---------Plussat viikolle 48+49 ---------

Irmeli09
Pahoittelut tädin tulosta äiti 07 :hug: :hug: .

estelle: Minä olen merkannut nuo kp:t niin, että jos kierto on esim. 28 päivää niin vasta päivänä jolloin 29/28 pitäisi tädin tulla. Tuo on kyllä vähän hassu (vaikkakin varmaan teoriassa oikea) tapa merkitä. Sitä ajattelee automaattisesti että silloin kun tuollainen merkintä on näkyvissä niin menkat on jo myöhässä. Täytyy miettiä pitäisikö itsekin siirtyä tuohon sinun käyttämään metodiin. Tietty toivon ettei tarvitsisi siirtyä mihinkään vaan se plussa sieltä pärähtäisi ja saisi unohtaa koko kp:t ja siirtyä rv:hin.
 
Moikka kaikille.
Tämmönen haamu nyt sit tuli




Kamera on aika huono mut kyl siinä jotain näkyy......on aika kumma olo ei oikein tiedä pitäskö tästä olla onnellinen vai suhtautua niinku negaan??
Mä tein testin mammaksin herkällä eli kyl se mun mielestä pitäs jo näkyä kunnon viiva jos on tullakseen tänään on jo kp30/28.

Ehkä tää tästä vielä iloks muuttuu =)
 
:heart: Onnea Plussanneille! :heart:

Hudjuke kyllä tuo ihan selkeä plussa on! Mullakin ne herkät testit näytti vaan haaleeta plussaa ja apteekin omalla heti tummaakin tummempi plussa... Eli usko vaan kyllä se totta on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lenan:
:heart: Onnea Plussanneille! :heart:

Hudjuke kyllä tuo ihan selkeä plussa on! Mullakin ne herkät testit näytti vaan haaleeta plussaa ja apteekin omalla heti tummaakin tummempi plussa... Eli usko vaan kyllä se totta on!
Kiitos :heart:
Kyllä mä nyt uskon =)
 
:heart: SUNNUNTAI 30.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp30/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
pisita..............kp28/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Flora-79..........kp30/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp31/28..................yk4...............toinen toiveissa
yöperhonen-....kp27/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp26/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp26/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp25/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp25/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp26/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
ma-ii...............kp32/26
P123..............kp40/42-45..........yk1..................kolmas toiveissa
OnSiisKevät....kp22/26...............yk6...........ensimmäinen toiveissa



:hug: UUTEEN KIERTOON: :hug:
Jellona84
äiti vm70
delfis
Hensku00
valtsukka
Emmama
äiti 07
estelle


TESTIPÄIVÄT:

VKO 49:
MA 1.12: E-V-A, Flora-79
TI 2.12
KE 3.12: pisita,
TO 4.12: Irmeli09, yöperhonen
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12: kellopeliappelsiini

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:

Mandy81 :heart:
lenan :heart:
L3nen :heart:
Hudjuke :heart:

 
Hudjuke hurjan paljon onnea plussaamisesta! Ja *tarrasukkia* matkaan!

Täällä vielä epätodellinen olo. Huomenna menen varmaan ostamaan apteekista uuden testin.. ehkäpä sitä sitten jo ihminen uskoo täysin!! Alaselässä lievää kipuilua, vatsa tuntuu "kummalle" (ei satu, mutta tuntuu vaan oudolle..). En enää muista alkuraskauden oireita kun siitä jo useampi vuosi kun viimeksi olin raskaana.
 
Moi! Onnea hirrrveesti Hudjuke! :flower:

) . ( Mulla alko ihan hirveet menkkakivut! Oon ollut koko iltapäivän "kuolleena" sängysssä, välillä nukkunut ja sit herännyt taas kipuun. Onneks oli särkylääkettä kaapissa, sitä pitää AINA olla! =) Vuoto ei oo vielä alkanut mutta eiköhän ihan kohta... On tää raskasta tää naisena olo! Mut silti en sitä poiskaan vaihtaisi! :)

Hyvää alkavaa plussaviikkoa 49!!!++++++++++++++++ Puuuh!
 
Hudjuke Onnea onnea! :flower: :heart: :flower:

Täällä onkin jo hyvä plussasaldo. Toivottavasti ensi viikko tuo niitä vielä lukuisia tullessaan!

