Pistäkääs tähän syntymävuosilukunne

  • Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti
kohta 42 kamlaaaaaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 23:51 Helmi kirjoitti:
Mitä järkee? \|O
Samaa ihmettelen minäkin. Kummastellen katson, kun ketju vaan kasvaa ja kasvaa ja tulin sitten katsomaan, että siis hei, pelkkiä vuosilukuja nimimerkin jälkeen.... :headwall: onhan tätä ihmettä käytävä katsomassa :p

Ilmeisesti 40+ ikäisillä ei ole muuta mietittävää, kuin oma ikä. :LOL:

Olen itsekin 40 + mutta en liiku tällä palstalla kuin otsikoita katsomassa, ja nyt tässä, kun ei täällä ihan oikeasti ole mitään keskustelua! Täysin turha palsta´!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 20:01 M mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 18:19 äiti 40plusplus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2006 klo 10:04 M mamma kirjoitti:
Minä 1958 taidan olla vanhin. :whistle:
tai ainakin melkein :) Jos puhutaan pelkistä syntymävuosista, niin me jaamme sitten ykkössijan
Ja kun palstalla en ihan asu, niin olisi ihan kiva vaihdella muidenkin "vanhojen" kanssa ajatuksia vaikka yyna ja vaikka sähköpostina. Mutta eihän me vanhoja olla, ei ikä ole vuosissa vaan korvien välissä ja eletyssä elämässä ja tulevassa elämässä.
:wave: Juu vanhoja ei olla siitä pitää huolen lapset ja lapsenlapset.Ennen oltiin nuoria ja nättejä nyt ollaan vaan nättejä. :whistle: :wave: :wave:
Niin ja eikös olekin aika jännä juttu, että on se aika kiva, kun lapset kasvaa ja vanhenee, mutta itse pysyy aina vaan samanlaisena, eikä ainakaan vanhene yhtään. :D
 

Yhteistyössä