*^^Piinaviikko 49^^*

Maanantai 26.11.07

Rindie77.................................kp 23/30-32
Iita28.....................................kp 27/28
very important baby..............kp 25/25-29
hanni..................................kp 18/26-32
Sirpula................................kp 15/26
kesä-74...............................kp 20/29
kuumetta.............................kp 16/22-26
tiinu123...............................kp 37/45
siskonen..............................kp 17/27
 
Iita, voi harmitus :hug: Mutta vielä on toivoa, kuten itsekin sanoit. Munkin tekisi kovin mieli testailla, mut kun pelottaa että sitten testaan negan ja täti tulee samantien perään. Ehkä mä jännäilen viikonloppuun, jos sinne päästään.

Mulla oli aamulla hirmu huono olo, mutta se meni ohi keskipäivään mennessä, samoin mahassa tuntuu välillä kipuja, mutta ei vielä yhtäjaksoisesti, niinkuin yleensä ennen menkkoja. Järkyttävä väsymys on ollut tänäänkin, mutta sekin mulla on normaali oire ennen menkkoja... en todellakaan pysty arvailemaan yhtään mitään :|
Niin ja lämpö on korkealla vielä.
 
Mulla on tänään ollu karmeita menkkavihlasuja joten eiköhän ne ala viimeistään huomenna, blääh !

Nyt sitten aletaan jännäämään sun, very important baby testitulosta !! Ilmoittele heti kun meinaat testailla !!
Mullakin oli noita samoja oireita, väsymys painaa kyllä edelleen päälle aivan hirmuisesti ja lämmöt on mullakin ollu iltaisin korkealla normaaliin nähden, yleensä about 36,4 ja nyt on ollut 37 pintaan, eilen oli 37,2 ja mä olin ihan jäässä!
Mutta ehkä nää samaiset raskausoireet tosiaan sopii myös menkkaoireiksi, pahus !

 
Täälläkin aletaan jo jännitellä:) Testit polttelis, mutta yritän malttaa loppuviikkon, kun päiviä on vasta niin vähän, kahdenkympin korvilla. mutta jänskättää jo kovasti.
Olen kuullut, että menkkaoireet voivat hyvin tarkoittaa myös raskausoireita, joten toivotaan teille parasta!
Itsellä ei mitään oireita suuntaan tai toiseen...
 
Täällä ei myöskään mitään tietoakaan oireista, tosin nyt vasta kp 16. Eilen otin tosiaan ekan terolutin tälle kiertoa, joten pitäis alkaa menkkojen kp 26 tarkalleen mikäli ei plussa ole tässä kierrossa vielä tullakseen. :/ Toivottavasti olis! :heart:
 
8 päivää oviksesta.. pakko tehdä testi.. negaa tietysti.. vielä testillä mikä ei oo mitenkään herkkä.. huoh.. vaik niin päätin etten testaa ennen ku menkat myöhässä.. kuviteltuja oireita kyl on kylmä, kurkkukipu, lämmöt 37,1 (tulee varmaan flunssa), paha olo.. (jännittää) maha sattuu (varmaan taas joku hiivatulehdus)...nii tai kaikki liittyy menkkohin.. on tää taas tätä...
 
Kesä-74, ihanaa, voi kunpa vahvistuisi! Onnitteluja joka tapauksessa!

Ei tätiä näkyvissä vielä, mutta masukivut jatkuu. Lämpö on kivunnut taas korkealle, eilinen lasku ei sit kestänytkään kuin pari tuntia.. Olisin toiveikkaampi, jos ei viime kierrossa olisi ollut ihan samanlaista...

Jotenkin krapulainen olo on ollut, etova(en ole ryypännyt :) ) ja väsynyt.

Kuinka kauan normaalisti kestää tuolla Mammaksilla, että tilausvahvistus tulee s-postiin? Laitoin tilauksen eilen aamulla, eikä vielä näy, maksoin saman tien verkkopainikkeella. Tulis testit niin vois testailla =)
 
ainiin, piti vielä sanoa... mua ei ole aiemmin ällöttänyt oman vauvan kakka, mutta nyt saan kakomalla ja yökkäilemällä pestä pyllyä(voi laps parka, ihmettelee vaan kun äiti yökkii) :LOL:

Täytyy tuostakin nyt kehitellä raskausoire :LOL:
Kaiken lisäksi poika on tänään jo kakannut kolme kertaa! :heart: :heart:

Tuli mieleen ne amerikkalaisisät dr Philissä, kun eivät pystyneet vaihtamaan vaippaa lapsiltaan kun oksennus meinasi tulla!
 
Heippa vaan!

Mulla ois kanssa ensi viikolla oikein jännää... Jännää on kyllä jo nyt.... Kp on 24/28-72... Tikutin oviksen oisko ollu 20.pv ja nyt sitten on joitain oireita... Toivottavasti ei-kuviteltuja....
Lämpöä ollut, kurkkukipua, päänsärkyä, masunippailuja ja "itsensätutkija-ketjusta" saadun innostuksen takia olen tutkinut myös nipukkaa ja nyt se on jossain piilossa, ulottumattomissa.... Noo... tulee jos on tullakseen..

