Pinoon kaikki tatuoimattomat ja lävistämättömät!

rumia ovat
Ei ole eikä tule lävistyksiä eikä varsinkaan tatskoja. Korvikset (yhdet reiät kummassakin) löytyy ja teini-iän napakorun annoin umpeutua ekan raskauden aikana (ja hyvä niin, nekin on aika out nykyään). Ootteko huomanneet, että tatskoista ei sais nykypäivänä puhua mitään negatiivista? Mä en vaan ole tähän päivään mennessä nähnyt yhtään tyylikästä tatskaa etenkään naisilla.. Mun mielestä ne ei yhtään kaunista kantajaansa vaan enemmänkin rumentaa, yök.
 
"Kifa"
Ei ole edes korviksia. Olen harkinnut niitä kyllä mutta en ole koskaan vaivautunut hankkimaan ja nyt kun on pienet lapset niin ei edes halua sitä riskiä että vauva nappaa roikkuvista korviksista kiinni.

Ei sinänsä mitään tatuointeja tai lävistyksiä vastaan, omaan tyyliini vain eivät sovi ja ylipäätään etenkin tatuointeja olen tosi vähän nähnyt oikeasti onnistuneita. Pari oikeasti hienoa on tullut vastaan, ne ovatkin sitten olleet pitkään suunniteltuja ja huippuosaajalla teetettyjä mutta 99% on noita halvimmassa kivijalkanakuttamossa katalogikuvasta tehtyjä kammotuksia.
 

Yhteistyössä