Pituus ja paino Gallup

  • Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Duuni on tehnyt tehtävänsä ja olen saanut pari kiloa massaa. Kävin tänään rasvaprosenttimittauksessa. Painan 52kg, josta rasvaprosentti on 21.9, luustolihasprosentti 33.4 ja sisäelimissä oleva rasva 3. Ja pitkä olen 167cm.
 
164/64, kymmenisen kiloa sais lähteä, 11-12 jos lähtis niin olisin painossa joka oli ennen viimeisintä raskautta... Ennen on aina raskauskilot lähtenyt heti miten pois mutta ei enää näin neljännen jälkeen, saattoi kyllä kortisoni vaikuttaa asiaan, mut nyt viikko sitten lopetin sen ja nyt toivoisin kilojen lähtevän kuin itsestään.. :D B)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Duuni on tehnyt tehtävänsä ja olen saanut pari kiloa massaa. Kävin tänään rasvaprosenttimittauksessa. Painan 52kg, josta rasvaprosentti on 21.9, luustolihasprosentti 33.4 ja sisäelimissä oleva rasva 3. Ja pitkä olen 167cm.
Mä voin luovuttaa sulle mieluusti omistani. Tosin se ei ole kauhean kiinteää massaa se. :D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Duuni on tehnyt tehtävänsä ja olen saanut pari kiloa massaa. Kävin tänään rasvaprosenttimittauksessa. Painan 52kg, josta rasvaprosentti on 21.9, luustolihasprosentti 33.4 ja sisäelimissä oleva rasva 3. Ja pitkä olen 167cm.
Olettaisin että on mitattu käden puristuksesta....
En niihin juuri luottaisi, vaan perinteinen pituus/paino indeksiin ja rasvaprosentti vyötäröltä "nipistäen" :D

Noi sisäelinprosentit on nyky(turhaa)laitteiden todellakin n o i n lukuja mitä ei kerro totuutta...

 

Yhteistyössä