***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Voi hitto kuinka taas alkaa noita tätejä on taas tullu..Ei varmaan tsemppaukset paljon lohduta.. :( :hug:

Mutta arvon daamit, taas opimme uutta, testi voi vahvistua vielä km:n jälkeen!
Eli kohtu oli tyhjä ja puhdas, limakalvot 2,6mm eli ohuet = kierto alussa, munasarjat puhtaat!Lääkäri oli hoomoilasena kun huokaisin helpotuksesta ja aloin hymyilee, tärkeintä kun oli että tilanne selvis..Ja oli muuten mahtava lääkäri ja aivan loistavaa palvelua! :D Sanoi että tää kierto tulee nyt venymään väkisinkin, mutta muuten kaikki on kunnossa. Nyt on sikahyvä mieli ja olo kevyt! :D Ei tartte enää miettiä, joten pää pystyssä eteenpäin!!

Mukavaa illanjatkoa kaikille!! :) :flower:
 
Pikainen oma napainen:
KP 23/25-28 dpo 9 ja tänään ollut koko ajan lämmöt yli 37 ja pissahätä vähän väliä. Vatsaa nippailee ja polttelee, sekä kävellessä oikein kunnolla vihloo ja repii oikealta. Väsyttää, paleltaa ja sellanen höhlä olo. Töissä kun istui pitkään niin kaameet alaselän viiltelyt tuli. Nämä kaikkihan voivat myös edeltää kuukautisia, mutta... ;) Toisella hetkellä on varma että raskautta oireet enteilee, mutta samassa hetkessä alkaakin jo odottaa kuukautisia, plääääh!!

Tarkoituksena oli odottaa reilusti yli, ennen kuin testaa, ettei jää arvailujen varaan! Mutta saimmekin liput lauantain Radio Rock-ristelylle, eli tarvinnee varmaan sittenkin mielenrauhan kannalta lauantai-aamuna testata, jos ei ole alkanu vuodot...
 
Maira: Hyvä että kaikki kunnossa :) Ihanan positiivinen asenne sulla!

ON: Nyt on ovulaatiosta viikko ja ihme oireita on jo. Tänään on nippaillu oikeen kunnolla alavatsassa ja oon ollu tosi väsyny ja paleltaa hirveesti. Maanantaina ajattelin tehdä ekan testin, mutta tuskin vielä silloin mitään näyttää...
 
********TORSTAI 10.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 44/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 36/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 34/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 34/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 30/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08..........................kp 27/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 24/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 24/25-28 *yk4
magda....................tyttö 11/09.....................kp 24/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 22/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 20/34 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 14/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 13/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 13/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 12/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 12/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 11/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 9/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 9/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 8/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 8/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 5/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 3/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 2/35 *yk18



PIINAILIJAT:

Miina84...........dpo10

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.




HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Maira: Sulla on tosiaan ihanan positiivinen asenne:heart: Nyt vaan uutta ovista kohti...

Pistepirkko: Siis mulla on ihan samanlainen fiilis tästä työpaikasta. Kaikki on ihan ok mutta tuntuu että tarvitsen enemmän. Toisaalta voisin tässä talossa ihan hyvin pysyä, mutta eri tehtävässä...kun nyt sitä vauvaa ei näytä kuuluvan. Laitoin jo päivähoitohakemuksta ensi vuodelle että tyttö saisi jatkaa samassa paikassa kuin nytkin ja sekin otti niin päähän että munhan piti jäädä mammalomalle:(

Miina: Me mennään aika samoissa päivissä...:)

ON: Eilen illalla oli kamalat menkkakivut. Olin ihan varma että nyt taas alkaa kaks päivää ennen aikojaan. Vuoto ei ole vielä alkanut mutta koko ajan on pelko p'rsiissä että koska lorahtaa. Lauantaina kyllä pitäisi vasta mutta on jotenkin niin menkkaolo välillä että. Ja sitten taas välillä tuntuu kuin olis perhosia vatsassa että jospa sittenkään täti ei tulis. Mä oon vaan niin pessimistinen nyt että ajattelen vaan että miks nyt olisin raskaana kun en ole aikasemmissakaan kierroissa ollut....

