo 9 - Testit näytti samalta ku eilen. Ehkä rfsu anto pikkasen selvemmän viivanpaikan, mut väritön se edelleen on, eli nega. Toivottavasti se positiivinen ovistesti kuitenkin olis hyvä merkki :LOL: Lämpöä en mitannut tänään, enkä muistakaan oireista osaa sanoa mitään, koska mulle pistettiin eilen influenssarokote, joka nosti kuumeen.
dpo 10 - Oireista ja lämmöstä en tiedä, kannattaako vielä uskoa, vai johtuuko edelleen rokotteesta. Aamulämpö oli joka tapauksessa 37.2 ja oireina sukkapuikko vihlaisut kohdunkaulalla ja tissikipu. Ärsyttävää, r testi nega ja ovistesti plussa. Kuulunkohan mä niihin, joilla LH hormoni nousee loppukierrossa?
Tässä vielä kuvat: https://aijaa.com/u6cKlN
dpo 11 - ei mitään. Al 37.2
dpo 12 - Ei mitään. Ovistesti +, raskaustesti nega. Al 37.2
dpo 13 - Ei mitään oireita. No pää ja tissit kipeet, mut ainahan ne on ennen menkkoja. Al 37.4 ! Raskaustesti nega. Ovistesti näyttää edelleen tältä: https://aijaa.com/Pl7Oxl
Huomenna pitäis menkkojen alkaa. Ei tuntemuksia siihen viitaten, vaan ei raskauteenkaan. Oon aika varma, et en ole raskaana, mut silti pieni toivon kipinä on, etenkin kun lämmöt taas noussut. Mulla normaalisti alkaa lasku 2 vrk ennen menkkoja.

No niin, nyt alko sellanen menkkajuilinta, et eiköhän ne ihan ajallaan tule huomenna. Pöh.
Menkat alkoi dpo 15 päivän myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
iK
Ketjua olen lueskellut iltojeni iloksi, joten päätin nyt kantaa korteni kekoon ja päivittää tänne oman plussakiertoni. Tosi aikaisessa mennään eli supersuper tarrasukkia toivotaan! :love:

Kierrot olleet sekaisin koko kesän. Yksi hyvin varhainen km. Normikierto 28, mutta kesällä pääosin 20-23 ja luteaalikin lyhyt 9-11. Tässä kierrossa henkkoht elämässä stressaava alkukierto, jonka vuoksi ovis myöhästyi kymmenellä päivällä. Taisi kypsyä hyväksi! <3

Kp18 - Koko kierron ainoat lempimiset, muu rlämä verotti voimia. Ovistesti ennakoi jo pian tulevaa plussaa.

Kp19 - Ovisplussa pc-testiin, aika vähäiset limat ja olot silti. Epäilyttää ovuloinko edes tässä stressikierrossa.

Kp20/DPO 0 - Aamupäivällä todella selvä ovulaatio oikealla puolella. Pitkästä aikaa kivulias!! Vissiin ehti hyväksi kypsyä! Vuoto tosi liukasta, mutta ri kovin runsasta.

Kp21/DPO1- Ihan lievää oviksen jälkijomotusta. Kurkku kipeä.

Kp22/DPO2 - Ei tärppiin liittyviä oloja. Kurkku todella kipeä.

Kp23/DPO3 - Ei mitään oloja. Sairastelu jatkuu, angiina.

Kp24/DPO4 - Ei yhtikäs mitään. Sairastelua.

Kp25/DPO5 - Valkovuotoa jää pyyhkiessä paperiin hyvin limaisena. Semmoinen pitkä limaviiru. Ei muita oloja.

Kp26/DPO6 - Hassuja oloja! Vähän limaista vuotoa, alamahan hentoja vihlaisuja, pientä painetta. Ehkä vaan kuvitelmaa...? Etova olo. Johtuukohan kaikki penisiliini-kuurista? Alamahassa pientä ”sisäistä kuplimista/kutittelua.

Kp27/DPO7 - Erinäisiä vihlaisuja alamahassa. Vaihdellen kyllä vasen tai oikea.. Välillä tosi varma olo tärpistä! Sitten muistan antibioottikuurin, joka todnäk vaan vaikuttaa suolistoon ja tekee etovan olon...
Testasinkin huvikseni, vaikka tiedän ettei voi näkyä. Pc nega. Vähän viivanpaikkaa.

