**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Mä epäilen, että mulla oli ovis eilen tai toissapäivänä... Testien viiva oli sillon kaikista vahvin ja nyt on rintojen kihelmöintikin kadonnut.
Mutta kun se testi ei kuitenkaan antanut selvää plussaa! En uskalla alottaa niitä keltarauhashormooneja, jos se ei ollutkaan :ashamed: Mitä mä teen?
 
Ihan uskomatonta, mä oon raskaana!

Malttamattomana testasin jo kp 22 negan. Kp 23 kun oikein tihrustamalla tihrustin niin olin näkevinäni viivan. Kp 24 viivan erotti jo hieman helpommin. Eilen päätin apteekista hakea kunnon testejä. Nyt sitten kp 25 apteekin omassa selkee viiva ja Clearblue digitestissä lukee RASKAANA!

Mitään kummempia oireita ei oo ollu. Nännit ehkä hieman arat, mutta niin ne taitaa aina ennen menkkoja olla. Mahaa on juilinut oudosti jo viikon ajan, siitä osasin jo vähän plussaa odotellakkin. Niin ja kyllä on alkanut huimaamaan. Nyt vaan odottelen koska pahoinvointi alkaa, yök! Esikoisesta alkoi jo ennen plussaamista.

Voi että mä oon iloinen =) Kunhan vain pysyisi kyytiläinen mukana...

Plussatuulia puhaltelen teille =)

Magia82 Rv 3+3 :wave:
 
Magia82 Onnea!!! :hug: :heart:

Mä alotan tänään ne terot. Tänään taas ruskeeta tuhruvuotoa pyyhittäessä... Vaikka se ovis ei olis ollut, josko toi vuoto asettuis tän yhden kierron jälkeen, ja palais taas ennalleen. Katotaan sitten ens kierrossa se ovis kunnolla ja alotetaan sitten vasta terot, jos edes bongaan koko ovista...
 
Onnea Magia82!
Ensi viikoilla pääsisi alkaa teastailemaan, tai sitten malttaisi odottaa ensi viikon lauauntaille, jolloin vuodon pitäisi alkaa. Voi olla että ei vain malta.. Vatsassa on hieman outo olo ja pientä kuvotusta, mutta luultavasti kuvittelen vain kaiken.
 
Magia82:Voih, onnea oikein paljon :flower: Kunpa tännekin saataisiin ne maagiset viivat joskus... :ashamed:

KS09:Kiperää...En osaa kyllänyt yhtään auttaa :/ Eikös ne keltarauhaset yleensä aloiteta 3 päivää oviksesta vai olikos se niillä Lugesteroinella vaan? Noista teroista ei ole kokemusta... :|

ON:Tänään aletaan sitten kp11 metsästämään testillä ovista.Oireita ei ole juuri nyt minkään moisia. Pidättelen paraikaan pisua rakkoon :D Jotenkin alkanut tympimään koko kuumeilu :ashamed: Tuntuu ettei meillä tule tärppiä vielä pitkiin aikoihin, on vaan sellanen fiilis. Miehellä on työn puolesta aika kova stressi aika ajoittain, keväällä vasta helppaa sen puolesta. Eikös sekin vaikuta simppojen laatuun negasti??? On tää vaan niin kummaa...Esikoista kun toivottiin niin raskauduin todella helposti vaikka aluksi kesken menikin, silloin ei tajunnut kuinka onnekas toisaalta oli:tiesi ainakin tulevansa raskaaksi. Nyt kun kaikki pitäisi olla oikeasti helpompaa, siis tietää, että on kerran jo onnistunut lapsen synnyttämään niin miksei se toinen ota tullakseen???Jotenkin tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja jatkaa keväällä kunhan miehen työ sen sallii, josko sitten ottais tulta alleen...mutta toisaalta...Ei tahtois jättää yrittämättäkään. Mielestäni itse olen ottanut suht lunkisti tämän kuumeilun...Viime kierrossa ainakin :D Mutta musta tuntuu nyt siltä, että jos/kun ei tästä kierrosta tärppää niin tämä painelee taustailemaan ja palaa sitten huhtikuussa takaisin...Mutta odotan nyt vielä tämän kierron, siihen asti saatte luvan kärsiä mun vuodatuksia!!! :D
 
Aisla

Moi kaikille!

