PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Tervetuloa JoannaH! Vähän varoittelen, että tällä palstalla tuo tjottailu muuttuu äkkiä vähän vakavammaksi :D Meillä pikkukakkosen yritystä takana kohta 11 kk, joten mulle antaa vähän toivoa tuo teidän pitkä esikon yritys :) Eli toivoa siitä, että tää on ihan normaalia. Teille kuitenkin pikaista tärppiä toivottelen!!
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
Am millos meinaat masunkasvattajiin siirtyä? =) etkös sä oo plussannu jo aaaiikooojaaaaa sitten ;) En niinkun mitenkään oo häätämässä sua pois,mut aattelin kysästä vain,ettet oo viimesilläskin vielä täällä :D
Kuules voi hyvinkin olla että mä oon täällä kun te saatte lapsianne jo :LOL: :D no ei ny ;)
syyskussa ajattelin manttelin jättää seuraavalle.. ? vapaaehtoisia ?
 
Meikä on ollut tänään niin ku perseelle ammuttu karhu.. :kieh: On kyl ollut aihettakin.
Mies on vapaalla (isä kuukaudella) ja tytölle tuli nuha,kiitos miehen siskon ku ei voinut ilmottaa et niitten lapsi on sairas.
Oli jo kolmas kerta ku niiltä flunssa tarttu meidän tytölle tämän vuoden puolella,eikä tuo ihana ukko voi sisko rakkaalle sanoa mitään...
Ottaa niin päähän tuo ukko :headwall:

Muutenkin on tunteet heitelly,välillä itkettää ja sit taas tulee raivonpuuska.Ukko pitää varmaan ihan kahelina Pirtti(hormoni)hirmuna mut ku ei voi mitään itelle.Jos en oo raskaana ni on sit muuten vaan hormonit sekasin. :eek:
Mulla kans on ollu ikävä vaiva, tuo joka iltainen älytön pieretys :LOL:

Kaveri on just synnyttämäs ja mua jänskättää sen puolesta,ku tulee omat muistot hyvin mieleen :whistle:

Onneks on tää palsta jonne purkaa tunteita =)
 
En mä saa noita kuvia tänne. Mun tyhmällä kännykällä ei voi lähettää niitä.. blaahhhhhhhh. Huomenna kyllä aattelin testata kun hankin vielä yhden tommosen kaksoispakkauksen noita tejä... :kieh:

Palaan huomenna...
 
En oo paljoa kerenny kirjottelee ku toi 10kk pikkumies juoksuttaa mammaa oikein urakalla.

Mutta siis, menin hätäpäissäni tekee testin jo viime pe, vaikka tiedän, ettei sen ees viel pitäis näkyä :ashamed:
Mutta nyt su aattelin tehä sen heti aamusta uudestaan.
Hankalaa vaan, ku ei tarkkaan tiedä millon menkkojen pitäis alkaa ku vasta pillerit lopetin...
Pillereitten mukaan menkkojen pitäis alkaa nyt su.

Mulla tuli vajaa viikko pillereitten lopetuksen jälkeen pientä veristä vuotoa pari päivää, mitäköhän se oli?...

Mutta nyt alas kattoo elokuvaa ja syömään Lidlin sammakko-karkkeja, ovat aivan eri hyviä :p
 
AM: Mä voisin siirtyä vähäks aikaa taustailemaan. On nyt tapahtunu niin paljon pienessä ajassa että ei jaksa keskittyä kunnolla kuumeiluun. Jos vain mahdollista niin pitäis kuitenki kiertopäivät kulkemassa myös siellä taustailemassa. Meillä auto varastettiin su-ma yönä ja ma iltana löyty hajotettuna. :( On joillaki ollu tekemisen puute. Mitään ei oo viety mutta lasit ja lamput on rikottu sekä peltejä potkittu.|O Viime yönä sit äiti on kuollut. :'( :'( Niin että taustailen nyt ainakin hautajaisiin asti.

Niin ja onnea plussanneille ja plussan vahvistumistuulia niitä odottaville. Myös uusille :wave: .
 
Voisinpa liittyä mukaan =) Meillä on 2v. tyttö ja nyt toivotaan neidille sisarusta :heart: Mulla taitaa kp olla 21 ja yleensä kierto on n.30päivää. saas nähdä mitenkä pitkään kestää vai tulenko helpomminkun esikoisesta.Esikoista "teimme" puoli vuotta.
 
AAM
Lumikuningatar se tuli sitten näinkin äkkiä... otan osaa :'( :hug: :hug:
ja vielä tuo autokin... |O selkäsauna niille jotka se rikkoi ja semmoi että veret lentää seinälle..!!
jätän sut tuohon listalle kieppumaan.. ilmoittele kuulumisia kun jaksat. Tärkeintä on että hoidat perhettäsi ja itseäsi nyt :hug:



 
AAM
Äityli75 ja Äitsykkä tersii tuloa :wave: :wave: listalla ootte..

