***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Onnea Matilda :flower:

En ookkaan täällä viikkoon käynyt kirjoittelemassa. On ollut jotenkin mieli maassa :| Viime viikolla oli monta päivää joina olin jostain syystä hirveän masentunut. Nyt on ollut paljon parempia päiviä. Kai oon niitä ihmisiä joiden mielialaan tuo pimeys vaikuttaa heti. Onneks nyt on aurinko paistellut :) Ja kai vähän sekin harmittaa kun olin melkein varma että olen raskaana mutta ei...Hmmm, mitäs muuta..Joo'o, enpä sitten tiedä. Mies tossa totesi viime viikolla että olis kiva jos tulisin huhti-toukokuussa raskaaksi. Olis hänen mielestään hyvä ajankohta saada talviaikaan vauva. Ei vaan käsittäny että ei sitä ihan niin vaan raskaaksi tulla :D Esikoista yritettiin 7-8kk. Ymmärsin kyllä miehen pointin. Esikoiselle viime kesä oli todella huono. Sisällä oli koko ajan +32 astetta lämmintä. Vauva oli todella levoton. Kai tässä täytyy joku ilmalämpöpumppu hommata että sais viileetä pirttiin :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
AJ
Heippa taas. Kovin yritin olla testaamatta, mutta niinhän siinä kävi, että sorruin...mutta eipä mennyt hukkaan tällä kertaa testailu, plussahan sieltä tuli:heart: ja viimekierron haamuiluihin verrattuna ihan selkeä plussa:) Mutta varmistelen vielä su tai ma. Kuvaa ei ollut, sillä testasin töissä, eikä ollut kameraa käsillä. Mutta varovaisin mielin ollaan ja toivotaan, että kasvaisi oikeassa paikassa tällä kertaa, olo on ainakin ihan erilainen, jollainlailla tosi itsevarma tästä raskaudesta. Esikoisesta oli ihan samanlainen.

Anteeksi omanapaisuus, mutta annattehan anteeksi tällä kertaa:)
 
AJ kyllähän myö anteeksi annetaan! Ihania uutisia :heart: Paljon onnea sekä tsemppiä vahvemman plussan metsästykseen!! Millä testillä testasit??

Tunnin päästä kp 26/25-28 ja kuivilla ollaan vielä :rolleyes: Tämän päivän kuvitteellisten sekä toivottavasti oikein oireiden listaa: lämmöt edellee selkeesti koholla, vatsaa nippailee enenevissä määrin, itku herkkyys, väsy, tukkoinen olo ja aivastelu ehkä myös pientä karheutta kurkussa, selkää jomottaa, RÖYHTÄYTTÄÄ, nälättää, rintoja tuikkii välillä, jano, väsyttää, kokonaisuudessaan hieman ihmeellinen olo... suurin osa näistä saattaa tietenkin ennakoidan myös menkkoja, mutta.... Huomenna aamulla testi ja jotenkin odotan negan tulevat, kun periaatteessa eivät ole vielä edes menkat myöhässä!? noo jännä nähä:p
 
Haamuplussa, plussahaamu!! :heart: Pregcheck-liuskalla tein, joka ei ilmeisesti tosiaan ole herkimmästä päästä... mutta selkeesti näkee ilman tihrustusta ja heti lähti piirtymään!! IIIIIKS!!! tänäänhän on kp 26/25-28 ja dbo 12 eli parin päivän päästähän vasta olisivat menkat myöhässä...?? Ihan uskomatonta!!
Nega-kierroilla ollut aivan varma tärpistä ja oireita löytynyt muka miljoonia! Nyt olin aivan varma, ettei ollut tärppi käynyt, kun vaan väsymys ja oli oudot unet, sekä vatsan nippailu ovat olleet pällimmäisinä, tai onhan niitä ollut muitakin, mutta hienosti oon osannut sulkea ne pois mielestä ja selittää ne alkavilla kuukautisilla!

Aloinpa heti sitten stressaa.... sain eilen tietää, että samalle laivalle tänään meidän kanssa on lähdössä kolme hytillistä tuttuja!! Koska jos en juo, niin se on kyllä kaikkien huulilla sitten... ja taitavat arvata, koska tietävät tuosta marraskuun keskenmenosta, niin varmasti osaavat laskea yhteen!
 
AJ Onnea onnea!!!! :heart: :flower:

Miina No niin!Varovaisesti toivottelen onnea sullekkin! :heart: Eiköhän se viiva sieltä vahvistu.. :) Ei muuta kun plussaa juhlii laivalle.. :D Kannattaa sit kattoo miltä tiskiltä saa parhaat alkoholittomat.. ;)

Täältähän jengi katoaa ihan urakalla.. :)


( . ) Mulla on edelleen hcg:t koholla joten ovistesti näytti niin räikyvän punaista plussaa ettei punasempi vois olla... : / Laskis nyt pirulainen niin pääsis normaaliin rytmiin takas...
 
