Piirtäjä paikalla, kerro aihe.

WAU, hienoja pikapiirroksia :)

Voisitko aapee laittaa jonkun työsi, johon oot ihan käyttänyt aikaakin :D ois kiva nähdä millasta jälkeä saat aikaan, jos on enemmän ku 5min aikaa :D
Rupesin tuossa selailemaan mitä olen tehnyt viimeisen vuoden aikana ja tulin siihen tulokseen etten oikeastaan mitään sellaista isompaa.


Tämä on tehty ihan tässä muutama viikko sitten, mutta tämä on myös näitä nopeita. Pohjakuva on tehty ihan traditionaalisesti lyijykynällä laskun taakse odotellessani kelan puhelinjonossa ILMAN PYYHEKUMIA (koska olin laiska etsimään sitä), ja heitin photarilla siihen pikaiset värit päälle. (hahmo on siis oma roolipelihahmo)



Tämä on jo pari vuotta vanhempi, mutta ainoa mitä löysin tältä koneelta minkä uskaltaa tännekin laittaa. Meidän kissat. Pitää koittaa saada tuo yksi kuva valmiiksi
 
vierass
Oletpa osaava kuvittaja. Kiitos katseluilosta. Ihastuin kissaihmisenä kissakuviisi, koska niistä tunnistan samaa kissatemperamenttia kuin meidänkin kateissa :D

Jos vain viitsit, niin voitko laittaa omakuvasi uudelleen? En saanut sitä auki.
 
"vieras."
Ihania kuvia :) Meillä on rottia, 4 niistä on harmaita urosrottia jotka saivat pörröisen pinkin sängyn. Kovasti ovat miehekkäitä pedistään huolimatta :D Saiskos kuvan x)
 
jösses mitkä värit, #60 ja sitten se kissakuva tuolta aikaisemmin...pistä nyt siihen ainakin vesileima näkyviin, sen verran "valmista matskua " se oli.

Siinä sun omat kissat- kuvassa oli tosi vähän värejä, ja hyvin hyvin tehokas lopputulos.

Itse tykkään noista nopealla tehdyistä just sen takia, kun viiva on niin elävä olento ja siinä näkyy suoraan se piirtäjä. - Siis spontaanius, tarkoitan, kaikkea ei kannata korjata, säilyy vähän piirtäjän temperamenttia myöskin näkyvillä...(jälkipolville :D )
 
  • Tykkää
Reactions: azuca

Yhteistyössä