PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

aloituspaino 81,4kg
paino nyt 77,1kg
viikkopudotus -800g
yhteensä -4,3kg (6vko)

Nyt lähti sentään jotain verrattuna kahteen edelliseen viikkoon. Harmittaa vaan kun viikon puolivälissä näytti jo 76,7, mut sit tuli viikonloppu ja isänpäiväherkuttelut. Voi voi voi, että tulikin vedettyä kaikkea sontaa kurkusta alas. Nyt ei ole onneks mitään juhlia tälle viikolle tiedossa, ni pitäis mennä paremmin. Jos vaikka sais viiden kilon pudotuksen rikki. :)
Ottaa päähän, kun ostin huuto.netistä stepperin 25.10. enkä oo vieläkään saanu sitä! :/ Mitään en ole vielä maksanut, kun sen pitäisi tulla postiennakolla. Koko ajan oon odottanu, että pääsee kotonakin kuntoilemaan, mutta kohta on mennyt jo kolme viikkoa.
Ai niin, posti toi kuitenkin KuntoPlusDVD:n Tehokas rasvanpoltto, sitä ehtii toivottavasti huomenna kokeilla. =)
 

Viime viikko meni pipariksi mut tänä aamuna puntari näytti tältä

Aloituspaino 76,7 Kg
Paino Nyt 71,0 Kg
Viikon pudotus -1300g
Pudotus yhteensä 5,7 Kg

elikkäs taisi viime viikolla olla pikkuisen sitä "kostean illan" jälkeistä turvotusta ja kun menkatkin sattuivat tuohon niin todellista pudotusta on varmaan se puoli kiloa.

Noh pudotusta ku pudotusta.. viime viikkokin meni aika mässypuolella. Oli ne miehen synttärit ja isänpäivä ja suklaalevy...:p
kaippa tässä laihuu sitten lihakset ennemin kuin läski.. ei ole vähään aikaan tuota kuntoilua tullut harrastettua lihasten pitimiksi...

Nyt on muuten hienosti nähtävillä kuinka kaksi samankokoista ihmistä voi saman painoisina olla niin eri kokoisina.
Mieheni nimittäin on yhtä pitkä ja painaa tällä hetkellä kutakuinkin saman verran. Hän on semmoinen hoikka pyykkilautavatsa jolle menee 29" farkut heittämällä jalkaan (yyhyyyyy..) :'( ja mä sit taas olen hieman pehmeä jokapuolelta eikä todellakaan ole pyykkilautaa eikä mene 29n housut.. kyllä se lihas on parempi kaveri kuin läski... |O pitäsi varmaan pakata lapset autoon ja lähtee kaverille polkeen crossia.... vihtis vaan millään.... :$

Hyvää viikkoa kaikille, pysykää pisteissä niin tsempataan tässä loppukiri ennen joulua =) tavoite et jouluna puntarissa 68 Kg.... saas nähdä..

 
Isänpäivän jälkeen... Yhtään pistettä en oo tällä(kään) viikolla laskenu, mutta oon yrittäny syödä vähemmän. Jumppailukin on jäänyt vähemmälle :ashamed:

Aamun punnaussaldo: 73,9 eli -500 g! Antaa jotain toivoa taas ja ehkä tässä rupiaa pisteetkin menemään paperille asti :kieh:

Upeita pudotuksia teillä! Onnea :hug: ja tsemppiä kaikille!
 
Mitä veikkaatte, paljonko menee pisteitä stepperillä huhkimisesta? Sain vihdoin oman stepperin pitkän odotuksen jälkeen ja nyt olen siinä innoissani pomppinut. Olisi kiva tietää minkä verran se kuluttaa, vaikken olekaan nyt pariin viikkoon kovin tarkasti pisteitä laskenut. Kalorit se stepperi laskee kyllä ja askeleet, mutta olis kiva tietää pistemääristä.
 
Steppailut on tehneet tehtävänsä. Aika paljon lähti painosta nyt viikon aikana, vaikka yhtään pistettä en oo laskenut. =)

aloituspaino 81,4kg
paino nyt 75,9kg
viikkopudotus -1,2kg
yhteensä -5,5kg (7vko)

Ja nyt uimaan.. :whistle:
 
Aloituspaino 76,7 Kg
Paino nyt 71,6 Kg
Viikon nousu +600g
Pudotus yhteensä 5,1 Kg ja ainakin jo 10 vk pisteillä.

hiljaa hyvää tulee. Viime viikko oli leivätön mutta kostea :p
Ravintelissa taas tuli käytyä kun paikallisessa oli eräs suosittu tanssiorkesteri :saint:

Tämä viikko on sitten pisteetön.
En aio syödä niin paljoa ettenkö laskisi pisteitä, vaan vähän tasapainoilen.

Mutta katsotaanpas ensi viikolla sitten miten pisteetön viikko vaikuttaa puntarilukemiin.

