**Piinaviikko 22**

Tervetuloa munkin puolesta Pupu76 :wave:
Tänään ainakin mun mielestä siin ovistestissä oli kaks tasavahvaa viivaa ja tuntemuksetkin on ollu sen mukaset joten eiköhän se ovulaatio ole tapahtunut... onneks... pelkäsin niin etten tässäkään kuussa ovulois... nyt ei auta muu sit ku odotella... piti tuo mieskin tosta sänkyyn kellistää vielä enne ku päivällä töihin lähti :) nyt on sit simpat matkalla... toivottavasti vaan ne löytäis sen munasolun sieltä :) pitkät 2 viikkoa vielä edessä...
Plussatuulia kaikille!!!
 
Saanx mä tulla leikkiin teidän kanssa? :wave:

Pikkukakkosta tässä yritettäisiin alulle saada, eka yrityskierto menossa. Kp15/35? meneillään, en oikein tiedä kierron pituutta kun pillereillä on niin pitkään menty (tai viime aikoina renkailla). Esikoinen tärppäsi toisesta yrityskerrasta ja se ainokainen luomukierto oli silloin tuo 35, joten mennään sen mukaan... nyt kyllä olin huomaavinani selkeitä ovisoireita jo kp13, eli joko on lyhyempi kierto tulossa tai mulla on hyvä mielikuvitus. :D
 
Mä olen ollut hiljakseen, kun on ollut julmettu kiire töissä ja sitten olenkin ollut ihan umpikuitti vapaa-aikana. Kun vielä miehelle iski tauti, on h-hetkien hyödyntäminen vaarassa...

Tikuttaminenkin on jäänyt, kun en ole edes apteekkiin ehtinyt. Miten joskus päivät voivatkin olla näin täysiä.
 
Keskiviikko 16.5


Päkä..........kp 15/28-31..........yk 4........3. toiveissa
Inkku 83.....kp 16/24-28.........yk6.........1. toiveissa
Vilja...........kp 16/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Hissukka.....kp 16/35..............yk 1........2. toiveissa
Rosamunde kp 17/28..............yk 12.......3. toiveissa
Amalia........kp 17/28-32.........yk 2.........3. toiveissa
nanna81.....kp 17/29-36..........yk 6........1. toiveissa
Annuli81.....kp 18/28-35.........yk 2........1. toiveissa
caeza.........kp 18/32?.............yk 4........3. toiveissa
Pupu76.......kp 19/28-35.........yk 2........1. toiveissa
Alisa...........kp 20/32-34.........yk 6........1. toiveissa
Miuku79......kp21/28-58..........yk 4........1 toiveissa
Gataa.........kp 26/37-39.........yk 3........1. toiveissa


 
Kaunista keskiviikkoa! =)

Kun olen teidän ovistikutteluista lukenut, niin on vähän alkanut harmittaa etten sittenkin alkanut tikuttaa! Ajattelin että menköön muutama kierto ensin ja jos tulosta ei kuulu niin sitten alan tikuttaa, mutta nyt kun ei yhtään tiedä omasta kierrostaan... tietäisi sitten koska niitä menkkojakin odottaa kun tietäisi koska se ovis on! Enimmät oireet oli tosiaan kp13, mutta vähän epäillyttää silti mahtoiko se ovis olla... :/

Juotteko muut greippimehua? Mä nautiskelen sitä joka aamu :D

Kelan sivuille on tullut uusi äitiyspakkaus, jippii... =)
 
Tervetuloa kaikki uudet piinailijat :wave:

Nyt jäljellä jännitystä ja odottelua... muilla mitään tuntemuksia? mulla jo nyt rinnat kipeenä...(normaalistikkin ennen menkkojen tuloa) mut nyt jo näin aikasessa vaiheessa... vaikuttaa siis siltä että kierto vois olla tosi lyhyt... mulla kyllä heittelee aika lailla.... noi kiertopäivät on kolmen kuukauden ajalta...

...tai mistäs sitä tietää ehkä nyt on tärpännyt ;)

jännittää-- =)
 
Ovistikutteluja en ole vielä tehnyt. Ja suunnitelmissa on, etten tikuttele ennenkuin syksyllä. Pillereiden jälkeen voi olla ettei ovulaatiota edes tapahdu (vielä hetkeen) tai limakalvot on niin ohuet, ettei tapahdu kiinnittymistä ja myös senkin takia, ettei vauvasta tulisi pakkomielle. Vaan vauva tulee jos on tullakseen. Ei tule turhia paineita ja ettei tulisi miehelle sitä oloa, että seksiä vain vauvan takia. Enemmän jännitystä; mutta ei tule niin suurta pettymystä (ovulaatio oli ihan varmasti ja silloin pelehdittiin, mutta miksi en ole raskaan.) Pitkät viikot edessä, mutta nopeasti se aika menee kuitenkin.
 
