Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Ensin Taiskalle isot onnittelut! Laitoitko nuppineulan tauluun? ;)
Nopponen: Toivottavasti mieli piristyy sitä mukaa kun viikkoja tulee lisää :) kyllähän tuommoset ongelmat vetää kenet tahansa alakuloiseks :/ eihän enää oo vuodellu? Herkuttele tosiaan hyvillä mielin kaikkia joulun herkkuja
amante: Onnea tytylupauksesta :flower:
elovena: Onnea uuteen kotiin, olkoon muuttonne kivuton ja nopea :D
alley: Onnittelut puolivälin ylittämisestä :)
diiselikissa:paljonkos siellä on nyt viikkoja? äkkiä laskettuna 34+?
Hjannah: minä oon saanu ummetukseen semmosta veteen sekotettavaa jauhetta. Tais olla pegorion tms.. se ei maistunu juuri miltään ( sen sai ainakin alas) :D
särö: ihana masukuva! sielläkin vauva painaa varmasti jo yli kilon tällä hetkellä :p
lumi: kiva kuulla asioitten sujuvan, kohta siellä nousee taas vauvakuume ;)
taikamaailma: vieläkö maha on pysyny vaatteitten alla piilossa? :eek:
salliina: meidänkin masutytöllä on syketaso 150+ että eihän sitä tiiä ;) onnea hyvin menneestä r- ultrasta!

(.) Täällä ollan yhdessä kasassa! Oulussa tuli vietettyä 3 viikkoa vuodelevossa. Tänään sitten siirrettiin ambulanssilla takasin tänne Kokkolan sairaalaan. Kohdunsuu aamun mittauksessa 2,2cm pitkä, auki sormelle ja pehmeä. A vauva päänsä kanssa siinä ihan hollilla ja painaa kohdunsuuta. Vauvojen painoarviot tänään A 1761g ja B 1840g. Synnytystä estetään kunnes 34 viikkoa on täynnä. Sillon minä luultavasti pääsen kotiin <3

Omppu ja pötköt 30+6
 
amantelle onnea tyttölupauksesta! :heart: Ja oikein käsitit, ei kysytty sukupuolta. Se olkoon vauvan salaisuus syntymään asti. Ei kysytty esikoisestakaan. Tässä raskaudessa mulla on koko ajan tehnyt mieli makeaa, paino noussut nopeesti jo alkuraskaudesta, iskiakset tosi kipeenä, närästi joku aika sitten lähes päivittäin... Alussa oli sitä pahoinvointia vähän, muutamia viikkoja. Ja väsymys :) Eipä näistä ota oikein selvää ;)

Elovena77, tsemppiä muuttoon! Hienoa, että saitte sen asunnon :) Tiedän, että on raskas urakka, mutta palkitsee kyllä ajastaan. Ja toivotaan, että vauvan syntymän suhteen käy hyvin, päädytte sitten kumpaan tahansa muuttoajankohtaan :)

Nopponen!, ihanaa että oli hyviä kuulumisia neuvolassa :) Nyt vaan rennoin mielin kohti joulua!

Omppuf, kiitos! Ei tosiaan tiedetä :heart: Tsemppiä sulle sinne lepäilyyn! Eikä näyttäs olevan enää montaa viikkoa ennen kuin pääset kotiin :)

ON: Täällä ei kummempia, paitsi että pikkukaveri on innostunut potkimaan :heart: Aiemminkin tuntunut pieninä ne liikkeet, mutta nyt on kääntynyt niin, että potkii tuohon kohdun etuseinämään, niin liikkeet tuntuu jopa mahan päälle. Kyllä tää taitaa alkaa tästä konkretisoitua :)

Salliina ja sissi rv 20+3
 
kakkosesta kun nyt on kysymys,eli jokaisella on ainakin se yksi lapsonen siellä kotona
niin mie kyselisin vähän tyhmiä :ashamed:
Jostain lueskelin että sekaisin oleva vatsa voisi merkitä että synnytys on jo lähellä??
onko kenelläkään kokemusta??