Tsemiä kaikille :hug:
 
Hei!

Täällä on 160/80 kokoinen mamma joka on laskenut itsekseen pisteitä reilun viikon. Poika on 1v3kk vanha ja kun laitokselta lähdin niin painoin 97kg. Siitä olen yrittänyt liikunnalla ja syömisten rajoittamisella painoa pudottaa ja tarkoitus olis tuonne 70kg kieppeille joskus päästä. Rompun avulla olen pisteitä laskenut. Puntari meni eilen rikki, mutta viimeksi sain lukemaksi 80kg. Jos jostain sais rahaa et sais uuden puntarin ostettua, tai toiskohan joulupukki mulle semmosen!

Aloituspaino 97
Paino nyt 80
Viikkopudotus 2
 
Miten sulla Nina-Mari siellä neuvolassa kävi? Oletko pyytänyt että mittailevat sulta noita arvoja vai mistä moinen "palvelu"? Ajattelin että olis itseltäkin varmaan ihan aiheellista noita mittoja ottaa kun itse saan esim. vyötärön mitaksi ihan mitä sattuu.
 
Tervetuloa mulju mukaan, kiva kun tänne tulee uutta porukkaakin,
ollaan muuten saman mittaisia, ja aika samoista lukemista ollaan lähdetty.


Meikällä on tosiaankin ollut pisteetön viikko, heh heh.... siis suoraan sanottuna herkuttelu viikko... :p
on ollut pekonikastiketta, marianne sukulaatia ymymy...
mut ei siltikään tunnu että olisin pannut kaikki pilalle.. välillä vähän elpataan. itse asiassa puntari näytti 300g vähemmän kuin tiistaina....

tuo leivätön viikko oli muuten aika karsee, ei kerrassaan ollut mitään aamupalalla, iltapalalla, jne,. mysliä ja jogurttia vaan.. lämpimän ruuan kans en ruukaa leipää syödäkkään...


noh, tässä näitä mun höpinöitä taas, jos sitä taas viikonlopun aikana palaisi ruotuun ja alkais kirjata kiltisti syömänsä muistiin

:)


tsemiä ja oikein hyvää viikonloppua kaikille :heart:
 
Hyvähän toi 300g pudotus on! Mulla ärsyttää suunnattomasti kun mulla ei ole sitä vaakaa mut yritän mittailla mittanauhalla jos vaikka persus kapenis tai jotain :headwall:

Tosta SK83: sen leivättömästä viikosta tuli mieleen että nyt kun olen alkanut noita pisteitä laskee niin tuntuu että leipää olen syönyt nyt enemmän kuin koskaan. Olen aikaisemmin yrittänyt vähän varoa noita hiilareita niin sen takia leipä on ollut unohduksissa. Nyt sitten syön kaikkea pisteiden rajoissa.

Ja no vähän rajojen ylikin koska pidin lauantaina herkuttelupäivän ja pisteet on vieläkin miinuksella :whistle:
 
Mulju, tervetuloa mukaan :flower:

Mulla on jäänyt palstailu, stepperi ja pisteet ihan turmiolle, kun alotin perhepäivähoitajana. Tuntuu ettei energiaa ole mihinkään, viikonloppukin meni raksalla ihan tosta vaan...

Vaakalla en ole käynyt kohta kahteen viikkoon... Täytys varmaan yrittää ottaa itteensä niskasta kiinni kunhan tämä arki taas alkaa sujumaan 'itsekseen', nyt on vähän hakusassa :ashamed:
 
Plussaa tuli painoon tällä kertaa. En olekaan nyt pisteitä laskenut pariin viikkoon, oma syy kun ei painoa lähde. Pitäis kyllä ottaa viimeinen spurtti ennen joulua, katsotaan onnistuuko. :)

aloituspaino 81,4kg
paino nyt 76,2kg
viikkopudotus + 0,3kg
yhteensä -5,2kg (8vko)
 
Uusi pistepirkko, kotona pointseja itsekseen laskeskeleva mamma ilmoittautuu joukkoon. Pari viikkoa sitten lähtöpaino oli 65 kg ja nyt 62,4 kg. Ekan laihtariviikon käytin kotikutoisia menetelmiä, nyt tokalla viikolla olen siis alkanut syömään Painonvartijoiden pisteohjeiden mukaan. Lueskelen mielenkiinnolla tätä ketjua alusta alkaen aina kun ehdin ja kyselen teiltä kokeneemmilta kun tulee tenkkapoota. Tavoite olisi saada paino tuonne 55-57 kg:n tuntumaan. Tsemppiä kaikille pudotukseen! :flower:

Niin muuten, te kotona pisteilevät, punnitsetteko viikkopunnituksen mihin aikaan päivästä, aamulla, päivällä vai illalla?
 
