PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta
nostelemaan ja tietenkin plussia saamaan!



********sunnuntai 27.12.2008***********



cristina................tyttö -02....................kp2/26-28 * yk22
ittnafele.............poika 05.....................kp2/28-32 *yk6
Shenda81.............tyttö 10/07..............kp4/28-32 *yk6
nöttiäinen........esikoinen 07.................kp 8/?*yk2
UniUnna...............poika 2005...............kp12/24-31 *yk10
Nennu08.............tyttö 12/07................kp 14/? *yk 5
Tinkerbelle..........tyttö 06/07................kp 18/28*yk 7
Aku......................tyttö 09/07..............kp 19/? * yk 3
Mininalle............esikoinen 09/07..... kp22/ ? *yk2
dogtor.................esikoinen 10/07........kp 22/30 *yk7
Piiperö07.............esikoinen 12/07........kp 23/? *yk3
zeny.....................tyttö 12/06..............kp 24/28* yk2
tinjamin...................tyttö 02/07...........kp 28/30-39
Hemppu81...........tyttö 05/07...............kp /23-32 *yk5
t 77.....................esikoinen 07.............kp32/29-30*yk 6
Kiin......................esikoinen 12/07........kp 30/24-29 *yk4
LittleKitten............tyttö10/06................kp 31/28-30* yk 2
Äityli75................ poika 10/07..............kp 44/27-35 *yk5
pompula81...........tyttö 06/7.................kp 45/30-? * yk2
Peppipop.......tyttö 9/05 ja km 6/08 .......kp 29/25
ja km 09/08
Lumikuningatar....tyttö 12/04...............kp 32/30-36*yk11
kellopeliappelsiini..........esikoinen 10/06.....kp34/29*yk7
kristallilapsi................poika 09/04........kp45/28-30
Mimmeli................poika........................kp48/ *yk4
tinkku82..............08/02 .......................kp 52/27-31. Yk 4
hippula80.............poika 01/07.............kp /33*yk 7
Nazu.......................tyttö 02/05............kp111/25-28
koivu........esikoinen 06/07...... kp
Patel...................poika 9/08

mammamamma...poika 12/07.............yritys alkanut 03/08
manteli-76...........tyttö 07...................yritys alkanut 08
pandis................tyttö 11/05...............yritys alkamassa pian


TAUSTAILEMASSA

anskuliini1
Tuulia79
Tandem................poika 06/04
santessa...................poika 09/04
maijuu....................esikoinen 03/07
JoannaH..................poika 8/07 (usvametsän neito)
aurinkoinen äityli....tyttö 02/07
Nova.......................esikoinen 7v
Sydänkäpynen.......tyttö 06/08
Nemu................



HAAMUJENGI
anskuliini1


PLUSSANNEET 2008
Joulukuu:Äippis80(yk4), maaliskuu,zuku(yk7),mama84,
Marraskuu: Mammastiina,Veera- (yk1),jouvauva,pikkumuksis(yk2),melluli,sunnuntailapsi (yk 17),
lokakuu : omppunen (yk2), Elwi (yk4),LumiPyry73 (yk3), cassy (yk4),piku81 (yk1)
syyskuu: Nasu21, Blondie (*yk8), Mamax (yk3),Belladonna
elokuu: Allusmamma (yk3), Murmeli78(yk?), Rusty(yk?), JoannaH(yk1), Mami87poika04 (yk), äitikompleksi(yk), Tinjamin (yk1), Joie
heinäkuu: emmmaa (yk 3), Iines79 (yk2), myymä (yk1), Halfcafnonfatlatte (yk 4), Hani- (yk3), netskuli, Talvitie (yk3), rimata (yk5), hapamperi (yk2),
PojanÄiti-83 (yk7), Kesis (yk1), emmie
kesäkuu: Laa, mantana (yk22),(peppipop yk 8), (marijasu yk5), iitukka, pilkkis (yk9)
toukokuu: buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7), Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2), Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), (Nti Kesäheinä yk3),
ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80


:attn: Tässä linkki aiempaan keskusteluunn jos joku haluaa vilkaista

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1176473
 
Kiitti uudesta pinosta ittnafele!
Täällä sit kummallisuus päättyi ja täti räsäytti kyläreissun yön aikana. Et eipä muuta ku uuteen kiertoon. Veny vaan tosi pitkäksi toi kierto. Missähän vaiheessa sitä alkas ovista tikutteleen?
Ja joo tinkkeri ja noppis, me todellakin otetaan ne plussat tässä kierrossa!!!!
 
Kiitos ittnafele uudesta pinosta :flower:

Joku kyseli ammattia täällä. Mie olen lähihoitaja ja parhaillaan teen opparia valmistuakseni terkkariksi.

Kiiman oireita jo ilmassa... :whistle: Mies oli eilen illalla tosi mielenkiintonen tyyppi, vaikkei oviksen pitäs olla lähelläkään :eek: :ashamed: Jos nää onkin sellaset aika-ajot ennen varsinaisia "kisoja" :LOL:
 
ittnafele kiitos uudesta pinosta!
Täällä elämä yleenäs pitää sen verran kiireisenä, et ei taho keretä muuta kuin pikasesti oikolukemaan palstan kuulumiset!
Omaan napaan ei kuulu mitään uutta... ei oireita tms. Testannu en ole..ekä testaa ennen ku aikaseintaan viikonpäästä!
Mä olen ammatiltani shoitaja.
 