Tsemppiä kaikille piinailijoille!!! Muistakaa ostaa sitten se plussatesti! :D
 
Jännittävät paikat alkaa olemaan melko monella !!! Toivottavasti tulee plussia plakkariin !!! =)

Täti tulvahti eilen kylään joten nyt sitten mennään taas uutta kiertoa...taidan siirtyä tonne loppuvuoden piinailijoihin kun täältä jo tipahdin...Toivottavasti ette seuraa mua sinne vaan plussaatte itsenne pois täältä ! =)
 
Iita28, pahoittelut tädistä! Katsotaan näähdäänkö toisessa pinossa, vielä ei näy mulla tätiä, mutta on aikaa vielä lauantaihin.

Julietta, hyvältä kuulostaa =) Mullakin on ollut oireita, mutta niin ikävää, kun on samat oireet tädistäkin aina.... eikä ole sellaista varmaa oloa, niinkuin pojasta oli, että luulin tietäväni heti että raskaana ollaan. Tosin silloin tunsin kiinnittymiskivunkin niin hyvin että siitäkin oli hyvä päätellä... nyt en ole tuntenut.

Nyt on siis vieläkin lämpö korkealla ja menkkakivut on vähän hävinneet, silloin tällöin pakottaa vähäsen... tosin yleensä ennen menkkoja on tosi kipeä alaselkä, nyt kaikki tuntemukset on masussa. Jos ne testit tulisi tänään, niin olis pakko testata, ainakin sitten tietäisin jos täti on tulossa.

Jännittäviä päiviä ja plussatuulia kaikille :heart: :heart:
 
plussaviiva vahvistunu eilisestä selvästi, vaaleampi muttei sitä enää haamuksi voi sanoa, selvästi on väriä viivassa....tänään kp23/29, eli mitä vaan voi vielä tapahtua...

minulla ei muuten oo lämmöt olleet ollenkaan normaalia korkeemmalla, ei myöskään aikasemmissakaan raskauksissa...
 
vieläkö mahtuu mukaan piinailemaan...
kp on nyt 26/28... menkkaoloa ei ole, muita oloja kyllä... etoo, närästää, alamasua viiltää, röyhyttää, paleltaa, lämpöä on... en sit tiä, mitä meinaa. toivottavasti plussaa :)

miltäs ihmisillä täällä näyttää??

onnea teille onnekkaille plussista!!! :flower: :heart:
 
Huomenna olis mulla kp 19 ja toisaalta nyt jo polttelis vähän mieltä testata, josko pärähtäis vihdoin raskaustestiin se kauan ja hartaasti toivottu plussa. Oireita ei kyllä juurikaan ole, mitä nyt pari päivää kestänyt ihmeellinen vatsan lorina ja murina ja toisaalta väsy, kova sellainen.

Jokos very important baby on uusinut testinsä? Toivotaan että vahvistuisi kunnon plussaksi. Mutta varovaiset onnittelut silti! :hug:
 
Kiitos kamalasti kaikille!!

Tervehdys n1986, mä lueskelinkin sun kirjoituksia tuolta toisestakin ketjusta jo:) Toivottavasti saat plussan, hyvältä kuulostaa ainakin!

Tänä aamuna testasin taas, ei se vieläkään kunnon plussa ollut, mutta vahvistunut eilisestä kyllä. Eiköhän se sitten huomenna tai viimeistään sunnuntaina kunnon plussaksi muutu, toivon mukaan ainakin :)

Menkkakipuja ei enää ole, mutta rinnat pakottaa kauheasti, samoin niistä tulee välillä jotain nestettä :x Taisi olla kipeät viime kerrallakin, jos oikein muistan(mahdoinkohan kirjoittaa ylös, täytyypä tarkistaa...) =)
Koita Sirpula vielä vähän malttaa mielesi jos pystyt, niin ei tule sit näitä haamuja.... toisaalta kyllä tääkin vähän selkeyttää tilannetta, en ole juoksennellut vessassa tarkistelemassa ihan jatkuvasti enää.
 
Hellou!!! Voi kumpa haamut plussiksi muuttuis äkkiä!

Mä en saanut yöllä nukutuksi, kun masua juili ja nippaili niin kovin! Selkääkin jomotti. Nyt en sitten tiiä että onko se hyvä vai huono! Onko kellään ollu selkäjomotusta, jos on tullut raskaaksi?

Tissit ei arista yhtään ja siksi luulen että ei sieltä plussaa tuu. Keskenmenneessä raskaudessa oli tissit niin kipeet, ettei mahallaan voinu nukkua tms.... plaah...
 
Mulla on selkäjomotusta yleensä ennen menkkoja ja niiden aikana, nyt ei ollut. Muutenkin hassua, kun menkkakivut kesti kolme päivää ja sitten katosivat eikä menkkoja tullutkaan(yleensä ne alkaa melkein heti kun kivutkin), siksi kai uskalsin testatakin noin aikaisin. Nyt vaan nipistelee, mutta ei tunnu samalta kuin menkoissa.
 
Mä olen nyt 5 testiä tehnyt, ja kaikkiin on viiva tullut, tosin haaleita ovat. Selkeitä kuitenkin. Pakko varmistaa vielä Apteekin omalla, siihen luotan =)
:heart: :heart:

Rindie, pahoitteluni tädistä :heart:

Mulla ei oikeastaan nyt ole mitään tuntemuksia. Väsymys toki on hirveä, tässä ollaan jouluostoksille koko perhe pian lähdössä.
 

Yhteistyössä