Mutta nyt naiset voitais alkaa täyttämään tota helmikuussa plussanneiden listaa. Odotan että joku listan kärjestä ilmoittautuisi....Collins, Jarenah, Vouhis, Jumima:wave: Mikä tilanne?
 
Matilda samoilla päivillä ja samoilla fiiliksillä mennään! Aamulla mittasin lämmöt ja mittari näytti 36.6 ja aloin tietenkin parkumaan, että ei sitä vauvaa nyt tuukaan vaan mekat alkaa ihan just... mutta sitten viiden minutin päästä jo pää sanoi, että jos sittenkin, että jos se mittari oli huonosti suussa tai jotain ja mittasin uudestaan niin 37.1 eli nyt taas oon ihan varma että tärppi olisi käynyt... voi tätä kamalan ihanaa piinaa!:headwall:
Poitsulle tuli koulupaikka paperit postissa ja mitä minä teen, alan tietenkin itkemään... ja molemmat miehet ihan ihmeissään, että mikä tolla nyt taas tuli!? :'( no tietenkin se, kun siellä tuli myös paperit iltapäiväkerhosta ja siihen hakemisesta... kun munhan piti olla mammalomalla sillon kun poitsu aloittaa koulun, ettei tarvii mennä mihinkään kerhoon tai olla yksin jajaja!!:( mutta en olekaan enää enkä vielä raskaana ja pitääkin alkaa miettii tollasia!!
 
Matilda Mie pidän kovasti peukkuja ettei se täti tuliskaan kylään! :) Karmeeta kuinka voi jännittää toisten puolesta... :D d:)b

Miina :hug: Mä pidän peukkuja sullekkin ettei siellä kerhossa tarttis kauaa olla.. ;) :)


Mä eilen kovasti mietin et miks olin niin kovin iloinen tuosta ultran tuloksesta, mut eiköhän se johtunu siitä että mä koko ajan tiesin ettei sinne ainakaan mitään elävää olis voinu jäädä, joten koko tilanne lähinnä ärsytti ja rassas vaan, joten tieto et kaikki on ok (kaikinpuolin ok) oli helpottava, mä elän mielummin pettymyksen kanssa kuin epätietoisuuden.. :)

Äh, taas alko pakkanen nousee, meillä on kirpakat -25 ja kauppaan piti lähtee..Voipi unohtaa haaveet kävelystä ja lähtee laittaa autoa roikkaan... :rolleyes:

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille!Pysykööt menkat pois ja tulkoot paljon kauniita, vahvoja plussia! :heart:
 
Maira sä oot kyllä aivan superihanan positiivinen ja fiksulla asenteella varustettu :hug:. Susta voisi ottaa mallia...

Matildalla ja Miinalla on jännät paikat =) . Toivottavasti täti pysyy poissa!!!

Matilda : mäkin ajattelin ettei tartte uuden kodin läheltä etsiä uutta hoitopaikkaa, koska mähän olen esikoisen ja vauvan kanssa kotona. : / Nyt puuttuu vaan se vauva ja hoitopaikkaa on pakko alkaa etsimään, koska ei ne vauvat parissa kuukaudessa maailmaan tupsahda kuitenkaan.

ON: Jostain syystä tiedän, ettei tämäkään kierto ole se kierto. Ei ole vielä edes yritystä, mutta jotenkin vaan on sellainen olo että ei...
 
Aattelin tännekin mainostaa uutta pinoa piinailijoille. Tuonne vaan kirjoittelemaan:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1921427-piinailijoiden-oireet-ovulaation-jalkeen-ja-tulos/

Pistepirkko: Mullakin on sellanen tunne ettei tämäkään ole se kierto....

Täällä mahaa jomottaa aivan hulluna ja vessassa joudun ravata vähintään tunnin välein. Tunteet vaihtelee toivosta synkkään masikseen vähän väliä. Uskaltaiskohan huomena aamupissasta testata....? Jos siis täti ei ole tullut siihen mennessä. On kyllä sellaset tuntemukset ollut eilen ja tänään että ihmettelen miksei ole jo tullut ( vaikkakin lauantaina olis se oikee päivä).
Voi luoja kun sais nyt jostain malttia ja rauhaa odotella vaan.
 