Itsellä esikoisella, alkoi vaan supistukset yöllä..

mulla nyt juilinu vatsaa, mut selkeitä supistuksia ei.. vatsa sekaisin,ruoka ei maita...
ja juuri mietin että näinköhän tuo sairaalakassin pakkaus oli se ns. Pirun maalaus seinälle..

Nyt just ku ois muuttokin edessä...
aarghh....

Elovena & murmeli 37
 
Elovena:Mulla tyhjeni suoli ku alko kirraileen mahaa kotona, sit supparit paheni ja sairaalassa ei enää sit tullukkaan ku niin vetelänä toimi vatsa kotona... Elikkä mulla ainaki meni vatsa ihan sekasin... Tsemppiä koitokseen... oli se sitten nyt ennemmin tai myöhemmin... oot kuitenkin jo hyvillä viikoilla, eli vauva alkaa olemaan valmis näkemään päivänvalon! :) Ilmoittelehan kuinka kävi, tuliko lähtö?

Nopponen 29+2
 
Elovena77 mulla kävi juurikin niin, että kotona alkoi supistukset ja armoton vessassa ravaaminen, ja suoli tyhjeni täysin. Sairaalassa ei sitten (tietääkseni ja tunteakseni) tullut enää mitään muuta ulos kuin vauva. :D Joillain voi myös olla maha sekaisin useamman päivän ennen synnytystä. Tsemppiä, ja ilmoittele oliko maha muuten vaan sekaisin vai oliko tuloksena vauva. =)

(.) Vauva muljaa vatsassa ja liikkeet tuntuu useimmiten ihan vatsan yläosassa ja kylkiluissa. Oliskohan hän siellä raivotarjonnassa kun sit taas hikotus tuntuu alhaalla? Oma olo on ihan jees, vaikka onhan tässä vielä (ehkä) 10 viikkoa lusittavana. Vois vaan toi lumentulo loppua, oon ihan kypsä jo kun kadulla talsiminen niin yksin, koiran kanssa kuin esikoinen rattaissa on hieman hankalaa kun joka paikka on täynnä valtavia lumivalleja.:mad:

Torstaina päästään taas katselee pikkumiestä ultraan, jei! :heart:

Elsiliini ja pikkumies 29+5
 
anu84 laitoin sulle yv.tä facebook ryhmästä :)

omppuf hyvän kokoset vauvelit on jo :) täytyy tosissaan hattua nostaa sitkeydestä kun jaksat siellä makoilla. te levossa olijat ootte kyllä vauvojenne todellisia sankareita! miten saat ajan kulumaan siellä? Kyllä mullakin jo masu on pullahtanut ulos takista :D kahessa viikossa tullu hurja muutos ja tuo pallo ilmestyny tohon eteen. kauan se kestikin :)

neukkakuulumisia sf 24,5 mitä ihmettelin kun esikosta oli tällä viikolla jo 30:O aikamoinen ero. nyt siis on viikkoja 30+3. proteiinit yhellä plussalla, voi kuulemma olla valkkarista johtuvaa. oli nimittäin viimeksikin. painon muutos +4 kiloa alusta eli hyvin on tullu lisää. rr 118/73 sykkeet140+ hb113 eli vähän laskenu, mutta koitan jos saisin parsakaalilla taas sen nousemaan :) viime raskaussessa autto mansikat ja nyt parsakaali :D

ihanaa joulunodotusta kaikille pikkukakksota odottaville <3
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Omppuflle
edelleenkin jaksamista lepäilyyn. Mutta hienosti oot sinnitellyt :)
Ja kiva kuulla Nopponen, että tilanne siellä on rauhoittunut, toivottavasti mielikin paranee!:)

Neuvola(lääkäri)kuulumisia: Kohdunsuu oli kiinnii ja kiinteä ja kanava normaali ~3cm. Hemoglobiini oli parissa viikossa laskenut 129stä 115 eli aloittelen rautaa. Verenpaine oli hyvä. Painoa tullut nyt alusta hiukan vajaa 4kg. Sf-mitta alkoi taas huidella jossain yläkäyrän yläpuolella, mutta näin oli viimeksikin. Liikkeitä tuntuu tosi paljon ja sykkeet oli hyvät:heart:
Ummetukseen sain luvan käyttää movicolia, mikä on vastaava valmiste kuin omppuf:n käyttämä, mutta eri valmistajan. Tuota käytin jossain vaiheessa viimeksi synnytyksen jälkeen.

