**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Mousselle ja Tyyty85:lle onnentoivotukset!

tähti82: toivottavasti roskishaamu osoittautuu ihan oikeaksi raskaudeksi!

Omassa navassa on menkat loppuneet. Ovista odotetaan kun kuuta nousevaa ja sen myötä myös ensimmäistä oikeaa kiertoa ilman imetyksen hedelmällisyyttä laskevaa vaikutusta. Toiveet on kovat ja korkealta tiputaan varmaan kuun lopussa. Mut sitä ennen yritän muistaa kärsivällisyyden ja positiivisuuden, turhasta stressistä ja haaveilusta seuraa vaan mielipahaa. Täytyy vaan uskoa, että kyllä se toinen lapsi sieltä tulee kun on sen aika. Jos ei niin pian kuin tahdottaisiin, niin varmasti sitten kun ollaan koko pieni perhe valmiita uuteen jäseneen.

Plussaonnea, malttia ja positiivisia ajatuksia kaikille tähän pinoon!
 
Moikka!
Liityn joukkoonne ja heti olisin apuja vailla..eli voiko apteekin oma r.testi näyttää väärää vahvaa plussaa kun siinä mihin pissataan oli ylimmäisessä "rakosessa" semmonen sininen muovi tms. näkyvissä? Ei kai sellanen voi vaikuttaa tulokseen vai voiko.. siis viiva oli lähes yhtä selkeä kuin kontrolliviiva..jännittää ja pelottaa ja tietysti uusi testi oottaa kaapissa :)

Tuntuu niin ihmeelliselle kun esikkoa tahkottiin 1½vuotta ja nyt tämä kakkonen olisi tulossa oikeestaan heti..esikko siis syntynyt 09/08..
 
nempu Ei kai nuo apteekin testit kovin usein ainakaan vääriä plussia anna, oli siinä testiosassa sitten millasia ylimääräsiä muoveja mukana :) Eli varovaiset onnittelut!!
Jos kovin epäilyttää, tee vielä toinen testi niin asia ainakin selviää myös sinulle ;)
 
Onnea tyyty ja mousse :heart: :flower: Paljon tarrasukkia mukaan!

Tänään päästiin reissusta kotiin ja heti menin vilkuilee kalenteria, ja ei piru, kp 36 -_- Päivällä oli ihan semmonen olo että kohta lorahtaa veret pöksyille, mut ei niin ei. Mie nyt kuumeilen näiden menkkojen alkamisesta, että pääsis sit kunnolla kuumeilee niiden pois jäämisestä :D
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Teen testin vielä ensi viikolla :kieh: Mulla kun takana vuonna 11/07km sponttaani 6+3 ja 02/08 tuulimuna joka todettiin vasta np-ultrassa!!välissä oli sitten yritys taukoa ja sit elämä meni eteenpäin ja nyt taas. joten siksi vähän varovainen tässä hommassa :saint: Olen kuitenkin raskautunut aina aikas helposti...tai keskenmenon ja tuulimunan välissä vaan yhdet menkat!!

Mutta paljon plussa tuulia ja peukkuja pidän teille kaikille :) :heart:

Niin ja oireista suurin on ruokahaluttomuus...tai nälkä on mutta mitään ei tee mieli. sekä rinnoissa paineen tunne...ja öglö olo...
 
Hei pitkästä aikaa :) Täällä onkin tapahtunut reilussa kuukaudessa paljon..
Mä olin hetken taustailemassa, aloitin terolut-kuurin, sillä menkkojen alussa ja lopussa saattoin olla viikkoa tiputtelua, muuten menkat oli aika normaalit. Nyt on eka kierto takana, eikä menkkoja tullut viikkoon. Uuden vuoden aattona tein testin, ja se oli vahva plussa,.. ? Parin päivän päästä tein uudestan, ja sama juttu toistui,.. taidan olla raskaana,..

Juttu on vain niin, että mulla oli marraskuussa hirveesti raskausoireita, mutta testi oli kuitenkin negatiivinen, ja nyt olo on ihan hämmentynyt, sillä joulukuussa ollaan mielestäni käytetty ehkäisyä,.. en tiiä. Huomenna soitan neuvolaan.

Ei oikein osa olla iloinen, kun ei oo varma :snotty:
 
tähdenlento1 Onnea!! :) Jos kaksi vahvaa plussaa olet saanut, on myös sinun uskottava, että raskaana olet :) Ja jos olitkin raskaana jo silloin aikasemmin, mutta kuulut näihin, joilla raskaustesti näyttää plussaa vasta joskus rv 7+ viikoilla...?
 
