¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤

Täällä on tuhruttanu niiku kokoaja..tein apteekin oman testin mut sekin nega..maha on iha turpeena ja menkkakipuja..uskon et täti tulee yöl/illal ku oon duunissa :snotty: sale varma..tulis se täti ja veis nää maha oireet pois tais sit ees se plussa..
 
minnie- :hug: ja veena ja tyty alkaa ihan viela luopuko toivosta!! viimeseen asti vaan!!
taalla ei niin mitaan mihinkaan suuntaan edelleenkaan. rintojen jomotuskin on siirtynyt ihan sivuille,mut huutamaan pistaa kun poju monkii ylitse ja sattuu painasemaan.(miehesta nyt puhumattakaan,silla ei oo lupa koskeekkaan niihin tahan aikaan kuusta)
hitsi nuo testit polttelee!! jarki kuitenkin sanoo ettei viela kannata kokeilla :( oottelen nyt kiltisti sinne loppuviikoon.
 
Moih!

Pahoitteluni niille, joilla kuukautiset kurvasivat paikalle....

Mä en vieläkään ole testannut, ei jaksa tai sitten en vaan uskalla. Oireita mihinkään suuntaan ei ole... Tai noh, äsken bussipysäkiltä kotiin lampatessani tuli vähän öklö olo kun tuli kuuma. Samainen oire oli parisen kuukautta sitten kun olin raskaana mutta heti alussahan se lopahti (eli siis kemiallinen raskaus). Ja normisti mulla ei tule öklö/paha olo vaikka kuinka kuuma olisi.

Lauantaina mun olis niinku vähän pakko testata (mikäli siis se on aiheellista) koska silloin on kaverin lakkiaiset ja toisen kaverin synttärit. Kiertopäivätkin olis silloin jo 34/26-33.
 
voi kurja tyty.. :( Olin ihan varma, et sulla tärppää! HaLPe, koska meinaat testata??
Jos täällä saa sanoa/toivoa, että olis oireita, niin oon ainakin ollu pari päivää to-della kiukkunen miekkoselle. jotenkin itteenkin harmittaa. alaselkä on täälläkin pikkasen jomotellut, rasittaa jo valmiiksi, kun ei nää kuitenkaan oo mitään oireita... Mutta kirves ei lennä vielä kaivoon!! B) PLUSSIA meijän pinoon!!!!!!
 
xAnnax mä meinasin testata keskiviikko aamuna (25/24), lähetää sillo kavereitten kaa mökille.. Nyt jo tuntuu menkkajuilintoja ja siellä alhaalla tuntuu siltä ku menkat alkas just...muuten on semmonen, et kahvi ei maistu, väsyttää ja lämmöt koholla..
 
Mulla alkaa huomenna jännät päivät... Viime aikoina on alannu tuossa kp 28 aika tarkasti. Ei tunnu yhtään siltä että menkat alkais. Aion kuitenkin malttaa mieleni ja oottaa sinne torstaille asti ennen kun testailen. Kova toivo on kyllä että se täti ei tulis.

Plussatuulia++++ =)
 
Tiistai 27.5.2008 - Loppukuussa toivottavasti plussataan!



¤¤ Piinaviikko 22 ¤¤






Talvimamma-09 ....... 35/30-31 ......... yk 2 ........ esikko
DeFeis ...................... 30/26-33 ........ yk 5 ........ kolmonen
labello ...................... 29/30-35 ........ yk 2 ........ kakkonen
murukisu .................. 28/27-30 ........ yk 11 ...... esikko
Noppis ..................... 28/30 .............. yk 1 ........ kakkonen
Veena ...................... 27/24-28 ........ yk 12 ...... esikko
HaLPe ...................... 24/24-25 ........ yk 3 ........ esikko
xAnnax ..................... 24/19-31 ........ yk 6 ........ esikko


Haamuilijat
Noppis?

Plussanneet


Uuteen kiertoon
Minnie-
Halfcafnonfatlatte
tyty86




 
mun tekee niiiiiiiiiin mieli testata!!!!! jos ekan tekis huomeaamuna :D silla 30pv kierrolla huomenna pitais tadin tulla,mut ovulaation mukaan ei ihan viela.mut kun en ihan 100% enaa luota noihin ovistesteihin.jos se jo jonkun nakosen haamun antais jos toivoa olis... Tosin meilla on aamut semmosta haslinkia etten varmaan muista ennen kun oon ehtinyt vessassa kayda
|O
noppis :flower: toivotavasti viiva vahvistuu!!!
 
Missä lie ootte??

on: iltapäivää ja iltaa kohden nää mun tuntemuset pahenee..tänään-->päähän koskee, kipee olo, lpö 37,3, ennen ruokaa ja sen jälkeen pahoinvoiva olo(piti mennä päikkäreille), turvottaa mahaa ja pistelee sekä juilii alavatsaa, nälättää, huimaa ja tuntuu siellä, ku menkat alkas just, rintoja aristaa.. aamulla testaus..jännä fiilis..
 
iikk..jännään täällä HaLPe sun puolesta :). Niin ja Noppikselle onnea haamusta!
Mulla ei mitään tuntemuksia...kai se täti tulee tännekin viimestään tiistaina... hehe..enpäs ookaan ehkä valkannut tätä pinoa ihan oikeelle viikolle :LOL: :LOL: ..no, mutta toivottavasti täällä on ens viikollakin vielä paljon plussanneita :)
 
Noppikselta minäkin odottelen uutisisa... =)

Mutta kyllä se vaan niin on, että huomenna lompsaisen apteekkiin ennen kuin tapaan kaverini. Ajattelin ostaa tuplapakkauksen ClearBlue -testiä ja pissiä sitten tikkuun ylihuomenna. Ajattelen asian näet siten, että jos kierto on nyt tuo 33 päivää, ylihuomenna on kuitenkin jo kp 32 (siis jos hanat eivät aukea ennen sitä)), joten luulisi sitä mahdollisen raskauden jo ylihuomenna näkyvän. Ovis kun kuitenkin oli 11. taikka 12. päivä... Ja mikäli testi näyttää miinusta, oletan että en ole raskautunut.
 

Yhteistyössä