??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Orm, mä olin ajatellu että keksin jonku tosi nasevan tavan kertoa miehelle, mutta kun tilanne oli päällä otin vaan puhelimen käteen ja unohtu kaikki ajatukset kehitellä jotain hienoa :D Nyt ois ollu kyllä otollinen aika kääriä positiivinen testi joululahjapakettiin *vink vink*
 
Mua rupes kyl mietityttää myös voisko mulla olla ovis? :O ihan ovulaatio oireita nytten löytyy eli limainen vuoto, kipua munasarjankohdalla, kohdunnapukka ylhäällä mutta ""limainen"" ja halut nousseet :) mulla siis ois eilen pitäny menkat alkaa ja pillerit loppui 4vk sitten. Eikös toi pillerien lopetus oo voinu sekottaa kiertoa? ja jos nyt hakisin ovistestin niin näyttäskö se vielä? ite en oo koskaan sellasii käyttänyt mut rupes kyl kiinnostaa että olisko näin käyny kun tiedän että jos mun ovulaatio onkin nyt täs niin sitten olen 90% varmuudella raskaana kohta :)

Ja paljon plussaus onnea kaikille :)
 
orm
mitenkäs muilla on edennu piinailut? :)

täällä piinailu vähän laantunut kun oireet vähentyneet? (oh why?! :headwall:) Tietysti oon koittanukin olla miettimättä, mut vielä on outoja "oloja".

oireina iltaisin närästys, NÄLKÄ, paineen tunne mahassa (varsinkin iltaisin?), valkovuotoa (hajuton, vetinen), ajottaista väsyä, pissatusta...

koitan valmistautua siihen että menkat alkaa :'( oudointa tietty tuo valkovuoto, eihän sitä voi "keksiä itse"? (vai voiko?) :O

huomenna ONNEKS töihin ja TOIVOTTAVASTI hirvee kiire! loppuviikosta testeilemaan.... :attn:
 
Piinaillaan menemään vaan.. Nyt DPO 11 ja eilen sain haamun ja tänään aamulla myös. Oon ihan varma, et tää on joku kemiallinen. MUTTA jos saan sunnuntaina tai maanantaina digiin toivotun tekstin niin ajattelin antaa sen aattoaamuna miehelle pienessä paketissa. :)
 
Tääl taas oirei muuttunu :O outoa. Nyt on sit närästystä koko ajan jota ei pahemmin ole kuin raskaana. Suonenveto kun iskis pohkeeseen niin tietäisin heti varmaksi :p menkoist ei vielkään merkkiäkään. Maha vihlontaa enemmän ja koko ajan nälkä. Nyt hain tupla pakkauksen testei ja tänään testaan ja sit joko heti huomen aamu tai joku muu aamu lähiaikoina. Sit kyl jo soitan jo että pääsen verikokeeseen..
 
orm
1+1 lapsen äiti :no ei se nyt voi näyttää vääriä haamuja, kyllähän tuo raskaudelta näyttäisi / tuntuisi! <3

mä taas päivällä heitin pyyhkeen kehään ,mutta illalla tuli oikeen kunnon "lorahdus" taas valkovuotoa housuun. Toivottavasti ois hyvä merkki, mutta vielä en halua uskoa sitä.... ennenkuin testi sanoo sen <3
 
Oivoi hullukshan tässä tulee :) haamuja haamujen perään nyt odotan viikon ennen testin tekoa ellei täti tule kylään. Niin joo voikos muuten testi näyttää jo haamua jos olis niin että mun ovis olikin tos alkuviikost niin kun epäilin eli nyt olis vast dpo6 ei kai sentäs niin aikaste? nyt vaan pyörittää kaikkee päässään kun en oikein noihin haamuihin luota vaikka täti onkin jo 3pv myöhässä eikä kyl menkat merkkejä anna..

