PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

blondie onnea plussasta! :flower: Itseltäni otettiin tänään verestä raskaustesti ja negaa näyttää myös sieltä :'( Tänään kp25/27-31. Että eiköhän tuo verikoe olis ainakin pitänyt jo(?) näyttää mahd.raskautumisen.. Mutta vielä onnittelut blondielle plussasta ja hyvää vkn loppua kaikille! :flower:
 
Blondie so happy for you! Suuren suuret onnittelut plussasta! :flower: :heart:
Tiedän tuon tunteen miten se plussa tuntuu aivan käsittämättömältä piiitkän odotuksen jälkeen. Meillä eka tärppäs 1.5v yrittämisen jälkeen ja luomuna.
 
Blondie ihanaa, hirveästi onnea!!!!!!!!! :flower: On jo aikakin että plussia paukkuu, ja tietysti erityisen ihanaa että juuri niille jotka ovat pitkään kuumeilleet!

Kyllä elämässä voi välillä olla kovin montakin uskomattoman hienoa asiaa yhtäaikaa! Usko pois vaan että näin on, ja kaiken olet ihan itse saavuttanut :hug:

Mulla alkoi vuoto tänään, siis kp 1/yk 4. Pettymyksestä huolimatta olen tyytyväinen siihen, että kiertoni oli aika mukavan mittainen (29 päivää) ja luteaalivaihe kuitenkin sen 12 pävää. Varasin ajan SSG-huuhteluun ensi perjantaiksi. Jännää, vaikka olen jo kerran siinä ollut (esikoinen tärppäsi heti sen jälkeen). Lueskelin muuten tieteellisiä tutkimuksia joissa sen todella on osoitettu selkeästi lisäävän raskauden todennäköisyyttä. Onko muilla kokemuksia?

Uuteen yritykseen siis! Tsemppiä kaikille muillekin uudelle kierrokselle lähtijöille! :heart:
Onneksi on tällainen paikka jossa voi tuuletella.
 
Ensimmäiseksi Blondielle isot halit plussasta :hug: Ja toiset halit negan saaneille :hug:
Tänään pitäisi viime kierron mukaan menkat alkaa ja alkavatkin tänään tai huomenna kipujen mukaan,sen verta juilii tuolla alakerrassa :/
Ja jos ei jostain syystä ole alkanut vielä maanantaihin mennessä,niin sitten meinasin testailla uudelleen,eilen siis testasin jo negan.
Kirjoittelen illemmalla lisää :wave:
 
blondie paljon onnea plussasta!! :flower:

mä en ollenkaan tiedä mitä tässä ajattelis. Lueskelin tuolta noita kuinka vielä esim. kp 36 testi näyttää negaa ja sit joskus kp 45 plussaa. yritän niistä vissiin jotain toivonkipinää saada. :D sellasta kummaa vihlontaa on välillä ja palelua. huonoa oloa aamulla oli.. enpä tiedä, niin mahdollista että kuvittelen kaiken.. :kieh: Haluisin vaan että edes jotain tapahtuis. Tulis vaikka se täti nopsaa kyläilemään jos ei muuta. :D
 
että voi olla tylsäää. :/ Mies on ttyökavereidensa kans jossain ulkona ja soittelee aina ku kaverit ei o vieressä. :D meinasin iteki lähteä kavereita moikkaamaan, mut päätä särkee ja meinaa kuumetta nostaa.. :/ 37,7 näyttää..
Ei näytä täälläkään ketään olevan.. kaipa noissa muissa keskusteluissa on mut...
 
Blondie huippua! :flower:

Mimmeli luin että mies on ulkona tyttökavereidensa kanssa! Ei kai sentään? :LOL:

Tinkerbelle olipa harmi että menkat alkoivat. Onneksi et tunnu olevan kovin alla päin? Mulla on siinä mielessä sama tilanne, että jos en ole raskautunut, kierrosta on tulossa vihdoin lyhyempi (eli normaalimpi). Ovisplussa siis tuli "jo" kp14. Ei kyllä tunnu vähääkään raskautuneelta.. Mutta toivo elää. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:
Allusmammalle vielä; jotenkin sitä ei enää tässä kohtaa (yk 8) meinannu uskoa todeksi, kun oltiin jo vuodenvaihteessa menossa tutkimuksiin :D
Apua, miten mulla sit on enää mitään toivoa yk 15.. Mutta oikeesti,

ihan mielettömästi onnea Blondie :heart: :heart: Ihanaa että näitä onnenkantamoisiakin tulee.

Mäkin oon vähän kallistumassa tuohon palstatauon puolelle, onhan täällä jo roikuttukin. Näin pitkään kun täällä yksinään nököttää, niin alkaa vähän harmittaa kun kaikki muut käy ja lähtee. Ts. se joukon tuki kääntyykin vähän itseä vastaan :| No mut, jännäillään nyt tämä kierto vielä.

Miekin sua Tinkerbelle jo vähän kaipailin, ja mietin josko oisit plussannut. Pahoittelut negasta :hug:
 
Nyt tulee omaa napaa: Siis miulla tulee taas tiputteluvuotoa!! :headwall: :headwall: |O Tässä kierrossa on tullu kp7-9, kp13-15 ja tänään kp 20 :eek: Mitä hittoa tää on??! :kieh: Ja alavatsaa pakottaa....
Meen nukkumaan...
 