Viimeksi muokattu:
AJ
Miina ONNEA:flower: Hieno juttu. Mä en muista raskaustestin nimeä, mutta muistaakseni ei ole herkkä olisiko jopa 25 tai 50 IU eli kyllä tässä raskaana ollaan:) Huomenna tosiaan pitää testailla jollain herkemmällä vielä:)

Omista oireistani: Eli alkuun tulivat repäisykivut ja niistä oikeastaan jo tiesin että jotain kyllä tapahtuu. Sitten tuli kuumat aallot ja iltaisin karmea vilutus ja yölliset vilkkaat unet. Edellispäivänä tunsin kuplintaa kohdussa ja oikeastaan varmin omalla kohdallani oli vahva olo raskaudesta. Jollain lailla sellainen kaikenkattava levollisuus ja tietoisuus omasta tilasta. Viime kierrolla kun oli se kohdunulkopuolinen, niin oli koko ajan sellainen fiilis, että kaikki ei ole hyvin. Nyt sitten vaan toivotaan kädet ja sormet ja varpaat ristissä, että kasvaa oikeassa paikassa:)

Tiedättekö naiset että olette ihania kun jaksatte päivästä toiseen tukea muita, vaikka välillä itse joutuukin kokemaan pettymyksiä. Lämmin halaus teille, ihan kaikille:)

Lis. Maira Kiitos. Toivottavsti Hcg nyt vaan laskisi, jotta pääsette uuteen yritykseen. Mä odotan sua odotuspuolella, jooko:)
 
Viimeksi muokattu:
Maira toivotaan kovasti, että arvot laskisivat äkkiä, jotta pääsette aloittamaan puhtaalta pöydältä!! Tsemppiä miljuunasti:hug:

AJ Tuo pregcheck taitaa olla myös 25 IU eli eiköhän tuohon ole itselläkin luottaminen! Ja totta turisit tuosta, kuinka ihanasti toiset ottaa täällä muiden onnen vaikka samaan aikaan itselleenkin toivoisivat samaa tulosta enemmän kuin mitään muuta.... se juuri on näiden palstojen ihanuus :heart:

Kalenteria pläräsin ja huomasin että onhan sitä ollut jos jonkin näköistä oloa tässä kuluneella viikolla... On lämmöt ollu koholla, väsyttäny, palellu, hampaita harjatessa tullu verta, nenä tukossa, aivastuttanu, ala vatsaa repiny ja viiltäny, alku viikosta oli tärinä kipua, ala selkää jomottanut. Edellisiin verrattuna on puuttunut runsas valkovuoto sekä pahoinvointi!
Näyttäisi tuoneen synttäri-yö jo toiseen kertaan mukanaan pienen ihmeen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
AJ ja Miina Onnea valtavasti :heart:

Maira Mä en täältä mihinkään häviä =) Höpöttelen viel sit kun oon yksin jäljellä =)

Mikähän kp mulla on menossa? Enpä taida edes katsoa. Päätin etten tässä kuussa stressaa mistään ja seksiäkin harrastetaan vain silloin kun se tuntuu hyvältä. Yllättävän hyvin sujunu vaikka täällä käyny lukemassa niin vauva ei kumminkaan ihan koko ajan mielessä. Kyl mä sit taas panikoin jos pitkä kierto tulee niinkuin lekuri sanoi et keskenmenon jälkeen jälkeen useimmilla on. Mut hauskaa viikonloppua kaikille =) Mä olen leskenä kotona kun mies tekee ylitöitä =)
 
Onnea AJ&Miina!!:heart:

Sit oman navan tuijottelua, oon vähän ihmeissäni kun noin kolmen päivän ajan alkkareihin on tullu vaaleenpunasia tahroja... Tänään oli ihan kunnon vaaleenpunasta eikä mitään kuivuneen näköstä. Kiinnittymisvuotoa ajattelin mut ei kai vielä... Tosin mun (ovis?)kivuista on viikko... Totta puhuakseni jos saisin valita niin en haluaisi olla vielä raskaana koska mies olis joulukuun pois kotoa viikot. Et mielummin vast tammikus perheenlisäystä... Mut mä uskon et niin kuin on tarkoitettu niin, siten myös tapahtuu.
 
********LAUANTAI 12.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 46/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 38/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 36/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 36/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 32/30-36 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 26/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 24/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 22/34 *yk 1
Astre......................tyttö 6/09.......................kp 22/28 *yk11
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 16/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 15/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 15/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 14/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 14/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 13/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 11/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 11/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 10/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 10/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 7/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 5/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 4/35 *yk18



PIINAILIJAT:

Miina84...........dpo12

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.




