PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Niin, ikionnellinen olen että meillä on jo yksi lapsi ja varmaan taivaissa
kävelisin jos se toinen saatais vielä.. :)
Haaveilen kuitenkin kolmesta tai neljästä lapsesta mutta saa nähä kuin monta meille niitä suodaan.
Ja ikäeroa ei voi meidän kohdalla mitenkään edes suunnitella mutta
toiveena suht lyhyellä välillä koska mä oon jo aika iäkäs. 30-vee,
Eli vm.-77. Mitäs vuosimallia työ muut olette?

Emppu - onnea ovisplussasta ja pojille myös onnea matkaan.. :D

Ja sitten omaan oloon.. Siis millon niitä raskausoireita ja millasia
pitäs alkaa tuntumaan? Kun ei ole mitään ja kp on sentäs niinki paljo
kun jotain 17.. et mitenkä minäkö hätänen..
Kun en edellisestä kerrasta muista et millon alko tuntumaan tisseissä.
Muita oireita ei mulla ollutkaan.
Taidan taas vaan turhia toiveita elättää. :|

Meillä on tänään pizzaperjantai, kohta päästään syömään. :p
Viikonloppuja!
 
Morientes!

Niskat on vieläkin kipeenä, eilen pyysin miestä hieromaan, jaksoi ehkä 2 minuuttia ja seksiinhän se sitten johti :D . Luuleeko kaikki miehet, että hierontapyyntö=seksikutsu??

Empulle onnea ovisplussasta!

iitukka minäkin olen vm. -77 :wave:
 
Meillä tulisi ikäeroa aika tasan kolme vuotta jos nyt alkaisin odottaa. Mutta eipä taida olla pelkoa :kieh:
Tädin pitäisi tulla aikaisintaan ensi viikolla mutta pupuilun jälkeen tuli jo varoitus. Ottaa päähän ei tartte edes miettiä tätä kiertoa enää. Ihan armoton v...s muutenkin. Ärsyttää ihan kaikki ja toinen tisu on outo ihan kuin turvoksissa, toisessa ei mitään. Korvaväli taas antaa ymmärtää vaikka mitä. ja mies miettii että ehkäpä tämä tarkoittaa että meidän ei ole tarkoitus hommata toista :| Mitä #¤#%#%# toinen kierto ja se oli siinä vai arghhhh :'(

Empulle onnea Oviksen bongaamisesta :flower:
 
peppipop: ne taitaa mielialat joskus miehilläkin vaihdella. Jos hänelle iskee jo paniikkia et joko onnistui ja tuntee et ei ole vielä valmis.Kyllä se siitä :heart:

HotCoffee: Harmittaa varmasti, oisin itekin kateellinen jos joku nyt ilmottais raskaudesta!

Katoitteko neloselta ma, ti ja ke ohjelman "meille tuli vauva" klo.13? Mä katoin, niiin ihanan masut niillä oli ja voi miten pieniä vauvoja :heart: Oikein sydän suli.. Tulee muuten ens viikolla samoina päivinä samaan aikaan!
Mä en siis vieläkään oo viivaa saanut! Musta tuntuu et taitaa kroppa uhallakin viivytellä kun minä kyttään ja murehdin koko ajan. Vois jättää testailut vähäks aikaa.. Kun on nuo peitot heilunu aika tasaseen tahtiin! =) Et jos sattuis vahingossa kohdalleen :heart:

Nyt tämä lähtee kans nukkumaan, väsyttääkin jo!

Öitä :wave:
 
Huomenta!
Eipä mulla oikeestaan mitään asiaa ole kuhan aikaani kulutan tytön heräämistä odotellessa. Sit mä vien sen mummolaan ja lähen ite tuhlaamaan syksyllä synttärilahjaks saamaani marimekon lahjakorttia.

