**Piinaviikko 22**

LAUANTAI 2.6. KESÄ!!!!

Tirlittan.............kp29/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
neIHM..............kp30/28...................yk3.......3.toiveissa
Syliapina..........kp 30/28..............yk1.........1. toiveissa
Mouse..............kp 35/29-33..........yk 6........1. toiveissa
caeza...............kp 35/32?.............yk 4........3. toiveissa
Miuku79...........kp38/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Lumiuni

Pudonneet:
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde
Gataa
Tiiti
nanna81
Annuli81
Alisa
Vilja

Haamuilijat:
Mouse

Plussanneet:
Hissukka
Cruella DeVille
Amalia



Huomenta ja ihanaa kesäpäivää kaikille kanssasiskot!!
Täälläpä testattu se nega sitten tänäaamuna :( . Mutta nyt kera sen kuuluisan viivanpaikan tmv. Ja sama aconin herkkä kasettitesti, ku millä kp27 testasin iha tyylipuhtaan negan. Mutta nega mikä nega, damn! Näin untakin, että tein testin ja siihen piirtyi kaksi kaunista viivaa..eikä eka kerta kun nään näitä unia :) .
Nyt vähä ällöjuttua, mut jos osaatte kommentoida..(sori vaa): Mulla on aina enne menkkoja about kaks päivää ku koittaa tuolt napukasta, ni sieltä jää sormiin tuhrut ja siitä tiedän, että kohta lorisee. Nyt koitin sitte, että joko ne millo alkaa, että jääks taas tuhrut, ni se napukka oli niiiiiin kivikova, että en oo sitä ikinä missää kierron vaihees nii kovana tuntenu. Ja sormiin jäi paksu kuorrutus valkkaria..siis todella paksu :eek: :x . Yleensä ne napukka kyllä pehmenee ja aukee menkkojen alla..mites teillä, ootteks te ronklinu :ashamed: ?

Mut nyt tartee lähtee shoppaileen stay uppeja juhla-asuun, unohdin ne ja sit laittautumaan!! Kunhan tädin puolesta ois kuivat juhlat..muute ei nii väliks, ku nega kerta tuli, turhapa tuota muutakaan siitä sit ajatella, joten skumppaa otan, enkä pommacia!
 
heipat taas! :wave:

neIHM:luulis jotain testissä näkyvän jos raskaana oisit koska kp kuiteski jo 30/28. tohon ronkkimiseen :D en osaa kommentoida mitään. mä oon vaa ovislimoja bongaillu :whistle:
tein testin tänää vuiel vaikka meinasin huomen testaa et vahvistuuko viiva. nyt oli testinä rfsu:n paketti mis on kaks testiä. heti tuli selvästi näkyvä viiva :heart: ei yhtä tumma vielä ku kontrolli mut kuiteski aika tumma jo. jos maanantaina vielä ton toisen kokeilis ja sit uskois :saint: tänää on kyllä ollu etova olo, niinku pikku kankkusessa :x ei kai se nyt jo voi alkaa... mut nyt pihalle ku niin loistosää, ilmotelkaahan muut kuulumisia ja plussia lisää ja mousella hope viiva vahvistuu db hauskaa päivää kaikille ja ilosia juhlia juhliville :flower: =)
 
täällä alkoi tuhru, joten eiköhän ne mekatkin sieltä tulene, ja tasan dpo 14 ois tänään..haikeus on, vaan surua en ole päälle halunnu laskea..siksi olenkin siivonnu, pessy pyykkiä, kastellu kukat, kitkeny kasvimaata ja nyt paneudun koulutehtävien kimppuun kun sain petivaatteet jo vaihdettua. nuita haamuja sain (niinkun viimekierrossakin) taas sen 4-5kpl eri testeillä...vaan täti on päättänyt saapua niin kovin on voimaton pieni ihminen kampoihin laittamaan. . .

Onnea muille , ja Plussatuulia kaikille. seuraava piinaviikko osuukin sitten tuonne heinäkuulle kun kierrot alkaa ilmeisesti olla jo sen 34päivää...
 
Cruella DeVille juu en mä itekkään usko raskauteen yhtään, mutta tosta, että jos nyt oisinki, ni ei se mulla hyvin tod.näk. kyllä näkys millää testillä vielä. Mulla on alhanen hCG hormonin taso/eritys alussa, noi mun neidit plussasin rv7 paikkeilla vasta..että kokemusta on piiiitkistä piinaavista viikoista, ku tikkuun pukkaa vaa negaa ja menkat ei vaa ala. Esikoisesta käveli suoraa äippäneuvolaan kun 3vk oli kotona tullu vaa negaa ja menkat ei koskaan ollu myöhässä, siellä sit tuli +. Ja toka ultrattii melkei heti kotitesti plussan jälkeen, ku oli imettämisen jälkee ollu vaa kahet menkat ja kierrot sekasi, joten ei oll uhajua, millo saanu alkunsa..sillo oli ultran mukaan jo rv7, kaikki siel näky, kuvakin löytyy =) . Todella ärsyttävä ominaisuus on tämä. MUTTA kuten sanoin, olen aika varma, että menkat alkaa tässä kierrossa..Mutta siellä jossain se piinaus vielä odottaa mua, kun joskus tärppi käy.
 
SUNNUNTAI 3.6. KESÄ!!!!