).( Muhun on iskenyt joku kamala aivastustauti. Aivastelen ihan koko ajan. Eilen ja tänään. Ei flunssaa muuten, pelkkiä aivastuksia. Lievästi ylikierroksilla kun käyn, niin googlasin voisiko tämä olla raskausoire ja tottahan sitä löytyi joitain jotka on aivastellu raskauden alussa. :headwall: Hinkuaisin hirveästi testata jo huomenna, mutta se olisi vaan rahan hukkaa ja maanantait kun on muutenkin niin tylsiä päiviä, niin ei viitsisi aloittaa pettymyksellä.

Onnea huomisen testaajille!
 
heipähei :)

ihan mahtavan paljon onnea plussanneille.!!!!! :flower: :heart: :heart:
:hug: seuraavaan kiertoon siirtyneille.!

ON: täällä jännittää, on tuo tädin tulo niin lähellä.! päivässä vaihdan alushousut monta kertaa, kun valkkaria tulee niin pirusti... :ashamed: huoh. väsymys on ihan kamalaa.! eikai muuta kummallisempaa........

+++++++++ onnea :whistle:
 
Hurjasti onnea plussanneille!!!! MAHTAVAA!!! :heart: :heart: :heart: Oon nyt ihan sekaisin, kun tulee pientä tuhrua ja menkkojen pitäs alkaa vasta keskiviikkona, ikinä eivät oo näin ajoissa. Mut en vieläkään luovuta, katsotaan alkaako vuoto. Nyt on alkanu rintoja vihlomaan ja yököttämään, mutta ihan takuulla vaan päässäni keksin noita oireita.

Hirmuisesti haleja tippuneille, voi kurjuus! Oikeata plussamyrskyä seuraavaan kiertoon!!! :hug:
 
ON: kp 1 siis nyt, mutta sehän oli arvattavissa. Täti olikin myöhässä kolmatta päivää (ja olen kyllä varma oikeista ajankohdista).

Unohdin sanoa kun tänään kirjoitin aiemmin, että tein aamulla uusintatestin mutta en ehtinyt kuin vilkaista tulosta kun kivut alkoi jo raastamaan. Silloin kattelin, et oisko siinä haalee haalee viiva, mutta nyt sitten kun pääsin jalkeille, niin katselin uudelleen ja kyllä se oli haamuksi muuttunut nyt. (eli ns. roskishaamu). Ja tolla testillä nega on nega eikä muuksi muutu!! Mutta nyt kun täti tuli, niin ei sillä enää väliä, huoh!

Parempaa plussaonnea muille!

Paimentyttö kyllä toi voi vielä positiiviseksi koitua! =) Tsemppiä ja vältä stressaamista! (Helpommin sanottu kuin tehty!)
 
:hug: estelle onnea uuteen kiertoon!!

ONNEA huomisille testaajille!!! Tuokaahan lisää plussia :heart: Toivottavasti itsekin saan siihen joukkoon sisältyä, tekis mieli jo kovasti testailla (kp29 ma) mutta yritän malttaa odottaa sinne ke asti jolloin kp31 täynnä.. Ei kyllä ole ainakaan samanlainen olotila kun viime kk, mutta ei ole mitään raskausoireitakaan ilmassa paitsi vilu on useinmiten.. Eipä niitä kyllä ole aikaisemminkaan ollut...mutta en vielä viitsi alkaa pohtimaan plussaa ettei sitten pety taas niin kovasti kun se täti tuleekin :| mutta on vaan nyt ooteltava!
 
Huomenta vaan kaikille,

sellaisen "oireen" olen huomannut ihan viime päivinä, että mulla on jatkuvasti jano!!! Aiemmissa raskauksissa ei tällaista oiretta ole ollut tai ainakaan en muista :whistle: Vähän väliä olen juomassa.

Tänään vielä ostamaan apteekista r-testi ja varmistelemaan =) Voiskohan sen testin tehdä jo päivällä vai pitääkö odottaa aamuun? Tietty aamulla hCG:tä enemmän...
 