Orm: toivotaan ettei täti tule sielläkään käymään. mullakin on muutaman kerran meinaan maha sattunut kans menkkamaisesti ja kovasti mut eipä tuo vielä kylään ole tullut. :)
 
Tätä on ollut niin ihana lukea et laitanpa omankin:

Yk5: aloitettu monivitamiini ja foolihappo

Kp1 -4: menkat
Kp5: aloitettu greippimehu 1lasi/pvä
Kp6:seksii
Kp12: seksii
Kp13: seksii
Kp15: seksii
Kp16: seksii, O+, tissikramppeja, ovislimat, maha sekaisin
Kp17: seksii, ovis tänään DPO 0, alavatsassa nippailee, hieman huono olo, lasi punaviiniä
Dpo 1-5: punaviini iltaisin, menkkajuilintaa, dpo4 seksiä
Dpo6: vv lisääntynyt, nenästä hieman verta, selkä kramppaa
Dpo7: oireet vähentyneet, ajoittain nippailee, paljon vv, iso finni leuassa
Dpo8: pää kipeä, menkkajuilintaa, seksiä
Dpo9: pc testi nega, illalla maha kuralla, menkkajuilintaa, oikeaa rintaa pistää, iltalämpö 36,7
Dpo10: todella voimakasta menkkajuilintaa illalla, vaikea kävellä, paljon vv, maha kuralla, selkäkipu, iltalämpö 37,0, hieman etoo
Dpo11: haamu pc:llä!, paha migreeni -->päivystykseen, illalla voimakas selkäkipu vasemmalla puolella

ylin dpo9, kaks alinta dpo11.
 
Mulla kaikissa nega kierroissa (yht. 14 kpl) oli jos minkämoista oiretta, vaan koskaan ei testit näyttäneet haamun haamua. Nyt tässä viimesimmässä kierrossa ovuloin muutamaa päivää myöhemmin ku yleensä ja minkäänmoisia oireita en rekisteröinyt. Lähinnä ajattelin, että nyt ei ainakaan tärpää, tokko ovuoloin ollenkaan.
No dpo 10 sain r-testiin JOTAIN kun oikeen kääntelin ja vääntelin.
Dpo 11 tuli selkee punainen haamulainen, joka on nyt vahvistunut tänne dpo 14 asti tänään.
Jos jotain oireita ajattelisin nyt, niin:
- illalla väsynyt olo, jäsenet on ihan velttoina
- aamulla herään aikaisin pirteänä kuin peipponen
- alavatsan nipistelyt
- menkka juilinnat/ tunne, että menkat alkaa ihan just
- lämmöt koko ajan 37 hujakoilla
- itkuherkkyys
- pissattaa useammin

Ja nämä kaikki "oireet" olen siis rekisteröinyt vasta positiivisen testin jälkeen.
Testinä ollu koko ajan pregcheck. Ja menkat tänään virallisesti myöhässä päivän. Mutta vois kai sanoa, että tässä tärppikierrossa paras oire on kai ollu oireettomuus.
 
Hei vaan. :) täälä yk1 menossa ja kolmatta kuumeillaan. nyt kp19/30-34 ja luulen bonganneeni tänä aamuna oviksen.

kp 18/dpo -1 illalla nukkumaan käydessä todella levoton olo, eikä uni meinaa millään tulla.

kp 19/dpo 0 aamulla aamupalaa syödessä (n. klo 4.30) venyttelin ja tunsin repäisykivun oikealla puolella munasarjojen kohdalla. n. klo 8.00 alkoi menkkamainen jomottelu, jonka hetken päästä paikallistin enemmän oikealle puolelle. kipu tuntui jonkin aikaa koko ajan ja sitten vain kävellessä. kesto 2-3h jonka jälkeen vielä pari tuntia arka alavatsa. kohdunnapukka niin ylhäällä etten yltänyt siihen. tajusin sen oireeksi vasta sitten kun luin muiden juttuja. :D peittoja heiluteltu pikkukakkosen ollessa lapsenvahtina (hyi me :D)

kp 20/dpo1 meinasin väkisin rueta töissä itkemään kun ajattelin meidän tulevaa vauvaa. :D sydän on hypännyt tänään useammankin kerran kurkkuun tykyttämään..

kp 21/dpo2 aamulla oli vatsa ihan sekaisin ja sydän kurkussa-fiilis ollut koko aamun. Tuo fiilis tulee vaan liikkeessä ollessa, eikä mulla oo aiemmin ollu tämmöstä... :O nännit on kosketusarat, vaikka yleensä niitä saa väännellä ja käännellä miten päin vain eikä tunnu missään... alavatsalla kummia tuntemuksia.. mietityttää et olisko se ovis voinu olla jo aiemmin, eihän nyt oikeasti oireet voi tulla näin äkkiä. :D tai sit kuvittelen kaiken..