Moi,

Mulla on kp1 ja yk4..

Mietin vaan tuossa, että pitäsköhän minun suosiolla siirtyä koko listasta syrjään ko en kerkeä täällä käymään. Olisipahan yksi hiljainen taustailija pois nii ei tarvi muitten miettiä, että kukahan se tuoki on. :)
Varmaan tässä ko aikaa alkaa olemaan sitte lähempänä joulua nii yritän aktivoitua minäkin. :)
Plussatuulia kaikille!!
 
ittnafele :flower: kaunis kiitos uudesta pinosta ja pyyntö vaihtaa yrityskierto 5 kun näkyy tuol olevan 4..

mursin varpaan tänään 2 eri kohdasta,ette usko kuin kipee on..muutenki hirmu väsy ja ärtyisä olo,eikä pitäis vielä tädin tuloillaan olla,eikä raskauden mahdollisuutta kun koko kierrossa ei olla peittoja heiluteltu,jotenki ei nappaa nyt :D ehkä hyvä pitää välikierros :saint:
 
Kiitos Ittnafele hienosta pinosta! =)

Kokeilin nyt vielä huvikseni noita ovistikkuja, eilen ei tullut mitään, nyt tänään hyvin, hyvin, hyvin hailakka haamu. Kp nyt 12/26-28. Mitä tuo hailakan hailakka nyt sitten tarkottaa...? Oviksen pitäisi olla nyt viikonloppuna. Tiedäppä häntä... Meillä peittoja kuitenkin tänään heiluteltu ja huomenna ja sunnuntaina pitäisi myöskin.. :whistle:

Ammatista puhuttiin... Olen ammatiltani lähihoitaja, suuntautunut vanhustyöhön. Olen kuitenkin viimeisen vuoden ollut kaupanalalla. Nyt lähdin syyskuun alusta opiskelemaan asiakaspalvelu- ja tietohallinta-koulutusohjelmaa (lähihoitaja) ja tällähetkellä olen harjoittelussa yksityisessä lääkärikeskuksessa.

 
Kiitos Naffis hienosta uudesta pinosta! :flower:

Ammateista oli jotain kyselyä. Mä olen koulutukselta tietotekniikan asentaja, mutta työskentelen grillillä. Olen siis grillimyyjä. :)

Kyllä se odottavan aika on pitkä...
Dpo on vissiin 4 eikä millään jaksais odottaa. Välillä nipistelee mahassa , mutta muuten on vain sitä odotusta ja odotusta ja odotusta.


muoks. Niin kävi tossa mielessä että olisko ideaa näin uuden pinon kunniaksi pitää huutoäänestys siitä ketä oikein on paikalla ja ketä ei. Ehkä siten sais kaikki plussanneet ja kuumeilun jo lopettaneet pois listalta?
 
No niin Ittnis eihän ollu vaikeeta?? Kiitos uudesta voluumista! :flower:

Myös mä kannatan listan "siivoomista". Pikkumuksis on muuten kaksi kertaa listassa, samoin Tuulia79. Kumpi kp sitten lienee oikea?! Myös tuo taustailijaporukka voisi käydä ilmoittautumassa, ketkä siellä oikeasti taustailee.

Ja hei, mikä oikeastaan on taustailija: kuumeilija jolla ei ole yritys vielä alkanut vai kuumeilija, joka ei juurikaan tänne kirjoittele?? Jos joku osaa selventää...

Mitähän mahtaa kuulua Peppipopille?

Dogtor :hug: ja :whistle: *puhaltaa varpaaseen*

Täällähän oli paljon porukkaa hoitoalalla :) Mä oon yhden erityisalan opettaja.

Lupaavasti juilii munasarjoissa, mutta niin on juilinu ennenkin ja se on lopahtanu ennen aikojaan. :(

Toivotaan että marraskuu on kaikkea muuta kuin "kuollutkuu", eli paljon uusia elämänalkuja meille kaikille, kiitos!!!!!!!!!!!
 
Heips! Kyllä mullakin on tarkotus vielä täällä roikkua ja kuumeilla. :D :wave:
Kirjottelen aina ku kerkeen.

ittnafele kiitti uudesta pinosta!

Ihanaa ku tuli kunnolla lunta maahan.Tuli ihan joulu-fiilis :xmas:
Työkaverini oli kyselly ukoltani et joko mä laittelen jouluvaloja kotona ... :LOL:

Kiitos Nemulle päivittelystä!

 
Minäkin täällä kyllä olen,en vaan oo ehtinyt kirjotella töitten takia :ashamed: Kauhea väsymys aina töitten jälkeen ja tuntuu et oikeesti oon vaan aina töissä. Meillä on työvoimapulaa.. Siis vastaanpa omaan kalluppiini että olen myöskin lähihoitaja ja työskentelen sosiaalialalla ohjaajana. En suosittele kenellekkään.... :(

Kiitokset naffelille hienosta uudesta pinkasta! =) Toivottavasti tää pinkka tuo paljon plussia :)

Mä en nyt oikeen tiedä monesko yrityskerta mulla nyt on koska meil oli toi tauko tossa välissä. Mitä ootte mieltä,onks tää yk1 vai mikä tää nyt sit on?

Pakko mennä nukkuu nyt,työt kutsuu taas aamulla prkle.... :( hyviä öitä kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä