PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Nasukka :hug:

Nti Kesäheinä Joo minä testasin sillon dpo22,mutta testihän olis vinu näyttää jo aiemminkin jos olisin vaan älynny testata. :D Ei tullu mieleenkään että olisin voinu olla raskaana,harrastettiin vain kerran seksiä siihen kiertoon kun remontoitiin tätä meijän kämppää niin mahkut oli aika minimaaliset,mut tärppäspä silti. :) Mulla kun on tuo pco niin ovulaation tuleminen on vähän niin ja näin. Katotaan vaan että tätä pikkukakkosta me tehään seuraavat 10v,sit alkaa jo tulla ikä vastaan ettei enää varmaan onnistuis muutenkaan. :(

Mulla olis työhakemuksen teko edessä,olis mukava paikka hakusessa ja olis kiva käydä välillä tienaamassakin,sais omaa rahaa käyttöön kun tää kodinhoidontuella eläminen asuntolainan kanssa ei hirveesti rahaa jätä esim. vaatteisiin. mä oon paikannu mun farkut haaroista jo kaks kertaa niin olis tosi kiva jos sais hankittua uudet jossain vaiheessa. Miten niin me ollaan köyhia?!?!?! :LOL:
Jos kaikki menis nappiin niin olisin töissä jonkun aikaa ja sit jäisin äippälomalle,olis se ihanaa mutta kun ei oikein uskalla haaveilla nuin pitkälle..vaikka mieli sinne harhailee välillä kovastikkin. :ashamed:

Auts,nyt tapahtu jotain tuolla olohuoneessa,mies huutaa kun pien sika..gotta go! :wave:
 
Neuvolareissu tehty ja kaikki meni hyvin ja oli hyvin!
Sitten sain viestin että kavereille on viimeyönä syntynyt vauva.
Ja mulle tuli siitä aika katkera olo.. miksen se voi olla minä siellä sairaalassa
nyytti kainalossa.. :headwall: :'( Taas tuli fiilis että ei me varmaan
ikinä sitä kakkosta saada. |O Toki olen myös iloinen heidän puolestaan.
Tekis niin mieli välittömästi soittaa sinne klinikalle ja varata aika tutkimuksiin.
Että tietäs sitten onko sitä toivoa olemassa. No, eipä auta kun
odotella kevättä..

Nasukalle :hug:
 
Hei vaan kaikille!

:hug: kaikille tädin yllättämille sekä niille joille se ei toivomuksesta huolimatta ole saapunut paikalle.

Aamulla vein tytön tarhaan ja yritän tässä orientoitua tulevaan yövuoroon. Ulkona oli aivan upea ilma aamusella, mutta ei se auta kun on ne kotityötkin hoidettava. Olis se kiva tälläsellä ilmalla käydä koiran kans oikein pitkällä lenkillä kerrankin kun siihen pystyy. Meillä tosin koira jo 11v, joten ei sen kans kovin pitkälle pääse ennenku alkaa pyöriin siihen tyyliin että kotiin pitäs päästä. :LOL:

).( Peittoja on heiluteltu ihan kiitettävästi. Tuntemuksia ei kyllä ole mihinkään suuntaan. En sit tiiä onko se ovis jo ollu, menny vai vasta tulossa.

Eipäs nyt sit tän ihmeempiä. Aurinkoiset päivän jatkot kaikille.

muoks. Vitsin himpo... sehän onnistu :D Se värihommeli!
 
