PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

ittnafele Toivottavasti pian selviää, mikä poitsua vaivaa, että päästään hoitamaan ja poitsu paranemaan :hug: :heart:

t77 Mie ostin huutiksesta ovistestit :) 18kpl 15?. Mammaksi.fi:ltä on jotkut tilannu ja kertoneet hyviksi.
 
AM Jep :)



Nii eli koitan saada meil huomiseks uuden pinon väsättyä (teen sen kyllä jo illalla ;))
toivotaan et se onnistuu!!! kaikki peukut pystyyn!!! :p

laitan linkin sit tänne viel ym.. :)

nyt on kiirus, palailen vastailemaan muille myöh.

Nemu :wave:
 
AAM
Nemu mainiota :)

t77 mä oon käyttänyt kotitesti.fi ja mammaksia tykkään ekasta enempi en tiedä miksi. Muistaakseni oli testit herkempiä ja lähes samanhintaisia... aina tilasin kuitenkin yli kahdella kympillä niin ei tuu niitä postikuluja ja paketti laatikoon suoraan ja parin päivän sisällä tyyliin ma tilaus ja maksu ennen klo 14 ja keskiviikkona jo himassa odottamassa ko kotiin töistä tulin :eek: älde nopee
 
Huh, oltiin pudottu kakkos-sivulle!!!

Mä täällä oottelen ovista. Ihme kyllä ei kummempia tuntemuksia eikä myöskään tikussa ku hailakka viiva ja CB digi negaa. Mullahan on tosiaan tää vertaileva tutkimus käynnissä.. ehkä olis järkevää säästää ne tikut seuraavaan kiertoon.. Vaikka toivonkin ettei semmosta tulis... No, ehkä mä täällä hätäilen :eek: Ootellaan ny rauhassa.. (joopa joo, tosi rauhassa :)

Mutta ollaan jo vähän harjoteltu :p :ashamed: :D

 
En ole lueskellut tätä pinoa pitkään aikaan, niin en tiedä, missä täällä mennään, mutta varmaankin uusia plussaneitakin on, joten onnea heille! :)

Itse olen täpinöissäni, koska nyt viikon päästä pitäisi alkaa menkat ja sittenpä siitä alkaa meillä viimeinkin se yrittäminen. Pari kuukautta sitten tuntui ihan epätoivoiselta, että lokakuulle asti pitäisi oottaa, mutta nyt tuntuu, että joko se pari kuukautta meni. Jippii! :D
 

Yhteistyössä