Hei Dogimamma, kiva kun uskaltauduit mukaan :wave:

Mä punnitsen (tai punnitsisin jos olis toimiva vaaka ) niin aamulla. Ja mieluiten vieläpä niin että suoli ja maha on tyhjä ettei varmasti ole ylimääräistä painolastia mukana :D
 
Mä korjailin mun vaakaa aamulla (lue: hakkasin sitä seinään että se toimis), ja en tiedä suuttuko se mulle vai mitä kun se näytti erinäisiä lukemia 80-82 kg:n väliltä. Eli en ole ainakaan laihtunut vaikka pisteitä olen noudattanut, kait se viime lauantain karkkipäivä sit vielä vaikuttaa, yhyy :'(
 
Mulju sinuna en luottais tuohon vanhaan puntariin ollenkaan. Ostat nyt uuden digitaalisen puntarin, se on luottettava kaveri.. itse ostin tefal merkkisen ja hyvin pelaa.

viikko on mennyt taas vähän niin ja näin... tullut tässä parin kuukauden laihiksen jälkeen joku seisakki..
lapsetkin sairastaa ja ei jaksa keskittyä..

mut loppuviikkoja kaikille ja hurjasti tsemppiä kaikille

:hug:
joulu sieltä tulla tupsuttelee herkkuineen, olkaa varuillaan :D
itse ainakin kirjoitan pistevihkoon jouluviikon kohdalle isolla LOMALLA :heart: :saint:
 
Kävin tänään uimassa ja siellä pukuhuoneessa on vaaka joka näytti 80.7kg. Uskoisinko nyt sitä sitten..

Ostaisin kyllä uuden vaa'an mut rahat on niin tiukilla että taitaa mennä ensi vuoden puolelle sen hankkiminen. Ollaan päätetty ettei me aikuiset ostella toisille lahjoja nyt jouluna joten en kehtaa lahjakskaan pyytää. Mut jos sais kerran viikossa käytyä uimassa niin voin punnita itteni siellä :D
 
Olen ollut niin hunningolla kuin vaan voi viimeset viikot, joten päätin aloittaa alusta..huijaustako?! en tiedä, mutta puhtaalta pöydältä aattelin kokeilla, vähän erilaista pv:aa..
Nyt siis eilen alkoi uudestaan
Alkupaino: 81,2kg
Tavoite tälle kertaa ekaksi 72kg ja siitä vielä jos voimia löytyy..niin 65kg:)
Motivaatio on aika nolla, mutta nyt aattelin tsempata jouluun asti ja sit pidän loppu vuoden "lomaa" ja tammikuussa uudelleen!
Karkit ja herkut on mun kompastuskiveni :'( ja niitä on tullutkin nyt surutta vedettyä, kokeilin hei karkkilakkoo, arvatkaas kauan kesti...?? No jopa 1,5päivää!! On kyllä sellasta huumetta meikäläiselle että huhhuh!!
Juups. mutta siis aloitan alusta jos passaa=) ja punnaus päivä sunnuntai/maanantai.

Voimia kaikille pudotuksiin ja onnea jo pudonneista grammoista/kiloista!

Jolun odotusta kaikille!!
 
Juu hunningolla olen ollut minäkin muutaman viikon, en ole täälläkään käynyt. Viime viikon olin taas ruodussa ja sain pudotettua takaisin tulleet kilot. Yhteispudotus nyt 11 kg. Karkit ja muut herkut ovat minunkin kompastuskiveni. En pysty olemaan ilman, kokeillut olen minäkin! Lakko pitää yleensä juuri ehkä tuon 1,5 päivää... Koko ajan tekee mieli, ehkä tätä voisi jo verrata tupakan himoon toisilla. Siitä kyllä pääsin eroon kerta rysäyksellä, mutta karkeista ja suklaasta ja kaikesta muusta makeasta en ole onnistunut pääsemään eroon...
 
Heipparallaa,

mä otin nyt kans tän maanantain punnituspäiväksi, tänä aamuna puntarissa luki 61,0. Muuten ei olis paino näin paljon varmaan tippunutkaan, mut edellisenä yönä olin 39 asteen kuumeessa Nokian p*skavesiepidemian vuoksi ja hikoilin ihan sikana. Puoli kiloa oli lähtenyt yön aikana...Onneks ei o sentään oksettanut eikä ripuloinut. Lapset ja isäntäkin onneks säästyneet toistaiseksi.
 
Kun kerta tupakan lopetukseen on kaikenmoisia nikotiini korvaushoitoja, niin miksei ole sellaista suklaata, joka ei lihota? Suklaan vieroitushoitoon :) Itse en kyllä tarvinnu noita nikotiini valmisteitakaan, mutta ilman suklaata ei pysty olemaan! Jos sitä kotiin ostaa tulee se myöskin syötyä. Ainut keino olla syömättä on se, että sitä ei osta, eikä mene kauppaan yksin :) On sitten vahti mukana...
 

Yhteistyössä