:wave:

No nyt täällä alkas olla jo toi kriittinen aika ohi!! Olin pariinkin otteeseen varma että nyt on ovis,, mutta jospa se ois ollu ees jompikumpi.
Pitkät piinaavat 2viikkoo vielä eessä tässä ennen sitä todellista jännitystä.
Toivotaan että paljon plussaa mätkähtelis tähän ketjuun.
 
Luulenpa, että täällä on ovis takanapäin. Testejä ei enempää ollutkaan, mutta eilen tuli melkein tasavahva viiva ja tuntemukset ovat kyllä olleet selvemmät kuin koskaan - alavatsaa nippaa, limaa tulee paljon ja rinnatkin aristaa. Hassua sinänsä, että tähän asti on näinä kuukausina epäilyttänyt onko koko ovista ja nyt ajattelin ostaa testejä, jotta näkee ainakin, että missä mennään näin keskenmenon jälkeen. Ja sitten sen yhden kerran on oireetkin niin selvät, että saman olisi päätellyt ilman testejäkin =) Toiveita tämä tietysti nostaa tälle kierrolle... Vaikka kivahan se on huomata, että kroppa toimii on tulos mikä tahansa :)
 
Heippa!
Pääsisikö tällainen ensikertalainen täällä palstaillessa mukaan? Kaksi lapsukaista jo löytyy, että kolmatta haaveillaan. Olen jonkin aikaa seurannut näitä palstoja, ja ihan mukavaa luettavaa on ollut. Ajattelin näin jos vaikka itsekin kokeilisin kirjoitella jotakin tuntemuksia ja kokemuksia. Ikää löytyy kolmekymppiä...
Niin ja sitten olis kierto 15 menossa ja 28-30 päivää on ollut usein tuo väli, vaihtelee kyllä jonnin verran. Edellinen lapsukaiseni on 10 kk ja esikko 3,5v, ei olla käytetty ehkäisyä, tosin varmat päivät ollaan oltu varovaisia. Mutta nyt on ajateltu että se kolmaskin mahtuisi mukaan remmiin! :kieh:
Toivon kovasti kaikille plussaa :heart:

-Tiiti-
 
Tervetuloa tiiti mukaan, meillä näyttääkin olevan aika lailla samanlainen kierto ja lapsitilannekin, meillä on vanhin n 3,5v ja nuorempi on viikonpäästä 2v et sen verran on eroa. Meillä yritykskertoja on 4 jos nykyinenkin lasketaan mukaan. Nyt sitten vaan jännäillään jokos nyt tärppäis.
 
Torstai 17.5

Tiiti............kp 15/28-30..........yk ?........3. toiveissa
Päkä..........kp 16/28-31..........yk 4........3. toiveissa
Inkku 83.....kp 17/24-28.........yk6.........1. toiveissa
Vilja...........kp 17/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Hissukka.....kp 17/35..............yk 1........2. toiveissa
Rosamunde kp 18/28..............yk 12.......3. toiveissa
Amalia........kp 18/28-32.........yk 2.........3. toiveissa
nanna81.....kp 18/29-36..........yk 6........1. toiveissa
Annuli81.....kp 19/28-35.........yk 2........1. toiveissa
caeza.........kp 19/32?.............yk 4........3. toiveissa
Pupu76.......kp 20/28-35.........yk 2........1. toiveissa
Alisa...........kp 21/32-34.........yk 6........1. toiveissa
Miuku79......kp22/28-58..........yk 4........1 toiveissa
Gataa.........kp 27/37-39.........yk 3........1. toiveissa
 
Tervetuloa mukaan Tiiti =) Lisäsin sinut listaan, mutta en ollut aivan varma monesko yrityskierto sinulla on meneillään?

Täällä on ovista hyödynnetty useampaan otteeseen, joten nyt vaan jännäillään kuinka käy =) Hassu tunne kun ensimmäistä kertaa ihan oikeasti tiedän milloin ovis on ollut, tuo mukavasti lisäjännäiltävää...
 
Rosamunde
:flower: Tervetuloa kaikki uudet!

