pika-apua!(ratas asiaa...)

pahoittelut kuluneesta aiheesta mutta kummat kannattais ostaa, brio racet vai ponyt.poneihin tietty ostaisin kuomunkin...mutta onks niillä eroo muuta kun säädettävä työntökorkeus?onko esim. tavaratilat samankokoset ja muutenkin saman kokoset?jos joku tietäis kun en ite pääse missään testaan ja katteleen...
kiitos jo etukäteen!
 
racet
Me tehtiin vertailu ja ostettiin lopulta Racet. Työntöaisan säädettävyys oli aika tärkeä juttu, kun minä olen vain 155 cm ja mies 180 cm. Molempia testattiin ja jotenkin Racet tuntui tukevimmilta. Mielestäni runko on hieman erilainen muutenkin kuin työntöaisan kohdalta. Ja renkaat on paremmat. 70 eur maksettiin hyväkuntoisista käytetyistä. Pakettiin kuului sadesuoja jalkapeitto, mitkä oli alunperinkin kuuluneet kauppaan, siis uutena. Niin ja kuomu vakiona myös.
 
racet menee enemmän makuulle, siksi pienemmälle paremmat joka vielä nukkuu, poneissa nukkuma-asento huono pienelle lapselle, mutta kyllä siinä parivuotias unensa nukkuu.raceissa on se jalkatuli mun mielestä jotenkin aivan yli epäkäytännöllinen, sinne saa pieni lapsi helposti jalan pujotettua väliin, ja siinä lopussa ei ole sellaista "stopparia" mihin voi jalat "pysäyttääå! niin kuin brioissa, eli jalkatuki on jotenkin liian suora. kääntyvyys työnnettäessä on raceissa huonompi, ei käänny niin helposti kuin ponyt. ja mitä tohon rengas asiaan tulee niin mielestäni ponyn renkaat eivät ole yhtään huonot
 

Yhteistyössä