Sokerirasituksessa
kävin eilen ja tänään sain hyvät tulokset, eli arvot ihan kohdallaan! :) Nyt uskallan paremmin mielin herkutella jouluna:p Arkena olen ollut syömättä mitään herkkuja, viikonloppuisin sitten vähän enemmän. Sokerirasituksessa olin siis koska esikoinen oli syntyessään niin iso(4380g, syntyi kyllä 41+0). Viime raskaudessakin arvot olivat hyvät eli meille nyt vaan syntyy isoja lapsia. Lääkärin mukaan vauvan kokoon ei itse voi vaikuttaa juurikaan jos sokerit kunnossa.

Hjannah&Palmis rv 25+2:heart:
 
Täällä hyviä ultra kuulumisia monella, onnittelut niistä! :)

(.) Tänään oli itsellänikin kontrolli äippäpolilla ja kaikki oli mallillaan... :) Ultrassa ei etisestä istukasta tihkunut näkyvästi mitään ja kaikki oli ok. Virtaukset ok. Vauvan painoarvio jo yli 1400g. Eli istukka toimii hyvin edelleen. Supparit, kipeätkään eivät olleet saaeet muutoksia edelleenkään kohdunkaulaan, se vieläkin ruhtinaaliset yli 4cm. Nyt vaan pitää malttaa jatkaa tätä rauhassa oleilua, varsinkin kun joulukin tulossa ja ois aivan kamalaa olla yksin osastolla joulu... Eli nyt sormet ja varpaat pystyyn että ei ala vuotaan... 33+ viikolle seuraava kontrolli, ellei aiemmin tartte lähteä vuotojen takia näytille, sitten varmaan päätetään jo tuleva sektiopäiväkin, hurjaa!!! :) Hiiva-ongelmasta sano et hoitaa jälleen canestenilla ja sen jälkeen 1 x vk laitettava estohoidoksi se laimeampi canesten emätintbl sektioon saakka ettei tulehdus ärsytä alapäätä jatkuvasti ja lisää suppailuja jne. En tiiä onko järkevää mut pakko kai se on ku ei muuten pysy poissa. Toivottavasti leikkauksen jälkeen ph:ni palaa normaaliksi kuten aiemmin... Ikinä ei tällaista kierrettä oo ollu, jatkuvasti uusii!

Mut nyt siis rauhallisin mielin joulun odotukseen... Miehelläni vielä edessä talon siivouskin ja jouluruokaostokset, kun itsestäni ei ole nyt auttajaksi... : / Mutta sitten rauhoitutaan koko perhe joulun viettoon! Jospa se äitikin saa olla kotona! :heart:

Rauhallista joulun odotusta kaikille! :)

Nopponen 29+4
 
Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena ja eilen illalla,ensimmäisen muuttopäivähässäkän kunniaksi,murmeli kiitteli minua ihanilla supistuksilla. kuitenkin loppuivat yhtä nopsaan kun alkoivatkin joten ehkä tässä vielä muutto saadaan hoidettu pääpiirteittäin ennen joulua.

Eilen oli sitten neuvolassa käynti ja ohohupsis ku painoa oli tullut reilu kilon verran viikossa lisää.. epäili kyllä neuvolan täti, että ois vaan ihon alle kerääntynyttä nestettä suurimmaksi osin,koska aamuisin sormet ovat kuin nippu nakkeja joissa ei tuntoa.. ja iltaisin jalat muistuttaa norsunjalkoja enemmän kuin ihmisen.
virtsa oli kondiksessa,verenpaineet edelleen samoissa (kohtalaisen korkeissa) lukemissä,missä koko raskauden ajan.
sf-mitta sama kuin viime kerralla eli 35, yläkäyrää hipoen..
mitäs vielä... siinähän ne tärkeimmät... kovasti liikuskelee päivittäin eikä jätä epäselvyyksiä siitä että onko kaikki hyvin vai ei..sen veta mojovia potkuja ja iskuja tulee päivän aikana..

ei muuta kun mukavaa ja rauhaisaa joulun odotusta!

