**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Nyt on uusi vuosikin vaihtunut =)

Täällä kuukautisia ei näy...ja oireet jatkuu :) En oikein tiä vielä milloin testaisin :) Mulla on todella säännöllinen kierto ollut aina ja nyt odottelen =) kenellekään en ole kertonut mittään =)

Testaatteko heti kun täti on ollut myöhässä??
 
dakota paws Mitkäs noi sun kiertopäivät ym on, kun puuttuu listasta :) Huomasin just, joten ajattelin, jotta sinutkin lisäisin sitten ihan listalle, mutta en löytänytkään kiertopäiviä ym. mistään :ashamed:
 
Moikka!
Näköjään mulla menkat tulee aina kuukauden eka päivä. Tänään siis 1/28-32 yk 31.
Tämän kuun lopulla sit voin soittaa neuvolaan ja pyytää laittamaan lähetteen lapsettomuuspolille, kun se taas maaliskuussa aukeaa, niin ollaan sit jonossa.

Clomit edelleen mukana, mut jotenkin en niiden voimaan luota :( Vissiin edellisen raskauden myötä hormonitoiminta muuttui sen verran, että tällä kertaa tarvitaan järeämmän hoidot.
 
Taas olis kituviikko edessä, viikon päästä sunnuntaina olis seuraavien menkkojen alkamispäivä. Yhtään ei ole raskautunut olo, ja yritän parhaani mukaan olla ostamatta yhtään testiä ennen kp30, jos menkat eivät ole siihen mennessä alkaneet. Jäänee yritykseksi, mutta yritän kuitenkin.
 
Tänne onkin paljon uusia tullut, tervetuloa!

Mulla tänään menossa kp 29/28-34. Eilen aamulla testasin negan.. Mulla oli yksi liuskatesti käyttämättä ja nyt ei tarvi arpoa, että testaisko vai eikö kun testejä ei ole. Jotenkin ajattelin, että olisi testi voinut plussaa näyttääkin meinaan mulla oli tossa viikko kaksi sitten alavatsa kipuilua, sellaista samanlaista kun silloin kuin menkat alkaa. Tein ovistestinkin, kun ajattelin, että jos se oiskin sitä mutta negaa se näytti (oviksen tunsin kyllä jo "oikeaan aikaan" ennen tuota). Pieni toive siinä heräili, että jos vaikka kiinnittymiskipuja olisi ollut.. Mutta ei ollut eli tätiä kylään odottelen. Viimeiset kaksi kiertoa on ollut pituudeltaan 28 ja sitä ennen lähempänä 34 eli tästä tulossa taas vähän pidempi kierto. Voi kun olisikin aina se sama 28 niin ei tarvis "jännittää" turhaan.

Paljon plussatuulia kaikille!!
 
Tervetuloa uusille täältäkin. :flower:

Himputti, :hug:

Moussen ja tyyty85puolesta jännäilen... Jospa te olisitte sit ne 2010 ekat plussaajat!! ja olisi vielä paljon jarrusukkia matkassa. :)

Meillä alkoikin miehen kanssa nyt sitten tipaton tammikuu, itseasiassa toivoisin et mulla se olis piakkoin pikemminkin tipaton 9 kuukautta, mutta katotaan nyt sitten :D . Tästä lähdetään. Tekis mieli pudottaa pari kiloa nyt vielä kun ehtis ton joulumässäilyn jäljiltä, mä oon aika pienikokoinen ja viime raskaudessakin pomppas heti monta kiloa alkuun painoa, olis siis kivempi et jos nytkin käy niin niin lähtis samasta painosta kun esikoisen kanssa... Mut aika turha kai tälläsiä on vielä miettiä. Mietinpähän vaan... :headwall:

Omanapa: kp 7/27-28. yk2. Menkat on loppu. Kesti aika tarkalleen sen 5 päivää, eli "normit" mulle. Jos nyt niin voi sanoa. En halua edes ajatella et oli vaan jotain tyhjennysvuotoa ja kropassa ei tapahdu mitään. Toivottavasti oli ihan rehelliset kunnon menkat, ainakin vatsakivut oli taas sellaset et meinas taju lähteä tokana päivänä... As usual!

