**Plussataan yhdessä ennen kevättä**

Miinä
Heippa pitkästä aikaa :) Onnea plussanneille <3 Täällä jäädyksis ollut odotus vaikka yrittämistä jatkettukin ja toiveissa se pikkuinen sydänten sulattaja <3 Kaavinnan jälkeen normaalisti oviskipujen kera ja täti tuli tavallises aikataulus kuten ennenkin,. että kierto on se normi 26-29 mutta nytpä sitten ei oviskivuista tietookaan :O Vuosia ollut kipuja ja säännöllisesti mut nyt ei. Pikkasen pisti epillyttään et oisko, ja isäntä meinas että odotetaan että tuleeko täti.. mä taas meinasin testiä ja nyt ku isäntä töissä.. saatatte arvat. Hain testin :D mut negaa se näytti. Nyt sitten edellisten kk alkamisesta on nyt 22 päivää huiiii!!!! Jo niin paljon *iski ja lujaa* ajan taju hukassa täysin,. muuttoo odotellaan isompaan vihdoinkin ja kaikkee muuta,.. siis 22 päivää:stick: nonniin,. että odotellessa . Mut pitäskö nyt ol jo positiivinen testi jos olen raskaana? se ois viikko vajaa tädin tuloon (jos tulee).. huiiiiiiikkäääk!!!
 
Miinä, kiva kuulla sinustakin! Ja hui, jännät on paikat! :) Pidän kovasti peukkuja sulle! Älä vielä negasta masennu, uutta testiä vaan kehiin vähän ajan päästä...

Mulla tänään kp 1 :( yk 10. Nyt kovasti tarvis keväisiä plussatuulia...voi tärppäispä nyt jo lähiaikoina...vauvauutisia kuulee ympärillä jatkuvasti, niin jo kaipais sitä omaa kääröä.

Tsemppiä kaikille! Plussailkaas nyt ;)
 
Miinä
Iippa. tsemppiä onnea ja kaikkea mahtollista sulle :) Juuh,.. tarttee katsella rauhassa ajan kanssa,.. pää kylmänä ja iman mitään suurempia intoiluja,.. kuten nyt tähänkin astik.. pikkasen löi maahan ja pessimistiks tuo koettelemus..mut kyl tää tästä.
 
Hei vain taas! Tälläistä kysyisin onko kellään ollut tai kuullut kellään olevan tälläistä ongelmaa...
Menkat loppu normaalisti su 25pv ja nyt illalla oli taas tullut vuotoa?! ei nyt mitään menkkamaista vaan hailakkaa verta ja vähän sellaista limaista... mikähän nyt on vikana... ei siellä gynelläkään huvittaisi ravata joka toinen viikko :/
 
keksipurkkiJos menkat tuntuvat jatkuvan epämääräisesti, voi olla että olivat n.s valemenkat ja olet raskaana (oletko testannut?). Yksi raskauden merkki tosiaan ainakin itselläni oli lämmön nousu, normilämpö 35,3 joka oviksesta jäi 36,3-36,5 ja on siinä edelleen (rv 15).

MiinäTsekkasitko ovista testeillä? En voi oikeasti kuin suositella ovulaatiotestien käyttämistä koska ilman niitä on mahdotonta selvittää tärppipäiviä (itselläni ainakaan oireet ei menneet ihan oppikirjojen mukaan, limatulppa tuli viikkoa ennen kuintesti näytti plussaa jne..). Hcg nousu on niin yksilöllistä, mutta tavallisesti voit saada plussan vasta pari pv ennen kuukautisia (dpo 12, varmin testi clearbluen digi niin ei tarvitse riemuita haamuviivojen takia turhaan). Ja aamupissasta ehdottomasti.