Elovena77 & murmeli 37+3
 
heips taas pitkästä aikaa :)

Salliina: Ihanaa potkuja <3 Joka päivä mojovampia tietty ;)
anu: :D heh sulla on menny jottain ohitse.. eihän sielläkään enää pitkästi ole aikaa?
elovena: vähän myöhässä tuohon galluppiin. Mulla oli pitkästi sekasin maha niin en sitten tiiä. Yleensä oon kuullu, että ennen synnytystä maha tuppaa yrittää tyhjentää itsensä. Varmaan ettei tulis sitä kakka-pöydällä-episodia. :D
Nopponen: Sua saakin varmaan onnitella viimosen kympin ylittämisestä! Vauvan keuhkotkin on jo hyvällä mallilla :) Mulla oli viime raskaudessa jatkuvasti hiivaa. Noin viikolta 10 asti. Synnytykseen se loppu ja sen jälkeen ei oo vielä näkyny (kopkop).
Elsiini: Ultrakuulumisia? :)
Taikamaailma: Jospa sun maha on vaan sitä mallia, että kasvaa pyrähdyksissä? :) samoin tuo sf! Minä en paljoo niistä neuvolan nollakäyristä perusta ;)
Hjannah: Onnea sokerikokeen läpäisystä :)! maistuuko se ummetuslitku millekkään?

Kuulumisia: Sairaalasta kotiuduttu yllättäen 22. päivä. Vuodelepo määräyksellä tosin. Olivat sitä mieltä, että tällä menetelmällä vauvat saadaan pysymään sisällä ainakin uuden vuoden yli. Viikon päästä on kontrolli, mutta tuskin ne enää mua osastolle ottavat kun on melkein 34 täynnä sitten. Mitään enempää en oo kotonakaan tehnyt kun sairaalassa. Eli suihku, vessa, jääkaappi ja vaakatasossa makoilua. Ei ole ollut juurikaan supistuksia. Klexanen joudun iltaisin pistää veritulppariskin takia, muuten ei sen kummempaa lääkitystäkään. Ihanaa olla pienen tytysen vieressä päivät ja yöt <3 ja miehen tietty ;) tammikuun loppupuolella saapi ajatella jotain vaakamamboakin jo. piiiiienen tauon jälkeen. :D:D

Voikaahan hyvin ja pyöristytään vielä! Ihanaa ensi vuotta <3

Omppu ja möhköt 32+3
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Omppuf: Ihania kuulumisia sieltä! Mahtavaa kun pääsit kotiin jouluksi! :heart: Ja kohta pääset sinäkin jo siitä vuodelevosta kun vauvelit sieltä tulevat... Ei enää mee kauan, voimia viimeisille viikoille! :heart: Mites sie sen hiivan kans silloin ku vaivasi, hoiditko canestenilla toistuvasti vai....?

Täällä voidaan paksusti. Ihanaa kun ei ole joulun aikaan (ainakaan vielä) tullut sairaalan lähtöä... se pelko persiissä jatkuvasti siihen saakka kun saan vauvani syliin... : / Mut joulu on mennyt kivasti, neuvolatätit varmaan tykkää uudenvuoden jälkeen ku räväytän uudet lukemat vaa'alle tämän mässäilyn jälkeen. Ja sehän ei tietenkään vähennä herkuttelua että läpäisin sen sokerirasituksen juuri sopivasti jouluksi... :ashamed: Noh, huominen vielä mässäillään ja josko sitten rajoitetaan. Vauveli ainakin potkii valtavasti kun on saanut niin paljon suklaata... :)

Nopponen 30+3
 
Viimeksi muokattu:
Heissan! Halusin ilmoittaa että meille syntyi 19.12. klo 1.11 sectiolla tyttövauva. Rv oli 40+5.