kp 22/dpo3 vähemmän oireita kun edellisinä päivinä, välillä edelleen painontunnetta vatsassa ja pieniä nippailuja joita ei ehkä tajuaisi jos ei kyttäisi joka nipistystä. ummetusta, ollut jonkin verran koko alkuviikon..

kp 23/dpo4 meinasin tulla kirjottaa et ei mitään kerrottavaa, mut tossa iltapäivällä tuli tuttu sydän kurkussa-fiilis takasin ja kauppareissun aikana tunsin miten alavatsa turpos.. semmoista tänään. :)

kp 24/dpo5 pari kertaa vihlassut alavatsalla

kp 25/dpo6 ei oireen oiretta.. edit. illalla pientä vihlontaa vasemmalla puolella ja lievää turvotuksen tunnetta. vatsa sekaisin.

kp 26/dpo7 näin unta positiivisesta raskaustestistä! vatsassa kiertää edelleen aamulla.. töihin kun pääsin niin sydän tykytti taas hulluna ja olo oli muutenkin huono. röyhtäyttää/närästää. kohdunnapukka niin ylhäällä etten yltänyt siihen edelleenkään.

kp 27/dpo8 testattu siinä toivossa josko luultu ovis oliskin ollu kiinnittyminen - ylläri et nega tuli. :D oireena tänään rakon tyhjentämisen jälkeen painon tunne vatsassa ja hetken päästä oli taas tunne et rakko täyttyy. pari kertaa vasenta puolta vihlonut. illasta painon tunne alavatsalla. Todella huono olo tuli ykskaks enkä oikein paikallistanut oliko se alaselkäsärkyä (veti lihakset ihan jumiin päivällä), vatsakipua, lievää kuvotusta vai kaikkia näitä yhdessä...

kp 28/dpo 9
tänään piti kesken töiden rynnätä vessaan kun lorahti. Olin satavarma et menkat alkoi, mut ei! todella kostea olo. kuviteltua (?) painon tunnetta alavatsalla illasta taas..

kp 29 -> kp1
no tätihän se tuli käymään! :D no ens kuussa tietää kierron pituuden ainakin suunnilleen. :)
piti tulla tännekin kertomaan. Eilen yk2 pamahti plussa testiin! Tässä kierrossa oli myös tuommoinen kipukohtaus kp 20 aamulla. Uskon vahvasti siihen että se liittyi jotenkin kiinnittymiseen, koska kierto oli taas ~28 päivää, plussan sain kp 31 nimittäin. ja viime kierrossa oli myös niin vahvat oireet, että oli siellä sielläkin kertaa joku kyydissä varmasti. Tosin tää kierto on ollut melko oireeton. plussan jälkeen hoksattuja mahdollisia oireita (siis jo ennen plussaa oireet, mut en hoksannut niitä oireiksi)

-huulet on kuivanut koko viikon ihan hirveästi ja tuntuu ettei rasvaus auta.
-vatsa oli alkuviikosta sekaisin
-hiuksia lähtee kamalasti!:'(
-alavatsaa on muutamia kertoja vihlonut

Siinäpä ne. plussaonnea kaikille :wave:

mammuttisi ja mussukka 4+3
 
orm
Täällä kp28/28-30? Menkkajomotusta välillä,mutta valkovuoto vaan jatkuu... ? Nyt on muuttunut klimppiseksi?... Valkovuotoa ollut siis jo tooosi kauan? Ensin oli monta päivää vetistä, sitten vähän kuivempaa ja nyt muuttu paksuksi.... Outoa!

Mutta raskautumiseen en usko. Eilen juotiin viiniä yms, ei mitään pahoinvointia. Mutta, ehkä ensi kierrolla sitten <3
 
Mäkin join pienen napsin Baileysiä ja päälle puoli mukia tavallista kaupan glögiä ja sain päälle ihan järkyttävän huonon olon!
Mä kirjoitinkin tohon toiseen jo, että mulla myös ihan järkyttävän kipeet oviskivut. Eilen oli limapäivä ja ihmettelin, että pääsinpä helpolla. Niin nyt sitten pukkaa tämmöset päälle ja pitäis vielä leffaan lähteä..
 
