**Piinaviikko 22**

Rosamunde
Hissukalle ja Amalialle: toivotaan tosiaan että tuo maidontulo kertoisi raskautumisesta *pitää peukkuja ja varpaita pystyssä* =)

Amalia ihmetteli valkovuotoa. No nyt onkin niin kiva aloittaa aamu kertomalla omista valkovuodoista :LOL: Missäs niin vois muualla tehdä kuin täällä :whistle: Minullakin tulee valkkaria, sellaista kirkasta ja välillä suht runsaanlaisesti. Juuri sen vuoksi pidänkin toiveita yllä! Ainakin siihen asti kun paljastuu hiivaksi ja alkaa kauhia kutina, höh.

Orastavaa päänsärkyä, niskat jumissa. Pitää vissiin vähentää tietokoneen äärellä oloa, ja istumatyötä muutenkin.

Vatsassa ei edelleenkään tunnu miltään, rinnat ei ole kipeytyneet kuin saman aavistuksen verran.

Mukavaa päivää kaikille!
 
Hissukka ja Amalia: kovasti toivon, että teillä tuo maidon tulo tarkoittaisi raskautta. Täälläkin pidetään peukkuja plussan puolesta! =)

Myös Annulin oireet tuntuvat aika lupaavilta! Olen kanssa lukenut, että joillain vaikka rinnat muuten kipeytyvät ennen menkkoja, niin siinä kierrossa kun ne eivät kipeydy, on sitten tullut plussaa.

Rosamunde: täällä kanssa valkkari pitää toiveita yllä. Toivotaan, että se on meillä merkki raskaudesta. Tässä kun on ollut puhetta siitä, tietääkö mies palstailusta, niin täytyy sanoa, että jos se tietäisi mitä tänne kirjoittelen niin saattaisi olla vielä enemmän huvittunut ;) Juuri nämä limajutut ja valumiset saattaisivat karkottaa miesparan koneelta pitkäksi aikaa :D

Tuon valumisen lisäksi oireena on oikeastaan vain rinnat - ne on edelleen kipeät. Etenkin tuolta sivuilta ja välillä tuntuu kun joku pistelisi neuloilla nänneihin. Mutta ei vielä uskalla oikein toivoa, nämä voi johtua mistä vaan muustakin.
 
:wave:

Täällähän alkaa olla joillain jo aika lupaavia oireita... Toivotaan nyt kovin että ne ovat merkki plussasta...

Tänne ei kuulu kummempia... Tai no alaselkä tosi kipeenä mitä ei oo tapahtunu sen jälkee ku oon pillerit lopettanu... Toisaalt uskon et se saattaa johtua siitä et maanantaina ja tänään pyöräilin töihin, 9,6km yhteen suuntaan joten voipi olla että tuo selkä siitä on ärsyyntynyt... Eiliset menkkakivut on hävinneet ja nyt ei oo sit enää mitään, kumma juttu... Kovin odottelen jo ensi viikkoa... Saas nähä joutuukos sitä varoiks jo lauantaina testailemaan... Kavereita tulossa istumaan iltaa niin pitäs tietää että uskaltaakos sitä edes yhden lonkeron nautiskella ettei heillä vaan epäilykset heräis... No saa nähä, toisaalt ei haluis pettyy ja toisaalt siin vaihees ei viel välttämättä mitään näy... Pitänee keksiä varmaankin jokin harhautus suunnitelma :)

Illanjatkoja kaikille!!! :)
 
Hitaasti tuntuu aika kuluvan, ja varmaan viikonvaihdetta kohden vielä hitaammin... musta tuntuu että kp23 on kestänyt jo ikuisuuden. :D Olis jo testauspäivät, vaikka toisaalta en usko että tästä kierrosta olisi tärpännyt niin silti odotan testaamista. :D Toinen toive olisi, että täti tulisi sitten nopeaan eikä kierto venyisi kovin pitkäksi. Mutta vielä on monta pitkää päivää odotettavana... :whistle:
 
No niih... näin siinä nyt kävi... ja täti tuli kylään.. ja ajoissa
mut voi siis pudottaa joukosta...

:'(


Mä lähden jännään sitten viikolle 25 jonne tuntuu olevan pitkääkin pidempi matka.