Joo, mä katoin maanantaina tuon vauva ohjelman ja liikutuin aika
kovasti ja tuli semmonen olo että miks noi saa vauvan ja mä en..
Eli siihen jäi sen ohjelman kattominen, mitä sitä turhaan itteään kiusaamaan.

Jaahas nyt tais jotain ääntä kuulua, heippa vaan! :wave:
 
Täällä kans on kolkytä lasissa, eli vm.-77 myös :wave: Samaa oon kans miettinyt ettei ne ikäerot nyt hirmu isoja voi sit olla jos vielä tässä iässä sen kolmekin lasta haluaa. Peppipop noi miehet tarvitsee tosiaan joskus vähän aikaa sulatella asioita. Huomio vähäksi aikaa muihin juttuihin niin voi olla taas ihan toista mieltä. Jaksamista! :heart:
Enpäs huomannutkaan tota vauvaohjelmaa, kiitos tiedosta. Täytyy ensi viikolla kattella.
Täällä täti pauhaa taas uusin voimin ja virtaa vuolaana :LOL: Olishan se itänyt arvata ettei se siitä vielä lannistunut. Oliko se Hot coffee jonka mies oli työmatkalla? Sori jos muistan väärin. Meillä kans ukko yli viikonlopun työreissussa. Hyvin tiedän ton yksinäisyyden tunteen. Taidan kans lähtee kohta mummulaan niin saa likkakin vähän muutakin katteltavaa kun vaan äidin tylsän pärstän päivästä toiseen ;)
 
Kuinka usein käytte tuulettumassa?
Mä oon taas lähössä. :ashamed: Tai tuntuu et taas, vaikka onhan viime kerrasta jo yli kk aikaa.. Kotona kun kaikki päivät olen niin tuntuu välillä et oikeesti pakko päästä jossain käymään ilman lasta! Tuntuuko muista kotiäideistä tältä joskus? Meinaa seinät kaatua päälle. Sit (kun seuraavasta päivästä selviää ;) ) niin taas jaksaa arkea paaaljon paremmin! Ja onhan se lapselle parempi kun äiti on saanut päästää höyryt välillä pihalle.

Miehen kans ollan vuorotellen käyty n.1x/kk omien kavereiden kanssa baarissa yleensä. Ennen oltiin välillä joka vlk menossa. Huh, ei jaksais enää mitenkään noin usein! Eikä ole tarvetta ja haluakaan.

Tulee illalla taas ikävä tyttöä mut kyllä se isin kanssa pärjää!

-memmuli joka odottaa iltaa niin ettei pysy housuissaan- :LOL:
 
Niin, ja jos tässä pian oltas pieniin päin niin ompa sit varastoon biletetty :LOL: Sit pitää vaan keksiä toinen tapa ottaa eroa arkeen. Tulee taas melkein vuoden tauko kun voi lähtee jonnekin, riippuu tietty vauvasta! Eikä sitä heti haluakkaan yhtään mihinkään kun se vauvan on vihdoin saanut masusta ulos :heart: Mies kauhistelee jo nyt et miten se pärjää kahden lapsen kanssa jos minä en ole kotona. Jos esim. kaupas käyn. Sit on tää esikoinen sen verran iso et osaa leikkiä vaikka sillä aikaa kun vauva tarvii hoitoa! Huim tuli ihan kylmät väreet kun ajattelee että voi olla joskus vauva taas meidän talossa :heart: :D =)
 
Heip!

Kaupoilta kotiuduttu ja mies lähti pokeriturnaukseen... Olin äitini kanssa shoppailemassa ja ai kun se on kivaa kun äiti maksaa!! Ovis on hyödynnetty ihan tosissaan ja nyt sitten vaan oooodooteeeellllaaaaannnn... Voi että on tylsää... Ja mä kun on semmonen heti mulle kaikki nyt-tyyppiä....