Liityn mukaan piinailemaan :) Meillä on ennestään jo yksi lapsi vuosimallia 2010. nyt sais kakkonen jo tulla, yritetty on jo muutama kuukausi. Esikoisesta raskauduin heti ensi yrittämällä. Nyt taitaa olla yk 3. Tässä tämän kierron päivät:

Ovis ollut viikonloppuna, sunnuntaina tai lauantaina eli nyt sitten dpo 4-5.

dpo 1-2 ei mitään oireita, ehkä rintoja aristaa
dpo 3 rinnat tosi turvonneet ja kipeät, illalla tuli pari tippaa maitoa puristaessa (!?) Yleensä oviiksen jälkeen kuiva kausi, nyt hurahti valkovuotoa tosi paljon, sit taas kuivempaa
dpo 4-5 Kahvi oksettaa, jäätävä päänsärky, selkä kipee, supistaa menkkamaiset kivut vatsassa. kaikki ottaa pannuun :D rinnat edelleen kipeet, maitoa ei enää tule.

Lämmöt koholla 37,1. Oon tänään pahalla päällä, tuntuu et kuvittelen oireita vaikka selkeitä, mut jotenkin mieli maassa. Esikoista odottaessa tuli oireita ennen plussaa ja oon aina kauheen herkkä pienillekin muutoksille hormooneissa. E-pillereitä vaihtaessa oksensin 3 päivää :D Esikoisessa sain jo selkeän haamun dpo 8, nyt päätin että testaan 31.12 jolloin dpo 9-10. Nyt yritetään piristyä, ihmettelen tota maidon nousua, onko muilla ollut aikaisemmin ?
 
Heipsis!

Pakkohan se on tänne tulla tämä kaksiviikkoinen piina-aika jännäilee. Eli eka kierto synnytyksen jälkeen. Menkat oli ihan normit, kuten ennen synnytystäkin. Kp 12-13 ovistuntemuksia, vähän kyllä niukat näkyvät limat, mutta sekstaillessa erittäin märkää ja pyyhkiessä tuli myös. Aika napakasti nippaili munasarjoja, vasemmalle varsinkin ja alaselkä oli kipeä melkeen viikon verran. Kohdunnipukka alhaalla ja auki, limainen.. Tänään kp14 ja aamulämpö koholla eikä munasarjojakaan enää juili. Että onko nyt sitten dpo1 vai miten ne lasketaan? Kertoisiko joku?

Minäpäs alan näitä tuntemuksia tänne päivittelee. Talleteltua tuli aikalailla huolella, saas nähdä kuin käy. Jotenkin epäilyttää tuo ovulaatio kuitenkin, koska joskus tullut todella isot limat, ja nyt ei niin paljoa, että oliko se ihan ok ovis? Nähtäväksi jää. Täällä on niin kiva lueskella muiden tuntemuksia :).