Toivotan kaikille todella paljon plussatuulia :whistle: :heart:
 
Rosamunde
:hug: Inkku! Kyllä se plussa vielä tulee :hug:

Täällä vielä hereillä oon, kun poju katselee jalkapalloa telkkarista, joka on ihan makkarin vieressä. Kaikki jalkapallofanit on tänään töllön ääressä. Nuoremmalla on ripuli.

Alavatsaoiretta alkoi pukata äsken. Ja valkkaria tulee :snotty: Sehän nostattaa toiveita, joita on kiva pitää hengissä ainakin maanantaihin saakka =) Toivottavasti ei kuitenkaan ole tuleossa sama tauti kuin kuopuksella.....

Mukavaa huomista päivää 22-ketjulaisille! Kp:t senkun lisääntyy.

:heart:
 
Torstai 24.5

Syliapina.... kp 21/28..............yk1........1. toiveissa
Tiiti............kp 22/28-30..........yk ?........3. toiveissa
Päkä..........kp 23/28-31..........yk 4........3. toiveissa
Vilja...........kp 24/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Hissukka.....kp 24/35..............yk 1........2. toiveissa
Rosamunde kp 25/28..............yk 12.......3. toiveissa
Amalia........kp 25/28-32.........yk 2.........3. toiveissa
nanna81.....kp 25/29-36..........yk 6........1. toiveissa
Annuli81.....kp 26/28-35.........yk 2........1. toiveissa
caeza.........kp 26/32?.............yk 4........3. toiveissa
Pupu76.......kp 27/28-35.........yk 2........1. toiveissa
Myrsyli........kp 28/28-32.........yk?.........1.toiveissa
Alisa...........kp 28/32-34.........yk 6........1. toiveissa
Nappi..........kp 29/29..............yk?.........?.toiveissa
Miuku79......kp29/28-58..........yk 4........1 toiveissa
Gataa.........kp 34/37-39.........yk 3........1. toiveissa



Pudonneet :hug: :
Inkku 83
 
inkku :hug: Taidan kuulua kans ens viikon putoajiin, nyt on jo merkkejä tätin kylään tulosta, nimittäin naama kukkii juhlavasti, raskaana ollessani ei oo koskaan finnin finniä. Mitään muutakaan raskauteen viittaavaa oiretta ei oo. No pitää nyt vaan pitää pää kylmäná ja odotella.
 
Inkulle pahoittelut täältäkin :( Parempaa tuuria viikolle 25!

Viikon päästä voisi jo ihan hyvällä omallatunnolla testailla... saa nähdä riittääkö kärsivällisyys. :D Testit odottaa varmaan tällä hetkellä noutajaansa postilaatikossa... :whistle: Oireina on edelleen tuo maitovuoto ja rinnat on kipeytyneetkin ( tosin normaalia loppukierrossa) sekä pientä pahoinvointia, mikä saattaa johtua huonoista yöunista, mulla on aina huono olo koko päivän jos on yöunet jääneet vähiin. Pahuksen ukonköriläs kuorsaa... :kieh: Mutta ei siis mitään ehdottomia raskausoireita, tosin ei menkkaoireitakaan. Näitä olisi kyllä viisainta alkaa tarkastelemaan vasta ehkä viikon päästä... :whistle:
 

Aaaaapuaaaa!!! Mun pää leviää :headwall:

Mua suututtaa, harmittaa, itkettää!!!! ja Se sitten vielä ärsyttää kun mieliala heijaa laidasta toiseen. Muksutkin on olleet aamun niin virkeellä tuulella, että ne on tuonut lisää vipinää tähän äiskän mielentilaan!

Välillä tuntuu etten tahokkaan kolmatta ja välillä taas se on elämäni jaetulla 3. sialla ja sitten välillä oon varma että oon raskaana ja taas välillä itksen ja suren kun oon jälleen varma etten oo raskaana,,, hulluus siiis koittelee!!!!! :LOL:
juu eiköhän siinä tullut taas purkauduttua!

Inkulle :hug: puotoamisesta

ja #&%?$!* ois kiva saada plussanneitakin joukkoon!!
 
Inkulle isot pahoittelut tädin tulosta :hug: Parempaa onnea uuteen kiertoon!