Tinjamin valitsipa leipuri ikävän ajankohdan saapua... :| häädäppäs se pois sieltä ettei aiheuta mitään sen vakavempaa.. :kieh: tulkoon how about EI KOSKAAN ??? :kieh:

 
kp24 ja dpo10 on nyt ja aamupissasta tein clearbluen testillä selvän haamun... :heart: vielä ei tosin kannata hehkuttaa mutta SILTI oon niin onnellinen jo tosta... ainoana mua vaan varjostaa tuospuoleiset alaselän kivut jotka heijastuu reisiin... tai sanotaan et enemmänkin lantion sivuilla on se kipu tai siinä rajalla ja heijastuu reisiin... et mitäköhän tää on et pitääkö heti huolestua..:(
 
Heips!! =)

Tervetuloa uusille!! :) :flower:

Ja suuuuuresti onnea mami87 ja rusty :heart:

Allusmamma
mä voin ryhtyy päivittelijäks jos nyt plussaa ei täs kierros tuu,en usko et tulee.. jos tuota tarkotit tossa ylempänä olevas viestis.. :)

tääl on jotain ihme pahoinvointii, meinasin oikeesti laatottaa äsken ton vessan, mut pistin omenan suuhun ni hiukan helpotti.. :D jjjja sit aamul vihlos alavattaa.. mitä lie.. en kuitenkaan raskaana oo, sen tiedän!

 
AAM
Nemu kiitos ! Syyskuun alussa sitten saat periä manttelin siihen asti mä tosiaan hommaa aion hoidella.. en ryhdy liikaa leijumaan. kuitenkin iskee joku murphyn laki jos tältä listalta häivyn.. :(
 
Lumikuningatar, syvä osaanottoni äitisi poismenon johdosta.


Plussanneille yhteisonnittelut!




n77 onnea oviksen bongaamisesta



nennu, ootko kokeillu Fazerin sinistä akuuttiin vitutukseen? B)

Tsemppiä viikon piinailijoille!


).( menkkaoireet alkaneet, vuoto tulee todnäk perjantaihin mennessä. Naama kukkii. Pettymykseen tullut taas syöpöteltyä :ashamed:
 
Tervetuloa vain minunkin puolestani kaikille uusille mammoille!!! :wave:

Mitäs ihmettä täällä puuhataan!?? :D Täällähän plussaillaan taas ihan urakalla!!!! Ihana juttu!! Miljoonasti ONNEA kaikille, joille ilouutinen on testiin napsahtanut!!! :heart:

Osanottoni lumikuningatar suureen suruusi!! Toivon voimia sinne... :hug:
Joku vissiin kärsii aivojen puutteesta, jos ei keksi elämälleen muuta sisältöä, kuin hajoittaa toisten omaisuutta!! Selkään vaan, että tuntuu...

Kiitokset vastauksesta Kiin. Itsekin ajattelin, että jos tässä puolisen vuotta jaksaisi luomuna yritellä, ja jos sitten taas kampeaisi sinne yksityiselle. Tosin minulla on niin ihana lääkäri, että tuskinpa poiskaan käännyttää!! =)

Meillä neito edelleen vaan itkeskelee noita hampaitaan. Tänään pitäisi vielä käydä neuvolassa piikillä, niin sitten kiukuttaa ihan tosissaan... Perjantaina sitten pitäisi mennä käymään vielä siellä sairaalassa, että saa tyttö olla tutkittavana yhdelle viikolle ihan kivasti...
Tänään meinasin sitten alkaa tikuttamaan. Tosin ollaan pelattu varman päälle, ja annettu pikku siimahännille kyytiä melki joka päivä!! :D

Ja mukavaa Nemu, että löytyi joku jatkamaan päivittelyä!! :)
 
Onnittelut plussanneille, onkohan tämä jo tilastollisesti poikkeavaa kun tässä ketjussa noita plussia paukkuu jatkuvasti?? Hieno homma, mua jo alkaa jännittää!!

Hämmentävä juttu ovistestaukseen liittyen - onko muilla ollut tällaista? Mulla on tullut kaksi plussaa ovistikkuihin niin että välissä on nega kahtena päivänä! Eli siis, lauantaina tuli selkeä plussa, su ja ma haaleammat mutta selkeät viivat ja ti-aamuna taas plussa, jonka jälkeen ti-iltapäivänä vain yksi viiva eli selkeä nega! Näyttäisi siis siltä että ovis saattoikin olla vasta eilen...Ota näistä ny selvää! :headwall:

No, pääasia lienee että koko ajan ollaan touhuttu, sillä ei sitten loppujenlopuksi ole mitään merkitystä että koska se tarkalleen tapahtui. Mutta kumma juttu! Kertokaahan kokemuksianne! :attn:
 

Yhteistyössä