Dpo1? Lämmöt koholla 37.5C, ajoittaista alamahan ja alaselän vihlontaa. Vähän epäilen, onko ovis varmasti tapahtunut.. täytyy siis varmuudeksi vielä talletella :whistle:. Illasta olin ihan jäässä.
Dpo2 AL: 37.2C. (Tai enemmän. Mulla on ovulaatio tapahtunut kp 11-13 välillä, kyllä sen niin täytyy olla.. mutta lasken tosta viimesimmästä vaikka). Alamahaa jomottaa, ei mitenkään ovismaisesti eikä kyllä menkkamaisestikkaan. Polttelee vain :confused:. Veskireissulla tuli pyyhkiessä limaa, vähän ovisliman tapaista, mutta uskon kyllä sen oviksen jo olleen kivuista päätellen aiemmin siis. Kylmä koko ajan, lämmöt koholla. Kohdunnipukka noussut ylös, kauas ja on kova.
Dpo3 AL: 37.2C. Mua koskee alamahaan ja alaselkään |O. Sellasta polttelua se on, koko ajan tuo alamaha sillai "läsnä" jomtuksen takia. Aamulla venyvää valkkaria runsaammin vessareissulla paperiin.
Dpo4 AL: 37.2C. Levoton yö, paljon unia, joissa ei järkeä ja tein unessa myös positiivisen r-testin. Aamulla taas limaa veskireissulla. Alaselkä tosi kipeä, alamahaa vihloo ajoittain. Rinnat tulleet kipeiksi ja täyteläisiksi, verisuonet näkyvät (hurjan näköset, tuntuvat ihan, kun nii koholla suonet). Väsyttää ja janottaa, nuhjuinen ja tukkoinen olo.
Dpo5 AL: 37.6C. Yöunet taas levottomat, paljon unia. Väsyttää heti aamusta ja jatkuu iltaan. Alamahaan sivuille kovia vihlaisuja ja alapäässä tuntuvaa "jyskytystä" lyhen aikaa. Näiden jälkeen limaista vuotoa. Seksiä. Alapää turvoksissa ja täyteläisen tuntuinen (miehenkin huomio!)
Dpo6 AL: 37.2C. Uni levollista. Illemmasta ajoittaisia alamahaan kipeitä (vasemmalle lähinnä) vihlaisuja ja nippailuja, jotka säteilee nivusiin. Alaselkäpoltot voimakkaita, välillä on kuin supistaisi, selkä tulessa. Näiden jälkeen taas limaista vuotoa. Turvottaa. Rinnat kipeämmät.
Dpo7 AL: 37.6C. Aamuyöllä heräsin repivään kipuun, kylkeään ei pystynyt kääntämään kivuitta. Sen jälkeen koko aamun valutti limaa. Alaselän poltot kovia, päänsärky, väsyttää, rinnat kipeemmät taas -> imettäminen epämukavaa. Illalla ISO klöntti ovisliman tapaista limaa, paitsi oli sävyltään valkoisempaa/vaaleeta, ei kirkasta. Toiveet heräili vähän tärppiin..
Dpo8 AL: 37.3C. Järjetön väsymys ja alamahakipu/paine. Hyvin nukutun yön jälkeen aamupäivällä nukkumaan uudestaan, paikallaan olo helpotti mahakipuakin. Reippaammin taas limaista vuotoa parilla veskireissulla (vähän kuin ovislimoja edelleen). Illasta väsyttää edelleen, viluttaa. Selittämätön hepuli/naurukohtaus :O. 1.5h pidätyksellä haamujen esiäiti/viivanpaikka.
Dpo9 AL: 37.3C. Eilen myöhään voimakas kipukohtaus; alamaha, alaselkä ja koko alapää sykki, repi ja viilteli. Kesti noin puolisen tuntia ja särkylääkkeen otin, sattui! Tänään ei lähes mitään :O. Pientä menkkajomotusta, vilua ja väsymystä. Nännit ed. kipeät ja imetys epämiellyttävää. Mutta alamahatuntemukset, mitä ollu useamman päivän, ovat ohi. Ruokaa ei tee mieli ja kun syö, turpoo kuin ilmapallo. Aamupissasta epämääräinen viivanpaikka tai haamu, ei vahvistunut eilisen illan tekeleestä.
Dpo10 AL: 37.3C. Haamujen haamu pc:n testillä, one stepillä ei mitään manittavaa, ehkä viivanpaikka. Aamulla limaa reilummin, kuin ovislimat. Menkkajomotuksia selällä ja mahalla lievänä. Ruoka ei maistu, etoo ajatuskin. Kun syö, turpoo vaan ja leijat lentää :x. Vasemmalta alamahaa vihlaisee aina välillä jännästi, ei satu, mutta tuntuu. Illasta kerran veskireissulla pyyhkiessä kirkasta limaa, missä veriviiruja joukossa (ikinä ollut veriviiruja, ei normi -eikä tärppikierrossa). Sen jälkeen aika ikävästi alamahaa nippaillu.
MUOKS. vielä :attn:. Unohdin noista tissilöistä mainita. ne on pari päivää olleet kipeet, nännit oikeestaan. Ja tänään siis todella kipeet, irti niitä ei voi päästää, hipasukin paitaan sattuu. Voin kertoa, että imetys on aika syvältä just nyt |O
