**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Ollaan oltu ulkona koko päivän ja nyt joonas nukkuu,ja mulla oma rauha :)

on: Mahaa nippailee ja pissahätä iskee useasti. Väsymys painaa silmiä. :) Huomenna meinasin uskaltaa testata..Mutta pahaa pelkään että negaa näyttää :/ Viime kuussa alkoi menkat ennen kuin piti ja nyt ei ainakaan menkat ole vielä alkaneet.. Joten vielä on toivoa :)

sannis kp 25/28-29 yk 1
 
Huomenia kaikille =) onnittelut plussanneille :flower: täällä ei ole mitään "oireita" huomattu, joten tuskin on tässä kierrossa vielä tärpännyt :| mutta pitää vielä viikko ainaki odotella että voi testata, siis jos täti ei kurvaa kylää :xmas:
Zeetah 28/28-36
 
Heips!

Tulin kurkkaamaan tähän pinoon ja onpas plussia tipahdellut! Todella paljon onnea kaikille :flower:
Ja tsemiä yrittäjille!

Tämä oma huhtikuun alun plussa voi hyvin, tänään oli eka neuvola ja ultrassa näkyi pikkuinen papu, jonka sydän pompotti villisti. Laskettu aika on 6.12 eli näyttäis että jouluksi päästäisiin kotiin, kunhan kaikki menee hyvin :heart:
 
sannis Onnittelut plussasta, olin jotenkin niiiin varma, että sä plussaat :D

t77 Peukut pystyyn.. :D

ON: Piinaviikkoa edetään hitaasti mutta varmasti. :D Ensimmäistä kertaa mulla on oikeesti sellanen olo, että nyt on tärpännyt.. Muttamutta, ei toivota liikoja. :whistle:
 
Hei kaikille jotka vielä minut muistavat :wave:
Tulin vähän katselemaan tuttuja ja urkkimaan plussia ja olihan niitä täällä, joten sylintäydeltä onnea kaikille plussanneille :flower:

Ja tietysti pettymyksen kokeneille suuri tsempitys :hug: . Uskon vakaasti, että te sieltä nousette ja lujaa ja saatte kauan odotetun plussan testiin =)

Täällä mennään mahan kanssa rv17+2 ja tuntuu, että aika vain juoksee.
Vaavilla on näennäisesti kaikki hyvin ja r-ultraan pääsemme 2 viikon päästä. Selvinnee sukupuolikin, mutta pettymys ei ole karvas vaikkei sitä pystyttäisikään selville saamaan.

Minulla on hillitön parvekkeen laitto meneillään ja itse kasvatettuja taimia löytyy joka nurkasta...joten kesää odotan kuin kuuta nousevaa, että kasvupyrähdys saapuu köynnöksiin ym.
Tätä harrastusta suosittelen kaikille, vähentää stressiä ihan urakalla ja melkein jokapäivä on jotain uutta nähtävää :D

Nyt kaikille hurjasti plussaonnea ja hvyää alkavaa kesää.
Palaan taas jonkin ajan kuluttua urkkimaan uutisia.

Stinkkerille vielä erikseen plussaonnet, olisi jo teidän aikanne saada pieni ihme :hug:

paapelo+poju 1v2kk+Tiuhti 17+2
 
paapelo mulla ois samat viikot ku sulla jos matkalainen ois pysyny matkassa,mutta nyt päästäänkin lauantaina tätä matkalaista kurkkimaan masuun :heart: yksityiselle mennään,ei oo ku 60e ja rapiat hintaa..

onnea plussista kaikille plussanneille :heart: :heart: :heart:
 
Onnea plussanneille! :heart: ja halauksia myös negan saaneille :hug:

Omaa napaa vähän: Eilen oli (toivottavasti oikeaa suuntaa antava) merkkiä aamupahoinvoinnista ennen vauvauintia. Ällötti pitkän aikaa ja aamupala jäi täysin kesken! Esikoiselta (10/08 tiedoissa oikein) oli samalla kiertopäivällä aikanaan sama juttu. En haluaisi turhia toiveita istuttaa mutta, mutta.. ajattelen kumminkin että haaveilla saa aina!

Onko täällä muita sektiolla ensimmäisen saaneita? Toivoisin itse toisessa mahdollisessa synnytyksessä alatiesynnytystä mutta vähänkö jännittää, jos se ei onnistuisikaan. Lääkäri suositteli puolen vuoden odotusta ennen uuden yrittämistä ja tarkoitus oli odottaa vielä pidempään alunperin. Jokin aika sitten alkoi kumminkin tuntumaan tytön kaivatessa pieniä kavereita, että kyllä tässä jo toinen menisi kovasti mukana ja odotusaika on kumminkin pitkästi eteenpäin =D

Positiivisia tuulia kaikille!
:heart: =) :heart:
 
stinksu :hug: voimia!!!!

ja taaas plussia!!?? Onnea paljon UNIS JA SANNIS!! :heart:


(.) täällä mieli millai sattuu, jossain kohtaa päivällä ajattelee et kai tää tästä, vois kai sitä taas yrittää ja toisel kohtaa on niiiii masennuksessa et tekis mieli samantien mennä pyytää resepti pillereihin... Mut meillä ei ainakaan yritetä enää, joko ollaan ilman ehkäsyy tai sit hommaan ne pillerit saas nähä..!!!
 
Täällähän on urakalla plussattu :D .Paljon Onnea kaikille raskautuneille :flower:

Mulle vois päivittää kp 1/31 yk9.Viime kierto meni vähän ohi.
Onneks tuo kierto on kumminkin tasoittunut hyvin =).
Rennolla asenteella jatketaan.



 
Tännehän on plussia ropissut ihan urakalla. Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille. :flower: :)

Vilkaisin tuossa ohimennen tuota etusivun listaa ja näyttää siltä että kohta olen se ainoa pitkänmatkalainen täällä. :) Minä täällä roikun niin kauan että se plussa tulee tai alkaa vaihdevuodet. :LOL: Täytyy kyllä olla onnellinen tuosta 4-vuotiaasta hulivilistä.

).( Tädin lähtemisestä asti on oikealta nipistellyt ja hyvin vähän vasemmalta. En usko että se vielä ovista enteilis. Nyt ei pariin päivään ole mitään. Peittojen pöllyttely on kyllä aloitettu. Jos sit kokeilis joka toinen päivä sitä tädin tuloon asti. :)
 

Yhteistyössä