Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

#
B)

Hei,,
Yritän myös tulla Mitjan kanssa tiistaina ja ehdotan Kiasman tapaamista 18.4 klo 16.00, kun näyttäisi sopivan useammalle. Ihanaa, nukuin juuri vauvan kanssa hyvät päiväunet. Unet ovat niin katkonaisia ja ainakin meidän vauva herää aina yöllä syömään, että monena päivänä sitä on aivan zombie univeloista niinpä itselleni sopii aina mahdollisimman myöhäiset tapaamiset, että ehtii aamupäiväunet nukkua...
 
Hei,
minä voisin myös yrittää liittyä kahviseuraan tiistaina. Meille on tulossa vieraita myöhemmin päivällä, eli kun se aikataulu selviää, niin tiedän pääsenkö.

Olisi kyllä kiva tavata kasvoja nimimerkkien takaa, kuten evaellen jo mainitsi! =)
 
Heips!

Onko emmien, oikukkaan, hokkiksen ja nalle-puhin lisäksi vielä muita tulossa meille maanantaina? Jos on muitakin tulossa niin laittakaa tosiaan yv:tä niin annan osoitteen, ja tiedän sitten varata tarpeeksi syömistä. :)

 
huomisesta: Onko joku kartoittanut jo Forumin lastenhoitohuoneet? :attn: Eli minkätasoisia ovat? Tai missä on lähin "käytettävä = siisti" hoitohuone? Mietin tässä vain, että laitanko tytölle keston vai kertsin? Ollaan nyt käytetty päivisin vain kestoja, mutten montaa kertaa viitsisi kovin törkyisessä hoitohuoneessa käydä vaippaa vaihtamassa... :whistle:
 
....minä en vieläkään ole tästä flunssasta selvinnyt ja nyt miehelläkin on se uusiutunut, joten en tule tartuttamaan ketään huomenna. Harvinaisen sitkeä ja paha flunssa tämä on ollut, mutta vauvalla ei mitään, suojaisiko äidinmaito? Mutta Kiasmaan tulen kyllä sitten 18.4.
 
evaellen: ei tosiaan hajuakaan noista forumin vauvanhoitohuoneista... ite aattelin ottaa kertsin, oon yleensä käyttäny kertsejä "ihmisten ilmoilla"... ei tarvi ainakaan kakkoja laukkuun tunkea :D

huomiseen!
 
....ja harmi, ettemme päässeet tulemaan tällä viikolla tapaamisiin, todella paha flunssa vain jatkuu.
Huomasin juuri, että Kiasman ilmainen sisäänpääsy on muuttunut viime vuodesta eli se on kuukauden ensimmäinen keskiviikko 17-20. Mitä mieltä olette siirretäänkö Kiasman tapaamista näin pitkälle eli toukokuun 7 keskiviikko klo 16.00.
 
kiitokset tämän päivän kahviseurasta, oli mukavaa nähdä teitä kaikkia :)! meillä meni se kotiinlähdön ajoitus aika nappiin, sillä kotiin päästyä meidän neiti heräilikin sopivasti nälkään ja teki sit syödessään hirmuiset kakat, jotka tuli selästä ja lahkeista ulos :D. eli ihan kiva, ettei sit tarvinnu siellä forumin lastenhoitotiloissa ryhtyä sitä sotkua siivoomaan ja koko vaatekertaa vaihtamaan :)

mulle käy tuo kiasman treffien toukokuun ajankohta, mutta voidaan mun puolesta mennä edelleen silloin pe 18.4. ja maksaa sisäänpääsymaksu. jos mennään jo silloin pe:na, niin meille sopis paremmin päiväsaikaan (esim. puolenpäivän aikoihin). mutta tosiaan meille sopii myös tuo toukokuun ajankohta, eli ihan miten vaan enemmistölle käy :)
 
Kiitos kaikille kaffeseurasta meidänkin puolesta! =) Olipas tosiaan hauska nähdä kasvoja kirjoitusten takana!

Mulle käy kans kumpi vaan noista Kiasman kerroista. Voishan sitä tietty tehdä niin, että menis pe 17.4. tsekkaamaan sen Lasipalatsin Wayne`sin ja hyödyntäis tuon verovaroilla tuotettavan palvelun eli ilmaisen keskiviikon... :whistle: Voi olla tosin, että ilmaispäivänä Kiasma on täyteen ammuttu, etenkin kun ilmaispäiviä on enää nykyään yksi/kk. :kieh: Mutta mulle käy siis joka tapauksessa ihan kummin vaan.
*muoks* Siis pe 18.4. tietty.
 
Pupikin kiittelee seurasta! Oli hyvä syy uskaltautua kaupungille ja sai piristystä päivään. Jäinkin sitten vielä moneksi tunniksi kaupungille kiertelemään ja nyt oon ihan naatti.... Kiasmaan tulen mielelläni jos vaan pääsen ja näyttelyn voin katsoa rahalla tai ilman. Nyt ei ole kalenteria käsillä niin en muista tapaamisisista osaa sanoa. Yritän Evaellen tulla Intian puistoon huomenna jos jaksan. Kiitos kovasti vinkistä!
 
Jebu, kiasmaan milloin vaan. Mieluummin tietty ilmaiskerralle :D eli sopii oikein hyvin 7.5.
Ja eva: jos 18.pvä pe ei mennä kiasmaan niin lähden kyllä tosi mielellään sinne Wayne'siin.

Niin ja kiitos tosiaan kaikille seurasta tänään (ja Annalle ja muille eilisestä!) :)
 
Kiitos eilisestä oli tosi kiva nähdä teitä!

Meinaatteko Sanomatalon Waynesiä? Jos kaffet 18.4. päivällä, tyyliin 13-, me voitaisiin tulla kanssa!

BabyBio ensi torstaina Kinopalatsissa 11.15, raina "Nyt tai ei koskaan", pääosissa Jack Nicholson ja Morgan Freeman, 6,50?. Paikalla kannattaa olla heti kympin jälkeen jotta pääsee ajoissa ylös kun vaan kaksi hissiä lafkassa. Itse aion mennä tänne. JOs joku tahtoo mukaan voin laittaa nron yv:nä niin kohdataan.
Kinoapalatsissa vaihtoehtona "Darjeeling limited", kolmen veljeksen matka halki Intia junalla muistaakseni. Klo 11.
 
Biabia ensi viikon torstaina vai nyt ensi torstaina? jos ensi viikolla niin me tullaan! :wave: Huomenna en vielä viitsi keskustaan Leevin kanssa lähteä. Mutta eilen käytiin itiksessä ja löysin ihanan ristiäismekon <3

Ton leffan mä tahtoisin muutenkin btw nähdä :)
 

Yhteistyössä