Amalia: Älä pahastu, mutta jostain syystä tuo viestisi sai minut nauramaan - vaikka ei toki ole varmasti kivaa kun tunteet ailahtelee, mielikuva vain sinusta höyryämässä oli jotenkin hauska :D Mutta parempaa loppupäivää sinulle ja kyllä joskus saa vähän räiskähdelläkin =)
 
Rosamunde
Voi Amalia...! :LOL:

Olisit voinut viedä varpaat suustani, kun just ajattelin tuossa automatkalla samaa, ja isot ipanat vielä nahisteli takapenkillä minkä jaksoi. Ja tänään oon unohtanut ihan kaiken plus sopinut ensi viikolle päällekkäisiä tapaamisia ym.

Mulla on ihan hiihuuhaahuu -olo. Taitaa PMS-oireet tulla oikein tohinalla. Tää on just niin tätä :headwall:

Mutta lupaan piinailla vielä sinnikkäästi kanssanne. =) Lämmöt ei ainakaan oo enää heitelly vaan pysyneet sitkeästi siinä tasan 37. Ja liukkaat on kelit tuolla alhaalla :ashamed: :whistle: Rnnat on kyllä alkaneet nyt vähän kipeytyä niin kuin aina ennen menkkoja. Ei kovin hyvältä näytä oireet...
 
Tervehdys kaikille ja hurrjasti toivon kaikille onnea tälle viikolle!
Itselläni menkkaoireita, mutta mikähän lie, kun on jotenkin etova olo. Se jotenkin läikähtelee tuo paha olo.. Hmm, jännistystä? No, toivottavasti jotain muuta ;)

kp 29/29 (33)
testausta olen miettinyt, ja kuten moni muukin, yhtenä päivänä olen varma että testaan, eipähän menkkojen tulo sitten niin ketuttaisi kun heti näkisi negan, toisena päivänä ajattelen että enpä testaa, raskaana olen kuitenkin :D
 
No jopas minä olen osannut aamupäivällä kirjotella.....
Siis tarkotin et jakaa ykkös sian kolmmantena,, tai siis kahden muun kanssa.
Näköjään tuo purkautuminen tekee aina ihan hyvää ku sitten loppupäivän olin jo takasin oma itteni, tai ainakin siltä tuntu.

Pikkuhiljaa alkaa tässä jännittämään nyt vkonloppuna tai alkuviikosta alkas noi öljynvaidot, tai siis pitäs alkaa, mutta en tietysti vastaankaa panis vaikka jäis pois. Minä ainakin oon sellanen panikoija, että kun kriittinen aika on käsillä tuntuu että housuun aina jotain valahtaa ja vessaantun meen niin pikkuhiljaa silmiä raotan ja pelkään että millon alkaa verta näkymään. Se mikä minuu tässä nyt ehkä eniten harmittaa niin että kun ollaan tuon ukon kanssa sovittu että tää jäis viimeseks tai siis kolme lasta riittäs että ainutkaan ei ekalla tärpänny, mutta eihän sille mitään voi, eikä se nyt niin paha juttu. Mutta odotukset on nyt toisaalta aika korkeella kakkonen tärppäs tokalla, että oispas iiiiiiiiiihanaaaaaa!!!
 
hei mitäs ootte mieltä.. tilasein erikoisherkkiä testejä ja ollaan la lähös juhlisteleen.. sillon kp siis 23. ni onko mahollista että sillon viel näkyis mitään jos oon raskaana? tosiaan kun tuo reissu jo kauan sitten suunniteltu. se olis sellasta varmistelua vaan..

kuitenkin ihan testata aattelin vasta viikon päästä.
 
jos mäkin sitten tänne hyppäisin, olin myös siellä vkon 17 jännääjissä :whistle: eli kp21/28, tosin olin bongaavinani oviksen jo aikasemmin eli tässä kuussa kierto olis ehkä sen 26 päivää. mulla olis sama homma ku syliapinalla, yritin tk:ssa vinkua sitä hcg-määritystä verestä mut kissinkikkarat. uudet säännöt tullu, kai se maksaa sitte liikaa. onhan verikokeet kyllä kalliita. noista oireista, hajuaisti on parantunu B) eilen haistoin kissa kusen hajun kaverin uudesta kämpästä vaikka se oli siivonnu siellä, kukaan muu ei ollu haistanu :whistle: ja edellisillä asukkailla oli leikkaamaton uroskissa...
 