Luulenpa et pikkuneiti kaipaa nyt puuroaan. Taidan kyllä lähteä myöhemmin tänään ystävän kanssa vähän vielä alemyynteihin pyörimään. Maanantaina meneekin sit mies taas töihin... On ollu kyllä ihana loma. :heart:
 
Moikka. Saanen liittyä seuraanne kuumeilemaan, jännittämään ja toivottavasti myös plussailemaan? Mulla on 10/08 syntynyt ihana taaperotyttö ja nyt päätimme jättää ehkäisyn pois. En voi uskoa, että kutkutus ja jännitys on lähes samaa tasoa kuin tyttö yrittäessämme. Uskomatonta... Ihanaa. Asumme Helsingissä, ja olemme opiskelijaperhe. Mä 24 ja mies 25v.
Ihan rauhassa päätimme edetä tän yrittämisen kanssa, en laskeskele (ainakin yritän olla laskematta :LOL: ) päiviä. Eli tulee, jos on tullakseen. Vauva -ja raskauskuume on kyllä tosi kova. Pitkään mietittiin, että palaan takas opiskeluiden pariin, mutta ilmeisesti luonto oli suunnitellut muuta. Eikä mieskään kovin vatsaan tätä projektia ollut.

Nyt näin omanapaista tarinaa, mutta tuo tyllerö vaatii huomiota... Ens kerralla enemmän.

Plussia, plussia ja vielä kerran plussia kaikille :)

Cora
 
tervetuloa cora85
jiinas Toivotaan sulle tilanteen ratkaisua suuntaan tai toiseen, tietysti mieluiten siihen plussaan! Ja sitä samaa toivon teille kaikille, jotka jännäytilanteessa ovat :)

Täällä vuoto vain jatkuu. Vuoto on selväsi vähentynyt, mutta on edelleen sillä tasolla, mitä minun runsaat menkat runsaimmillaan on. Saisi loppua jo :( Kipu on onneksi helpottanut niin, että tavan särkylääkkeellä jo pärjää.
 
Hei kaikki =)

Jos saanen niin liityn taustailemaan tänne seuraanne. Meillä 7kuinen tyttö ja uuden vuoden kunniaksi saa seuraava tulla :D

Olin jo satavarma että pikkukakkonen on matkalla kun menkat olivat toista viikkoa myöhässä ja oireita oli vaikka muille jakaa. Ilmeisesti kuvitelin kaikki sillä aamu toi tädin :| Noh, nyt sitten voi ihan oikeasti alkaa yrittämään ja jännäämään...

Mietiskelin vaan tuota ovulaatiota kun mulla on nyt ollut synnytyksen jälkeen kolmet menkat ja kierto on ollut 26 päivää, 28 päivää ja nyt sitten 39 päivää et mitenköhän tässä osaa sitä bongailla :whistle: Ovulaatiotesteihin en vielä aio sortua vaan meinasin et jos parin viikon päästä joka ke, pe ja su vähintään pöllyttää peittoja niin vois olla mahkuja...

Plussapuhureita vaan kaikille :flower:
 
Tosiaan alkais sitten niin ei tarvis arpoa.. Ihmisen (ja ainakin vauvakuumeisen) mieli on jännä. vaikka nega testattu niin silti jaksaa toivoa, että jos kumminkin olis tärpänny.. Ja tosiaan kun se normi kierto on se 28-34 niin aikaa tässä on vielä odotella turhaan ja kiusata itteään.

Mutta ei tarvis sitten kyllä noin runsaana tulla, kun sulla KS09, aika hurjalta kuulostaa meinaan noi sun kuvailus..
 
minäkin liityn tähän joukkoon jos mukaan mahtuu :)

Eli esikoinen, tyttö, on syntynyt 11.08 j pikkukakkosen yritykset alkais nyt tässä vuoden alusta. Eka raskaus oli TOSI rankka ja en oikeastaan kauheasti odota raskautta sinäänsä mutta kuitenkin haluamme toisen (ellei kolmannenkin) lapsen.

Lueskelen nyt teidän juttuja (kamala urkkija olo) ja jos saan niin liityn joukkoonne!!

Manna
 
Täällä siis menossa kp 29/28... ja tänään aamulla testattu ns. roskishaamu n. puolituntia testin teon jälkeen....tiedän ettei noita testejä pitäs kurkkia enää jälkikäteen....mutta mutta... pakko.... toive pikkukakkosesta on niin kova... :)

Tänään roskishaamu oli tummempi mitä toissa päivänä tekemäni roskishaamu.... :eek:

Menkkakivut mulla on aina tosi kauheet....kaks päivää oon aina täysin toimintakyvytön....burana 800 ei tehoo kipuihin ja vahvempia lääkkeitä kipuihin en saa ottaa....menkat mulla ei oo ikinä ollu myöhässä ilman syytä/raskautta ja nyt siis oonkin pikkusen pihalla, kun kierto on aina toi 28 pv. ja nyt menny jo pitkäks...

