PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Kesis :heart: :hug: Onnittelut menkoista ja ihanaa kun pääsette alottamaan taas yrityksen!! Tsemppiä ja pikaista lykästystä!! d:)b Täällä voidaan ihan hyvin, nyt rv6+4 ja lievät pahoinvoinnit alko tällä viikolla ja muutenkin oireita on alkanut hiipiä esiin pikkuhiljaa. Jipii!! :heart:

Tulee kyllä edelleen moneen kertaan päivän aikana käytyä täällä lukemassa teiän kuulumiset.. :ashamed: :D
 
:hug: Halit kaikille sitä tarvitseville!!!

En ookkaan pitkään aikaan kirjottanu tänne mitään... päivittäin oon kyl käyny lukemassa teijän juttuja. En oo vaa pystyny mitää kirjottamaan, ku ärsyttäny ihan täysillä, ku tuntuu siltä, et kaikki muut saa vauvan alulle heti parin yritys kerran jälkeen.. tai sit taas kauhee valitus päällä, ettei ikinä onnistu ja yrityksiä takana joku kaks... semmoset on hiukan pistäny täällä päin mieltä maahan!!! Mut nyt hieman piristyneenä. Johtuu varmaan siitä, et oon saanu lääkäriltä diagnoosin vaivoihini, eikä enää tarvii ite omassa päässä arvailla, et mikäköhän mua vaivaa, ku oon koko ajan ihan kivuista kippuralla... mulla siis on fibromyalgia.
Muutama päivä vielä ja sit täti taas kurvaa kylään. Nyt kyl vois käydäkin niin, että ois raskaana ku oon kuukauden syönyt kaiken maailman lääkkeitä, joiden aikana raskautuminen ei ole kauhean suositeltavaa. Tai no toi yks lääkitys kyllä jäi nyt pysyväks, mut en kyllä silti laita vauvantekoa syrjään. Mulla onkin elokuun alussa aika sairaalaan lisätutkimuksia varten... josko siellä sit selvis, et miks me ei saada sitä pientä vauvelii alulle.
 
mama-84 mä tunnen itseni nyt osasyylliseksi sun olotilaan :ashamed: mut tosiaan niin kuin olen joskus maininnut että toi mun yk ei siis suinkaan ole se kuinka kauan ollaan kakkosta yritetty. yritystä on nyt takana 9kk, eli periaatteessa yk9. mut ei se ole mitään verrattuna teidän yritykseen :hug: :hug: kovasti voimia teille :heart:
 
Hani- En mä syyllistä ketään, mut on vaan ollu ärsy olo!!! Nyt taas vihdoin sellanen olo, et jaksaa iloita muitten puolesta.
Nytki oottelen, et koska hyvän kaverin vauveli syntyy... isoveljellä on pikkunen vauva, jne... noita riittää! Porukka näyttää sikiävän, ku sienii sateella... :LOL:
 
Noppis
Meilläkin yritystä kohta 5 kk, vaikka onkin yk 2. Se kai tässä niin turhauttaakin, kun ei kierto toimi. Ei tiedä koska pitää pupuilla, ei tiedä koska voi testata, ei tiedä onko siitä pupuilusta edes teoreettisesti mitään hyötyä, ja koko ajan pitää kuitenkin elää niin kuin olisi raskaana, kun ei kerran tiedä mitään mistään kiertovaiheesta... Ja kun kierto ei toimi, niin hormonitkin on ihan sekaisin, että varmasti osa näistä kiukutteluista on ihan hormonaalista. Mutta mä en kyllä tunne huonoa omaatuntoa, siksi nää palstat on olemassa, että täällä saa jakaa tunteitaan, oli ne sitten hyviä tai huonoja, ja perusteltuja tai ei. Itselleni tämä ettei tärpännytkään toivotusti, on surullista ennen kaikkea siksi, että meidän perheessä se tarkoittaa esikoisen hoitoon laittamista, mitä en olisi toivonut.

