PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Lauantaipäivää hyvät ystävät :wave: !

Täällä aletaan taas nousta masennuksen montusta ja suunnataan katsetta etiäppäin :)

Anskuliinille ja Dogtorille syvät osanotot menetyksessä :hug: - jaksamista molemmille.

Cristinan puolesta jännitän todella toiveikkaana, parhaimmillaanhan IVF-hoidon onnistumisprosentti on 50 per siirto! Urheasti jaksoit tuon toimenpiteenkin. Toivon sydämestäni että onnistuu :heart:

Meillä on aika Felicitasiin perjantaina. Siellä tosiaan sovitaan takaraja luomuyritykselle ja varmaankin inseminaatiolla sovitaan aloitus jos ei nyt keväällä tärppää. Tuntuu hyvältä että asia etenee, vaikkakin yritän muistaa että ihan normaalin rajoissa tässä vielä ollaan luomuraskauttakin ajatellen. Itse vaan koen olevani kamalan stressaantunut asiasta jo tässä vaiheessa.

Mietin kuitenkin pahimmasta pettymyksestäni selvittyäni, että onhan tässä paljon hyviä asioita. Kummallakaan meistä ei ole lääketieteellistä häikkää (mun endometrioositaipumustani lukuunottamatta), kierto on säännöllinen ja ovis tapahtuu joka kuukausi tikkujen mukaan. Eiköhän tästä vielä paksuksi pamahdeta :D - niinhän se lääkärikin sanoi.

Uusille tervetuloa joukkoon! :wave:

Kuulkaas vielä sellaista mietin, että aloitettaisko uusi ketju? Ihan siksi että alkaa olla jo aika monta sivua (näähän alkaa tökkiä kun ketju on liian pitkä) ja ettei yksi henkilö joutuisi liian pitkään hommasta huolehtimaan. Jos Naffelille sopii, voin ottaa vuorostani homman vähäksi aikaa. En joka päivä tänne ehdi, mutta aika säännöllisestihän mä täällä roikun :LOL:

Mites olis? Toimiiko se niin että mä vaan kopioin tuon etusivun, aloitan uuden ketjun ja sitten pystyn sitä muokkaamaan kun olen kirjautunut sisään?

 
Anskuliini otan osaa. :'( Iso lohtuhali :hug:

Dogtor :hug: Tiedän tunteen, meiltä on aikojen saatossa kuollut kaksi koiraa. Ikävä on vieläkin.

Tervetuloa Thor! :wave: Koskaan ei ole liian aikaista ruveta kuumeilemaan! Tuossa eilen lueskelin jotain toista ketjua jossa 18 v. kyseli olisiko liian aikaista hankkia vauva vai mennä opiskelemaan jne. niin meinasin jo laittaa sinne että kaikki vaan lapsentekohommiin jos parisuhde vaan kunnossa kun ei koskaan tiedä milloin se vauva sitte oikeesti tulee!!! Joskus vähän harmittaa ettei me aloitettu aiemmin yrittää kakkosta, kun näyttää nyt kestävän. Ikäeroksi tulee nyt vähintään 4 vuotta meillä. Eli pökköä pesään Thor! ;)

Tinkkeri mikä fiilis...? Toivottavasti jo parempi! Mua rupes kiinnostamaan kovasti se sun "tiedepläjäys" siitä alkion kiinnittymisestä. Kun mulla on semmoinen kirja Syntyy uusi ihminen jossa on tosi havainnollisia valokuvia kaikista raskauteen liittyvistä vaiheista tuolla kropan sisällä. Siinä sanotaan että 7. päivänä ovulaatiosta alkio on kiinniittynyt ja piste. Mistä sä löysit tuon tiedon? Se on varmaan uutta tutkimustulosta, jota ei vielä ollut tuon kirjan tekemisen aikoihin.

Märehdin meinaan vieläkin sitä, että oliko ovis liian myöhään (ovisplussa kp 16), koska tänään jo kp 25/24-31 mutta vasta dpo 7-8. Eli tuon Stinkkiksen tiedon valossa kiinnittyminen ei ehkä ole vielä edes tapahtunut, vaikka menkatkin vois periaatteessa jo alkaa???
 
Moi Stinkkeri, ollaan samaan aikaan koneella :) Kiva kuulla että jo parempi mieli. Oon miettinyt ihan samaa, että voisi aloittaa uuden ketjun ja samalla laittaa noi etusivun tiedot kuntoon. Mitäs Naffeli tuumaa? :attn:
 

Yhteistyössä