Pikkukakkosta odottavat vol4

olkkis:
sinusta inspiraation sainkin :D
Pitää vaan pitää sitten salassa, jos tyttö sattumalta olisikin tulossa, kaikki söpöt tytön hepeneet...kun onhan sitä sitten ihan pakko muutamat saada :D

Ja täällä taas toisinpäin, Tiuhtilla tänään niin armoton vipinä päällä. HEti kun pysähdyn vaikka pyykkiä laittamaan kuivumaan, niin jo alkaa tai jos köllötän, niin huhhuijaa :D Veikkaisin sitten huomisen olevan tällä vesselillä rauhallinen, mutta osaavat aina yllättää =)

Minun puolestani myös kaikille ihanaa äitienpäivää :heart:

paapelo+poju+Tiuhti 19+0
 
Paapelo: Mikäs minussa sulle tuon inspiraation sai aikaan? :D

Mä täss oon nyt pari päivää ollut puhelimitse yhteydessä Kättärillä olevaan ystävääni joka sai torstaina pienen pojan. Tässä vain toivoo että olis pian jo syyskuu ja oma nyytti sylissä. Mulla kun ei noita ihan pieniä sylissäpidettäviä kotona enää ole. Toisaalta, jos en sinne appiukon hautajaisiin ensi viikonloppuna lähde niin saan tässä ihanan 3v siskonpoikani Turusta luokseni kun äitinsä (=siskoni) tulee Helsinkiin humputtelemaan. En oikein tiedä kumpi olisi parempi. Tuo siskonpoika kun on oikea elämän valo jos muuten ottaa päähän tai muuten ketuttaa... :D

Onko täällä muuten ketään jolla olis omassa perheessään tai muuten lähipiirissään halkiolapsia? Siis huuli-, kitalaki- tai ienhalkiolapsia tai näiden sekoituksia? Rupesin vain miettimään asiaa kun itsellä on lähipiirissä ko lapsi... Onko kenelläkään kokemuksia ko vammasta?

Jes, HUOMENNA POKSUU TAAS VIIKOT! :D :D :D

Olkkis ja Ötzki Masupallero 22+6

 
Olkkis:
No muistin vain, että mainitsit, että ette ole jakaneet vielä tietoa muiden kanssa :D Siitä sitten ajattelin, että jos pitäisi lähisukulaiset jännityksessä ja sanoisi vain, että siveydensipuli ei esitellyt kalleuksiaan.
Äitini kun on JÄLLEEN varma, että tyttö tulee...toivoo niin kovin tyttöä tulevaksi. Hassua, kun on itsellään jo 4 tytärtä ja lisää halajaa :D
Eli jos olisi tyttö, niin ehkä pitäisin asian ainakin salassa ja se olisi sitten iloinen yllätys äidille...ei sillä, etteikö poikakin olisi ihan yhtä iloinen tulokas, mutta saisi sitten kerskua, että tiesinhän :D
Täytyy miettiä miten teemme =)

Ja tosiaan taas sinulla viikotkin poksuu...mihin tämä aika oikein menee :D
 
Mulle on iskenyt ongelma... Meinaan se etten tahdo iltaisin saada enää unta... Toki sitten kun unta saan niin nukun aina siihen asti että meidän 1v kissa tulee aamulla roikkumaan makuuhuoneen verhoihin. Ei auta kissakarkoitteet eikä mitkään muutkaan... Pitäisköhän kokeilla tätä vanhaa kunnon suihkupullokeinoa?

Olkkis ja Ötzki Masupalleroinen 23+0
 
Paapelo: Meillä suihkupullo auttaa hetken mutta unohtaa sen ja alkaa taas sama ravuu... Ei jaksais. Viime yönäkin taisin nukkua max.3h putkeen kerrallaan kun piti jo herätä kissaa komentamaan. Tosin hain suihkupullon niin ei tarvinnut kuin kaksi kertaa herätä. Nyt on sitten olo ihan kuin krapulaisella vaikken todellakaan krapulainen ole. Onneksi pääsee tänään ajoissa nukkumaan niin ehtii levätä huomiseen työpäivään ihan hyvin eikä haittaa vaikka heräisikin tuntia ennen kellonsoittoo. :D

Olkkis ja Ötzki Masupalleroinen 23+0
 
Huomenna poksahtaa viikot, joten sen kunniaksi haluaisin kyytiläiselle sopivamman tekonimien, hmm, mikäs olis hyvä?? :D Silloin kun plussa pamahti testiin, tuntui se tosiaan vain unelmalta, mutta nyt se alkaa olla jo ihan todellista, joten tammiunelma ei ole enään sopiva... Jelppivä!! ;)

tigru ja möhkis 4+5

*muoks*hahaa, eiks öhkömönkiäinen olis hyvä,? kavereiden kesken möhkis. B)
 
Ajattelin tulla vain kertomaan, että pienestä Kirpustamme tuli eilen taivaan kaunein enkeli sisaruksensa rinnalle. Nyt he leikkivät tuolla yhdessä, onneksi heillä on toisensa. :heart:

Surun ja tuskan määrä on sanoinkuvaamattoman suuri, en tiedä kuinka kykenen käsittelemään jo toisen lapsen menetyksen puolen vuoden sisään. :'(
Keskenmeno tuli sit eilen rv:llä 19+0.

Tällä hetkellä tuntuu etten jaksa enää jatkaa elämää...
 
nöttiäinen:
Kuinka kamalaa...olen syvästi pahoillani :'(
Ota tilaa itsellesi ja ajatuksillesi, kyllä tunnelinpäähän lopulta ilmestyy valonpilkahdus, jota kohti pääset etenemään.
Paljon voimia teidän koko perheellenne :hug:
 
Nöttis: :hug: Otan osaa... Muuta en osaa sanoa. Itsellä taas vaikeuksia nauttia omasta odotuksesta kun tämä oli jo toinen samanlainen huono uutinen tämän viikon aikana. Nyt teidän ei auta muu kuin ottaa aikaa vain ja ainoastaan itsellesi ja perheellesi. Ota ja sure tasan niin kauan kuin siltä tuntuu.
 
:hug: Nöttiäinen :hug: Olen kamalan pahoillani, ei ole sanoja jotka veisivät tuskasi pois. Lohduttavaa on ajatella että vauvallanne ei ole tätä pahaa oloa, joka teillä on kannettavana. Hän saa leikkiä yhdessä sisaruksensa kanssa -aivan kuten itse totesit. Voimia teille.

Kesäihme
 
Hyvää äitienpäivää kaikille :flower:

Ja onnea vauvan saaneille! Ainakin BV juuri vauvautunut, onnea tytöstä :heart: :flower:

Itse olen nyt suoriutunut lopuista velvoitteista ja aloittelen vauvalomaa! Kovasti supistelee päivittäin, ja supparit ovat muuttuneet voimakkaammiksi tuolla alapäässä, välillä kivuliaitakin. Täällä kun ei ole lääkärikäyntejä muuten kuin jonkin ollessa vialla, niin en tiedä kohdunsuun tilannetta ollenkaan. Josko viime ajan supparit ovat aukoneet jo paikkoja. Esikoinen syntyi kyllä vasta 41+6 viikolla, siihen on vielä useita viikkoja. Kyllähän näitä suppareita voi tulla pitkäänkin, ei sillä. Sovittiin kuitenkin jo esikoisen kanssa mummun luokse menosta sitten kun tulee aika lähteä. Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja vielä ainakin sen pari viikkoa viihtyisi vauveli tuolla kohdun suojassa.

Hyviä vointeja kaikille.

Kesäihme 35+2

 
Osanottoni, Nöttiäinen. Vaikka tässä tilanteessa kaikki sanat tuntuu niin tyhjiltä. Ei voi ymmärtää...

BV:lle onnittelut pikkuisesta!

( . ) Ei mitään erikoista. Eilen aamulla tuli vähän limaa pitkästä aikaa, mutta ei edelleenkään supistuksia. Korkeintaan vihlontaa kohdunsuulla. Edes ässät ei saa aikaan suppareita. On se kumma, kun ensin pikkuinen pelottelee ennenaikaisella syntymällä ja sitten, kun saisi tulla, ei olekaan kiire. Huomenna sitten taas neuvola. Mielenkiintoista kuulla, onko tilanne alaosastolla edennyt mihinkään.


Joie ja Sippu rv 39+6
 
Kuuluihan se syke sieltä :heart: 19.5 olis rakenneultra, sitten nähdään onko raajat ja muut välineet siellä missä pitää. Mies on sitä mieltä että sukupuolta ei kysytä, miun mielestä voitas taas helposti kysyy :p Viikot poksuu taas huomenna, nyt 18+6 (mihinkä lie tää aika menee...)

Eilen pistelin tomaatin taimet kasvihuoneeseen, saa nyt nähdä tuleeko niistä mitään. Aikaisemmin sinne kotiutuivat jo basilikan ja mäkimeiramin (kavereiden kesken oreganon) taimet... Paprika oottelis vielä laittamista. Jahah, ja nyt sitten taas sorvin ääreen :wave:
 
Täällä ollaan juuri kotiuduttu.

Rakenne ultrassa käyty.
Vastasikin tälläkertaa sitten rv19+5, nt-ultrassa oli 1pv vanhempi...mutta ei tämä kyllä silti synny ajallaan :D
Kaikki oli kuten kuuluukin, sydmen rakenteet olivat hyvin selkeät ja selkäranka oikein kaunis. Nenä oli kuin veljellään ja näyttipä meille peukkua, että kaikki on kuulkaas ihan hyvin täällä :heart:
Kuvauksellinen oli, mutta kuten epäilinkin, siveydensipuli siellä majailee.
Kätilö yritti kovasti etsiä pojan sukukalleuksia, muttei kyllä löytänyt ja näytti peppukuvaa meillekkin, eikä siinä mitään näkynyt...joten hyvin hyvin varovaisesti veikkasi tyttöä, muttei uskaltanut kuitenkaan sanoa mitenkään varmaksi :D
Eli jännitys säilyy synnytykseen saakka.
Toki ajattelin itse niin, että koska samoilla viikoilla pojun kalleudet kyllä erottuivat silmään ihan meillekkin ja tällä ei kyllä hakemallakaan moisia erottunut, niin miksikäs ei. :D
Eihän sillä niin merkitystä kumpi on, kunhan olisi kaikki hyvin synnyttyään.

Tässä vielä kuvaa Tiuhtista rv19+2 (tai 19+5, miten sen nyt tahtoo laskea ) :D
 

Yhteistyössä