Ihan on sellainen olo, että on sunnuntai. Mitenhän sit huomenna tajuaa lähteä töihin?

Taitaa olla ensi viikko tässä pinossa sellanen, että monelle alkaa tulla oireita. Mulla on taas lämpöä 37,2 ja mahakipua ihan niin kuin monta kertaa ennenkin oviksen jälkeen. Mutta odotellaan nyt rauhassa vielä viikko, ja aletaan sitten "tutkailemaan", josko ne ois hävinneet tai vahvistuneet.

=)
 
Aurinkoista iltaa vaan kaikille ja tervetuloa uusille!! :flower:
Maha on ollut ihmeen kipeenä nyt viimeset kolme päivää, aina silleen välillä, sellanen menkka kipumaisuus siis... Jotenkin yritän olla ajattelematta kokoajan että onkohan tärpännyt mutta vaikeaa se on aina välillä :) Toisaalta ei täs oo viel mikään kiirus, yritystäki takan niin vähän... Ne ovistestitki ostin vaan sen takii et halusin tietää että ovuloinko ollenkaan... ens kuussa, jos siis ei tärppää nyt, niin tuskin tikuttelen... nyt on varmuus siitä et ovuloin, ni ei tartte sitä miettii... toisaalta jänskempi nyt vaan odotella ku tietää että kaikki ajotus on ainakin osunu oikeaan :)
 
Moikka!

Jos vaan jätetään ne mun yrityskerrat tuhon kysymysmerkkiin, kun en oikein itsekään tiedä, tuo kolmonen kun on saanut tulla siis heti kakkosen jälkeen... Emme siis ole käyttäneet mitään ehkäisyjä. Tosin imetän vielä, mutta en oikein usko sen olevan ehkäisynä meillä enää... :\|

Olen huomannut sellaista kummallista menkkakipuilua, ei niinkuin ovuloidessa, vaan alaselkäkipua ja nippailuja vatsalla ja paineentunnetta tuolla alapäässä... ;)
Ainahan sitä toivoo, et josko olis tärpännyt, mutta mutta... ei passaa liikoja toivoa, ettei tunnu liian pahalta sitten jos menkat alkaa.

Tässä jo kovasti odottelee, et menis tuo pariviikkoa nopeesti, ja miettii et pääseekö testaileen vai mitä tapahtuu.

No mutta tärppionnea vielä matkaan kaikille ja niitä plussiahan sitten paljon myös toivelistalle!!!

-Tiiti-
 
Tikutin sitten kuitenkin, ja niinhän se osui kellontarkasti kp 16:teen kuten viimeksikin. Mahtavaa, jos kierto olisi säännöllistymässä! Miehen tauti tosin vie aika lailla pohjaa tältä yritykseltä, mutta ehtiihän sitä vielä. Pieni toivo on, jos simpat jaksavat elää pari päivää, mutta heikko toivo se on, kun ei edellisillä kierroillakaan ole semmoisesta mitään tullut.
 
Perjantai 18.5

Tiiti............kp 16/28-30..........yk ?........3. toiveissa
Päkä..........kp 17/28-31..........yk 4........3. toiveissa
Inkku 83.....kp 18/24-28.........yk6.........1. toiveissa
Vilja...........kp 18/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Hissukka.....kp 18/35..............yk 1........2. toiveissa
Rosamunde kp 19/28..............yk 12.......3. toiveissa
Amalia........kp 19/28-32.........yk 2.........3. toiveissa
nanna81.....kp 19/29-36..........yk 6........1. toiveissa
Annuli81.....kp 20/28-35.........yk 2........1. toiveissa
caeza.........kp 20/32?.............yk 4........3. toiveissa
Pupu76.......kp 21/28-35.........yk 2........1. toiveissa
Alisa...........kp 22/32-34.........yk 6........1. toiveissa
Miuku79......kp23/28-58..........yk 4........1 toiveissa
Gataa.........kp 28/37-39.........yk 3........1. toiveissa

 
Nostetaanpa pinoa, kun olemme uhkaavasti vajoamassa..