Pieni synnytyskertomus jos joku haluaa sen lukea:
Synnytykseen kului aikaa yli vuorokausi, supistukset tulivat ekat 12 h vain 8-10 min. välein. Lopulta synnytystä vauhditettiin oksitosiinillä, silti meni vielä 13 h ennen kuin vauva syntyi. Kohdunsuu avautui kokonaan, mutta vauva ei ollutkaan tullut alaspäin ollenkaan. Jouduin ponnistamaan häntä alaspäin mutta se ei tuottanut tulosta. Lisäksi vauva olikin kasvot ylöspäin -asennossa joten ei isokokoisena vauvana olisi mahtunutkaan tulemaan alateitse. Siispä kiireelliseen sectioon päädyttiin ja kaikki meni hyvin. Vauva on terve mutta itse sairastuin kohtutulehdukseen ja lääkekuuri on vieläkin menossa. Kotiin päästiin aatonaattona.

Elovena: mä oon kans kuullut että vatsa voi mennä sekaisin ennen synnytystä.

Hyvää joulunaikaa kaikille!

Talvitaapero ja Tytsy 1 vko
 
talvitaapero: ONNEA prinsessasta! :heart:

Omppuf: Oikein laskettu pari vkoa sitten, nyt jo 36+2 :D

Toivottavasti kaikkien joulun aika sujunut rauhallisesti nautiskellen ja ylen syöden. :heart: mä menen huomen aamulla vetämään ihan pohjanoteeraukset neuvolan vaakaan!! :) Paljon oli kaikilla myös hyviä uutisia mm. rakenneultrasta ja lepäilijöilläkin oli lepo auttanut, hyvä hyvä!

(.) Mä en kai vieläkään oikein tajua että meille tulee vauva; vaatteet olen sentäs pessyt, muuten on laittamatta. Turvakaukalon ym. olen kattonut "hollille". Toki remppa vienyt kaiken ajan, joulua päästiin viettämään uudessa olkkarissa, tuleva ruikahuone olisi vielä tapetointia vaille, sit olis kaikki tehty. Huh!

Hyviä vointeja kaikille!!

Diiselikissa ja Sissi 36+2 :heart:
 
Täällä oli neuvola käynti tänään.
Verenpaineet paremmat kun aiemmin
Hb oli taas tipahtanu 125 ->116 ja ohjeena oli että lisärautaa nyt joka päivä.
sf-mitta oli nyt jo 3 kerran peräkkäin 35cm.. en tiedä johtuneeko siitä et jokaisella kerralla eri mittaaja.
Pissa edelleen puhdas,turvotus jaloissa aivan järkyttävä.. vain yhdet kengät mahtuu tällä hetkellä jalkaan
painoakin oli tullut taas ehkä vähän liikaa lisää,mutta ei pitänyt sitä huolestuttavana kuitenkaan. epäilee sen kuitenkin pääosin olevan keräytynyttä nestettä..
sykkeet oli n.135 ja kovasti eläväinen kaveri. tuottaa noi sykkeiden kuuntelut joka kerta hieman ongelmia
hyvin oli laskeutunut murmeli alaspäin ja täti sanoikin painautuneen hyvin lantioon että voi välillä osua rakkoonkin aika ikävästä ja se on kyllä huomattu

olipa hyvinkin omanapaista,mutta toivotaan että murmeli ainakin viikon vielä jaksaisi yksiössään oleilla..

jaksamista ja hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti!

elovena77 & murmeli 38+3
 
Heippa :wave: Kurkin tänne ihan tosi varovaisesti! Tänään pärähti plussa testiin :O kävin täällä viimeksi syys-lokakuussa, mutta se ei silloin loppunut hyvin :/ Nyt jännätään miten tällä kertaa käy. Menkkakivut saa hermostuneeksi, mutta niitä kai voi olla alkuraskaudessa vaikka kaikki oliskin kunnossa. Tänään menkoista laskien 4+1 ja oviksesta 4+2. Meidän esikko on 07/2010 syntynyt ja mulla ikää 33v (kohta 34v). Juuri muutama viikko sitten saatiin tietää, että sekä minussa että miehessä vikaa - tämä oli siis tosi ylläriplussa!
 