Kovasti tsemppiä kuitenkin sinulle mama-84 niiden kipujesi kanssa, toivottavasti diagnoosin myötä hoitoakin löytyy? Hienoa että olette menossa tutkimuksiin.

).( Nyt ei oo n. viikkoon ollut enää mitään ovismerkkejä, et olisko se ovis sit kuitenkin mennyt, who knows. Oon ainakin ollut niin kuin persiiseen ammuttu karhu viime päivinä, et saattais olla PMS-oireita. :D

Viime aikoina on kyllä plussia ropissut paljon, toivotaan että trendi jatkuu! :heart:
 
Lauantaita! :wave:

Ihme kiirettä on viime päivät pidelly meillä, nytkin odotellaan sukulaisia saapuvaksi, joten loppu viikkis meneekin sitten siinä.

Todella harmittavaisia nuo kiertojen venymiset pitkiksi, saisi olla joku takuu näissä meijän kropissa. Itsellä kylläkin kierto pysyy suht kuosissa, mutta jotain hämminkiä meillä taitaa olla, koska lugesteronit tarvittiin viimeksi plussaan, onneksi kuitenkin niillä onnistuttiin!
Haleja kaikille jotka tuskailevat venyneiden kiertojen tai kp1 kanssa :hug: .

nti Kesäheinällä ainakin oli hyviä uutisia, kun pääsee yrittämään taas! Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee paremmin kuin hyvin! :)

Omaa napaa, kp11 (kai) ja ei mitään uutta auringon alla. Päätin nyt unohtaa vielä tästä kierroksesta ovis-tikuttelut, mies on poissa kp16-18, joten täytynee sitten toivoa, että on sitkeitä uimareita... :whistle:

Plussatuulia kaikille!+++++
 
Helteistä lauantaita! Täällä yritetty kovasti, vaikkei sylkitesti toimikaan :D Saahan sitä ihmeitä odotella joo.

mama-84 täällä toisena "konkarina" tällä listalla ymmärrän hyvin ärsytyksesi. Mut oon huomannut itsessäni myös, että enää ei harmita niin paljon kuin vielä keväällä. Jotenkin olen alistunut tähän tilanteeseen. Toisaalta nyt on alkanut pelottaa ihan hirveästi, että ei olekaan tuurista kiinni vaan jotain vikaa meistä löytyy :ashamed:
Tsemppiä sairautesi kanssa, se on kyllä inhottava tauti! Helpottavaa varmaan kuitenkin, että kipujen syy löytyi :hug:

Noppis ja Hani on varmasti tosi turhauttavaa, ettei kroppa toimi, kun sille ei voi tehdä muuta kuin antaa aikaa :hug: Tietysti turhauttavaa on tämäkin, että kierto suht säännöllinen ja ovis bongataan, mutta mitään ei tapahdu. Välillä yritän ajatella, että meillä on muuten asiat niin hyvin, että tämä taakka on meille annettu, kun jaksamme sen kantaa :whistle:

Onnea kaikille tädin tulosta, jos se tarkoittaa yrityksen alkamista siis!! Erityiset tsempit neiti kesäheinälle!
 
sunnuntailapsi ootko saanu testiin kuitenkin "saniaisia"? Oon ite huomannut, että mun pitää tosissaan antaa testin kunnolla kuivua, ei se mainittu 5 min riitä.. ja se tunnin raja tekee välillä tiukkaa meinaa unohtua, että kohta aikoo testata :headwall: . Hienoa Kesis, että homma alkaa pelittään sillä suunnalla ja pääsee taas tosi toimiin =) . Onnittelut kaikille plussanneille :heart: ja tervemenoa toiselle puolelle!