Kp28/DPO8 - Koko päivän tuntunut säännöllisen epäsäännöllisesti alavatsassa monenlaisia tuntemuksia. Tuikkauksia, hassua kutittelua/kuplintaa. Alaselkä aamulla hetken jomotti. Ei oikeastaan menkkamaisia tuntemuksia. Ja mukamas olis turvonnut, mutta voi johtua syömisistä. Ja se lääkekuuri... Silti. Hassun varma olo välillä tärpistä!
En testannut!

Kp29/DPO9 - Samat oireet jatkuu. Varsinkin tuikkiminen ja kuplinta.
PC-testiin himmeä haamulainen!

Kp30/DPO10 - Samoja oireita. Välillä tuikkimista myös alaselkään/kylkiin. Viimekdi alkoi jo dpo10 tuhruttelu... jännittää joka vessakäynnillä’
Pc-testin haamu vahvistunut!

Päivitän tarpeen tullen lisää.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiutalei
Voisin minäkin liittyä tähän vaikkakin ollaan hieman toivoton tapaus. Viime perjantaina mulle tehtiin aukkari, oikea täysin auki ja vasenki lopulta. Kesti hieman ennenkuin alkoi virtaamaan.
Miehen simpoista taas saatiin huonoja uutisia. Niitä on vain 3.5 miljoonaa, liikkuvia kylläkin. Nyt jännätään loppuja tuloksia.

Mulla kierto 27-29 päivää.

YK 17 menossa. En tehny ovis testiä vaan me käytetään sovellusta. Oviksen suurin mahdollisuus oli sunnuntaina. Nyt KP 16.

Oireita nyt
- huimaus ja päänsärky
- alavatsa turvotus ja sellainen kovan tuntuinen
- rintakehän näppylät
- illasta pari kertaa tuli sähköiskumaista kipua munasarjojen kohdalla.

Päivittelen.
 
Viimeksi muokattu:
@ananaz tää on kopioitu suoraan netistä mutta sisältää asiaa valmisteesta :)

Raskautta edesauttavat vaikuttavat aineet tuotteessa on E-vitamiini ja sinkki. Vehnänalkioöljyllä voi olla raskautumista edistäviä vaikutuksia niin naisille kuin miehillekin:


Vehnänalkioöljy sisältää tärkeää E-vitamiinia, jota nimitetään yleisesti hedelmällisyysvitamiiniksi. Raskaana olevan, juuri synnyttäneen ja imettävän äidin pitäisi myös syödä sitä säännöllisesti. Kokemuksen mukaan naiset, joilla on taipumus saada keskenmenoja, kärsivät yleensä E-vitamiinin puutteesta. Vehnänalkioöljyn pitkäaikainen käyttö voi osaltaan ehkäistä keskenmenoja. Vehnänalkioöljyn pitkäaikainen nauttiminen lisää sukupuolista vitaliteettia, sillä se elvyttää sukurauhasten toimintaa. Vehnänalkoöljy ei ole suinkaan mikään kiihottava lemmenjuoma. Vehnänalkiot edistävät ja taasapainottavat luonnollisella tavalla elimistön toimintaa antamalla E-vitamiinia. E-vitamiinin puute nimittäin voi osaltaaan aiheuttaa seksuaalista heikkoutta.

En tiedä oliko tämä suurenakin edesauttajana raskautumiseeni mutta erinäisillä foorumeilla joissa aiheeseen tutustuin niin iso osa saanut plussan ensimmäisen tai toisen kierron päätteeksi jossa tätä on käytetty ja meillä ensimmäinen kierto jossa söin joka päivä koko kierron oli se the kierto :) mä ostin ihan lifesta kapseleina kun monet haukkuivat itse öljynmakua karmivaksi. Osa foorumeilla kertonut että aikaisti ovulaatiota ja lisäsi ovulaation tunnistettavuutta!
 