Tervetuloo uudet piinaajat!!!


syliapina noista testien herkkyyksistä ei minulla ole kokemusta mutta muistelen sellasta kun minun ystäväni tuli aikoinaan vahingossa raskaaksi ja se oli uuttavuotta juhlistamassa alkomahoolilla ja parinpäivän päästä siitä ois pitäny sit menkat alkaa. Mut ei alkanu ja se panikoi sitä sitten et mitä siiheen muksuun on tullu siitä juhlinnasta, mutta lääkäri oli sanonut että ei vaikuta. Rv 8asti vauvalla on oma verrenkierto joten siihen asti äitin nautiskelut ei vauvaan vaikuta.

Mutta toisaalta mä en taas tajua miksi sitä ei vois sanoo ei alkoholille, kun kerta vauvaa haluaa ja moista miettii. Ite en käytä olleskaan viinaksia, ei oo kyse uskonnosta vaan en muuten vaan käytä. Tosin oon kyllä teininä/ murrosiässä vetelly sellasia perskännejä että tiijän kyllä mitä on humala tila. Nyt kutakuinkin oon ollu viitisen vuotta ryypiskelemättä. Sitä kun on sitten selvänä nähny kaverit kännissä niin ajattelee vaan aina ite et onneks mua ei nähdä tuossa tilassa. Toki en oo millään lailla alkoholin vastustaja, oma ukkokon aina toisinaan ottaa ja se on ihan ok. Siitä mä oon tarkka että mun omat lapset ei tartte juoppoja nähhä, että ukkokun otta nii kotona saa yhen saunakaljan juoda mutta jos humalassa meinas olla niin sitten saa ettii ryyppyypaikkasa, tai jos ollaan jossain kylässä ja siellä alkaa viinan anniskelu niin sillon meitä koti kutsuu. Mutta eiköhän se tästä aiheesta.

:wave:
 
:wave: ja tervetuloa uusille!! Mukava saada lisää jännääjiä mukaan ens viikolle :)

Mulla oli aamulla aivan kaamea olo... Kun heräsin niin oli hieman kuumeinen fiilis ja sit ku aloin hampaita pesemään niin meinas oksennus tulla... Silmät vaan vuoti ja yskitti... Sit koko aamupäivän oli sellanen kuvotus olo mut nyt sekin on jo onneks kadonnut, enpäs tiiä et mistä johtu... Ei haluis elätellä liikaa toiveita ettei sit putois korkeelta ja kovaa... Oon koko päivän yrittäny ittelleni vaa muistuttaa et ehkä tää olo johtuu stressin katoomisesta ku eilen siis oli pääsykokeet ja nyt helpottaa ton lukemisen suhteen ni oma keho vaa reagoi siihen sit sillee et olisin kipeeks tulossa... mut kuitenkin toisaalta pieni ääni tuol takaraivos sanoo et jospa sittenkin se oliski merkki salamatkustajasta :) Valkovuoto on kyl lisääntyny mut maha ei oo enää yhtään kipee mikä on toisaalta kumma ku tädin pitäs täs lähipäivinä tulla vierailee... Muita oireita ei sit löydykkään :) että tällasta tänne tänään :)
Kuinkas te muut jakselette??
 
Perjantai 25.5.

Cruella DeVille..kp 21/28..............yk ?.........? toiveissa
Syliapina..........kp 22/28..............yk1.........1. toiveissa
Tiiti..................kp 23/28-30..........yk ?........3. toiveissa
Lumiuni............kp 23/28-30..........yk 1........1. toiveissa
Päkä................kp 24/28-31..........yk 4........3. toiveissa
Vilja.................kp 25/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Hissukka..........kp 25/35...............yk 1........2. toiveissa
Rosamunde .....kp 26/28...............yk 12......3. toiveissa
Amalia.............kp 26/28-32..........yk 2........3. toiveissa
Mouse..............kp 26/29-33..........yk 6........1. toiveissa
nanna81...........kp 26/29-36..........yk 6........1. toiveissa
Annuli81...........kp 27/28-35..........yk 2........1. toiveissa
caeza...............kp 27/32?.............yk 4........3. toiveissa
Pupu76.............kp 28/28-35.........yk 2.........1. toiveissa
Myrsyli.............kp 29/28-32..........yk?..........1.toiveissa
Alisa................kp 29/32-34..........yk 6.........1. toiveissa
Nappi...............kp 30/29...............yk?..........?.toiveissa
Miuku79...........kp30/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Gataa..............kp 35/37-39..........yk 3.........1. toiveissa