Onnea Nöhvi kovasti ja pidän sulle tiukasti peukkuja et nyt päätyisi tämä plussa toisella tavalla. ;) Muistan sinut jo niin selvästi kuumeilijoista... :) Täällä voidaan paksusti, ja ongelmia on ollut enemmän kuin paljon tässä raskaudessa (eteis-istukka, vuotoja, osastolepoja, säikähdyksiä, hiivakierre, supistelut...) Mutta vauvalla on ollut kaikki ok tähän saakka ja viikko viikolta ollaan lähempänä suunniteltua sektioita (jep, ei edes normisynnytystä sitten... : / ) Mutta onnellinen olen että vauva on jo näin isoksi päässyt masussa ja lisää viikkoja haalin lepäämällä... mitään ei juurikaan voi/uskalla tehdä.... Sinulle toivon että pääset "nauttimaan" tästä raskaudestasi ja sen tuomista haasteista (toivottavasti ei kuitenkaan niin paljon ku mulla niitä haasteita olis...:) ). Itsehän olen jo melko kypsänä tähän... Oispa käärö jo sylissä... :)


Muoks. Unohdin, Talvitraaperolle suuren suuret onnittelut syntyneestä pikku kääröstä! :)


Nopponen 30+6... Huomenna poksuu :wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nöhvi1
Nöhvi: eikääääää! :heart: :D :heart: mulla tuli itku! voi ei miten hienoa!!! vähän aika sitten kävinkin kuumeilupuolella lueskelemassa tätä teidän tarinaa, ja tuli silloin iso harmitus teidän puolesta, mutta asia kääntyikin näin, MAHTAVAA!!! :D :hug: oon superonnellinen teidän puolesta, ja toivotaan todella että asia päättyy tällä kertaa paremmin! ihanaa!

talvitaapero: onnea tyttösestä! :flower: =)

ON: täällä vilkas mahamyllerrys jatkuu. :D huhtikuu ei tuu ikinä!
 
Nöhville onnea ja ihanaa :heart:'
nopponen: pidettiin aika pitkä tauko sillon hiivalääkityksestä (olisko ollu rv28-37), kun se ei totisesti tuntunu hyödyttävän. 37 viikolla alotettiin se viimenen kuuri ja sillä saaatiin pysymään poissa synnytyksen, joka oli 39+3. Yleensä pysyi poissa kuurin jälkeen viikon tai jopa kaksi. Mulla ei auttanut ruokavalion muutos tai löysät kalsaritkaan. :D
talvitaaperolle onnittelut perheenlisäyksestä! :flower:

huomenna poksuu 33+0 :D vielä viikko makoilua!!
 
  • Tykkää
Reactions: Nöhvi1
Suuret onnittelut Nöhville ja tervetuloa takaisin tähän ketjuun! :flower:

Talvitaaperolle onnittelut pikkuprinsessasta! :heart:

Omaan napaan ei kummempia, todella vähillä vaivoilla olen päässy. Maha on pienempi kuin esikoista odottaessa (johtuneeko siitä kun nyt ei oo sitä RD:tä) ja siks oon veikkaillukin itekseni et tuliskohan tästä pienempi vaavi. Sf-mittakin on pienempi. Tisseistä tulee jo kirkasta eritettä mikä muistuttaa että h-hetki lähestyy... :) Töitä olis enää 11 päivää ja sit pääsis lomille!

Särö 31+0 POKS!
 
  • Tykkää
Reactions: Nöhvi1
Paljon Onnea Talvitaaperolle prinsessasta!:flower:

Ja Nöhville myös suuret onnittelut plussasta!Toivottavasti tällä kertaa loppu on onnellinen!:heart:

Omppuf
: Tuo movicol on sitruunanmakuista. Ei se nyt herkkua ole, mutta menee alas kyllä. Sitä saa muistaakseni myös ihan mauttomana ja suklaanmakuisena (?:x),
mutta itse olen käyttänyt aina tuota sitruunaa.