Dpo11 AL: 37.5C. Taas joku haamujen esiäiti testattu. Pitäs malttaa odottaa! Koko päivän ottanut päähän, vähän kaikki ja ei mistää erityisestä syystä. Toisaalta taas olen naureskellut aika paljon tänään :O. Nännit on niin kipeät, että kohta olen nännitön imettäjä! Yhtään kertaa imetyksen aikana ollu nännit kipeenä, ei ennen menkkojakaan. Ruokaa ei tee mieli ja kun syö, se vaan turvottaa ja aiheuttaa ilmavaivoja. Menkkajomotuksia ei ole tänään juurikaa:(n ollut. Vasemmalta alamahasta välillä vihloo ja joitain repäiseviä tuntemuksia nivusissa/alamahalla ollut paristi. Kuitenkin ihan sellanen olo, että menkat alkaa. Viimeks alkoi (oletetun oviksen perusteella) dpo12..
Dpo12 AL: 37.7C. Pc:llä pelkkä kaappihaamu, eli nothing! Kylmä vähän koko ajan, välillä alamahalla tuntemuksia. Ei pms-oireita juurikaan. Tunne, että ne menkat sieltä pian alkaa. Turvottaa.
Dpo13 AL: 37.8C. Pc:llä testattu, ei mainittavaa. Apteekin oman hain, erittäin! hailakka haamulainen testiajalla, joka vahvistui kuivuttuaan ihan nähtäväksi. Päätä särkenyt ja illasta ihan menkkajomotukset ja jatkuvasti tunne, että lorahtaa. Menkkoja odottelen. Rinnat arat, nännit siis. Maito meinaa loppua kuin seinään.
Dpo14 AL: 37.4C. Paljon selkeitä unia. Testailin unessani vain haamuja ja sit digiin pamahti yhtäkkiä "raskaana 1-2", punaisella kirjoitettuna =). No ei taida olla ennen uni. Ei paljoo mitää sanottavaa.. Ylim. energiaa riittänyt, päätä särkenyt, turvottaa mahaa ihan älyttömästi, ärsyttävää, iha plösö olo. Kohdunnapukka todella ylhäällä, kova ja kiinni, ja ihan valkakrin peitossa. Muuten on kyllä niin kuivaa, ei limoja eikä muutakaan tuolta tule. En usko tärppiin ja odotankin huomenna ne menkat alkaviksi, kun on kp 28/28. Niin, maito ei riitä, tissit vaa tyhjentyneet eikä enää kyllä niin kipeätkään.
Dpo15 Kp 28/28! AL: 37.7C. Pc:n liuskatesti ehkä hitusen erottuvaisempi, mitä aiemmin, mutta ei oikein tyydytä näillä päivillä tuollanen! Aamusta energiaa riittänyt, iltaa kohti alkaa väsyttää sit eikä jaksa mitään ylimäärästä. Päähän särkenyt taas. Kylmä, niinkuin ollut jo pitkän aikaa. Janottanut ihan älyttömästi, juonu varmaan 10 litraa vettä ja silti suu ku sahara. Hampaita pestäessä ja niistäessä verta (ei yhtään normia mulle). Rinnat ei juurikaan kipeät enää, maitoa ei oikein tule ja vauvakaan halua paljoa rintaa. Kohdusuu todella takana ja kova, ihan valkean samettisen valkakrin ympäröimä. Ei menkkaolo, eikä raskautunut olokaan, outo olo.
Dpo16 AL: 37.8C. Kohdunsuu ylhäällä ja kiinni.Testit viivanpaikkaa/haamua/negaa. Ärsyttää ja vois jo menkat alkaa ni pääsis uuteen kiertoon. Alaselkää juilinu ja nivusista/alamahasta sivuilta välillä tuikkinut.. pms? Turvottaa, vaikka ei ees syö paljoa, kun ois kolmannella kuulla!
Dpo17 AL:37.7C. Samat kun eilen + etovaa oloa ja ruoka ei oikein maistu, huono olo, sellanen yök. Voimakkaammin vasemmalta alamahasta vihlonut ja alaselkä juilii. Kylmä ja väsyttää. Kohdunsuu edelleen kaukana takana ja kova.
Dpo18 AL: ei hajua, yö meni kuumeessa ja oksentaessa. Pc:llä haalea viiva, illalla samoin =). Olo ihan kamala, mikä tautia, mikä normia? Valkkaria lorahdellut tänään enemmän ja luulinkin, että nyt alkaa menkat.
Dpo19 Selkeempi plussa pc:n testiin, haalea edelleen, mutta vahvistunut. Apteekin omalla päiväpissasta haalea viiva. Uskotaan ja toivotaan vahvistumista. Olo suht energinen aamupäivän ollut, johtunee testituloksesta =). Vasemmalla mahassa jomottelee ja valkkaria normia reippaammin. Viimeiset kolme yötä nähnyt unia plussatesteistä ja niiden tekemisestä. Unet muutenkin selkeempiä ja enemmän.
Dpo20 Digillä "raskaana 1-2", pc:llä vahvistunut viiva. So happy!