En oo oikein jaksanut kirjotella, lukemassa oon enemmän ja vähemmän käynyt kuitenkin. Mulla kans lievää turhautumista ilmassa samoin ku varmaan monella muullakin (Noppis ja Hani). Tuo imettäminen mietityttää tai lähinnä sen vaikutus ovulaatioon. Pelko jyystää takaraivossa yhtä pitkästä odotuksen odotuksesta kuin esikoisen kohdalla. Mutta ei vaivuta synkkyyteen, ainakaan lopullisesti :heart: .
 
Rimata en oo saanu sanaisia, sehän tässä harmittaakin. Yks päivä sain mielestäni jo sellaisia viivoja mutta nekin hävis.. Oon kyllä bongannu oviksen joka kerta kevään aikana, kun oon liuskatestejä käyttänyt. Mutta en oo testännu ihan joka kierossa, joten ehkä en ovuloi joka kierrossa. Nyt tuntuu, etten ois halunnut tietää, etten ovuloi, menee pieninkin jännitys loppukierrosta :/
 
sunnuntailapsi vaikka ohjeessa on , että mihin vuorokauden aikaan tahansa nii kokeileppa aamua, koska sillon et varmasti oo syönyt/juonut ym. mitään, jossain jenkki ohjeissa näin tuumattiin. Ja kuulostaahan se ihan järkevältä. Nii ja opetellessa sattaa muutama kierto tuhlaantua :headwall: , mitä en kyllä ite oikein raskis tuhlata. Täytynee vaan varmistella, vaikkei missään mitään näkyiskään :D . Tsemppiä donnan kanssa ja ilmotteleppa, jos löydät siihen jotain kikkoja. Ja kuivuminen kaiken a ja o..
 
Täällä tädin olisi pitänyt tulla vierailulle pe ja su välisenä aikana...vielä ei näy.
Täytyy testailla lähipäivinä,jos mitään ei kuulu.
Eka muksua tehtiin 1.5 vuotta ja olin jo valmistautunut samanlaiseen uurastukseen.
Saas nyt nähdä..
Tsemppiä kaikille!
 
poistatko hani miut listalta.. yritän olla tässä kuussa seuraamatta kp:tä jos onnistas.
masenti tällä kertaa ihan liikaa tämä joten näin parempi palailen takaisin listoille kesän jälkeen.

onniittelut plussanneille ja pahoittelut kaikille joille täti on tullut kylään tää ei oo kivaa :(
 
Tuli sit testattua puhdas nega 5 aikaan aamuyöllä.
Nyt sit oottelen menkkoja,jos ei ala reissun jälkeen kuulumaan niin sit uutta testiä ostamaan.
Onneksi tuossa lattialla pörrää hymyilevä 8kk ikänen tyttö! :heart:
 
Toivotaan että nega muuttuu vielä plussaksi n 77 :heart: . Kyllä se kummasti aina piristää ku seuraa esikoisen menoa lattialla, meillä herra oppi pari päivää sitte konttaamaan ja nousemaan seisomaan ite =) . Kehitys menee suurissa pyrähdyksissä.
 
Heippa!
On ollut vähän taukoa tässä menkkojen alkamisen jälkeen kun meillä on vähän sairasteltu ja muutenkin pitänyt kiirettä. Nyt oliskin sitten heti kärkeen kysymys teille joilla on kokemusta oviksen tikuttelusta. Eli mulla kun kierrot on vaihdellut tota n. k33-38 väliä enkä oviksesta oikein tiedä milloin on niin hankin tikut tähän kiertoon. Nyt on vasta kp 12, mutta oli alavatsalla vinha olo ja päätin kurillani pissiä tikkuun (tai purkkiin paremminkin) ja ihan haalea viiva tulikin ovistestiin. Kuinka pitkään teillä on noita haaleita viivoja tullut ennen sen kunnon vahvan ovisviivan pamahtamista? Kummastelen vaan kun näin aikaisilla kiertopäivillä jo ihan selvä haalea viiva on näkyvissä.
 
Moi!

