PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Huomenta!

Wau miukka suuren suuret onnittelut plussasta!!! :flower: :)

Ja Friesiakin kertoili ihanan lupaavia uutisia!! =)

peppipop :hug: onnea uuteen kiertoon :heart:

).( Täällä elellään tylsää suvantovaihetta, mahdollinen ovis vois olla vasta viikon päästä... joten mitään ei ole vielä tehtävissä. ;)
Iästä täällä oli puhetta jossain vaiheessa, Nti Kesäheinä edustaa vuosimallia 1981. :wave:
 
miukka todella paljon onnea plussasta :flower:

Friesia pidän peukut pystyssä :D Tuu sitten heti kertomaan meille kuinka kävi.

[/b]peppipop iso :hug:

Nyt oli ovistestin viiva jo melkein yhtä vahva kun testiviiva, joten pupuillaan ahkerasti. Nyt kun sain miehenikin takas kotiin =)
 
Miukalle isot onnittelut :hug:
Ja Friesialle pidän peukkuja d :)b

peppipopille pahoittelut tädistä :hug:

cristinalle onnea ovisplussasta

ja oma ).(
ei vieläkään mitään tuntemuksia.. siispä alan olla jo varma että tätihän sieltä taas tulee.. :'( :headwall:
onneks on se gynen aika jo varattu että päästään asiassa
kovempiin keinoihin kuin clomit. On tullu mieleen sellanenkin et
myös miehessä vois olla jotain vikaa. Täytys tutkituttaa pojat ja
gyne saapi lähetteen tehä. Että siinä tapauksessa se olis suoraan
Ivf tms. hoitoihin siirtyminen.Mä en aio vetkutella tän asian suhteen.
No tässäpä pyhäpäivän valitukset.. :D sori :ashamed:
 
Hot Coffee: Kyllä ja kyllä... :whistle:
Yhden illan kun oon poissa koneelta ni kaikki kirjottelee! Juu, olipa aamu.. Huh. Tosin tiesin jo yöllä että aamusta ei tuu olemaan ihan helppo. Mutta nyt jo voiton puolella, vähän tuntuu enää päässä! Joten kiitti riitti taas vähäks aikaa! :D Mutta oli hurjan hauska ilta, kiitos ystävälleni siitä :heart:

peppipop :hug: Parempaa onnea ensi kiertoon! :)

miukalle onnittelut plussasta :flower: Ja kiva jos oli vinkeistä hyötyä juhlien järjestelyyn!

caffee81: Jospa se viiva vahvistuu! Vaihtelen listalle joo...

cristina: ei muutaku uimarit odottelemaan =) =)

FriesiaTeehän testi ja tuu meille kertoo! Pidän peukkuja sinulle =)

Jospa se täti ei iitukkaa kuitenkaan tuu moikkaamaan :heart:
 
Onnittelut plussasta miukalle ja jos se viiva siitä vielä vahvistuis Friesia. =)

Meillä taitaa täti olla tulossa vierailulle. :( No saa ainakin tietää sen kierron pituuden. :)

Täällä ollaan vuoden -77 mallia. Hyvä että memmulilla jo krapula hellittää. :)
 
Kävin jo listautumassa tuonne syysmassukoihin vaik en vieläkää meinaa tätä todeksi uskoa... nyt vaan toivotaan et masukki pysyy kyydissä mukana ja kaikki muutenki menee hyvin...
[/b]Kiitos teille kaikille ja valtavia plussatuulia+++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!!!!
 
Tänään meinaan ovista koittaa metsästää.
Tunnin päästä pitäs olla suuhygienistillä, meidän neidin siis jolla ei ole edes hampaita vielä=)
Tuu kertoo Tuulia79 heti meillekin miten kävi=)
miukka, siis ekasta yrityksestäkö onnistui? Wau, jos näin on!
 
Maanantaita kaikille!

Miukku Paljon onnea plussasta ja tarrasukkia! Hyvin se menee

HotCoffeelle, Kirsikalle ja Friesialle bd testaukseen, plussatuulia!!!

Peppipop, iso hali. Ja onnea ensi kiertoon!

Baarissa käymisestä: käydään 99 % yhdessä, jos käydään. Mies käy ehkä kerran vuodessa kavereidensa kanssa, vaikka olen koittanut välillä patistaakkin menemään. Sillä on töiden puolesta n. kymmenen edustusiltakeikkaa vuodessa, ja sanoo niiden olevan jo semmonen rasite ettei vaan jaksa. Viimeksi käytiin yhdessä baanalla joulukuun puolessavälissä, ihan vaan oman kylän baareissa. Parhaaksi todettiin pieni kulmakuppila jossa sai juoda Karhua pullosta ja jukeboxi oli täynnä kasariheviä!!! *moshaava hymiö*

).( Ovis bongattu, en tikuttanut mutta oireiden perusteella oli to - la välillä. Tuli hyödynnettyä joten teoreettinen mahdollisuus +14 pv päästä testailla. Eli vissiin olisin sitten vk 5 jännääjä jos olisin optimisti. Mutta kun olen pessimisti, taidan olla sitten vk 5 tädin odottelija. Enpähän ainakaan pety. Rinnat edelleen turvoksissa, mutta mahassa ei enää juili. Nuhainen olo jatkuu mutta johtunee ihan kelistä.