Kirjaan ylös nyt kuitenkin tätä kiertoa. Vaikkakin kuten sanoin aiemmin, niin en usko ovuloineeni tässä kierrossa lainkaan. :D

Kp 23/30 Alavatsaan on sattunut jonkun verran, samoin alaselkään. Turvotusta on ollut. Tissit on olleet herkkinä.
Kp 24/30 Alavatsa ollut edelleen kipeä, turvotusta on ollut myös. Tissit olleet herkkinä.
Kp 25/30 Alavatsa ollut tänään kipeämpi, kun edellisinä päivinä. Ei tää kipu ole semmoista pahinta mahdollista ollut kuitenkaan, et pahempikin vois olla. :) Kohdun alueella sitä kipua on ollut, oon aatellut että se on ollut pahoja ilmavaivoja. :ROFLMAO: Tänään tuli ensimmäiset menkkoja edeltävät valkovuodot. Niin ja tissit ei ole tänään enää olet herkät, vaan ihan perustissit.

Oho, tänään alkoi menkat. Lyhyeksi jäi kierto, siis 25 päivää. o_O
 
Viimeksi muokattu:
Yk 4.

Kp 15/Dpo-4 Märät paikat. Halut korkealla. Talletuksia. Ovistestissä haaleaakin haaleampi viiva.
Kp 16/Dpo-3 Vähän limoja bongattu. Halut korkealla. Epäonnistuneet talletukset x2. Ovistesti hyvin haaleaa viivaa.
Kp 17/dpo-2 Halut korkealla, märät paikat. Reisiä särkee, menkkatuntemuksia. En tikuttanut ovista.
Kp 18/dpo-1 Iltapäivällä tunnin pissasta ovistesti todella paljon vahvistunut, mutta vielä juuri ja juuri negan puolella. Halut korkealla. Valkovuoto aavistuksen venyvää. Menkkajomottelua ja tuikkimista vatsassa. Tallettelut tehty. Ennennäkemättömän liukasta. :ROFLMAO: Illalla klo 23 ovistesti haalean positiivinen. Nännit kipeät.
Kp 19/dpo 0 Talletukset vielä uudelleen vuorokauden vaihtuessa. Nännit kipeät. Selkeän positiivinen ovistesti aamupäivällä. Alamahassa paineen tuntua. Klo 14.30 alkoi selkeät terävät kiputuikkailut vasemmalla puolella alamahalla, voisko jo nyt olla se ovulaatio? Kivut hellitti klo 19 mennessä, mutta edelleen pientä kipua tuntuu vielä illallakin. Edellispäivänä tuntui lievää kipuilua oikealla puolella mahaa, mutta nyt tämän päivän kipu on paljon tarkkarajaisempaa ja jatkuvampaa, joten epäilen oviskivuiksi.
Kp 20/dpo1 Alamahalla ja häpykummulla vihlontaa ja jomottelua. Tallettelut. Illasta vihlonta kovempaa, suunnilleen vasemman munasarjan paikkeille kohdistuu.
Kp 21/dpo2 Alamahalla ja häpykummulla kipeää onttoa vihlontaa aamusta lähtien, puoliltapäivin jo tosi huomattavaa vihlontaa. Palelua.
Kp 22/dpo3 Aamulämpö 37,3. Päätä särkee. Alkuillasta muutama todella kipeä viiltävä vihlaisu mahassa, sen jälkeen alamahalla lievää särkyä. Palelua.
Kp23/dpo4 Aamulämpö 36,9 (normaali mulle). Hirveä väsymys, nukuin tosi sikeästi. Turvottaa. Rasvainen naama. Ummetusta. Ahdistuneisuutta, itkin töissä kun olin tehnyt yhden suurehkon mokan.
Kp24/dpo5 Aamulämpö 36,9. Väsyttää kamalasti. Tekis mieli jäädä vaan nukkumaan. Lievää ahdistusta. Uusia näppylöitä puskee.
Kp25/dpo6 Aamulämpö 36,9. Väsyttää edelleen. Nukuin todella huonosti, heräilin todella usein. Työt stressaa kun otin opiskelijan ohjattavakseni ja se tuli uniin. Tahmea valkovuoto. Turvottaa. Ahdistaa, itkettää. Lievää menkkajomottelua. Iho edelleen rasvaisempi ja näppyjä puskee.
Kp26/dpo7 Levottomia unia, painajaisia, heräilin useasti. Väsyttää. Masentava fiilis. Vähän etova olo. Mahalla lievää polttelun tunnetta ja nipistelyä, liittynee suolistoon. Näppylöitä tullut lisää. Närästänyt enemmän tässä viimeisen 1-2vk aikana, mutta se on jo kymmenen vuotta vanha vaiva niin ei luultavasti liity mihinkään. Päätä särkee.
Kp27/dpo8 Aamulämpö 37,2. Väsyttää. Heräilin taas monta kertaa yössä. Työstressi vaikuttaa selvästi yöuniin. Kova päänsärky kesti koko päivän, Panadolista ei mainittavaa apua. Rinnat tuntuu aavistuksen raskaalta. Vahva tunne että ei ole tärpännyt. Tupakkaa ei tee mieli.
Kp28/dpo9 Aamulämpö 36,9. Kova päänsärky tänäänkin heti aamusta. Aamukahvi tyhjään mahaan alkoi etomaan pahasti. Ummetusta. Iltapäivästä lähtien voimakasta korventelua mahalla, menkat ilmeisesti tuloillaan.
Kp29/dpo10 Raskaustesti negatiivinen. Gynekologilla löytyi (ilmeisesti) jo pitkään muhinut kohtutulehdus ja VTI sekä monirakkulaiset munasarjatkin löytyi. En voi tulla raskaaksi ennen kuin tulehdus on poistunut, kiinnittyminen ei ilmeisesti onnistu jos kohtu on tulehtunut. Antibiootteja menee nyt 5x/pv viikon ajan.