Pitkästä aikaa täällä :wave:

Ensinäkin Paljon Onnea plussan saaneille :heart: Teitä olikin jo monta!

Ja tervetuloa minunkin puolesta uusille, toivottavasti pikaiset plussat tupsahtaa :flower:

Niin ja tietysti vielä hyvää tätä vuotta aivan kaikille :D

Mulla ei oo mitään tuntemuksia suuntaan eikä varsinkaan siihen toiseen. Ovista en oo havainnu oireina enkä testeilläkään koko kuussa, liekkö tuota ollutkaan. Peittoja heiluteltiin aina kun mahollista oli, eli viikonloppuisin kun mies on kotona. Eli, alan tässä jo odotella ens viikolla alkavia menkkoja. Huoh.
 
Onnea plussanneille :heart:

Menhit: Onnea yritykseen :flower:

Sitä tulin tänne hehkuttamaan, että vihdoin ja viimein täti löysi tiensä meille nyt siis kp1/32 (jos vanhalla menee...) Eli miut voi nostaa taustalta kuumeilemaan =) Eipä siinä mennytkään kun melkein 3kk imetyksen loppumisesta :kieh: Itseasiassa sanoin miehelle pari päivää sitten, että onkohan menkat tulossa kun olin ihan pirun äkäinen ilman mitään sen suurempaa syytä. Näköjään sitä vielä pms:sä tunnistaa ja muistaa :whistle:

Tännekin tulee varmaan nyt kirjoiteltua aktiivisemmin,kun on jotain mistä konkreettisesti kirjoittaa. Mukavaa päivää kaikille :heart:
 
Onnea plussanneille ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!! :flower:

Tänne ei edelleenkään kuulu mitään uutta.. kp 37 ja pari päivää olen jo kovasti uskotellut itselleni menkkojen alkavan, mutta ei. Enpä olis uskonut niitä kaipaavani :LOL:

Plussapuhureita!!
 
Hyvää alkanutta vuotta!

Oon kokeillut ovistestiä muutamana päivänä. Kiertopäivänä 16/28-34 näytti hentoa viivaa ja sen jälkeen kahtena päivänä ihan tyhjää. Joko ovis on jo mennyt (ja on lyhyt kierto) tai sitten se on vasta tulossa. Kuinka selkeästi se ovisplussa näkyy liuskassa, tuleeko ihan selkeästi kontrolliviivaa tummempi testiviiva?
 
Heissan ihanaiset!Tulin vaan päivittämään kuulumisia,kun toi meidän neiti oppi nyt nouseen seisomaan,tukea vasten siis joten mulla ei ole enää paljon mahiksii olla koneella,ainakaan pitkään :LOL: ja vielä kun kaiken lisäks neiti ei oo suostunu nukkumaan päiväunia tässä viimeaikoina,niin voitte varmaan ymnmärtää että mulla ei juuri aikaa liikene tänne..byäää,sniff... :ashamed:

KS09 Hei,mustakin tuli kummitäti tos pari kuukautta sitten!Ristiäisiä vietetään tytölle tän kuun lopussa,ai vitsi muuten miten pieni se tyttövauva on..tuntuu että oma on oikeen kunnon jytky kun vertaa :LOL: Noh,painaahan toi jo vähän päälle 9kg..hmm.. :LOL:

Jees,mutta ovista odotellessa ja kaikille jotka jännäilee niin kovasti tsemppiä nyt että on tärpännyt ja halaukset kaikille joilla täti yllätti(en oo varma oliko nyt sellaisia,mutta tulipa nyt laitettua).
 
KS09:Onneksi olkoon kummiudesta :flower: Ja hyvä, että vuoto hyytyi! :wave:

MT79:Mä olen saanut oviksesta ihan selketä kunnon viivat ettei ole voinut pähkäillä onko plussa tai ei... :eek: Mulla sen bongaaminen on helpottanut sillä, että kropassa on alkanut tuntua ovisoireita (nippailuja masussa, palelu). Jotkut sanoneet, että riippuu myös testistä miten antaa plussan. Mulla on tähän mennessä antaneet plussan niin mammaksi.fi testit, clearbluen digitaalinen, kaupan ovistestit yms...Edelliskierrossa en saanut ovista kiinni kun testailin vähän hölmösti ja jäi päiviäkin väliin...Tsemppiä metsästykseen! :wave:

heikku: Voi, odotas kun lähtee kävelemään, sitten ei pidättele enää mikään :LOL: Ja onnea myös sinne kummiudesta!!! :flower:
 
heikku onks meidän marakattu juossut jo teille? :) Kuulosti niin tutulta, siis hänkin oppi tuossa muutama viikko takaperin nousemaan tukea vasten, ei ole viime aikoina nukkunut nätisti ja äidillä ei tahdo kädet riittää hänen hoitamisessa :D Ja onnea myös sinulle kummiudesta!

