**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Onnea plussanneille

Mäkin varmaan pysyn täällä ikuisesti :ashamed:
Ovis hyödynnetty ja pregnyl napaan pistetty.Ovisplussa tuli kp 17 eli kierto pitenee...en nimittäin syönyt femaria tässä kuussa.Lääkärissä kävin kun oli se ifv suunnittelu niin kun kurkkas tuonne alas niin siel oli kp 14 kasvamassa vasemmalla puolella 2kpl muniksia koossa 16 ja 15mm...että jotain positiivista että ilman lääkettäkin kasvavat.....

No jospa ensi kuussa olisi vihdoinkin meidän vuoro....
 
Ajattelin pikkuhiljaa siirtyä tuonne odottajiin, vaikka tuntuukin vaikealta uskoa tätä omalle kohdalle sattunutta onnea, mutta pakkohan se on yrittää nauttia niin kauan kuin kaikki on hyvin. =) Joten kuka haluais ottaa tän listan päivityksen tehtäväkseen? On ihan helppoa hommaa. =)
 
Onnea plussanneille!!!!! :heart:

Täällä on ollut nettipimento menossa kun kone levisi. Aika pikaisesti siis olen selannut läpi kirjoitukset kun on ollut melkoinen määrä "kirittävää".

Täällä alkaisi kai olla ovis ajankohtainen juttu. Ennen ajankohtaa on kyllä pupuiltu, mutta nyt sitten ollaan ehkäpä juuri kriittisellä hetkellä pari yötä tytön kanssa reissussa ja juuri ennen tätä meidän reissua ukko oli reissulla, joten voipi olla että yritys on siis osunut väärään ajankohtaan. En ole tehnyt ovistestejä, joten voihan se olla vielä edessäkin. Viimeistään kuukauden päästä voi olla varma kuinka kävi! :D

:hug: kaikille niille joilla uusi kierto on alkanut!
 
lily of the valley mäkin voisin sen päivityksen ottaa....tosin en työvuorojeni vuoksi, ehkä joka päivä matkaan pääsekkään......ja tärkein, miten se onnistuu??!!! :whistle: Vai löytyykö muita???? Niin ja todellakin, sun on siirryttävä.....sinne, minne me kaikki haluamme :heart:
 
Zeetah, sulla voisi jo näyttääkin, kun ne päivät on jo käsillä. =) Onko sulla oireita/pms-oireiden poisjääntiä?

Minä jännitän vielä tuleeko täti lauantaiaamuna kylään ajantarkasti niin kuin ennen esikoista vai mitä tuleman pitää. Jos tätiä ei näy niin testaan aikaisintaan sunnuntaiaamuna. Oireita ei oikeastaan muita kun kahtena aamuna yökötysolo ja älytön väsymys yhtäkkiä.
 
helmari08 oireina on ollu etova olo, lämmöt 37 paikkeilla, huimaus(?)joskus, kamala alavatsa kipu, sellasia "kouristeluja", sit oon ollut yllättävän pirteä koko aika, aamuisinkin jo 06:00 hereil, ku normaalisti saatan nukkua 11:00 asti :kieh: Plussa tuulia sinne päin :flower: :) mä testaan huomen aamulla, tulen sitte tänne ilmoittaan :)
 
Heippa!

Nyt on tainut muutaman päivän olla rauhallisempaa noista plussista,joten ei voi onnitella.. :(

ON: aika matelee.... muutamia "oireita" on ollut, kuten vatsaa on nipistellyt ja sitten sellainen revähdyksen tunne tossa alavatsassa, muutaman kerran kun olen istuessa vaihtanut asentoa.. :whistle:
Jotenkin muutenkin on sellainen olo, että nyt olis voinutkin tärpätä, ja tätä en ole koskaan aikaisemmin ajatellut.. Mutta katsellaan nyh. :D
 
maaliskuu Kyllä se mulle passaa jos haluat ottaa päivityksen harteillesi.

Eli aloitat vain uuden pinon (VOL 14), sitten laitat siihen aloitusviestiin noi lätinät mitä mulla on tuossa ekassa viestissä. Saat ne kopioitua, kun otat ensin lainaa-toiminnolla lainauksen siitä mun ekasta viestistä, sitten vaikka otat siitä copyn ctrl+C ja siirrät sen sinne uuden pinon alkuviestiksi (poista lainaushakaset alusta ja lopusta). Sitten siihen ekaan viestiin voit aina muokata kun joku ilmoittaa että jotain muokattavaa on. Kiertopäivän mukaan siirrellään sit aina listan ykköseksi kun jollain alkaa uusi kierto.

Olikohan nää nyt järkevät ohjeet? :snotty: No jos ei onnistu niin mietitään sit mikä mättää. :D
 
Iloista vappua täältä taustaltakin! :flower:

Shendalle, 77:lle ja Lumikselle erityisesti lähettelen plussaviboja :)

Pregnylillä jatketaan täälläkin, ja jos ei onnista niin stydimpää pistoshoitoa kokeillaan. Ihan toiveikkaana olen, lääkäri totesi ettei ole syytä huoleen.

Seurailen tilannettanne täältä hieman kauempaa :wave:
 
OI miten hieno huhtikuu! Valtavasti onnea Lily of the valley ja Uniunna, vanhat kuumeilukaverit! :heart:

Tinkerbelle :hug: Olipa kurja tilanne sinulla. Ymmärrän tosi hyvin tunteesi, kovasti jaksamista!!

T: sunnuntailapsi 26+6 :heart: joka siis plussasi yk 17
 
sunnuntailapsi Kiitos. :hug:

Minä ajattelin nyt oikeasti siirtyä tonne odotuspuolelle vain, kun aika ei millään riitä tämän pinon päivitykseen enää. Joten toivottavasti joku teistä aloittaisi nyt sitten uuden pinon! Hurjan paljon plussaonnea kaikillle (erityisesti Stinkkerille ja Shendalle, Nemulle, Lumikuningattarelle ja t-77:lle, vaikka toki ihan kaikille!) :heart:
 
krisu :hug:

koskas joku aloittaa sen uuden pinon, että saadaan päivitettyä tiedot ajan tasalle?

ON: Aika vaan matelee 3 päivää vielä, niin sitten olis kp 30 ja ratkaisunpäivä.. :whistle: Jännittää niin vietävästi.
 

Yhteistyössä