********PERJANTAI 11.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 45/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 37/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 35/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 35/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 31/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08..........................kp 26/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 25/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 25/25-28 *yk4
magda....................tyttö 11/09.....................kp 25/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 23/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 21/34 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 15/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 14/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 14/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 13/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 13/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 12/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 10/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 10/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 9/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 9/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 6/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 4/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 3/35 *yk18



PIINAILIJAT:

Miina84...........dpo11

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.




HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Testasin tänä aamuna plussan Clearbluen tavallisella (ei digi).:heart::heart: Pystyviiva oli pikkasen haaleempi kuin vaakaviiva mutta siis selkeä plussa eikä mikään haamu. Aivan huikeeta tämä on! En olisi uskonut että tässä kierrossa tulisi. Viime viikonlopusta on ollut oireita aika paljonkin mutta usko ihan totaalisesti poissa!Laitan kuvaa jossain vaiheessa ja voi olla testaankin uudelleen vielä. Menkkakivut olivatkin sitten jotain ihan muuta :heart:

Toivon tänne kaikille erittäin paljon plussatuulia++++++++
Roikun tässä pinossa kyllä vielä mutta haluaisiko joku ottaa pinon päivitettäväkseen?
 
Hirveesti onnea!! :) Mul oli sellanen kutina et eilen kyl kuvailit omia raskausoireitas ;) Siitä se lähtee:flower::heart:

Mut kuva olis jees, saa kaikki tirkistellä ;)

PS. Kerrankin oon nukkunu hyvin ja pitkään - 9h
 
Onnea Matilda!!! :heart: :flower:


Mä tilasin eilen sit ovistestejä kun aattelin metsästää kiertoni niiden avulla, mut sit tajusinkin et enhän mä varmaankaan nyt pysty ovista etsimään kun mulla on hcg:t vielä ylhäällä..?! Vaiko/kö? Opastakaas viisaammat?Oonko ihan käsittänyt väärin et ovulaatiotesti voi reagoida hcg:hen ja siten näyttää väärin?
 
Voi, ihanaa Matilda paljon paljon onnea!!! Tsemppiä ja tarrasukkia/liimaa/sun muita tököttejä lähetän rekkalastillisen!!!:heart:

Itsellä siis kp 25/25-28 ja vatsaa juilii niin maan perkuleesti! Vessassa rampaan. Tunteet ja hermot menee vuoristorataa. Selkää jomottaa.Nenä oli illalla tukkosen tuntunen ja aivastuttanutkin on pari päivää ja muutekin sellanen kipeen hönö olo! Eilen illalla tuli sellanen varma olo, että sieltä ne menkat alkaa, mutta toistaseksi ainakin oon kuivilla... jotenkin usko mennyt totaalisesti, mutta toisaalta suunnittelen huomiselle aamulle tuon kaapissa olevan pregcheck-liuskan tekoa!! Tuo pregcheckhän ei vissiin ole kaikista herkin, mutta ei anna kuitenkaan mitään ylimääräisiäkään viivanpaikkoja tms...
 
Maira olen myös käsittänyt, että ovistesti reagoi hcg:hen! käsittääkseni jotkut testaavatkin loppukierrosta ovistestillä ja jos se lähtee tummumaan uudelleen niin tekevät raskaustestin! Eli et taida sillä saada luotettavaa oviksen ajankohtaa, ennen kuin hormoonit on laskenut :( Oletko testanuut raskautestillä, että vieläkö se näyttää plussaa??
 
^ En mä nyt oo testannu, ei oikein oo viittiny laittaa rahoja kiinni turhiin testeihin...Kai se on testattava kun se testipaketti tulee (ovistestejä ja muutama r.testi) et näkee joko se hcg on lähteny laskemaan niin että viiva alkaa katoaan..