Rv 5+1 alkoi vuoto ja kesken meni :'(

Plussatuulia kaikille :whistle::heart::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maicy
orm
kuinkas täällä menee? :)

täällä joulut vietetty, menkkoja ei oo näkyny vaikka menkkakipuja ollu! valkovuotoa kuitenkin tulee VIELÄKIN.
Välillä tunne kuin menkat alkais, välillä alapää tuntuu siltä kuin menkkojen ekoina päivinä? Noh, jos ei täti tule ennen uuttavuotta niin sillon sit testaileen <3 saako sitä punkkua taas ottaa vai ei :D
 
Ehtoota vielä jännääjät =)

Mulla on tuo alamaha ollut aika jomotteleva tänäänkin ja vihlovaa kipua ollut illasta myös. Ja limaista vuotoa useammalla vessareissulla. Dpo3 (tai 4?).. Mulla kahdessa edellisessä raskaudessa tullut kiinnittymisvuoto dpo6-7 tienoilla, luullut että tuleeks toinen ovulaatio, kun limaista se vuoto ollut ja vain veskireissuilla.. Nostelee nyt toiveita, mutta vähän aikaista kuitenkin vielä kiinnittymiselle. Mutta on tää jännää.. vuodenvaihteessa hyvinkin pitäisi se hetki olla, jos on ollakseen.

Ja piti vain saada ääneen arpoa. Kiitos.

orm Sulla pukkaa jännällä nyt. Peukut pystyssä puhaltelen!! :whistle:
 
Pidetäänpä pinoa ylhäällä :D

Löysin kirjanpitoa vuoden 07 tärppikierrosta. Ajattelin lisätä tähän, saap vertailla ja lueskella itse ja muutkin :D

Ovulaatio kp 12-14, dpo:t laskettu kp 14 -> mukaan..

dpo4 Vähäistä limaa vessareissuilla pyyhkiessä. Alamahaa vihloo ja rinnat kipeytyy. Seksi sattuu.
dpo5 Rinnat kipeet. Vähäistä limaa edelleen.
dpo6 Limaa edelleen, muuten kuivaa. Alamahaa vihloo ja tuntuu kun ois ovis taas tulossa. Rinnat kipeet ja kasvaneet.
dpo7 Limaa ihan älyttömästi!! Venyvää maitomaista/kirkasta ovisliman tapaista ja luulen taas, että ovulaatio vasta nyt. Alamahaa vihloo oikealle, vihlasujakin on ja seksi sattuu edelleen.
dpo 8 Rinnat kipeät.
dpo9 Alamahaa vihloo, turvottaa, syötättää, väsyttää.
dpo10 Turvottaa, nälkä koko ajan, väsyttää ja alamahaa vihloo.
dpo11 Pms- oireet, vasemmalta vihloo, rinnat kipeet.
dpo12 Alaselkää vihloo. Muuten sama ku eilen.
dpo13 Valkkaria lorahtaa housuun kunnolla. Huimaa, maha sekaisin, hassu olo. Aconin kasetti testillä (herkkä 10) puhdas nega. Pms- oireet hävis.
dpo14 Alaselkäpolttoja.
dpo15 Alapäätä ja alamahaa vihloo kovasti.
dpo16 Aconilla viivanpaikka/nega. Maha sekaisin, kohdunsuu ylhäällä ja kova, alaselkää -ja mahaa juilii, pms-oireet.
dpo17 Samat oireet kuin eilen. Iltapissasta Rfsu:n testillä selvä haalea plussa.
dpo18 Haalea plussa rfsu:n testillä. Verikokeessa raskaus varmistui.

Muoks! Näköjään viime vuoden piinailu tärppikierrosta myös kirjattu, löytyy sivulta 18 =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maicy

Yhteistyössä