Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

Mä olin kummityttöni kanssa kaupassa. En muista tarkkaan tytön ikää mutta jotain sellaista että juuri puhua osasi. Minulla kauhea kirto ja vääntö mahassa kun olin pieruja jo niin kauan pidätellyt.. Ajattelin että pakko päästää tai maha räjähtää. Pukkailin kärryt vähän sivummalle ja onnistuin päästämään täysin äänettömän hiipivän.. Hetken kuluttua HE.LVETINmoinen haju paljasti minut ja vieläpä kummityttö huuta ja lujaa että HYI, "ANNA" PIERAS...!!! EI yhtään hävettänyt ei... :ashamed:
 
pikkari pikana
Mä olin yks kesä jäätelökiskalla töissä--- vanhempi pappa tuli ostamaan jäätelöä ja kun annoin tuuttia sille niin tuo sai yskänpuuskan ja tekohampaat lensi jäätelökojun tiskille :x

hauskaa tästä teki se että pappa vain rennosti hymyili pelkillä ikenillään ja sanoi *ompas leegot päässy löystymään* sitten laittoi hampaansa takaisin suuhun ja lähti jätski kädessä pois.

>Mä olen myös ollut sellaisessa tilanteessa, jossa istuskeltiin jokilaivassa ja mulla piti olla treffit... juuri kun mies oli saqapumassa pelipaikolle niin ylhäällä oleva lokki päätti #&%?$!* muo kohti ja valkoinen systeemi vaqlahti puoliksi tukalle ja puoliksi naamalle/kädelle..... arvaa oliko treffikumppanilla hauskaa... ja jostain kumman syystä se ei suudellut muo niillä treffeillä
 
Yks tuttu oli Anttilassa n.2 vuotiaan tyttönsä kanssa.
Vastaan tuli tummaihoinen mies jolla oli kovin karvaiset kädet.
Miehen ollessa melkein jo kohdalla, tyttö osoitti miestä ja sanoi kovaan ääneen: "Kato Isi, apina!!!"

Kaveri oli aivan punaisena ja nolona,niin tyttö jatkoi vielä matkimalla apinan ääntä..
Ei ollut kuulemma jäänyt sinne kauppaan pidemmäks aikaa vaan kiireellä kotiin. :LOL: :LOL:
 
kai munkin sitten täytyy tähän laittaa oma juttuni.

Lähetin kerran avokin ja pojan kauppaan, koska itse oli sairaana.( poika oli vissiin 3 taikka 4 vuotias)

No poika ja isänsä kävelevät parkkipaikalta kohden kauppaa, kun poika huomaa parkissa olevan Harley Davidson moottoripyörän ja nahkaisiin ajovarusteisiin pukeutuneen tyylikkään miehen nojailemassa kyseiseen moottoripyörään.
Poika avaa suunsa ja kirkkaalla ja kovalla lapsen äänellä sanoo:

"Kato iskä tossahan on mopo, eiks toi setä näytäkkin komealta tuon mopon vieressä" :LOL: :LOL: :LOL: ( Siis vai on HD muka mopo...)

Toinen joka tuli nyt mieleen on kans pojan "lapsuus"ajoilta. Oli kesä ja olohuoneeseemme paistoi suoraan ja todella kirkkaasti aurinko. Pojan tullessa olkkariin poika katsoo mua ja kysyy:

"Äiti missä on tuon ison ja kirkkaan valon katkaisin, mä haluan sammuuttaa tuon valon, se häikäsee"
 
Tää ei ollu musta hauskaa, mutta kuitenkin:
Oli menkat ja vaihdoin tamponin. No, jotenkin SINNE jäi aikas lailla ilmaa ja vessasta päästyäni työkavereiden vieressä alkoi vaginamonologi kun ilmat tuli pihalle, tietty äänen kera - arvaa hävettikö \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)

Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
:D

ei saa selvää. ja ei naurata. :eek:
 
heh heh
Käväsin aamulla hakee postilaatikosta aamun lehden ja taapero 11 kk jäi ilman vaippaa leikkimään olohuoneeseen. Kun tulin lehden kanssa ovesta, niin huomasin, että neiti oli makkarin oven edessä papanoitten piirittämänä. Yksi papana oli suussa ja toinen papana tiukasti kädessä.