Te ette ikinä usko mikä oli se huuto meijän olkkarissa tuossa aiemmin päivällä. :LOL:
Mun mies mursi varpaansa! Potkas 8kg punttiin ja ukkovarvas rusahti.Mä kyllä kuulin että jotain rusahti,mutta se peitty sit siihen kaameeseen huutoon mikä miehestä lähti.. ;) Mä oon kamala mutta en voinu lopettaa nauramista kun toinen vaikeroi siinä varvastaan,oli jotenki niin koominen se *ruts* ääni että tiesin et nyt tais sattuu.. :LOL: No eikun päivystykseen ja röntgeniin ja siellä se pikkanen murtuma sit näkyi. Eiku farfas pakettiin ja ens ke asti saikkua. Nyt se reppana nököttää tuolla sohvalla niin ku sil olis joku pahempikin sairaus. :) Omaa syytänsähän tuo on kun treenailee ja jättää puntit pitkin lattioita,sit menee ja potkasee ite siihen,onneks oli ite se varottava esimerkki. Mä kun tuppaan aina nalkuttamaan niistä kun ne lojuu ympäri asuntoa. |O No kai sitä on vähän hemmoteltava kuitenkin,sattuhan se varmasti.
Taidan tehä lasagnea tänään,se on sen lemppariruokaa.
Olipa muuten sattumaa,sillä oli tänään vapaapäivä ja nyt sillä on vapaata ens viikkoon asti. ;)
Että tällästä meillä! ;)
 
Nasukalle pahoittelut tädistä :hug:

Fensca kaikkea sitä sattuu. Taitaa muuten olla aika yleistä tuo että kun mies on kipeä, tai johonkin vähän sattuu, niin ollaan niin sairaita että :LOL: Meillä ainakin pienessä flunssassakin kärsitään todella. Itse flunssassa silti hoitaa lapsen ja tekee kotityöt. Mut ehkä ne miehet kaipaa välillä pientä hellyyttä ja myötätuntoa =)
Niin ja onnea työnmetsästykseen
 
Pahoittelut Nasukka78 ja isoista isoin hali :hug: !!!

Greippimehu on tosi pahaa, jälkimaku on kaameista kaamein :LOL: mutta mitäpä en tekisi mahdollisuuksien parantamiseksi :D
Täti pakkailee kamojaan, ja me päässään uuteen yritykseen :) Vaikka täti tulikin, ei mahan nipistelyt hävinnyt mihinkään, ei vieläkään. Nyt mie jo kuvittelen että voisin siltikin olla raskaana, ei hemmetti :LOL:
 
cristina toi on niinku niin totta :LOL: mies kun sairastaa pienenkin flunssantapasen niin ollaan sit niin kipeitä että! Mut naisen osa on ilmeisesti tässäkin tapauksessa hoivata,mutta kun nainen sairastuu niin "etsä nyt noin kipee voi olla" tai "enhän mäkään ollu nyt noin kipee"
Mies on mies vaikka voissa paistas.

Mä ajattelin nyt tähän kiertoon kokeilla kans tota greippimehua,taas... Kunhan täti tulis niin kaupan hyllyltä pari purkkia valioo lähtis matkaan. :D Saa nähä saanko taas hiivan.
Mietin tossa et mitenköhän on jos joudun hakee gyneltä clomit jos en omin avuin raskaudu ni onkohan sillä yhteisvaikutuksia greippimehun kanssa? Greippihän voimistaa joittenkin lääkkeiden vaikutusta. Sit jos hyvällä tuurilla onnistuis tulee raskaaks niin huonolla onnella mä saisin viitoset :eek:

mamina ootko tehny testiä ollenkaan? Mulla oli nimittäin kahdet kuukautiset esikoista ku ootin. Ja olin aivan paniikissa niitten vuotojen kanssa kun luulin et kesken menee. :( Lämpöjenhän pitäis pysyä koholla jos oot raskaana et mittari kainaloon ja mittaamaan nyt. :)
Mut älä nyt ilakoi liikoja,mieli tuppaa tekee tepposiaan joka kierrossa ni emännät on sekasin.
Ite kuulun just tähän kategoriaan myös,kaikki on epänormaalia ja nyt oon iha varmasti raskaana ja sekunnin päästä oon ihan varma etten oo raskaana. Joten olis pikkasen luomakunnan luojalla parantamisen varaa tähän naisen prototyyppiin ja voisi lisätä sen kämmentestin meille. Jäis muille asioille enemmän stressaamisen varaa kun vois aktin jälkeen vaan vilkasta kädestä et jahas,nyt on sit hedelmöidytty. :D ;)
älkää ottako mua vakavasti.. :LOL:
Hyvää illanjatkoa kaikille! =)
 