HAAMUILIJAT:
Miina84....................poika 10/04 .................kp 25/25-28 *yk4


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk 3)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa lisää plussia! Onnea AJ ja Miina:heart:

Tää on tosiaan ollut ihana palsta ja ihanat palstailijat täällä. Aina ootte jaksanu tsempata vaikka itellä ollu mieli maassa:heart:

Mulla on ollut jo viime viikonlopusta sellanen olo että raskaana ollaan. En vaan ole halunnut sitä uskoa jostain syystä. Oireita on ollut aika paljonkin. Repäisyjä ja viiltoja, vilutus varsinkin iltasin, todella villit ja todentuntuset unet, vessassa on saanut juosta tunnin välein ja yöisin olen heräillyt ja ekaks on tullut ajatus että olen raskaana. On ollut ajoittain huimausta ja huono olo ja ällötys lisääntyy koko ajan, rinnat on muuttunut tummemmiksi ja myös noi ihan oikeet menkkakivut parina päivänä jotka nyt ovat menneet ohi. Nyt lähinnä kuplii ja nippailee ja tuntuu että jotain siellä on. Nyt on paljon selkeemmät oireet kun ensimmäisestä vaikka silloinkin ällötys alkoi paria päivää ennen plussaa ja olin myös silloin tietoinen että olen raskaana. Nyt on hyvin onnellinen olo ja miehen kanssa tätä sulatellaan:heart:
 
Malttamattomana ajattelin testailla jo huomenna :D Oireet vaan yltyy, en oo koskaan palellu näin paljoo! Ja alavatsavihlonnat pahentuneet tosi paljon. Outo huimaava olo tuli kun join kahvia. Nyt on pakko olla raskaana tai sit tää on joku hormonihäiriö kun oon syöny clomifenia...

Onnea muuten plussanneille! Hyvin on helmikuu lähteny käyntiin plussien suhteen :)
 
Oikein paljon onnea Matilda ja AJ!! Hienoa saada helmikuunkin plussapino korkattua :). Tervemenoa odotuspuolelle ja tosiaan, kukas ryhtyisi listan päivittäjäksi?

(.) täällä tais jäädä ovis välistä tässä kuussa. Ei ole ollut ollenkaan normaaleja limoja eikä mitään vatsatuntemuksia, että se siitä sitten :/. Nyt on kp16 ja seksiä on ollut kpt 8, 10, 14 ja 15 eli eiköhän tässä ole tehty mitä tehtävissä on, mutta jos ovista ei ole niin turhaahan se kaikki on tälläkin kertaa ollut. No, ehkä yk9 sitten olis se meidän tärppikierto? Vaan tuskinpa vaan. Sitten mennään lääkäriin joka tapauksessa.

Hei, missä kierron vaiheessa kannattaa mennä gynelle?
 
********SUNNUNTAI 13.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 47/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 39/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 37/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 37/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 33/30-36 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 27/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 25/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 23/34 *yk 1
Astre......................tyttö 6/09.......................kp 23/28 *yk11
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 17/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 16/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 16/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 15/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 15/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 14/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 12/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 12/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 11/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 11/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 8/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 6/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 5/35 *yk18



PIINAILIJAT:

Miina84...........dpo13

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.




HAAMUILIJAT:
Miina84....................poika 10/04 .................kp 25/25-28 *yk4


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk 3)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
kinkula: Gynelle kannattaa mennä juuri ennen ovulaatiota, silloin lääkäri voi ultralla nähdä onko munasoluja kehittymässä ja miltä kohdun limakalvo näyttää.

(.) Testasin tietysti negan, vasta dpo 10.... Uusi testi sitten aikaisintaan keskiviikkona!
 
********MAANANTAI 14.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 48/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 40/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 38/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 38/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 34/30-36 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 28/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 26/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 24/34 *yk 1
Astre......................tyttö 6/09.......................kp 24/28 *yk11
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 18/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 17/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 17/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 16/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 16/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 15/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 13/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 13/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 12/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 12/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 9/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 7/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 6/35 *yk18



PIINAILIJAT:

Miina84...........dpo14

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.




HAAMUILIJAT:
Miina84 *yk4


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk 3)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Huomenta kaikille!
Maira: Toivottavasti arvo laksee mahdollisimman pian. Onko se niin että jos raskaushormoonia on ennestään niin ei voi raskautua?
Magda: Uutta testiä vaan ja toivotaan että täti pysyy poissa!
Mä päivittelin listaa nyt viimeisen kerran. Siirryn tuonne odotuspuolelle. Kiitän omalta osaltani kaikkia ja toivon pikaista plussausta kaikille sitä toivoville! Toivottavasti nähdään tuolle pikkukakkosten odottajissa ja toivon että joku ottaa tuon listan päivitettäväksi myös :wave:
 
Huomenta sisarille!!