Ilmoittaudun taas mukaan, nyt kun vihdoin alkoi yritys tosissaan niin sain itseäni niskasta kiinni ja kirjoittelemaan. Eli meillä poika 12/08 ja nyt yk1, tänään kp 12/28-32. Jippii =)
Ärsyttää sellainen seikka, että mies on usein työmatkoilla, niin ei sitä vaan aina ovista pysty hyödyntämään. Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Tässä kuussa näyttää olevan ainakun hiukan paikalla, mutta jos venyy yritys niin eiköhän se mies ole vielä pois juuri silloin kun pitäis olla paikalla :headwall: . Minkäs teet!

Plussia kaikille! On tää kuitenkin jännää aikaa elämässä :wave:
 
No huomenta!Täällä elellään tokavikaa hedelmällistä päivää :LOL: ja eilen tuli hyödynnettyä oletettu ovisaika,taisin jopa tunteakin koko oviksen,oli niin perkuleen kipeät noi munasarjan kohdat että jos se ei ovis ollut niin sitten ei mikään =) .Limoja en ole yksinkertasesti pystynyt tarkkailemaan,koska..noh.kröhöm..-.sitä lapsentekoainetta on ollut mun sisälläni tässä nyt koko ajan,että en ole pystynyt paljon tarkkailemaan mitkä on omia limoja ja mitkä on miehen "tuomisia",vaan eipä tuo mittään haittaa,niinhän sen pitää ollakkin :D..Tulee taas pitkä jännäysaika jos kierto venähtää 33päivään,mutta pidetään peukkuja,ettei,sillä silloin noi mun ovistuntemukset ei edes vois vielä pitää kutiinsa,mutta luulempa vaan että pitää!Ei siitä kyllä voinut erehtyä!! Ja hei,Magialle Onnittelut! :flower:
 
Huomenta kaikille!
Jännitys viikko alkanut. Nyt tänään on siis 23/28 kiertopäivä. Jänniä päiviä siis eletään nyt. Kesti hieman aikaa tajuta, että mitä tuo kautta viivan ensimmäiset numerot tarkoittavat.. En ole ainakaan blondi yhtään..
 
Kyllä se nyt vaan on pakko uskoa, vaikka hurjalta ja epätodelliselta tuntuu edelleen. Kävin hakemassa aamulla apteekista sen digitaalisen testin, ja siihen ruutuunhan se tulos sitten pärähti: "Raskaana 2-3 viikkoa"!!!!

Ehkä mun pitäis uskaltautua tuonne toiselle osastolle tästä.

Paljon plussatuulia teille kaikille, toivottavasti moni teistä tulee perässä :heart: :heart: :heart:

T. Gwen 4+2
 
Heippa!
Tänne voisi sitten päivittää kp. 4/??.
Eli ei onneks ollut yhtä pitkä kierto kuin viimeksi ja taas pääsee toiveita elättelemään. :) Ens viikolle kerkisin varata jo lääkäriaikaa, käyn kuuntelemassa mitä mietteitä hänellä on. Luulen kyllä, että saan ohjeeksi vain seurailla ja odotella.. No täytyy ainakin aktivoitua paremmin tässä kierrossa ja kiusata miestä ihan urakalla :LOL:

Onnea plussanneille, perästä tullaan :flower:
 