Siis oikeesti, tää on ihan syvältä!!!!!
Menkkoja ei edelleenkään näy ja testit näyttää negaa!!!!!
Nyt jo 6päivää myöhässä. Laskeskelin, että pojan kanssa näytti plussaa vasta kaheksantena päivänä.
No ostan taas lisää testejä ja testailen, se on mun uus harrastus :LOL:

Tää epätietoisuus vaan alkaa tympiä. Neuvolasta sanovat, että sit ku suunnilleen kuukauden myöhässä ni menee sit vasta lääkäriin...no varmaan joo!
Viikon päästä aattelin mennä, jos mitään ei tapahdu.

Kuin aikasin/myöhään ihmiset plussailee???? Mä en kestä tätä :'(
Onneks on talkoot ni ajatukset pysyy muualla.
 
Huomenta kaikille!
Tätiä ei näy ainakaan vielä kylässä,eilen olis pitänyt jo tulla ja kipuilikin siihen malliin,mut sit se lakkasi.
Hmm,pitäisiköhän tänään käydä testi ostamassa huomista varten :saint:
äityli75 onko sulla aiemmin ollut epäsäännöllinen kierto? Tai sitten olet raskaana :heart: Toivotaan niin :hug:
 
Kiin nyt en muista sun taustaas hyvin, mutta tiputtelu voi ainakin johtua siitä ettei ovuloi, jos keltarauhashormonia on vähän niin limakalvot alkaa rapistua ja vuotaa pois. Tai sitten jos oisit raskaana, sehän ois ihanaa :) Mie täällä toivon muiden puolesta kun omaan napaan iskee synkkyys :)

äitylille plussapuhureita!

Enpä tiedä tinkku82 varmasti, mutta ainakin alkoinsiirroissa tehdään veritesti vasta 2 viikkoa siirrosta.
 
Lauantaipäivää kaikille :wave: !

Cassy, olen itsekin pohtinut hieman yllättyneenä sitä etten ole ihan masiksessa menkkojen tultua. Toki olen kamalan pettynyt, mutta jotenkin se mun lääkärikäynti on tuonut sellaisen luottamuksen että ennemmin tai myöhemmin tärppää. Mun mies on myös ollut hirmu ihana, totesi vaan että eihän meillä nyt kiire ole ja että varmasti meille toinenkin vauva tulee.

Mä olen myös vähän sellainen tyyppi että heti kun saa tehdä jotakin konkreettista asioiden eteen niin olo helpottaa (esim. mun ovistikuttelut kuuluu tähän alueeseen). Mähän olen nyt niihin verikokeisiin menossa ja perjantaina vielä munatorvihuuhteluun, uskon että tietoisuus näistä helpottaa. En voi myöskään olla lataamatta isoja toiveita tähän uuteen kiertoon, esikoinen kun teki tuloaan heti kun "putket" oli huuhdeltu ;)

Kiin mulla oli esikoisesta kiinnittymisvuotoa 12 dpo ja kp 26/28. Ihan pari tippaa tiputteli vaan ja sitten loppui. Oliskohan sullakin nyt sitä? Peukkua pojotan täällä kovasti!

Cristina multa taisi mennä ohi, mitä tarkoitit että piikittely alkaa? Onko sulle määrätty pistoksina hormonia? Ja minkälaiseen pulmaan? Pahoittelen uteluani mutta mullakin on nyt heitellyt tämä kierto niin kiinnostaa..

Jaahas, tässähän täytyy kohta taas tilailla uusia ovulaatiotikkuja netistä. Onneksi ne on niin halpoja, mä kyllä pissaisin meidät vararikkoon jos pitäisi apoteekista aina ostaa :LOL:

Vielä pieni loppukevennys: se hyvä puoli tädin saapumisessa on, että nyt voi käydä erittäin laadukkaan chardonnayn kimppuun miehen kanssa ja pohtia ihania omakotitalosuunnitelmia. Ja viikon kuluttua käyn sitten viinin ohessa myös miehen kimppuun. Joka päivä :D :heart:
 
sunnuntailapsi ystävä rakas älä nyt herätä mun toivoa! :D Voiko muka kiinnittymisvuoto tulla jo dpo4? Mulla vaan alkoi edellisissä kierroissa tuhruttelu ihan samalla lailla, ei vaan koskaan näin aikaisin. Kohdunsuu on kova ja alhaalla, niin kuin aina ennen menkkoja. Plääh.


Muoks... Tinkerbelle mä olen täsmälleen samanlainen. En ole mikään passiivinen odottelija. Aina helpottaa, jos on jotain mitä voin aktiivisesti tehdä. Just vaikka oviksen tikuttelu.
 
Kiitos sunnuntailapsi ja Stinkkeri tsempeistä :heart: :hug: Miusta vaan tuntuu, että tuo sunnuntailapsen eka veikkaus osu oikeeseen :ashamed: :'( Meillä on lapsettomuutta takana, poika saatiin alkuun PAS:lla. Mie vuosin alkuraskaudessakin viikolle 12 asti aina sillointällöin. Vika vuoto rv.11+6 oli niin raju, että luulin saaneeni keskenmenon, kun verta tippui vessan lattialle asti. Sillon sanoivat sairaalassa, että miun hormoonitoiminta on niin heikko, että limakavo vuotaa raskaanakin :( Tässä kuitenkin elätellään toiveita, että raskaus olis jotenkin muuttanut tilannetta ja hormoonitoimintaa, mutta turha luulo taitaa olla :'( :headwall: Tiiättekö että vituttaa!! |O Sitä tuntee ittensä ihan vajavaiseksi naiseksi, kun ei saa lasta aikaiseksi ilman lääkärin apua! Luulin, että nää tunteet käytiin jo läpi sillon, kun poikaa yritettiin, mutta niin vaan ne tulee takasin, vaikka mitään ei vielä voi varmaksi sanoa...
 

Yhteistyössä