Jos ei kukaan arvannu ni oon vuosimallia - 80 :LOL:

Hmm.. Tuulettumassa? Mitä se on? No ei vaan.. Mä oon käyny baarissa 2 kertaa tytön syntymän jälkeen :whistle: Ja kummallakin kerralla ollu jo ennen kahta kotona... Mä en vaan oikein enää viihdy baareissa. Mielummin istutaan kaveriporukalla esim. meillä ja juodaan ja pelataan tms.

Nooh nyt pitää mennä jatkaa muita hommia... heipat ja viikonloppuja kaikille :wave:
 
Ihanaa mies tulee jo tänään kotiin =) Ovistestissä viiva oli taas eilistä selkeempi, joten eiköhän pian oo aika :p

Me juuri joulun jälkeen käytiin miehen kanssa tuulettumassa ja seuraavaks varmaan mennään mun synttäreitten aikaan, eli maaliskuun lopulla... Elikkä ei hirvittävän usein harrasteta ainakaan niin että lähettäis baariin. Mielummin kanssa istutaan kotona ja nautitaan viiniä. Sit tietty välillä käydään kahestaan leffassa ja syömässä ja äkkiä kotiin "harrastamaan", kun tyttö mummilla yötä :kieh: Se on itseasiassa parasta tuulettumista se kahdenkeskeinen aika.

Niin ja olen vuosimallia -78, eli kolmekymmentä tulee lasiin, apua! :p
 
Helou!

Nauti vaan hyvällä omalla tunnolla memmuli illasta, mielikin on virkeempi kun on päässyt kunnolla tuulettumaan. Mä käyn nykyisin aika harvoin baareissa tms., jotain 3-4 kertaa vuodessa ehkä. Silloin kun olin kotona pojan kanssa kaiket päivät oli pakko päästä useemmin ulos ja saada sitä aikuista seuraa. Oli ihanaa puhua välillä aikuisten kanssa aikuisten asioita :) .

Meikäläisellä ensimmäinen testipäivä lähenee... testaan tiistaina ja tuntuu kuin olisi mestattavaksi menossa, kun negahan sieltä tietysti tulee :headwall: :kieh: .
 
Täällä yksin iltani iloksi surffailen... :'( No ei vaan, huomenna jo mies tulee kotiin että ehkä tämän nyt kestää! Huomasin tuossa juuri että aikas monella alkaa taas tuo "parasta ennen" päivä lähestyä... :LOL: Ompa kiva kun voi sit myötäjännäillä teidän puolesta. Ai niin, enhän olekaan yksin kotona, onhan mulla täti seuranani :LOL: Täällä ollaan huumorituulella...

Joo, toivotaan nyt kovasti et tuleva viikko tuo plussaa plussan perään mahdollisimman monelle!

Aikas harvoin tulee täälläkin viihteellä käytyä, pikkujouluja oli parit ja niissä kävin. Ekat kosketukset iltaelämään synnytyksen jälkeen. Enemmän kans on tota illanistuntaa kotioloissa harrastettu. Baareissa en ole enää myöskään viihtynyt vähään aikaan.

Toivottavasti Memmulillaoli kiva ilta!

Hyvät ja unentäyteiset yöt kaikille!
 
Tyttö kävi tänään jo ennen kahdeksaa nukkumaan, kerran kyllä jo heräs mut toivottavasti nyt unet jatkuu. Meillä on yöt onneks parantuneet paljon, illalla nukkumaan menon jälkeen pari kertaa havahtuu ja kolmen ja kuuden maissa herää syömään, luksusta edellisten viikkojen 7-8 herätyksen jälkeen! Sit kun ollaan viikko totuteltu tähän, niin pitää taas yrittää vähän vähentää herätyksiä.

Mullakin nimimerkistä jo nähee, että olen vm 83 :) Joulukuussa täytin 24, eli vielä on iän puolesta hyvin aikaa tehtailla suurperhettä :D Vaikka ei meille sellaista varmasti tulekaan.