Ei kyllä naurattanut yhtään! Hieman itsekseni sitten myhäilin, että ohooho. :)
 
pullamyyjä
Tiedä onko tää hauska liki nolo. Olin siis myyjänä ja kävin vessassa välillä. Sellaisessa mäkihyppyasennossa. Ja priskules kun aloin oikoa itseäni niin kyynärtaive kävi siihen bideeseen josta tuli heti vettä ettei tarttenut enste hanasta päästää...No tää vesi kasteli mun etumuksen mekosta ja strategisesta paikasta takaa. Siis näytti kuin olsin k.ussu tms. mekolleni.

Ja toinen juttu liittyy kun olin kurssilla ja käytiin saabin tehtaalla. Pitkän matkan jälkeen piti käydä vessassa. Tuli joku ihme häiriö ja oletin et pytyn kansi oli ylhäällä. Ihmettelin et kuin lirisee nin oudosti, siis sellainen suihkulähde :ashamed: :ashamed:

Ja se pierujuttu. miehen kans oltiin kävelyllä ja se varmisti ettei ketään tuu ja päästi sellaisen tunnelmantappajan. Ja katottiintakaviistoon niin joku mummeli pappoineen siellä hymisi :LOL:
 
myy
Mulle tuli mieleen yks tapaus nuoruusvuosilta.

Olin poikaystäväni kanssa meillä kotona ja äiti paistoi lettuja. Sit äiti rupes kyselemään mitä hilloa halutaan lettujen kanssa. Mä sit vastasin jotain ja mutsi alkoi jankkaamaan vaan hilloista. Luetteli kaikki mahdolliset hillovaihtoehdot yms. Jankkasi niistä hilloista varmaan vartin.

Mä istuin olohuoneessa naama punaisena uudehkon poikaystäväni vieressä. Poikaystäväni sukunimi oli Hillo :LOL: :LOL:

Äitinikin kyllä tiesi nimen, mutta ei tajunnut ja sattui vain jotenkin jankkaamaan sitä hilloasiaa.

Silloin hävetti, mutta jälkikäteen ollaan naurettu tapaukselle paljon.
 
kiva paikka
tää on tilannehuumoria enkä tiä välittyykö se lukijoille. mut oltiin mun ystävättären kanssa pullamyyjinä vuonna nappi ja nauha. pelleiltiin siellä takahuoneessa ja keksittiin seuraavasta asiakkaasta kaikkee hölmöö. ennen sitä nauroin lattialla pullalaatikon vieres eikä kaverikaan ihan vakava ollut. ja sitten ovi kävi ja peilien kautta näin yhen tyypin. kuiskein tälle mun kaverille et mulla ei jalat kanna eikä pokka pidä. mitähän se tyyppi aatteli kun kikatus vain kuului takahuoneesta. tää ystävätär kokosi itteensä yhen minuutin ja mä hihittelin siel nurkassa. mut asiakas sai iloisen ja punaposkisen myyjän kun oltiin hihitelty. ja kun tää asiakas oli menny niin naurut maittoi taas.

ja siel paikassa oli muutenkin tapana keksiä vakiasiakkaille nimiä. kuka oli kassi ja kuka mitäkin.
 