Kiitos kaunis teille kaikille tsempityksistä ihanat kanssakuumeilijat :heart: =)

mama -84 hienoa, että sun kivuille on saatu diagnoosi :hug: Toivottavasti niihin löytyy helpotusta diagnoosin myötä. Ja enää ei oo pitkä aika lisätutkimuksiinkaan :heart:

hapamperi mulla ainakin tulee aina vähintään haalea haamu ovistesteihin, eli omalla kohdallani niistä en oo hirveästi voinut päätellä. Usein (mutta ei aina) päivää ennen ovisplussaa mulla testi näyttää jo vähän tummempaa viivaa, mutta ei kuitenkaan ihan yhtä tummaa kuin kontrolliviiva, mut seuraavana päivänä on sitten tasavahvat viivat.

Noi saniaiset sylkiovistesteissä, joista rimata ja sunnuntailapsi puhuivat, kuulostaa aika eksoottisilta :D
 
hapamperi ovistesteistä: mullakin tulee melkein aina haalea viiva. Jos käytät ekaa kertaa niin kannattaa testata vielä seuraavana päivänä, kun oot saanut ns. tasavahvat viivat. Mulla ainakin tullut välillä vielä tummempi eli tummempi kuin kontrolliviiva.

n 77 toivon myös negan muuttumista plussaksi .Saanko uteliaisuudesta kysyä, että plussasitko ihan luomuna sen 1,5 vuoden jälkeen? Tässä kun on 10 kk jo yritystä takana, ois kiva kuulla kohtalontoveria :) Mulla kyllä onnellinen tilanne, kun tuo esikoinen tärppäs jo kierrolla 4, ei ehditty jännittää että saadaanko lapsia ollenkaan!
 
AAM
kun päivittäjä ehtii niin täällä tänään 08.07.08 KP2 kiertopäiviä n. 24 (viime kierrossa 28 mistähän mahtaa johtua moinen vaihtelu ?)... *kuten jo tuone km:n pinoon totesin *KETUTTAA* isosti... turha ulista liikoja joten painuu punkkaan.. ollaan lomalla nin palstailu pääasiassa lueskelua äkkiä..
:hug: :hug: :flower: :heart: haleja ja plussia paljon kaikille heinäkuussa... jos en ehdi kirjuuttamaan... B)
 
Heips!! meikäläinen sit meni ja tilas ovistestejä..huoh.. ja oli pakko testailla heti, sinne tuli 2 viivaa ja ihan selkeitä.. mut nyt on vast kp 11.. mut kai sitä täytyy hoputtaa äijää hommiin.. :D
nyt ei ehi vastailemaan muille, pitää mennä laittaa taapero unille.. :wave:
 
Heips,miut saa siirtää plussanneisiin :) testasin selkeän plussan aamulla ja kamalasti oireita jo onkin. Tää on oikeasti ihme,eka yrityskierto ja heti napsahti. Meil meni esikon kanssa sellanen 4v ennenkun tulin raskaaksi ja vielä clomien avustamana. Tämä raskaus ihan luomu ja siks ihan sekaisin onnesta,mun kroppa toimii! Mies kans ihan mykkyrällä onnesta.:) Mä toivon sydämestäni kaikille että toiveenne toteutuvat ja tuutte rytinällä tuonne odottajien puolelle :) lupaattehan? kaunista kesää kaikille!:)
 
Moikka pitkästä aikaa!

Ensinnäkin hurjasti onnea plussanneille ja tervetuloa uusille! :wave:

Sitten täytyy antaa halit :hug: kaikille tämän pinon "konkareille", jotka ovat kuukaudesta toiseen jaksaneet kannustaa ja olla ihania kaikille kanssasisarille tässä pinossa :heart:. OOTTE IHAN IHANIA! Ja ihan hyvällä omalla tunnolla saa joskus olla toiselle kateellinen ja mustis onnistumisista, jos itsellä on ollut hankalaa :hug:.