Saas nähä millanen megakierto tästä vielä tulee.. :D

Sullakin Miina alkaa olee jännät päivät, mä voin antaa vauhtia ja potkia vähän persuuksille et pääset kans täältä puolelta pois... :D :p
 
Viimeksi muokattu:
Voi Kiitos Maira =)

Suosittelevat jossain tosiaan, jos ei lääkärillä käy kontrollissa, niin tekisi kotitetsin kahden viikon jälkeen ja sitten vielä vissiin neljän viikon jälkeen... en nyt oo varma, mutta itsellä auttoi pysymään kartalla kun tein nuin ;)
 
AJ
Matilda Onnea:heart: p.s korjaisitko tuon mun kiertopäivän, kun tänään olis kp 28 :)

Maira kultaseni sulla on ihana asenne, mutta ymmärrän sun fiiliksen hyvin. Itselläni oli kanssa sellainen olo, että hyvä ettei käynyt pahemmin ja jos siitä raskaudesta on pakko kerran luopua, niin mieluummin sitten ihan alussa kun joskus rv 12. Tsemppiä nyt teille tuhannesti. Olet ollut mielessä, mutta en ole tänne asti ehtinyt sitä kertomaan.

Miinalle paljon tsemppiä, toivotaan että plussa siellä oireita aiheuttaa.

ON: Eli tänään siis menkkojen pitäisi alkaa (aikaisintaan), ei ole kyllä yhtään oireita siihen suuntaan. Oireita kyllä toiseen suuntaan saattaisi olla;) Mutta en testaa vielä.....enenenenenenen;) Jos nyt vielä malttais muutaman päivän, jos siis ei menkkoja kuulu. Uskotteko että jännittää:) No kohta taas saa muuta ajattelemista, kun pitää lähteä koirien ja pojan kanssa ulkoilemaan ja illaksi töihin. Viikonloppu meneekin muuten valvoessa (työn merkeissä) joten päivät olen niin kuutamolla, ettei ajatuksiin jaksa mahtua yhtään mitään;) Mukavaa viikonloppua kaikille.

Melkein unohtui:

Kamomilla Lämmin halaus. En osaa oikein muuta sanoa. Jos jollekulle palstalaislle plussan olisin suonut, niin sinulle. Se nyt ei taida paljon lohduttaa, mutta ajattelin nyt kuitenkin kertoa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelu Matilda :flower: :heart: :)

Maira todella ihana asenne sinulla. :heart: =)

Piinailijoille plussia ja tarvitseville :hug:

Omaa... :
vaikuttaisi siltä että viikonloppuna olisi mahd.ovis kun pikkaisen oireet ovat siihen suuntaan pientä alaselkä särkyä ja vihlontaa ja "olo tuntuu märältä". eli jos nyt vielä saisi ukon kaadettua edes joka toinen päivä niin voisipa olla hyödyksi oviksen tiimoilta. :whistle: :D
ovistestejä käytän kumminkin tässäkin kierrossa apuna.
Mutta joo tänään olisi sitten viimeinen työpäivä..:( ikävä tulee työpaikkaa ja asiakkaita. :'(
no positiivista on ehkä se että saan hetken pitää ns lomaa ennen kuin saa uuden työn jostain, Ja viettää perhe-elämää :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Moi vaan kaikille :) Vieläkö mahtuu mukaan yks pikkukakkosesta haaveileva äippä? :)
Esikoinen(tyttö) kohta 1v9kk(synt.6/09) ja toista ollaan viime huhtikuusta asti yritetty eli nyt yk11 meneillään, keskenmeno oli lokakuussa rv6 ja sen jälkeen ei taas merkkiäkään raskaudesta. Mul on kilpirauhasen vajaatoiminta, mut hyväs hoidos ettei pitäis senkään vaikuttaa :) Oon paljon luken keskusteluja tääl palstal ja kovasti halua päästä osallistumaan ja jakamaan ajatuksia :)

Nyt meneillään kp 21/28 :)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädin uhreiksi joutuneille :hug: Kyllä sitä plussaa niin toivoisi etenki teille jotka ootte sitä jo kauan odottaneet... :(

Matildaa tulin onnittelemaan :flower: Toivottavasti tässä kuussa saatas paljon porukkaa tuonne odotuspuolelle b:)d


Omaa napaa törkeesti vain kerron... Ekassa neuvolassa kävin maanantaina ja 10.3 olis neuvolalääkäri jossa toivottavasti ultraavat... Kovasti jännittää ja pelottaa onko tuolla mahassa elämää...

Salainen toive ja Torsti rv.8+0 (7+0) :heart:
 

Yhteistyössä