Tänne ei ihmeempiä. Jouluherkuttelu on karannut vähän käsistä ;) Mutta en nyt ota stressiä ja palailen kokonaan terveellisempään syömiseen sitten vuodenvaihteen jälkeen, painoa kuitenkin tähän asti tullut niin maltillisesti :) Liikkeitä tuntuu paljon:heart: ja olo ihan hyvä selkäkipuja lukuunottamatta. Huhtikuuta odotellessa!! :D

Hjannah&Palmis rv 26+4:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Nöhvi1
Heips :wave: Ja kiitos onnitteluista :) Hiljalleen sisäistää koko homman... päivä kerrallaan tässä edetään. Voi kunpa tämä olisi nyt THE plussa!

Nopponen: tässä pinossa on kyllä monta tuttua kuumeilijoista :) Siellä onkin porukka uusiutunut ihan kokonaan, olinkin jo semmoinen veteraani siellä ;) Ohhoh, sulla on kyllä mennyt se vaikeimman kautta raskaus :O Onneksi viikot alkaa olla voiton puolella :) Hirmuisesti tsemppiä loppuodotukseen!

amante: :heart: :)

Omppuf: loppusuora häämöttää :)

Särö: no ei ole paljoa enää töitä :) Siis ihan äippälomalle? Niin ilmeiseti, huisia :O

Hjannah: joulusyöpöttely karkasi käsistä täälläkin ;)

on: menkkakivut on onneksi loppuneet, tilalla kaiken maailman masunippailuja/poltteita. Parina päivänä ollut pientä etomista ja nukkuminen on ollut aika levotonta. Menispä muutama kuukausi tosi nopeasti!!! Nyt on jotenkin niin säikkynä koko ajan ja ei oikein edes uskalla ajatella olevansa raskaana....

Nöhvi rv 4+5
 
Tulin toivottamaan kaikille kanssa mahailijoille OIKEIN IHANAA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2013!

Itse olen vielä erityis onnellinen kun saan olla rakkaiteni seurassa sillä takana jälleen 2 yön osastoreissu. Mutta eilen päästivät kotiin, saatteena "uhkailut" että seuraavasta kerrasta hyvin todennäköistä että jäädäänkin osastolle leikkaukseen saakka... : /
Eli siis pe-la yönä jälleen vessareissulla hulahti kirkasta verta, tällä kertaa sen verran runsaasti että varoiksi lähdin ambulanssilla. Ultrassa näkyi n. 2cm kokoinen hematooma... joka nyt edelleen tiputtaa vanhahkoa rusehtavaa verta, mutta eilen päästivät kotiin ku näytti että verenpurkaus oli hyytynyt... Nyt vaan olen ja pelkään... Onnellinen toki kun kotona oon mut silti koko ajan pelkään, varsinkin kun pelottelivat että eivät enää päästäis kotiin ennen leikkausta joka siis tehdään aikaisintaan 4vk päästä JOS ei ennen sitä tule niin paljon vuotoja et joudutaan aikaisemmin hätäsektioon. Nyt kuitenkin edelleen vauvalla oikein hyvin asiat ja istukka toimii hyvin, vuotelua lukuunottamatta, paikka on siis vaan väärä... : / Painoarvio 1670g. :) 2kg lähenee... :) Voi kumpa saisin olla kotona mahdollisimman lähelle helmikuuta. Pää hajoaa osastolle ja itkeskelen vaan koti-ikävää... : /

Mut tänään aion viettää uutta vuotta, ukko ampuu tyttären iloksi pari rakettia ja tyttö oottaa et pääse polttaan sädetikkuja. :) Ja tinat valetaan ja herkutellaan. :popcorn: Kunhan vaan saan olla kotona ensi vuoteen... Lähtö tulee aina niin yhtäkkiä...

Muille kuitenkin positiivisempia ajatuksia lähettelen ja jospa se ensi vuosi toisi minullekin jo parempia tuulahduksia kun saisin sen käärön terveenä syliini. :)

Nopponen 31+2
 
Ihanaa uuttavuotta myös täältä!!
Nopponen pidetään jalkaset ristissä vielä jokusen hetken ;) 7 tuntia tätä vuotta jäljellä! Mä huokasen niin kovin.. pitkältä on tuntunut tämä joulukuu kyllä.

Omppu ja tyttö&poika 33+2
 

Yhteistyössä