Sitten omaa napaa: (nyt on ihan pakko hehkuttaa, kun kerrankin mulla näyttäis homma toimivan, saa skipata jos oma olo on kurja ;) ) Luulenpa että olen ekaa kertaa elämässäni bongannut oviksen. Esikoista yrittäessä ostin ovistikkuja ja tuolloin muutamassa kierrossa ovista bongata, mutta koskaan en saanut haaleita haamuja kummallisempaa tikkuihin. Nyt sitten olen parina päivänä havainnut kunnon limoja, ja eilen sitten muistin että noita tikkuja jäi tuosta esikoisen haaveilusta. Ihan extempore siinä sitten pissin tikkuun, ja MITÄS MITÄS, kaksi tasavahvuista viivaa pärähti testiin. Illalla (yöllä;)) laitettiin sitten hyökkäysjoukkoja matkaan. Tänä aamuna ovistesti näytti edelleen kahta tasapaksua viivaa (tai ehkä ihan hintsusti oli testiviiva haaleampi). Tänään aamupäivällä oli sitten ihan kauheen kipee oikea munasarja, oikein jomotti ja kuumotti. Nyt kipu on lakannut. Olikohan ovis siis tänä aamuna? Ja vielä: oliko ajoitus oikea? Vai vieläkö pitäis tänään paikata? (ei kyllä oikein millään jaksais, kun vähän pakkopullaa on nuo touhut tässä viime viikon aikana ollut kun otolliset ajat ovat olleet käsillä. :/ ) Jokatapauksessa olen ihan huipputyytyväinen siitä että taisin bongata oviksen?!! Kiertokin olis sitten suunnilleen yhtä pitkä kun viimeksi, eli n. 37-38 päivää.

Terkuin iloinen Talvitie
:wave:
 
latte, kesis siirrän tämän homman nyt pois. mitta tuli täyteen. jompi kumpi voi aloittaa uuden vol.8 pinon, niin saadaan taas alusta aloittaa niin ei rupea sivut tökkimään.

Tinjamin olen vilpittömästi onnellinen teidän puolesta. sulla se kroppa päätti ekan jälkeen ruveta toimimaan =) =) niinhän se parempi olisikin!
 
myymä
ONnea plussanneille ja halaus tädin saavutaneille!
JA toivottavasti n77:n nega muuttuu plussaksi!!!!

Tänne ei mitään uutta. Päivät vähenee mutta koko ajan on vahva tunne ettei nyt ole kyllä tärpännyt. Ylihuomenna pitäis menkat alkaa eikä oireita ole muuten kuin turvonneet rinnat ja naaman kukinto. Nämä kuitenkin voivat olla ihan normaalia mulla menkkojen aikaan joten siksipä en ole niin innoissani. Nyt tosin vasta menossa yk1 joten enpä nyt niin ylläty jos en raskaana ole.

Nää pari viimeistä päivää vaan tuntuu olevan tuskaisen pitkiä! plaah!

Talvitie onnea oviksen bongauksesta!!! :)
 
AAM
tinjamin ihanaa.... :)
Ja te muutkin plussanneet, puhallelkaas tännekin päin onnentuulosia ja muille kanssa... ;) :D
oli tosiaan semmoi megaketutus käynnissä ettei tosikaan mutta kun taas tuota leikkivää puolitoista vuotiasta poikaa tuossa vieressä katselee kun sekoittaa meitin kirjahyllyä ja sisustaa taloa uuteen uskoon pitää vain olla onnellinen että on siunattu edes ykkösellä :) :heart: :heart:
Se tuo aina hymyn naamalle... =) kyllä me muut tullaan kovalla yrityksellä perästä... näin ne tunteet viskelee ei niille mtn voi.. onneks täällä ei harvempi pienistä moodin heitoista pillastu :hug: kiitos teille siitä :hug: :hug:
 

Yhteistyössä