Mulla on tyyni ja rauhallinen olo, mutta kimpaannun ihan pikkujutuista... kylmä ja kuuma vähän väliä... vatsa turvoksissa enemmän, ku menkkojen aikaan... syön huomattavasti useammin ja enemmän, kuin normaalisti... pienimmistäkin ponnisteluista tuntuu, että väsähdän....mm. pyykkejen laitosta kuivumaan... eilinen miehen tekemä hampurilainen haisi ihan kamalalle ja kahvi maistuu ihan kissan pissalle... Eli vissiin oireita on, mut outoja semmosia...

Jospa se täti tulee käymään tai sit pakko testailla ens viikolla uudestaan... myöhemmin voin laittaa kuvat roskishaamuista jos joku tahtoo nähdä....

:hug: kaikille ja paljon plussatuulia!!!!!!!!
 
Moikka moi!!
Testasinpa sitten huvikseni tänään ja plussa tuli!! Sähläsin kylläkin kun pissin purkkiin ja vaan kastoin sen,kun ohjeessa oli pidä 10s. No mutta viiva silti tuli... ja pissa oli vaan reilun tunnin rakossa. Joten kai siihen on uskomista!!!

tähti82 toivottavasti vahvistuu kunnolla :heart:

Plussatuulia!!
 
tervetuloa manna-
tyyty85 Onnea ihan hurjan paljon!! Nyt aukasit meille muille plussalistan tähän kuun alkuun sopivasti :D

Tänään oli muuten sylkiovistesti nega. Mutta rintoja kihelmöi edelleen, alavatsassa painontunnetta ym... Mutta ajattelin, että kp 10 alan testaileen ovista, kun tuo kierto on taas mitä sattuu, niin ei ainakaan mene ohi, jos ovista on edes tässä kierrossa tullakseen...

muoks* tähti82 Kokemuksesta voin sanoa, että älä kurkistele niitä roskishaamuja :D Juu, yleensä värillinen viiva tarkoittaa jotakin, tuli se testiajalla tai sen jälkeen, mutta valitettavan usein vain kemiallista raskautta :(
Toivotaan kuitenkin että sulla olis kyse ihan oikeasta plussasta, joka vain odottaa vahvistumistaan.
 
Hei kaikille uusille! :wave:

tyyty85 ONNEA!

Tähti82 oliko viivoissa kuitenkin väriä? Laita kuvaa! =)

ON: Olen testannut ovistikuilla eilen kp 12 ja tänään kp 13 selkeät viivat ovistikkuun, mutta ovat vielä aavistuksen haaleampia kuin plussa olisi. Toivoisin, että tässä kuussa ovulaatiotapahtuisi ja saisin ovisplussaviivat tikkuun!

Plussaonnea kaikille loppukierrossa jännittäville!

 
tyyty85:Onnea, mitäs me sanottiin, aika selvältä kuullosti oireet :D :flower:

Uusille tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja tädin yllättämille :hug: ja kovasti voimia uuteen kiertoon...

tähti82:Toivotaan, että roskishaamu, muuttuu ihka oikeaksi plussaksi! :wave:

ON:Hmm...tänne ei kummempia, vuodan kuin seula, tänään aloitettu clomit! Mitäs uuden vuoden lupauksia ootte tehneet?Mä aloitin pitkästä aikaa kuntoilun! En ole ylipainoinen, mutta todella "löysässä" kunnossa. Tahtoo takaisin kadotetut vatsalihakset, kiinteämmät reidet ja timmin pyllyn :D Painoon olen tyytyväinen, olin ennen tosi riuku (46kg 160cm), mutta nyt paino keikkuu 50-51kg ja siinä sen tahdon pitääkin. Lisäksi tahtoisin luvata raskautua oikein pian, lupaan tehdä parhaani ja joka kierrossa antaa kaikkeni :D

 
Juu, kyllä sen toinen viiva näkyi tänään aamulla testissä vahvempana, jopa mies näki sen nyt.
Eli plussa pärähti :)

Roikun täällä kuitenkin jonkun aikaa, koska eihän näistä tiedä pysyykö kyydissä.

Onnea tyyty 85 ja tervetuloa uusille!
 
tyyty85 tosi paljon onnea ja :hug:

Juu ei roskishaamuihin oo uskomista....joten nyt yritän olla rauhallisin mielin ja testailla vasta ens viikon puolivälissä... jos ei täti tuu käymään ennen sitä... :kieh:

Mulla esikoinenkin on roskishaamun tulos.... joten siks tässä pähkäilen. :) :heart:

Viivoissa oli väriä, koska mieskin ne näki ja sanoi mulle, että täällä on kyllä haamu ennen, ku ite menin testiä vessaan uudelleen kattoo. :D

Yritän tossa myöhemmin saada kuvat näkymään, kunhan pikkumies menee ensin nukkumaan ja antaa äidin rauhassa touhuta. :)
 

Yhteistyössä