Tänään on ollut sellaisia tuntemuksia, että voisi ovisaika olla käsillä; pientä kipua toispuoleisesti. Tai sitä vaan on luulosairas, kun lukee juttuja ovisoierista. Heti kun "oireet" täsmää, niin sitä olettaa, että nyt on se aika. Se merkitsisi 35 päivän kiertoa tällä kertaa. Onneksi mies on kotona joten tänään voi ahdistella :p :wave:
 
Lauantai 19.5

Tiiti............kp 17/28-30..........yk ?........3. toiveissa
Päkä..........kp 18/28-31..........yk 4........3. toiveissa
Inkku 83.....kp 19/24-28.........yk6.........1. toiveissa
Vilja...........kp 19/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Hissukka.....kp 19/35..............yk 1........2. toiveissa
Rosamunde kp 20/28..............yk 12.......3. toiveissa
Amalia........kp 20/28-32.........yk 2.........3. toiveissa
nanna81.....kp 20/29-36..........yk 6........1. toiveissa
Annuli81.....kp 21/28-35.........yk 2........1. toiveissa
caeza.........kp 21/32?.............yk 4........3. toiveissa
Pupu76.......kp 22/28-35.........yk 2........1. toiveissa
Alisa...........kp 23/32-34.........yk 6........1. toiveissa
Miuku79......kp24/28-58..........yk 4........1 toiveissa
Gataa.........kp 29/37-39.........yk 3........1. toiveissa

 
Heippa ihmiset :wave: Onkin jäänyt palstailu vähiin parina päivänä kun on sivut olleet nurin aina kun olen kokeillut tänne päästä. Onkohan se merkki joltain korkeammalta taholta, että lopeta jo tuo hössötys? :D ;)

Oviksesta ei ole ollut mitään merkkejä eli kyllä se varmaan oli sitten kp13, tai sitten on vasta tulollaan ja tulee pitkä kierto. Tai sitten en ovuloi tässä kierrossa. Nähtäväksi jää... :whistle:

Plussatuulia meille kaikille :flower:
 
Rosamunde
Heipsulis vaan =)

Aika hiljaista ollu tällä meidän palstalla..pitäisköhän vähän piristyä?

Jotenkin on mulla semmoinen olo, ettei taaskaan oo tärpänny. Tosin eihän nyt viel mitään oireita vois ollakaan. Viime kierrossa oli oviksen jälkeen n. viikon ihan mahdottomat juilimiset ja yksi yö, etten tahtonut saada edes unta, kun mahaa väänsi. Mutta täti tuli.

Nyt ei siis mitään. Rinnatkaan eivät oo vielä kipeytyneet. Eilen maistelin pari lasia viiniä, aamulla tuntui mokomasta krapulaiselta, vaika syötiinkin hyvin. Äh! Johtuu varmaan siitä, etten oo pitkään aikaa (raskautumisen luulossa) ottanut oikeastaan mitään, ja niin se kostautuu... :ashamed:

Aina IHANA keli! Aamupäivän hyörin pihalla tonkimassa ja puutarhakalusteita puunaamassa, nyt pääsee juomaan kahvit pihalle auringon paisteeseen. Kyllä kesä on parasta aikaa! Tulis vaan se loma :)

Plussia plussia paljon paljon tähän pinoon!!!!!!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Minä olen ihan tarkotuksella yrittäny pysyä kaukana koneesta tän alkukierron ettei turhaan stressais... Ei se kyllä ihan niin hyvin onnistunu ku ajattelin =) .

En ole ihan varma, että olenko ovuloinu ollenkaan tässä kierrossa kun lämpöjen mittailu jäi hiukan taka-alalle myös. Ovis oireet kyllä oli, mutta nehän ei vissiin meinannu sitä, että ovuloi varmasti.
Nyt kyllä sais ens viikko mennä pikakelauksella että päästään tosissaan jännäämään!

Täällä on tullu vettä koko päivän ja muutenki masentavan harmaa ja pimee ilma.
 
Annuli: sitä täälläkin toivotaan, että ei alkaisi mielikuvitus laukkaamaan ihan liian lujaa... Pettymys on sitten aina turhan suuri. Mutta kun se mielikuvitus alkaa aina laukata pienemmästäkin... Viimeksi eilen illalla olin ihan varma, että nyt jokin on pielessä km:n jäliltä, kun alavatsakivut oli ihan tolkuttomat. Aivan kuin kuukautiset olisivat alkamassa, mutta se ei liene mahdollista kun oviskin oli vasta nelisen päivää sitten. En sitten tiedä saattaisiko olla jotain jälkinippailuja oviksesta, sekun oli selkeempi ja vahvempi kuin koskaan. No onneksi meni kuitenkin ohi oli mitä oli! :)

Voi, enää ensi viikko ja sitten se on kuulkaa meidän viikon vuoro =) Äkkiä se aika aina menee, vaikka toivottoman pitkältä aluksi tuntuukin.
 

Yhteistyössä