Usko ny vaan Gwenhwyfar raskaana olet =) :flower: Hus siitä odotuspuolelle :D

ON:Eilen kp11 ja tänään kp12 ovistestit puhtaita negatiivisia :( Mutta tänään on se folliultra nyt päivällä. On sellanen fiilis ettei siellä ole kehittynyt mitään munasoluja mitkä vois pomsahtaa ulos :ashamed: Esikoisesta tuntui jo tässä kohtaa hurjasti ovistuntemuksia (olin syönyt clomeja siinä kierrossa) ja ultrassakin näkyi kaksi isoa munasoluehdokasta.Silloin sain pregnylin irroittamaan muniksen kun ovistestit näytti negatiivista vaikka oireet ja ultra kertoi ihan muuta...Oli muuten samoja mammaksi.fi liuskamallisia ovistukkuja...HMMM??? Onko joku muukin kuullut ettei nillä välttämättä saa ovista plussaksi vaikka se olisi??? Mun mielestä kyllä tossa lokakuussa niillä sain metsästettyä plussan oireidenkin tuettaessa...Nooh, odotan mitä lääkäri sanoo ja jos siellä muka nyt jotain näkyy niin ehkä kipasen samalla aptekin kautta ja törsään cb:n digitaaliseen. Tosin mitään ovisoireilua ei kyllä ole :( Kyllä sapettaa... |O
 
Onnea Magia82 ja Gwenhwyfar :flower: :flower: :flower: Magia sulla tärppäsi yk 6:lla, jospa tuulahtaisi onnea tännekin suuntaan. Onnea myös mahdolliset muut plussanneet, joita en huomannut. :flower: :flower: :flower: Tulee käytyä täällä vähän harvemmin, käynnit tosin tihenevät aina piinaviikolla.

Tervetuloa myös kaikki UUDET!
Tehdään me pidempään odotelleet tilaa näille uusille, eiks jeh!

Omaa vuodatusta: PMS-oireita, joista en kyllä voi päätellä mitään poikkeavaa, joka viittaisi raskauteen. Mutta, eihän sitä voi vielä muutenkaan tietää, vasta kp 20 menossa! Olen vähän funtsinut, että jättäydyn vielä keväämmällä taka-alalle, jos ei ala raskautuminen tapahtua... Vaikka toki iloitsen raskautuvien puolesta, niin yk:n määrän lisääntyessä alkaa oma mieliala vaipua. :'( Esikoisen kohdalla raskautumiseen meni 7kk, nyt menossa viides kk ja ikääkin on, munasolut eivät ihan parhaassa terässä enää... Höh, onpa synkkiä ajatuksia. |O

 
Tänään tällasta:
Ovistesti nega. Rinnat aristaa, alavatsalla tuntuu painetta. Energiaa on paljon, ja lämpö oli 37.17. Hmm, oireet viitais, että ovis olis vasta ulossa, mutta lämpö näyttäis, että se olis jo mennyt. Ja unohdin mainita. Sillon perjantaina tuli vähän sellasta kanamunavalkuais limaa, joka ilmeisesti viittais kanssa ovikseen.
Ei voi tietää ei. No, tiedän ainakin, ettei tätä ihmettelyä tarvi kovin pitkään jatkaa, sillä 21.-24. päivä pitäis terojen ansiosta vuodon alkaa jokatapauksessa...
 
Noh, ultrassa nyt käyty ja yksi folli siellä köllötti. Arviotu irtoamis päivä voi tapahtua loppuviikosta, se oli nyt 18mm ja kohdun limakalvo oli hyvän paksuinen. Käski testailla keskiviikkona tai torstaina, mutta mä nyt testaan joka päivä samoihin aikoihin niin ei ainakaan luulisi jäävän välistä. Se mikä oli nyt hyvä juttu, että mun ei tarvitse jatkossa mennä ihan heti uudestaan ultraan, koska kehittyi vain yksi ja on epätodennäköistä, että nyt seuraavilla kierroilla irtoisikin monta. Joten tämän kierron jälkeen saan ihan omin päin syödä vielä 3 kuuria ja vasta sitten tarttee ottaa yhteyttä lääkäriin ja ultrataan. Ilmeisesti sitten täytyy jo pitääkin jonkin moinen taukokin clomeista, eller hur? Mutta nyt sitten vain pupuilua. Onkohan haittaa jos tässä jyystäis sitten joka päivä, noin niinkuin harjoutukseksikin vai kandeiskohan "säästää" simppoja vaikka joka toinen päivä touhuiluun...? Ehkä se jää joka toiseen päivään, en kyllä millään jaksa joka päivä, paikathan siinä kärsii :D

Mitäs kaikkea muuta ihmiset käyttää kuumeilun tukena, luonnon apuja siis?Täällä juodaan greippimehua, popsitaan raskausvitamiineja, D-vitamiinia ja kalanmaksaöljykapseleita. Luulisi, että näillä+clomeilla se vauva saataisiin joskus alulle... Toivossa on ainakin hyvä elää... ;)
 
Onnea Magialle :flower:

Toive Miun muistaakseni joka toinen päivä on parempi vaihtoehto kuin jokapäivä, just niiden simppojen takia, siinähän tulee lopulta vain tuhahdus jos mies saa olla jokapäivä niitä heittelemässä :D

Mie meinasin tuota greippimehua käydä juomaan, mutta sitten huomasin etten voikkaa juoda sitä ollenkaa lääkityksen takia. Oli kyl hieman hoopo olo, kun sen luin siitä lääkeohjeesta o_O Tosin noita vitamiineja täytynee käyä ostelemassa ja sitä paljon puhuttua foolihappoa :whistle:
 
Menhit:Hihii, tuhahdus :D Hei mihiskä lääkkeeseen toi greippimehun juonti on kielletty? Silloin esikoisesta kerroin lääkärille, että olin litkinyt mehua clomikuuri yhteydessä ja hän sanoi silloin, että se voi estää lääkkeen imeytymisen. Tosin mulla se ei tehnyt sellasta. Nyt joinkin sitten vasta iltapäivästä mehuaa kun lääkkeet+vitamiinit otin heti aamulla :)
 
Heippa taas. Tervetuloo uusille ja plussanneille onnea tasapuolisesti :heart:

Mä tajusin äsken kun katoin tuota ensimmäisen sivun kiertolistaa (no,mikä sen nimi nyt onkaan..) että mullahan tässä pitäs olla jo tai ainakin nyt kohtsillään menkat alkaa..En oo ees tajunnu tätäkkään asiaa :ashamed: Ei oo kyllä mitään tuntemuksia plussaa, eikä toisaalta menkkoihinkaan. Malttamattomana testasin sit ihan puhtaan negan, mutta vajaa tunnin päästä vein jotain roskiin ja huomasin ( ihan vahingossa tietysti :D ) haamun. Saas nähä.

Aisla Mulla on sama tilanne kuin sinulla. Minun mies asuu viikot eripuolella Suomea, joten meillä on mahis yleensä vain viikonloppusin tehtailla vauvelia. Mut tosiaan, minkäs teet!
 
Terve tänne. Tänään kp1, kunnon häränkurkkumenkat alko aamulla ja kivutki sitä luokkaa |O Koko keskikroppa tuntuu kouristavan kipujen takia ja loppupäivä oli aika tuskanen duunissa jumalattoman turvotuksen takia. Mutta näillä mennään.

Nyt sitte taas lasketaan ja ihmetellään. Liian hyvinhän tuo ois ollu jos ois ekasta kierrosta jo tärpänny :D Hieman vaan meinaa hirvittää ku ei oo ku ehkä se puol vuotta aikaa tässä yritellä, jospa sitä sinä aikana ehtis.
 
Hirmusesti onnea plussanneille :hug:

Mulla on menkat nyt jo melkeen viikon myöhässä... Täti ei oo tullu vieläkään ja on ihan selvät raskauden oireet kuten alaselän särky sekä alavatsan nipistely. Voi hitto (anteeksi) mun tekis mieli tehä testi, mutta en raaski ostaa vielä :D Mutta perjantaina teen viimeistään, koska oltais lähdössä lauantaina miehen kanssa kahestaan reissuun ja silloin on pakko saada tietää jo senkin takia, voinko ottaa alkoholia vai en!!! Alkaa olla kyllä jännät paikat! :D
 
miimuli24 Joko saa melkein onnitella :D Ihan varmasti oot raskaana, päätetään se nyt niin. Ois se täti jo tullu, jos ois tullakseen, eiks nii? :D

Ei oo minullakaan vielä menkat alkanu, mutta tuo mun kierto on niin paljon heitelly ennenkin, etten oikeestaan tiedä millon ne on myöhässä ihan kunnolla. Tänään kyllä alko hirvee turvotus, että eiköhän se täti tänne kurvaa tässä lähipäivinä.
 

Yhteistyössä