Onnea hurjasti hudjuke :heart: :heart:

Pahoittelut teille joille täti saapui kylään :hug:

).( Tuhru alkoi ja eilen karmeet menkkakivut, joten tänään tai huomenna kp1. Ei muuta kun uutta yritystä. (täytyy myöntää että kyllä harmittaa :snotty: )
 
Irmeli09
E-V-A: Pahoittelut, jos näyttää siltä että täti on porhaltamassa kylään. :hug: :hug:

Tänään ei ole torstai eli minun testipäiväni, eikä edes tiistai jolloin ajattelin että ihan aikasintaan.... :D . Tein kuitenkin tuon netti halpisherkkätestin kun sellainen nyt sitten sattui lojumaan tuolla vessakaapissa :whistle: . Sain Ihan selkeän vaikkakin sangen haalean haalean HAAMUN! Mulla on vasta dpo 11 joten sinänsä en nyt ihan odottanutkaan että sieltä mikään testiviiva ihan silmille hyppäisi :LOL: .

Minulla oli eilen illalla vatsassa sellaisia viilto/repäisykipuja kun pyöristelikin lattialla uusien jouluverhojen pituutta täsmäilemässä. Silloin tuli sellainen tunne, että huomennaa testailen vaikka mikä olisi. Toivottavasti tuosta viiva vahvistuisi, olo on tosi positiivinen tällä hetkellä :D .
 
Irmeli, jee! millon meinasit testata uudestaan? :)
E-V-A, I know the feeling :hug:

Minä ajattelin keskiviikkona testata vahvistuisiko minun haamuni vai häviääkö.
Tällä hetkellä ei muita oireita mutta rinnat on isot :LOL: ja maha (mutta se nyt voi johtua muistakin asioista :saint: )
Kun vaan en kävisi vuotamaan.. kun tässä kun ollaan yritetty muutama kuukausi niin olen lähes joka kierrossa käynyt vuotamaan kp-19-24. Ja nyt on kp 24 menossa.
 
:heart: MAANANTAI 1.12.2008 :heart:



pisita..............kp29/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Flora-79..........kp31/29-31.............yk2........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-....kp28/28.................yk10.......ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp27/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp27/26-30..........yk25.........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp26/25-29............yk4................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini.....kp256/29...........yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp27/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
ma-ii...............kp33/26
P123..............kp41/42-45..........yk1..................kolmas toiveissa
OnSiisKevät....kp23/26...............yk6...........ensimmäinen toiveissa



:hug: UUTEEN KIERTOON: :hug:
Jellona84
äiti vm70
delfis
Hensku00
valtsukka
Emmama
äiti 07
estelle
E-V-A
Hemppu81


TESTIPÄIVÄT:

TI 2.12
KE 3.12: pisita, OnSiisKevät
TO 4.12: Irmeli09, yöperhonen
PE 5.12: paimentyttö
LA 6.12
SU 7.12: kellopeliappelsiini

HAAMUILIJAT:

Irmeli09
Flora-79
paimentyttö


PLUSSANNEET:

Mandy81 :heart:
lenan :heart:
L3nen :heart:
Hudjuke :heart:
 
:hug: E-V-A Paljon plussatuulia seuraavaan kiertoon mukaan!!!! Toiv.pian tärppää.

Onnea Irmeli09 haamusta... Toivottavasti jatkaa tummumistaan!!! :heart:

Onkos Flora-79 jo testaillut?!?!

Nyt oli aamulla huonoa oloa ennenko oli ehtinyt syömään ja oikeastaan vieläkin vähän...oiskohan jotain oiretta vai onkohan nyt muhun iskemässä tää mahatauti joka meillä kaikki muut jo kiertäny :$ ..toiv.ei... :headwall: jos tarttis taas jotain veikkailla niin olisin sen plussan kannalla mutta niin oon ollu joka kk ja silti menkat alkaneet..elikä nyt koitellaan olla vaan ja ootella..

Toivottavasti nyt vielä tälläkin vkolla saadaan monta plussaa pinoon ja tuttuja sitten Elokuisiin -09 odottajiin.. Sen verta kävin jo kurkkimassa että pino on alotttu :whistle: :LOL: enhän mä etuajassa oo...juups..
 
L3nen..olen myös huomanut juovani enemmän viime päivinä..hmm.. =) Kyllä varmaan tossa vaiheessa voit jo ihan pvällä testata, kun kerta plussan jo saanut...mutta tietty se aamulla on ehkä tarkempi. Mä taidan huomenna painella testin ostoon ja tehä sen ke aamulla..jos sit taas annan sen testin olla rauhassa :LOL:
 

Yhteistyössä