Pinnasänky

Kertokaahan kiltit ihmiset, mistä olette löytäneet mieleisenne pinnasängyn. Alkaa olla jo kiirus hankinnalla ja mä epätoivoinen... Mulla on menny luottamus täysin Drewexin sänkyihin, tuntuvat olevan ihan kädettömien tekemiä tai mulle on sattunu maanantaikappaleet! :headwall:
 
"Kiva" tietää, että muillakin on ollut ongelmia Drewexin sänkyjen kanssa...meillekin sattui "maanantai-kappale".
Miehen veljen perheellä on uudella tulokkaalla Brio Basic-sänky, vaikuttaa tosi hyvältä. Tosin maksaakin enemmän kuin Drewex.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 12:41 NallePuh kirjoitti:
Mitä vikaa teillä on Drewexin sängyissä ollut? Me ostettiin just Oscar-sänky kun oli tarjouksessa.
Ekassa kappaleessa pohjalevy oli ihan susi, ei passannut itse runkoon ollenkaan. Toisessa kappaleessa laitaa ei saanut ollenkaan lukitusasentoon vaan se tippui aina alas kun kiinnittimet oli tehtaalla laitettu väärin. Ärsyttäny se kokoaminen, purkaminen ja pakkaaminen ees taas ja kuljettaminen kodin ja putiikin välillä kun itsellä ei autoakaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 12:41 NallePuh kirjoitti:
Mitä vikaa teillä on Drewexin sängyissä ollut? Me ostettiin just Oscar-sänky kun oli tarjouksessa.
Meidän paketissa oli valmiiksi rikkinäinen pohjalevy, saatiin myyjältä uusi. Sitten ruuvien paikat alkoi "hapristua" ja lohjeta, joten koko runko meni uusiksi. Olipa kiva olla alussa 2 viikkoa ilman kunnollista sänkyä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 12:41 NallePuh kirjoitti:
Mitä vikaa teillä on Drewexin sängyissä ollut? Me ostettiin just Oscar-sänky kun oli tarjouksessa.
ekassa sängyssä ei olleet pinnat ollenkaan toisella puolella kiinni. ajettiin 200 km että saatiin uus sänky josta ei ruuvin paikat käyneet millään toisiinsa. Ja taas ajettiin 200 km että saatiin kolmas sänky, joka on TOSI huonosti maalattu, siinä on ylimääräisiä ruuvi koloja ja irrotettavat pinnat (2 kpl) on niin heikosti kiinni että meidän neiti oppi 7 kk iässä ne irrottamaan....... neljättä sänkyä ei enää JAKSETTU hakea. Ja kun ekaa sänkyä vietiin pois ja tuskailtiin välimatkan pituutta niin myyjä sanoi että tuotte sen vaikka sitten kun tulette synnyttämään!!!!!!!!!!!!!!!! hei haloo... ei vissiin omia lapsia ollut.... kun lähtö synnyttämään tulee ja sairaalaan 100 km niin tuskin siinä mitään sänkyä ruvetaan autoon pakkaamaan!!!!!! :(
 
Mä ostin Ikeasta ihan "peruspinnasängyn", oli käsittelemätöntä puuta. Hinta 49,95 ?. Lakkasin sen valkokuultomaalilla, 5 ? (samaisesta paikasta).
Näyttää todella hyvältä =) Ja oli muuten erittäin helppo kasata.
 
konstanäiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 20:25 Marja kirjoitti:
"Kiva" tietää, että muillakin on ollut ongelmia Drewexin sänkyjen kanssa...meillekin sattui "maanantai-kappale".
Miehen veljen perheellä on uudella tulokkaalla Brio Basic-sänky, vaikuttaa tosi hyvältä. Tosin maksaakin enemmän kuin Drewex.
meillä tuo brio ja hyvä on,tukeva..
 

Yhteistyössä