Piirtäjä paikalla, kerro aihe.

[QUOTE="...";29494271]kiitos tästä itsesi mainostuksesta, jes, että oikein telkkarissa =)[/QUOTE]

Kuten sanottua, oma versioni rumasta ankanpoikasesta. Ajattelin että heitän tagin vähän henkilökohtaisempaan kuvaan.
 
kfkfkf
WAU, hienoja pikapiirroksia :)

Voisitko aapee laittaa jonkun työsi, johon oot ihan käyttänyt aikaakin :D ois kiva nähdä millasta jälkeä saat aikaan, jos on enemmän ku 5min aikaa :D
 
eilinen koukuttunut
Huomenta, jopa piirrät hienosti! Olen kateellinen, mut silleen ihan hyvällä tavalla. Kiitos kun toteutit kuvatoiveeni.

Toivoisin että jatkaisit tässä mukavassa aloittamassasi ketjussa. Sarjis rumasta ankanpoikasesta oli puhutteleva.
Jos luet vielä (luethan?) tätä ketjua, piirtäisitkö kuvan omista lapsistasi? Siis kuinka äitinä taiteellisella silmälläsi näet heidät/hänet? :)
Tää on tosiaan pitkästä aikaa erilainen ja tosi hyväntuulinen ketju. Luulen etten ole läheskään ainoa jonka sait hymyilemään. Mukavaa viikonloppua sulle ja perheellesi :) <3
 
Huomenta, jopa piirrät hienosti! Olen kateellinen, mut silleen ihan hyvällä tavalla. Kiitos kun toteutit kuvatoiveeni.

Toivoisin että jatkaisit tässä mukavassa aloittamassasi ketjussa. Sarjis rumasta ankanpoikasesta oli puhutteleva.
Jos luet vielä (luethan?) tätä ketjua, piirtäisitkö kuvan omista lapsistasi? Siis kuinka äitinä taiteellisella silmälläsi näet heidät/hänet? :)
Tää on tosiaan pitkästä aikaa erilainen ja tosi hyväntuulinen ketju. Luulen etten ole läheskään ainoa jonka sait hymyilemään. Mukavaa viikonloppua sulle ja perheellesi :) <3
Jatkan kyllä silloin kun aikaa on. En ole piirtänyt nyt vuoteen aktiivisesti, joten päätin että hitot, nyt pitää avata inspissuoni ja alkaa taas.
 

Yhteistyössä