Iipalle LUSSATUULIA PUUH!!!:heart:

Ja Anskun kamelinselkä vois katketa niin mun ei tarvitse vahdata täällä millon testaat, voisit ainakin kirjoitella kuulumisistas!!!!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
 
Miinä
pipsa mulla vuosia ollut kipujen kanssa ei ole tarvinnut tikutella oviksia,.. enjkä siihen lähde koska seksiselämä on sen verran tiuhaa että osuu väkisinkin oikeeseen aikaan. Kuitenkin siittiöt elääkin sen pari kolme vuorokautta että senkin puolesta pitäs men ja loput jääkin sitte tuurin varaan.. onhan se jo todettu että ei se oviksen aikaa tasan paneminen ole sen varmempi tärpin paikka kuin se että paneskelee säännöllisesti esim joka toinen päivä. Ja koska jo kaavinnan jälkeen oli 2 viikoa sen jälkeen normaalisti oviskivut ja nyt jäänyt pois ekan kerran vuosiiiiiiin.. niin oletan tai oikeastaan toivon, että se olisi sen merkki että jotain siellä tapahtunut kk jälkeen.. tosin , se et meneekö kesken heti alkuunsa tietämättäni vai tuleeko normit kk kuitenkin.. sen mukaan mennään. mutt täällä toiveissa ollaan että tärppi olis ja jos ei niin tikuttelu jää muille.. ei mun juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Pipsa :D Ei se katkee vielä! :D Ja kuulumisia: Ei oireita, ei mitään! Tai...ainoastaan rinnat on ruvennu kipeytyy vasta pari päivää sitte eikä niinku yleensä oviksen aikaan jo! Mitää muuta ei oo! Ja sit mulla oli viime kuun lopulla pilonidaalikysta...no, sepä uusi sen sit nyt! Leikkausta odotellessa! Et kyl kaikenlaisia jarruja tähä mei yrityksee viittiikii tulla! :(
 
Vielä ei ole keväisiä plussia sadellut tänne...koitetaas nyt tsempata! ;)

Käväsin tossa alkuviikosta ssg-tutkimuksessa yksityisellä. Mulla oli omat epäilykseni munanjohdinten tilasta. Kaikki oli siellä kuitenkin ok :) Syksyyn asti tässä nyt yritetään ahkerasti ja jos ei siihen mennessä tärppää, niin hakeudutaan lisätutkimuksiin. Sillon täytys ainakin miehen simppa-tilanne selvittää...Ovista olen nyt tikutellu ja peittoja ahkerasti heilutellaan...kuulemma tuo ssg voi joskus itsessään auttaa raskautumista, kun putket puhdistuu..mutta saa nähdä. Toive on suuri, että pian jotain tapahtuisi....
Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!!++ :)
 
moikka kaikille! ihania keväisiä ilmoja on ollut,mutta ei plussaa tänne ainakaan ole tullut..
Nyt on taas "oireita" ensimmäistä kertaa elämässäni olen tuntenut vihlaisukipuja nyt tiedän miltä ne tuntuu.. voivat tietysti olla jostain ihan muusta ja kummaa on ollut myös se, että minä joka käyn kakkoshädällä 2xvk ravaan nyt siellä 2xpv :D ei se nyt varmaan mikään oire ole,mutta kummaa silti. Plussa tuulia kaikille !
 
Hei! Mä en ole täällä pitkään aikaan käynyt kirjoittelemassa, muutenkin ketju näyttää paljon hiljentyneen.

Meillä on nyt muistaakseni yk6 ja kp5 meneillään ja aina vaan tuntuu enemmän siltä, että joku on nyt huonosti. Parissa kierrossa oli ovistikut käytössä, eikä niistä ollut apua. Tää kierto mennään siis ilman. Mulla on kierto venynyt aika pitkäksi ja kuukautiset on niukentuneet entisestä. Noi asiat vahvistaa tunnetta, että joku ei nyt vaan ole niin kuin pitäisi. Masentaa kovasti, miten tää vauvan saaminen näin vaikeaa on..

Toivottavasti tää loppukevät toisi mukanaan paljon plussia!
 
Miinä
Heippa pitkästä aikaa naiset :) Onnea plussanneille heti alkuunsa:heart: Täällä taitaa olla kaavinnan jälkeen
yk5
kp15
ikää se 31 ja toista yritellään..niin ja kierto pituus se 26-29...

Tuos päivittelyt jos on jäänyt ajan myötä puis :)
Eilen tein testin ja tooodella olematon haamu josta ei voi oikein päätellä mitään.. ovis meni tässä touhotuksessa mutta todettiin et taisi peitto heiluu niihin aikoihin. Tässä sitä sit ollaan ja odotella jospa sitä alkas oottaan,.. -.- veikkaampa että taiaa men taas 9k ennenku tärppää .. jee tooos positiivista hei :)))
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä