pillerit pois

  • Viestiketjun aloittaja äidiksikö
  • Ensimmäinen viesti
äidiksikö
Elikkäs kohta kuta kuinkin puolessa välissä pilleri liuskaa menossa ollaan ja päätetty lopettaa pillerien popsiminen.

Kumpi olisi järkevämpi ratkaisu, lopettaa nyt tai sitten liuskan lopussa. Onko eroa siinä kuinka tulee "helpommin" raskaaksi..(todennäköisemmin)

Ihanaa ihanaa, en malttaisi odottaa! =)
Kiitos.
 
itse söin liuskan loppuun ja tuli normaali tyhjennysvuoto. Ensimmäisestä kierrosta ei tärpännyt vaan tuli luomukuukautiset kp 25. Nyt on toinen yrityskierto menossa, ovulaatio oli vasta kp 20, epäsäännölliseksi meni kierrot, mut viikon päästä saan tietää tärpäskö tästä kierrosta.. plussaonnea sulle!!
:hug:
 
riippuu pillerimerkistä että tuleeko raskaaksi jos lopettaa kesken.

jotkut pillerit tekee niin että ne estää koko ovulaation, ja silloin ei (kai) voi tulla raskaaksi jos lopettaa kesken.
toiset estää siittiön pääsyn munasoluun.

netistä tai apteekista saa tietää kumminpäin joku pillerimerkki toimii

onnea yritykseen!
*peukkuja pidellen*
 
Ite jätin just pari viikkoa sitten liuskan kesken. Ensin oli tarkoitus syödä liuska loppuun, mutta sitten ajateltiin että menköön nyt näin. Kierto oli epäsäännöllinen jo ennen pillereiden aloitusta, enkä usko että niistä säännöllisiä ois tullu nytkään. Jospa se vauva ilmoittaa kohta tulostaan!

Esikoista puuhataan meilläkin, mutta meillä tuli kyllä miehelle se vauvakuume, ei niinkään minulle... Mutta eipä tarvinnu minuakaan paljon houkutella! Realiteetti on, että 3 kymppiä lähestyy... =)
 
äidiksikö
Sama täällä pikkupee.. =)

Minullakin ihan kamala vauvakuume kyllä, mutta isännällä tuntuu olevan vielä suurempi. =) Melkein jarrutella täytyy.. heh..

Olisi vain niin kiva "päästä jo hommiin".. ja jos kerran se ei heikennä raskauden mahdollisuutta kun jättää pilleri liuskan kesken niin miksipä ei.
Tuttua tuo epäsäännöllisyys on jo ennestään.. =)

Onnea teillekin yritykseen... :hug:
 
Meillä myös jätettiin pillerit pois kesken liuskan tossa pääsiäisen aikoihin, sen jälkeen tuli normaalit vuodot, mutta edelleen odottelen luomumenkkoja.. Yhden raskaustestin olen jo tehnyt eli kuukautiset eivät voi olla poissa siitä syystä.. Kohta en kyllä malttaisi enää odotella - tulisivat nyt kuukautiset, että saisin varmuuden, että sisälläni tapahtuu jotain.. Tuntuu, että jos ei kohta ala kuulua, alan otella yhteyttä lääkäreihin.. kaiketi apua saa heti kun sitä pyytää!? eli mun tapauksessa kyse olisi kai jostain kuukautiset liikkeelle laittavasta lääkekuurista..? Minnehän Helsingissä kannattaisi ottaa yhteyttä (julk./yksit.)? Kiitos taas kaikille!
 
ja sittenkö jos kuukautisia ei kuulu, niin ei voi raskautuakkaan.
Luulin tietäväni paljon, mutta enpä tiedä näistä asioista paljon mitään. :(

Itsellä myös kova halu raskaaksi, ja miettinyt pillerien kesken jättämistä juuri siksi ettei kierto ole koskaan ollut säännöllinen.
 
nipsuli pika
Itte pohdisekelin tuossa huhtikuussa samoja asioita ja olisin myös malttamattona jättänyt liuskan kesken, mutta soitin sitten neuvolaa josta th suositteli syömään liuskan loppuun jotta ei menisi nuo jutut ihan niiiiin sekaisin.
Ittellä olikin sitten juuri ekat luomumenkat ja kierto 42 päivää...mutta kyllä se tästä suttaantuu, hope so =)
 
vrn
Minä juuri jätin Nuvaringin kesken pois haittaoireiden ja käytön hankaluuden vuoksi viikkoa aiemmin kuin olisi pitänyt. Menkat tuli pois jätöstä parin päivän päästä, tästä kaikesta nyt kulunut viikko ja harrasteltu ilman ehkäisyä siis ollaan... Nyt katsellaan miten käy. Kuinkahan normaalia se on, että kierto menee sekaisin ja kuinka kauan menkat voivat pysyä poissa? Mulla kuitenkin on sellainen kutina että uskon tärppäävän aika nopeasti...
 

Yhteistyössä