Pudonneet :hug: :
Inkku 83
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan! =)

Tänne ei oikeastaan mitään uutta. Mulla oli joskus ennen pillereitä menkkaoireena se, että vatsa aina toimi vuotoa ennen tosi usein. Nyt tuo sama juttu meneillään ja mietinkin, että voisiko olla menkat tuloillaan. Ainakin se ehkä kertoisi siitä, että kroppa alkaisi normalisoitua. Tosin ennen vatsa oli tosi löysälläkin tuolloin ja nyt taas oikeastaan päinvastoin vaikka veskissä ravaankin. No onpa taas fiksu puheenaihe mullakin :ashamed:

Mä kanssa mietin testaamista huomenna kun ollaan menossa juhliin. Päätin kuitenkin että en testaa, koska a)testissä tuskin edes vielä mitään näkyisi, b)tässä vaiheessa ei olisi vielä sikiölle haittaa vaikka raskaana olisinkin ja c) en kuitenkaan koskaan ota kuin 2-3 lasia viiniä. Eli ihan rennolla mielellä lähden ja testailut jätän ensi viikkoon jos vielä tarve on.

Hyvää viikonloppua kaikille! =)
 
Rosamunde
=)

Nyt on alkanut juilia mahaa oikein kunnolla. Vaikken oikein tiedä viel, mitä tuo JUILIA oikein meinaa. Noh, kuiteskin samlla tapaa kuin menkkojen alkaessa. Enempi vielä tuolta vasemmalta. Ja alasekä on kipeä.

Täti taitaa tehdä tuloaan jo normaalia aiemmin... :( Toivon tietysti jotain muuta.

Tisut on täyden tuntuiset, samoin vatsa kuin ylitäytetty ilmapallo.
Suoraan sanottuna äärimmäisen epämukava olo tällä hetkellä.

...eikä auta kuin odotella. Piinaavaa! :headwall:

Annuli: eihän se vielä varmaan näy, kun sulla kierto voi olla noinkin pitkä kuin 35. Amalialle mukavaa iltaa! Viinilasillisen otan minäkin tänään.

Missäs kaikki muut on?
:heart:
 
Heippa!

Täällä myös tuo ikävä menkkakipuilu jatkuu edelleen... en oikein ymmärrä itseäni tai paremmin kroppaani, kun tuntuu et koko ajan on jonkinlainen menkkaoireilu päällä, taitaa olla vaan tuo korvienväli mikä aiheuttaa tuota :LOL:

Tänään olen kovasti siivoillut, jotta en ajattelisi koko ajan vaavihaaveitani, pienet apurit ovat olleet onnekis mukana siivoilussa, joskin taitaa välillä mennä siihen sekoittamiseen =) mutta tarkoitus kuitenkin tärkein. Onneksi saan lapset 8 aikaan nukkumaan, niin voipi sitten nopsaan siivoilla aina loput =)

Viikonlopukis onkin luvattu jo lämpimämpää, mutta saapi nähdä taas pitääkö tidotteet taas paikkansa :/
Jos vaikka uskaltais tomaatin taimenet laittaa jo ulos ja isompaan ruukkuun... olen tällainen multasormi. Oikeastaan en osaa kasvatella mitään, mutta tuo 3,5v poikani on niin innoissaan, että täytyyhän sitä jotakin yrittää.

Nii ja niistä oireista vielä... tarpeeksi kun antaa mielikuvitukselle valtaa, niin toki löytyy sellaista pahoinvointia, ei kyl tosin aamusellaista...

No mutta kaikille oikein ihanaa viikonloppua!!
Plussia sitten pinoon ensiviikolla!

-Tiiti-
 

Yhteistyössä