Tirlittan.............kp30/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
Syliapina..........kp 31/28..............yk1.........1. toiveissa
Mouse..............kp 36/29-33..........yk 6........1. toiveissa
caeza...............kp 36/32?.............yk 4........3. toiveissa
Miuku79...........kp39/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Lumiuni

Pudonneet:
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde
Gataa
Tiiti
nanna81
Annuli81
Alisa
Vilja

Haamuilijat:
Mouse

Plussanneet:
Hissukka
Cruella DeVille
Amalia
nelHM


Huomenta, tarkistakaa on päivitys oikein.
Täällä ei menkkoja vielä, joten toivoa hiukan on vielä =) .
 
nelHM, me mennään samoilla kierroilla ;)

mulla ei mtn oireita mihinkään suuntaan. ei menkkoihin, eikä raskautumiseen.
olihan mulla noita menkkäoireita jokunen pvä sitte mut nekin kadommu. :/

alkaisivat nyt vaan opeesti että pääsis uuteen yritykseen..
 
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2VIIIIIIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
V*ttuunnuin isäntään tossa ja ajelin cittariin ostaa testejä, ku päivystävä apteekki liian kaukana..Tein äske sellasen rfsu:n testin kahen tunnin pissatauon jälkeen ja iha selkee haaleen punanen viiva siihe tuli!! En ollu sitä pissaa kaatanu purkista pois, teis sen toisenkin, ja siihenki tuli!!!! Pakko kai se on uskoa.! Teen viel huomen aamuna. Viiva oli haaleempi ku se kontrolliviiva (vai mikä onkaa) mut iha selkeesti erottu, ei tarvinnu tiirailla valoa vaste jne, mitä oon iha sata kertaa tuloksetta tehny

Tää on iha sekasi..ukkokaa ei oo kotona ja lapset isällään..mitehä asian ilmsis, ku tää meitin uus isukki tulee kotii
 
Onnea mousellekin!
Mä oon nii epäuskoinen kans ja iha sekasi, että tein viel yhen testin :headwall: , hölömö, no tulipa siihenki haalee viilee, tosin se oli ekaa testiä haaleempi, ku edellisestä pissasta nii vähä aikaa. Mutta siinä ekassa ihan selkee,jonka erottaa kauempaakin. Oon meinaan tolla rfsu:lla testannu monta monituista viivanpaikkaa, siinähän näkyy selkeesti harmaa "viiva/painautuma", mutta tässä olikin jo väriä, että pakko kai se on uskoa. Aamulla viel uusiks. Ja sit vois ens viikolle ostaa apteekin oman, se on varma testi, tekis sen joku aamu viel.
 
Jemina-81
neIHM, oliko se sun alavatsakipu kp 20-21 voimakastakin? oliko paineen tunnetta alavatsalla? Tuliko sitä kävellessä vai ihan paikoillaankin ollessa. MIten valkkarit, jatkuivatko senkin jälkeen kun kivut lakkasivat?
Sori tää kauhea kysymyspuuska mutta mulla oli myös kp 19-21 melko kovaa kipua alavatsalla, paheni kun olin kävelyllä mutta muutenkin koko ajan juili, ei erityisesti jommalta kummalta puolelta mutta ihan koko kohdun alueelta. Valkovuotoa oli melko runsaasti, mitä ei tod oo ennen ollut. Nyt kp 24/23-32 eikä vuotoa enää juurikaan ole.
Kiitos jos jaksat vastata vaikka siirrytkin jo pian odottajien puolelle! :) Onnea plussastasi :heart: :heart: :heart:
 
Jemina-81noilla kp:llä tuli ne kauheet limaklöntit, oisko ollu kiinnttymistä. Ne kivut oli vihlasuja oviksen tapaan vasemmalta ja ne jatkunut koko ajan vaihdellen, välillä säteilee alapäähän ja se sattuu. Valkkaria tuli noiden päivien jälkeen aika paljon, lorahteli lenkillä ja nyt taas ei kauheesti. Mut ku tuolta viel uskalsin ronklata, ni siellä perukoilla sitä on ja paljon! Enää en koske toosaan ite :x!

Nyt on oireita (ja osa jo ollu jookusen päivän, en vaa oo niistä mitää toivonu): krapulainen olo, nälkä mut ei maistu. Maha ihan kuralla. Menkkakipuja alaselällä. Alamahalla sellanen jännä tunne. Välillä turvottaakin paljon. Tissit on kasvanu ja vähemmän kipeet ku normaalikierros; painavat ja aristavat vähän.

Mä oon valvonu viime yön ja käyny vessassa tuijottaa niitä tikkuja, että voiks ne olla totta!?? Kyllä niissä on iha selkeet värilliset eli punertavat viivat, mutta haaleemmat kun kontrolliviiva. No, soitin aamulla neuvolaan ja nyt ootan veritestin tulosta vielä, että voi ihan varmasti iloita..oon iha sekasi ja VÄSYNYT!!! :headwall:
 
Lumiunimähän tein rfsu:n testillä..yhteensä neljä tehny eilisen jälkeen :whistle: .. Kyllä niihin alko noin kahen minuutin päästä piirtymään ne viivat, haaleet on, mutta selkeesti punaset. Ja ne todella on vieläkin siinä tikussa..oon säilyttäny ne. Moni on haukkunu noita testejä, mut hyvihän nuo pelas. Oon mäki niillä toki saanu josku viivanpaikkaa, mut ne on selkeesti värittömii. Jännä ku kp30/28 acon kasetti testi, se herkkyys 10 ei näyttäny mitään :eek: . Ja tosiaan kävin verikokeessa, ja sekin positiivinen.
 

Yhteistyössä