Mä en ole käynyt tytön syntymän jälkeen kertaakaan missään baarissa, tosin enpä kyllä ole ennenkään käynyt sen kummemmin. Elämä lapselle -konsertissa kävin kaverin kanssa, siinä taitaa olla mun viihteet. Ja oli kyllä niin kauheaa olla erossa tytöstä, ettei tee vähään aikaan mieli lähteä illalla minnekään. Viikonloppuaamuisin lähden välillä kirppiskierrokselle, saan siitä enemmän iloa kuin iltamenoista :D

Me ei olla vielä viety tyttöä hoitoon minnekään, pari kertaa on mun äiti ollut meillä tunnin-pari tyttöä hoitamassa, mutta muuten jos olen jossain käynyt, niin mies on ollut tytön kanssa. Mutta rehellisesti sanottuna käyn ehkä 2 kertaa kuussa missään ilman tyttöä... Olisi joskus kiva lähteä vaikka leffaan miehen kanssa, eiköhän sen voisi nyt keväällä toteuttaakin, kunhan pahin eroahdistusvaihe menee ohi - nyt tyttö roikkuu kokoajan mun lahkeessa, jos yritän jotain tehdä!

Mulla alkaa olla kierto lopussa, joten jännät paikat ens viikolla! Kokoajan tekis mieli jo testailla, mutta mulla ei ole ihan herkkiä testejä, niin turhaa se olis. Ja ehkä nyt olis hyvä vaan malttaa odottaa!

Öitä kaikille!
 
Kääkkis... En enää tänään aatellu testata ovista kun eilen oli niin selkeä plussa, mutta kuitenkin menin sitten ja testasin niin nyt oli viiva vielä todella paljon tummempi kuin eilen illalla :eek: Mitähän tämäkin nyt meinaa? Ja kun mies on tosiaan viihteeellä ja tulee joskus niin ei voi sitäkään sänkyyn lietsoa... :p Kääkkis ja iiks jos oikea ovis onkin ollu vasta tänään....

Vietettiin tytön kanssa oikein tyttöjen iltaa... Katottiin nalle puhia nauhalta ja syötiin rusinoita :LOL: Saunassa ja käytiin ja sitten sammahtikin mun seuralainen...

Nyt tv:n ääreen :wave:
 
Nyt on saatu pojan synttärit juhlittua ja päivänsankarikin on jo untenmailla joten kerkesin viimein kuulumisia kertomaan...
keskiviikkona tein raskaustestin josta tuli tosi heikko plussa ja tänää testasin uuestaa ja tuli kunnon plussa!!!!! :D :D :D vähän epätodellinen olo vieläkii... :D
 
ONNEA miukka :flower: . Ihania uutisia näin aamutuimaan sai lukia :hug: . Oikeen paljon tarrasukkia pikkaselle messiin :heart:

Onnea Emppu ovisplussasta :flower:

).(
Jokohan sitä kohtapuoliin uskaltais testata. Oireet kyllä viittais siihen, että ehkä nyt on tärppi käyny ja nyt taitaa ollakin jo kp 32/30. Eipä mulla oo testiäkään tuola, joten ehkä sitten huomenna kaahaan apteekin kautta vessaan :D . Nyt ei oo edes tädin aiheuttamia oireitakaan ilmasa, joka kyllä yleensäkin ilmoittaa tulostansa melko rajunpuoleisesti ja nyt ei siis mitään :eek: .

Mutta eiku plussaa vaan kaikille +++++++ :whistle:

Niin ja mä oon vm77 :wave:
 
Ihanaa miukka, onnea plussasta!!! :flower:

Emppu: eikös ne uiskentelijat kuitenkin elele siellä elimistössäsi useamman päivän? Jostain muistan lukeneeni että mahdollisesti jopa 4-6 päivää! Eli jos valjastit miehesi sänkyyn eilen ja ovis tänään...joten hyvät saumathan siinä sitten on raskautua. Tsemppiä!

 

Yhteistyössä