Palaan tänne varmaan myöhemmin sitten kun on mahdollista taas piinailla. Mulla ei ole kuulemma PCOS, mutta PCO-tyyppiset munasarjat kuitenkin. Positiivista on että saan tikutettua ovulaatioplussia. Jännä seurata tilannetta sitten esim. parin kierron päästä kun tulehdukset on toivottavasti ohi, että onko ovispäivän kivut oikeasti ovis. Nythän tämä viimeisin ovispäivän monen tunnin kipuilu saattoi liittyä tulehdukseenkin. Mulla on mahakipuja ollu siis jo kesäkuusta lähtien niin nyt sitten ehkä löytyi syy niille. Turhaan oon neljä kiertoa piinaillut kun raskaaksi tuleminen ei ole ollutkaan mahdollista.

Lapsettomuustutkimuksiin pääsen luultavasti ennen vuoden rajaa, jos käykin ilmi etten ovuloi. Muutoin rajana on vuosi niin kuin yleensäkin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sandelinos
YK3.

Dpo - 1 - Ovistestiin aamulla vahva plussa. Todella märkää. Nännit vähän arat.
Dpo 0 - Ovistesti nega. Ei mitään oireita, paitsi iltaa kohden rintojen ja nännien arkuutta. Illalla myös 10 min ajan selvää tuikkimista oikealla, olikohan se ovis?
Dpo 1 - Rinnat ja nännit arat. Ei muuta.
Dpo 2 - Rinnat ja nännit arat. Väsyttää ja palelee, johtuu varmasti tästä kylmästä ja pimeästä kelistä.
Dpo 3 - Rinnat arat, väsyttää ja palelee. Iho on mennyt huonompaan kuntoon.
Dpo 4 - Rinnat edelleen arat. Lievää närästystä hetken aikaa, jännä maku suussa (tämä varmaan on mulla joku kiertoon tai jännitykseen liittyvä, kun toistuu joka kerta).
Dpo 5 - Rinnat vähän arat. Pari finniä lisää, jes. Vaimeita vihlaisuja kohdun alueella.
Dpo 6 - Rinnat arat, iltaa kohden enemmän kipeät ja turvonneet. Muutamia tuikkaisuja masussa. Heräsin dpo6-7 välisenä yönä, jolloin tuntui masulla vihlontaa ja juilimista.
Dpo 7 - Rinnat ja nännit on todella kipeät, arat ja turvonneet. Rintoja/nännejä kihelmöi. Masussa tuikkii ja juilii sekä tuntuu painetta. Varovainen toive siitä, että josko nyt olis tärpännyt? Palelee ja hikoiluttaa.
Dpo 8 - Rinnat ja nännit ehkä vähän vähemmän arat kuin eilen. Ahdistaa että on kemiallinen. Lounas ällöttää ja ei oikein maistu, etenkään rasvaiset ruuat. Päivällä iski etova olo, palelu ja hikoilu. Masussa kovaa paineen tunnetta iltapäivällä. One stepissä viivanpaikka.
Dpo 9 - Rinnat ja nännit edelleen arat. Kovaa juilimista vatsalla ajoittain joka illaksi laantuu. Päivällä hetken aikaa pientä heikotusta, samoin urheilun jälkeen. Pc nega, first responsessa viivanpaikka.
Dpo 10 - Rinnat ja nännit taas vähän vähemmän arat. First responsessa vähän vahvempi viivanpaikka. Pelko taas uudesta kemiallisesta on ihan kamala. Muoks* Illalla pc nega ja lyön hanskat tiskiin, ei jaksa piinailla enää. Uutta kiertoa odotellessa.