 
Tuulia79: Joo, eka käynti oli. Ja olihan neidille tullut hammas! Minä oon jo pari päivää ihmetellyt kun kilahtaa juomalasiin mut en mitään löydä. Toinen kuulemma tulee ihan perästä :D Hammasharjan antoi, pitäis vissiin alkaa käyttämään sitä!

Ovistestiin tuli jo haalea viiva! Vai liekö sit jo viikonloppuna tummempi tullut kun en la ja su testannu. Mulle oli jo voitto tuo haalea viiva. Toivotaan et ovuloin täs kierrossa niin ei meidän (yllättävän) ahkera harjoittelu mee ihan hukkaan :LOL:

Lisään vielä et eilisestä ollut alamaha taas vaihteeks oudon tuntuinen. Välillä vihloo. Oisko se munasolu duunailemassa siellä jotain :kieh:
 
Nega, nega, nega :kieh: . Testin tein ei aamupissasta apteekin jollakin oudolla testillä (analyz exact), josa herkkyys 20. Tilasin netistä sitten äsken testejä ja testailen uudemman kerran, kun testit laatikkoon kilahtaa ja aamupissasta tietty (ja mikäli ferraria ei näy).

Eli pyyhettä en heitä vielä kehään, mutta jos nyt ei oo tärppi käyny, niin toivoisin jo tädin saapuvan, että pääsee uudelle yrityskierrolle. Ja tämähän ei ollu vasta ko eka yrityskierto. Ja greippimehun otan avuksi ens kierrolle ja ostin apteekista multitabsejakin :D .

Ukkohan se tosin totes vaan, että "höh"!

Eiku taas laitetaas plussatuulia kehiin +++++++ :whistle: ++++++++ :whistle: , ottakaas kiinni :wave: :heart:
 
ja ei vieläkään mitään raskautumiseen viittaavaa.. |O
Ainiin paitsi tänään on tullut runsaasti valkkaria mutta sehän on ihan
normaalia kierron tässä vaiheessa.
Muistelin et ed.kerralla tissit tuli kyllä aroiksi vasta päivä pari ennen
kun menkat ois pitäny tulla. Että onhan tässä vielä aikaa.
Huh, kuin mä tän jännityksen taas kestän kun kuitenkin
putoan taas noista haaveiden pilvilinnoista. :/ Jälleen kerran.

Friesia - sulla se vasta jännää onkin..
toivon todella et kauniit viivat siihen testiin saisit!
Tai kävishän ne vähän rumemmatkin viivat, kunhan on plussa :D

Juu plussia vain minäkin kaikille puhaltelen.. :whistle: :whistle:
 
Friesia, vähänkö voi olla hermoja raastavaa! Toivotaan et ei ollu vielä hormonia tarpeeks plussaa näyttämään! Greippimehu ja multi tabsit on ollu mullaki tukena tässä kierrossa. Sit jos plussaan niin voin uskoa tuon mehun tehoon. Ja jos ei tärppää viel ni menee usko koko mehuun :kieh:

iitukka mulla tuli raskautumiskierrossa valkkaria ihan lorahtelemalla! Alkoi ehkä viikko hed. jälkeen. Olin aina et häh, nytkö menkat alkoi!?

Ei vitsi mitä piinaa tää vauvanteko nykyään on! En muista et ennen näin kyyläsin kehoa. Nyt kun pitää olla tikut sun muut. Joita on enää 3, pitääköhän tilata vielä lisää..

-memmuli- lähtee ettii netistä halvimmat ovistestit...
 
Friesialle tsemppiä uuteen testaukseen b :) d.

Blondie mäkin tuppaan aina ajattelemaan vähän pessimistisesti, mutta positiiviset yllätykset on sitten tuplasti kivempia kun on ensin odottanut pahinta :)

Jaa, huomenna pitäis sitten korkata tämän kierron ensimmäinen testi :D . Ei kyllä oo pätkääkään raskautunut olo, joten osaan jo etukäteen aavistella tuloksen |O
 
oviksen testaajat hei! Kysyttävää olisi...

Tänään sain haalean viivan (viimeks testasin pe "tyhjän" ), ja nyt on hirmu tuskat alamahassa, vihloo ja hikeä pukkaa! Voisko tää olla ovis?? :D :D

En muista että olisin koskaan huomannut. Ehkä nyt tarkkailee tuntemuksia paremmin =)
 
Tuisku halaus täältäkin! :hug:

Hot coffee ja muutkin testaajat tulkaa sitten heti kertomaan miten kävi et olis mullakin jotain jännättävää =)

Täällä täti kylässä EDELLEEN, jo kp7 eikä aikomustakaan lähteä!!! On vissiin tullut asumaan!!! :kieh: :kieh: Taitaa olla todellakin sekasin tää mun kroppa. Kaiken lisäksi meillä on tyttö kuumeessa ja nuhassa. Kuumetta oli 38,7 ja nukahti äsken mun syliin kesken puuron syönnin...
Toivottavastisais nyt kuumelääkkeen voimalla nukuttua, kaks yötä ollaan jo nuhan takia valvottu... :'(

Nooh ehkä se tästä, plussaisia olotiloja kaikille!
 

Yhteistyössä