En mä malta pysyä pois täältä... Joka päivä käyn lueskeleen uudet kirjotukset mitä on tullu. ;) Toiveilenhan silti vaikka kystia leikottiinkin pois. Mulla täti tuli ja jo onneks menikin... :LOL: Nyt kp 9/ 28-32 ja jotain... Lopputarkastus lähenee. Saapa nähä et mitä hoitava lääkäri antaa tuomiaota yrityksen suhteen. No toivottavasti nyt on kuitenkin paremmat mahikset, kuin ennen sitä kysta juttua!!! Koittakaahan te muut laittaa plussarintamalle sähinää!!!! On ollu aikas hiljaista sillä puolen. :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lappitar:
Torey: Kivut on joo loppunu, menkat oli tosi kummalliset mutta näköjään menossa jo pois. Eli eiköhän sieltä ole kaikki ulos tullut.. Jotakin siellä kuitenkin käväisi ainakin koska niin omituiset kivut ym oli...

Joku kyseli, mitä tarkoittaa ne kp ym jutut siellä meidän nimien perässä: kp= kiertopäivä eli mulla esim nyt kiertopäivä 6 / 29-32 eli normaalisti kierto on n. 29-32 päivää.. Ja yk = yrityskierto eli kuinka mones kuukausi vauvanteossa menossa.. Oliko tarpeeksi epäselvästi selitetty :D

Alkavaa viikkoa kaikille! Mulla raivostuttavat työvuorot tiedossa, menee koko päivä hukkaan kun on töissä klo 10-18... :headwall:
kiitos selvityksestä..auttoi
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
Pahoittelut Nasukka78 ja isoista isoin hali :hug: !!!

Greippimehu on tosi pahaa, jälkimaku on kaameista kaamein :LOL: mutta mitäpä en tekisi mahdollisuuksien parantamiseksi :D
Täti pakkailee kamojaan, ja me päässään uuteen yritykseen :) Vaikka täti tulikin, ei mahan nipistelyt hävinnyt mihinkään, ei vieläkään. Nyt mie jo kuvittelen että voisin siltikin olla raskaana, ei hemmetti :LOL:


mikä toi täti juttu on?Minä kun en ole täällä pörränyyt ennen...niin olen ihan ulalla... : :LOL:
 
Fensca81, en tehnyt testiä, kun tätikin tuli ihan kulman takaa yllättäen, jo kp25, vaikka piti tulla vasta kp32 (pidemmän kierron vuoro olis ollu).. Mut mystisiä juttuja nää on kyl kertakaikkiaan =) Hauskasti kirjotat, hekottelin täällä itekseni kun luin :LOL:
..Niin ja lämmöt on kyllä ihan normaaleissa lukemissa, joten.. =) unohdanpa edellisen kierron ja siirrän ajatukseni nykyiseen :D

Iitukka, viel tulee meidän (kaikkien) vuoro laitella niitä viestejä, ja makoilla onnellisina siel sairaalassa pieni tuhisija kainalossa :heart: :)

Sipuli81, tsemppiä lopputarkastukseen!!

Nyt nappaamaan croisantteja, mies oli kaupassa käydessään muistanu et ne on miun herkkua :p Greyn anatomia meni ihan ohi, neidin nukuttamisessa oli taas hieman ongelmaa.. :kieh:

Hyvät "illan"jatkot!
 
Jokos se mamina tahtoo tän virallisen homman? En sillä et tympii, mut ehkä sinä käyt useammin kattomassa tän palstan uutiset! :D
Sun pitää siis avata uus pinkka. Kopioit vaan tuon listan (ja voi ehkä kuvatkin ym. jos onnistuvat lähtemään) ja siirrät sen uuteen avaukseen!

En minä teitä unohda, käyn silti lukemassa teidän kuulumisianne!
 

Yhteistyössä