Dpo 13 - > kp 1
 
Viimeksi muokattu:
@Pioni_ Onpa kyllä tummat viivat! Toivotaan että se plussa kuitenkin pärähtäis raskaustestiinkin! :love:
Niin on. Tosi turhauttavaa, ku lämmöt ja noi ovistestit pitää pientä toivoa yllä, vaikka muuten olenkin jo heittänyt kirveen kaivoon. Mut huomenna on jo dpo 14, niin eiköhän kohta selviä. Mulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto. 27vrk joskus harvoin + - 1vrk :)

Sullakin alkaa olemaan kohta tosi jännät päivät. Paljon plussatuulia:love:
 
  • Tykkää
Reactions: ananaz ja Apustaja
Nonii ja sitte yk2!
Greipit otettu kokeiluun(y)
Kp 1-6 kuukautiset
Kp9 Märkää, seksiä
Kp10 Märkää
Kp11 (Dpo -3) Märkää, seksiä
Kp 12-13 Paljon voidemaista valkkaria, seksiä.
Kp 14 Oletettu ovis (sovelluksella seuraan), samaa voidemaista valkkaria ja seksiä.
Kp15 Dpo0 Ehkä ovis olikin tänään? Vatsasta nippailua, huonoa oloa ja kirkasta valkkaria. Seksiä.
Kp16-20 En miettinyt oireita.
Kp21 Dpo6 Vatsa todella kipeä, menkkamaista kipua. Todella märkää myöskin.
Kp22 Dpo7 Pientä vatsakipua.
Kp23 Dpo8 Pahoinvointia lenkillä, ripuli.
Kp24 Dpo9 Alavatsa kipeä, paperiin nuppineulan kärkellisen kokoinen tippa verta.
Kp28 - > kp1

Päivittelen...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SannaG ja ananaz
SannaG
Liityn jännäilijöiden joukkoon! Kierukka poistettiin viime kuussa ja nyt on menossa ensimmäinen oikea kierto ja samalla yk1.

Dpo 0 Verinen kananmunalima, kipu oikealla.
Dpo 1 Häivähdys sitkeää limaa, todella paljon kosteusvoidemaista limaa, menkkamaista kipua
Dpo 2 Muutama heikko menkkamainen kipu
Dpo 3 Ei kipua, ei vuotoa
Dpo 4 Ei kipua, ei vuotoa, järkyttävä turvotus
Dpo 5 Valkovuotoa holahti oikein kunnolla, pahoinvointia yöhön asti (ei oksennusta, syöminen ei auttanut), maailmanluokan turvotus
Dpo 6 Pientä valkovuotoa, heikkoja kiputuntemuksia kohdussa, illalla alkoi taas kuvottaa, alavatsa on turvonnut pallo
Dpo 7 Kipeitä vihlaisuja nivusissa ja ylempänä, kuvotus alkoi illalla, pallovatsa
Dpo 8 Ei mitään mainittavaa, pallovatsa
Dpo 9 Etovaa oloa pitkin päivää, heikkoa polttoa kohdussa, kirkasta valkovuotoa holahti taas kunnolla, kurkku kipeä, pallovatsa, järkyttävä väsymys koko päivän
Dpo 10 Pregcheck nega, harmittaa kun menin toivomaan että tämä näin helposti onnistuisi
Dpo 11 Mieliala tosi pms, heikkoja vihlaisuja nivusissa
Dpo 12 Mieliala taas normaali, runsasta valkovuotoa, illalla tosi kipeitä kramppeja, eiköhän ne menkat sieltä kohta tule
Dpo 13 Pregcheck nega, heikkoja kramppeja, ei vuotoja
Dpo 14 Heikkoja kramppeja, keltaista valkovuotoa, illalla todella märkää valkovuotoa ja paljon! Mitä mun kehossa tapahtuu?
Dpo 15 Heikkoja kramppeja, keltaista valkovuotoa
Dpo 16 Pregcheck nega ja heti alkoikin verenvuoto eli kp1 ja yk2