Tein tänään toisen testin varuiks ja oli selkeesti vahvempi viiva kuin lauantaina, eli taidan totta tosiaan olla raskaana!! Vielä ei oikein ole sisäistänyt koko asiaa! Minäkin tästä jatkan matkaani tuonne odottajien puolelle, vaikka pelkon keskenmenosta on koko ajan läsnä enkä oikein halua liikaa koko asiaa miettiä, ettei mene iha stressaamiseksi... on tämä ihmismieli ihmeellinen, ensin pelätään ettei tuu raskaaksi, sitten plussan jälkeen aletaan pelkää keskenmenoa ja loppu raskaudesta pelkää synnytystä jasuntymän jälkeen vanhemmuuttaa jne... ;)

Mutta toivottavasti tulette kaikki äkkiä perässä tuonne odotuspuolelle ja minä siellä vielä silloin olen ja siellä tapaamme!! kovasti tsempiiä teille!
 
Oikein Paljon Onnea Miinalle plussasta =):flower:

Nythän näitä plussia tosiaan alkaa satelemaan, mikä on tietysti erittäin hyvä asia :)

Nyt kun vaan vielä löytyisi joku joka osaisi ja kerkeisi listaa päivittelemään! anybody??

Täällä vieläkin hiljaiseloa, ootellen sitä ovulointia...vaikka näyttää kyllä siltä että ovista on "turha" bongailla , kun seksiä tuntuu olevan joka toinen päivä huushollissa muutenkin :LOL: mutta kohan huvikseni kaiken varuilta vielä tikuttelen , niin pitkään ennenku jonkinlaista viivaa alkaa ilmestymään :LOL: tässäkin asiassa taas odottavan aika on pitkä, kun omistaa pitkän kierron nii saa myös aina ootella reilumman ajan ennenku mitään tapahtuu ...
 
Onnea kaikille plussanneille :)
Vähän oon vielä ulkona tästä palstailusta, mutta kai kohta pääsee kunnolla mukaan touhuun :D Sivusta oon jo pidemmän aikaa seuraillu näitä keskusteluja :)

Täällä odotetaan perjantaita et pääsis testailemaan, oireita on taas olevinaan vaikka mitä :D
mm. lämmöt koholla, tissit tosi arat ja turvoksis, repäsykipuja, kiukuttaa ja sit taas hetken pääst hyvä mieli, vähän tullu verta nenäst (lähinnä niistäes) :D Mut niinhän noita on tuntun olevinaan joka kuukaus, mut ei oo plussaa testissä näkyn ;)
 
Hyvää ystävänpäivää mamat! :heart: ..Ja onnea plussanneille!

Täälläkin on aloitettu uusi kierto. Viime kierrossa kp 36 alko menkat ja nyt on menossa kp 18. Taidan poksauttaa illalla punkkupullon, kiitos vaan vinkistä ;) Koitetaan nyt edetä ukkelin kans rennosti jokatoinenpäivä -taktiikalla...
 
Miina Onnea onnea! :heart:

Matilda Niin minä ymmärrän asian että raskaus ei olisi mahdollinen kun on hcg:t vielä ylhäällä..Mutta joo, menes sinä siitä sinne odotuspuolelle, jos kukaan muu ei ala päivittää, voin minäkin sitä hetken tehdä, tuskin tästä vielä hetkeen mihinkään mennään.. :)

Mie tuossa päivällä peruin keskiviikon ultran ja sain kuin sainkin vongattua vielä yhden verikokeen ens viikolle vaikka th oli vähän nihkeen oloinen asian suhteen.. :whistle: Mää vaan uteliaisuuttani haluisin tietää paljon se hcg on laskenut, ei ainakaan nollille koska sekä ovis että r.testi näyttää vieläkin plussaa..Kroppa ilmeisesti kuvittelee edelleen vahvasti olevansa raskaana kun valkovuoto on järjetöntä ja mun toista nivusta juilii koko ajan, kävi kyllä mielessä sekin et nyt olis oviksen aika, mut kun mä tosissaa oon siinä käsityksessä ettei sitä voi vielä tulla..En tierä, eiköhän nuo aikanaan selviä.. :)
Viikon päästä pitäis mennä sinne viisaudenhampaiden leikkaukseenkin jonka jouduin perumaan toissa viikolla tän mahdollisen raskauden takia, siinä meneekin sit pari päivää ilosesti muita ajatellen..

Mutta kai se on lähettävä kylpemään ton kiukkupeikon kanssa jolle ei selvästikkään sovi iltapäiväunet kun aina siitä kuoriutuu tollanen hirvee huutava monsteri... :heart: :D Mistähä olis lie tuon luonteensa periny... :whistle:
 

Yhteistyössä