Jepulis
Eräs äijä oli mennyt kaveriporukalla Mäkkäriin joskus vuosia sitten, kun Mc Flurry (se pirtelöhässäkkä) oli juuri tullut myyntiin. Koska porukka tykkäsi pilailla itsensä & muiden kustannuksella, alkoivat tietenkin naurattamaan toisiaan siinä jonossa kilpaa. Yksi kundeista oli pahin ja keksi aina hauskimmat jutut. No, juuri kun nämä muut luulivat olevansa "turvassa" julkiselta räkätykseltä, tämä yksi sankari meni polleasti tiskille ja pamautti "Yks tollanen ÄMSEE FLURRY". Eli juuri niinkuin se lausutaan...porukka oli revennyt niin pahasti, että heitä oli pyydetty poistumaan... :LOL:
 
Siskoni oli töissä urheiluliikkeessä ja joku mies tuli ostamaan hanskoja itselleen...
Kassalla sit ku hän oli maksanut ne, oli sisko kysynyt
"vedäks käteen vai paneks pussiin?"

...ennenkuin tajusi, mitä sanoi. :D :D :D

Oli miestä hieman hymyilyttänyt, sisko tais olla aikas punainen.
 
mäläytänpäs
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 15:57 siiperi kirjoitti:
Yks tuttu oli Anttilassa n.2 vuotiaan tyttönsä kanssa.
Vastaan tuli tummaihoinen mies jolla oli kovin karvaiset kädet.
Miehen ollessa melkein jo kohdalla, tyttö osoitti miestä ja sanoi kovaan ääneen: "Kato Isi, apina!!!"

Kaveri oli aivan punaisena ja nolona,niin tyttö jatkoi vielä matkimalla apinan ääntä..
Ei ollut kuulemma jäänyt sinne kauppaan pidemmäks aikaa vaan kiireellä kotiin. :LOL: :LOL:

heh tästä tuli mieleen juttu jota äitini kertoili. junassa oli istunut karvainen mies kans. siskoni oli huutanut äidilleni et kato äiti apinasetä. ja mitä enemmän äiti kielsi niin sisko innostui. ja samalla reissulla kun oltiin niin mä olin vielä tutti-iässä. siskoni oli paheesta jo päässyt. mut repi koko matkan multa tuttia ja mä tietty takas. joku mies oli sitten äidilleni antanut rahaa et toisellekkin vois ostaa. oli luullu niin köyhäks et meil oli jotku tuttivuorokerrat....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
En minäkään... :eek: :ashamed:
 
voikkis
Joo mä myyjänä kysyin asiakkaalta(työmieheltä) et löytyyks pientä kun anto enste liian ison rahan. Ja porukka repeili sen takana, eli meni jutut navan alapuolelle. Ja hävetti.

 
No en tiedä hauskuudesta,mutta nolo työtilanne oli, kun tein vielä duunia vanhassa paikassa kaupan kassalla. Oli lähellä sulkemisaikaa ja viimeinen(ainoa) asiakas oli nuori ja hyvännäköinen mies. Oltiin aiemminkin juteltu niitä näitä ja nyt halusi maksaa ostoksensa pankkikortilla.Samalla jutteli flirtillä vaikka mitä "pehmosta". Ehdin jo vetämään kortin,kun tämä antoi vielä etukorttinsa. Mankeloin korttie siinä ja annoin sen sille miehelle takaisin kuitin kanssa. Alkoi mies kyselemään entäs se pankkikortti ja minä olin unohtanut jo koko kortin,kun miehen kanssa juttelin...väitin kivenkovaa että olinhan minä sen jo antanut... kuinka ollakaan se löytyi kassasta,kun illalla alettiin kassoja laskemaan. Soitin perään :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 20:19 nikki kirjoitti:
Siskoni oli töissä urheiluliikkeessä ja joku mies tuli ostamaan hanskoja itselleen...
Kassalla sit ku hän oli maksanut ne, oli sisko kysynyt
"vedäks käteen vai paneks pussiin?"

...ennenkuin tajusi, mitä sanoi. :D :D :D

Oli miestä hieman hymyilyttänyt, sisko tais olla aikas punainen.
Tää on ihan tajuton!! :LOL: :LOL: Hirnun täällä ittekseni vedet silmissä!
 