Päivittelen...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
@Apustaja mullahan kävi just niin ku ajattelinkin. Eli menkat alkoi. Päivän myöhässä kylläkin.

On ollu kaikenlaisia kiireitä, niin on jäänyt tänne kirjottelu. Mut nyt on yk2 kp 9 ja luulen, et mulla on nyt ovis. Tai ainakin ihan kohta. Ehkä. (n) En ostanut tikkuja, koska stressaan sit vaan kauheesti. En meinaa ostaa raskaustestejäkään ennen ku menkat on oikeesti myöhässä :LOL:

Eilen huomasin kirkasta, venyvää limaa pyyhkiessä ja tänään sitä on holahdellut niin, et jatkuvasti housut märät. Siis tosi paljon. Ei mulla yleensä näin paljoa ovislimoja sentään tule :p Mut aika jännää, ku ei kuitenkaan muuten ole minkäänlaisia ovisoireita. Ja kalenterin mukaan sen pitäis olla vasta 3 päivän päästä o_O
 
Nyt on menossa yk4.

Kp 17/30
Ovulaatio-olot
Kp 18/30 dpo 1 ei mitään
Kp 19/30 dpo 2 ei mitään
Kp 20/30 dpo 3 ei mitään
Kp 21/30 dpo 4 vetistä/valkuaismaista valkovuotoa, muuten ei mitään kummempia. Tästä valkovuodosta jotenkin päättelin, ettei munasolu ole hedelmöitynyt. Ärsyttävää. :( Vaikka tietysti todennäköisyydet ja tilastot eivät hedelmöittymisen kannalta ole vielä puolellamme, siis yrityskiertojen näkökulmasta, niin ärsyttää ja on se ”ei varmaan ikinä” -fiilis. Listaan silti oireet.
Kp 22/30 dpo 5 Reissussa, joten kaikki kolotukset menevät matkaamisen piikkiin. Valkovuotoa on ollut eilisen tapaan vähäsen kyllä, se kirjattakoon ylös. Vauvakuume on taas kova, vaikka esikoisen kanssa onkin ollut melkoista jumppaa viimeaikoina.:LOL:
Kp 23/30 dpo6 Ei mitään, vähäistä valkovuotoa lukuun ottamatta.
Kp 24/30 dpo7 sama kun eilen: ei mitään, pikkuisen valkovuotoa.
Kp 25/30 dpo8 tissit ovat olleet herkät.
Kp 26/30 dpo9 tissit edelleen herkät, kuten aina kierron tässä vaiheessa menkkoja edeltäen.
Kp 27/30 dpo 10 tissit herkät, vähäistä valkovuotoa ja menkkoja enteilevää jomotusta. :unsure:
Kp 28/30 dpo 11 tissit herkkinä, muuten ei niin mitään merkille pantavaa.
Kp 29/30 dpo 12 tissien herkkyys hävinnyt, vähäistä valkovuotoa ja menkkajomotusta.
Kp 30/30 dpo 13 Tänään on ollut jokunen menkkakramppi, eli huomenna taikka ylihuomenna alkaa menkat. :unsure:

Ja näin ne menkat alkoi niinkun ”pitikin” dpo14. Turhauttaa ihan sikana. :mad:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SannaG

Yhteistyössä