Juu, meillä on ristiäiset ens sunnuntaina, ja kummilahja jo hankittuna :)
 
Sutinaa:Mäkin olen aika yllättynyt kun ei ole tärpin tärppiä tullut...Esikoista yrittäessä raskauduin luomusti 2 kertaa melkein putkeen (vain menkat välissä ), mutta eivät kestäneet.Niin eipä ollut silloin yllätys kun raskauduin heti ekasta clomituetusta kierrosta, mutta nyt sitten ei millään. Mutta koitan luottaa, että nyt kevään aikana jotain vois tapahtua, en usko, että ekasta kuurista tärppää, mutta varmasti joskus, se on pakko :D Kovasti sinne uskoa ja luottoa, kyllä se vielä napsahtaa!!! :heart:
 
Sutinaa Lohdutuksen sanana, me tultiin raskaaksi ihan luomuna 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Jospa se teilläkin vielä tärppäisi...

Tänään tuli suru puseroon. Rinnat aristaa ja ovat alkaneet tihkuttaa maitoa. Miten voi yrittää unohtaa keskeytyneen keskenmenon, tai miksi sitä nyt sitten ikinä kutsutaankaan, jos oireet muistuttavat siitä päivittäin? Mietin kuitenkin, että onneksi olen himotestaaja; jos olisin luottanut siihen yhteen plussaan, olisimme saaneet tietää vasta ekassa ultrassa, ettei sisälläni ole kasvanut mitään enää pitkään aikaan...
Jos vuoto ei olisi ollut niin runsasta, voisin vaikka tehdä vielä raskaustestin; nämä oireet kun ovat niin vahvoja vieläkin :(
 
Voi helvetinhelvetti!!! (anteeksi :ashamed: ) Tein tänään kuitenkin raskaustestin kun oireet ovat tällaiset:
* Rinnat aristaa
* maitoa tihkuttaa
* pyörryttää
* päätä särkee
* aklö öklö olo
*vuoroin kylmä ja kuuma
Ja arvatkaas, testiin tuli haalean haalea viiva!! Eli siis taas kerran olin raskaana, mutta pikkuinen ei jaksanut mukana. Siitä nämä oireet, jotka ovatkin aivan turhat :'( Vaikkakin kuulostaa todella kummalliselta, minulla on siis yhden megakierron aikana ollut kaksi raskautta ja kaksi keskenmenoa. Nyt on olo kuion haudassa makaavalla :'(

Mikä mussa on niin pahasti vikana, etten pysty toista lasta sisälläni kasvattamaan??
Noh, tänään on hyvä päivä aloittaa laihdutus, tuskinpa muutenkaan tekee niin mieli syödä :ashamed:

Parempaa tätäpäivää teille muille
 
Sutinaa, :hug: ! En oikein muuta osaa sanoa... Ja KS09 myös!

Omaa napaa... Eilen olin ehkä bongaavinani oviksen, tai ainakin jotain oireita? Toispuoleista menkkamaista alavatsakipua, ja sit tuli yks sellanen ihme kuuma aalto että piti vetää äkkiä kaikki vaatteet pois kun alko vaan ahdistaa niin paljon ja oli KUUMA. Ilmeisesti eroaa vähän näistä limoista ja paleluista mun oireet, mutta mutta... Voihan tää nyt olla sellastakin et heittää vaan hormonit vieläkin niiden Cerazettejen takia. :ashamed: En tiedä. Mut kumma olo oli jokatapauksessa. Mies sit tuumasi et ehkä täytyy ihan varmuuden vuoksi vaan vähän jumpata. :LOL: Mut ei pahastunut kuitenkaan, eh heh!!

Kp 10/27-28 yk2 tänään... Mitään ovistestejä en oo kyllä käyttänyt ikinä ja eiköhän tässä nyt ainakin pari kiertoa katsella vaan. Toivotaan ettei tästä nyt sit pudota korkeelta ja kovaa jos ei heti raskaudukaan...
 

Yhteistyössä