No minä kerran entisen poikaystävän vanhempien kotona painelin kovaa vauhtia vessaan ja kun sain oven auki, niin eikö siellä ollutkin talon isäntä itse housut kintuissa :ashamed: En tiedä miksi oli jättäny oven rakoselleen! Mutta siellä en ole sen jälkeen käyny...

Toinen juttu on kun entisessä asunnossa asuin vuokraemännän naapurissa. No tää täti oli kerran lähössä sauvakäveleen samalla ku minä tulin kotiin ja törmättiin pihalla. Täti kysy multa et sopiiko hänen lähteä tälläi kävelylle (tarkoitti vaatteitaan, pienet pyöräilyshortsit ym. hiukan isommalla naisella) No minä siihen vaan tokasin, et ei kukaan sua siellä kattele! :LOL:
Minä kun aina itse ajattelen et ei ne mun vaatteita kato jos lenkillä olen... Eli tarkoitin hiukan eri asiaa, mitä suustani päästin :whistle:
 
mie
Minä kerran juoksin kaveriporukan kanssa pysäkille.
Joka askeleella kun tuli jalat maahan pääsi vahingossa äänekäs pieru. Ainakin 6 kertaa perätysten. Noloahan se oli.

Myös muulloin olen koittanut pierasta salaa, mutta haju ympärilläni paljastanut varmaankin minut.
minulla suolistossa vikaa ja noita paukkuja pääsee tämän tästä.

Kerran ajoin fillarilla kaupungilla. Ihmettlin mitä ihmiset toljottavat.
kun saavuin perille, niin kaverini tokaisi, että sulla on napit tuosta pai8dasta auki. olin siis ajanut tissiliivisilläni läpi kaupungin.
 
Oltiin kerran vuosia sitten, kaverin luona yötä ku baarista sinne mentiin kauheessa kännissä aamuyöllä. Aamulla sit herättiin 8 aikaan (parin tunnin unien jälkeen) siihen, ku asunnon omistaja huutaa naama punaisena, et: "Nyt ei per.kele kukaan nuku, ennenku selviää, et kuka s.aatana on pask.onu miun keittiön lavuaariin!!" Oltiin hiukan ihmeissämme ku kukaan ei tienny, et kuka sen ois tehny..eikä alkuun edes uskottu, mut kun käytiin kurkkaamassa keittiöön, ni siellähän se p.aska oli lavuaarissa ja vielä hienosti osittain valkoisen lautasen päällä :x Ja sitten alkoikin kauhee kyttäys, et kelle iskee p.askahätä aamusella, ni se ei ainakaan oo syyllinen :D Myö kaikki oltiin niin perskänneissä silloin yöllä, ettei vieläkään kukaan oo myöntäny p.askoneensa sinne lavuaariin....<br><br>
 
Ei niiltä lapsilta aina ne parhaimmat jutut tule, sammakoita saattaa päästellä suustaan kuka vaan...

1. Kummipoika 2,5-v oli meillä kyläilemässä ja kummisetänsä otti sitten pullaa kaapista ja minä kummipojalta kysymään, että oisko Aapo halunnut pienen korvapuustin? Kyllä siinä vähän aikaa avokin kanssa naurettiin. Piti kyllä vanhemmille sitten selittää asia, että toisenkin kerran pojan meille hoitoon antavat. =)

2. Avokki sunnuntai-iltana laitteli pyykkiä kuivaan ja piereskeli sitten siinä samalla ja mulle selitti, että kyllä nää pyykit haisee pahalle ja tulin sitten siihen paikalle ja sanoin, että kyllä täällä JOKU #&%?$!* haisee...
Tuosta olen saanutkin sitten kuulla =)

3. Sisko oli miehensä kanssa kylässä ja suunnittelivat poislähtöä niin avokki siihen, että jos nyt lähdette niin olisitte viiden aikaan perillä. Ei yhtään suorempaan vois vihjata, että voisitteko lähteä, no ei kyllä tosissaan ollut, mutta huumorintajuttomampi ois voinut vaikka suuttua. On avokki tästä saanut kuulla =)
 

Yhteistyössä