Pömppömahaiset plussaajat!!

Taivaansilpoja, kuulehan nyt, me mitään olla unohdettu, vaan itse asiassa olen muutaman kerran itsekseni miettinytkin, että mitä meidän kevään piinailijoille kuuluu... Tervetuloa tosi kovasti jälleen joukkoon! :wave: Sinähän aloitit uudessa työssä alkukesästä, eikö niin? Onko se tuonut muita ajatuksia ja vaihtelua elämään? Eikös niin, että yhdessä käydään jälleen taistoon ja päät pystyssä, kävi miten kävi. :p

Stella, miten jakselet?

mmm, tsemiä pistelyyn! :flower:

Aijai, oireista on niin kiva lukea. :D Antakaa tulla vaan, täällä ollaan niistä kovin kiinnostuneita. Siis vaikkei tässä itsellä edes ovista saada pongattua.. kp18 menossa ja eilenkin testi vaan ihan silkka blanko. Hitto, vaikkei se ees ollut se oikea testi, niin silti kiljuvan tyhjä ruutu otti päähän. Ja sai aikaan kylmät väreet ja sellasen valtaisan voimattomuuden tunteen, kun sitä ei saa kahdeksi viivaksi kuin niillä kuuluisilla tusseilla... :headwall: :LOL: Argh!!
 
Taivaansilpoja - tervetuloa takaisin kuvioihin! :heart: :heart:

Astarte : Tulehan kertomaan tuoreesta KTT-elämästäsi heti kun onnenhuumaltasi kykenet :saint:

Auris ja Hanneli : Komppaan oireissa, ihan täsmälleen - tai siis päivät ei ihan samoja mutta just tollaisia paitsi ei tissien tummumista - mutta mähän olenkin vain "pikkasen raskaana".

(..) Hcg 637, tuplaantumisaika hidastunut n. 70 h:iin - vielä periaatteessa vauhtina ok... mutta vuotoakin tulee, punaaasta kuin Moniika rapujuhlatamineissaan. |O Okei, ei tule mitään siteeseen mutta vessassa käydessä (ja voitte kuvitella että käyn aika usein :ashamed: ) tuli jo yhden kerran ihan lorilorilori-meiningillä ja paperit värjäytyvät kyllä upeasti kuin Tikkurilan värikortit. Outoa (= hämmentävää ) kylläkin, vuoto ei aiheuta yhtään mitään fyysisiä tuntemuksia, siis ei niinkuin minkäänlaisia kramppeja tai menkkakipuja. Nada. Noh, se siitä - silti. Lääkärini ilmoitti meilitse, että arvon olisi pitänyt olla 8000 tänään, jotta mulla olisi toivoa. Totesi ykskantaan, että jos ei mene kesken sitä ennen, voisin harkita ultraa joskus ensi viikon puolessa välissä. Siis noin 6+5 - 7+0. Anteeksi kuinka????? Vaikka arvostankin suoraa ja rehellistä vastausta (siis että ei ihan oikeesti ole mitään toivoa) niin vähän tuli jotenkin paha mieli kun olin kuitenkin itse meiliini vuodattanut, miten pelkään kohdunulkoista ihan kamalasti. Ja vastaus oli kliinisesti (kuinka sattuvaa! ) , että "ens viikolla voit harkita ultraa jos ei mene kesken sitä ennen itsestään" . Ja edelleen järkyttää siis lähinnä toi "ens viikolla" - siis potentiaalinen KU-uhri ultraan samaan aikaan kuin normitkin tapaukset? Hmm. Joten - arvatkaapa mitä. Olen taas "petoksen tiellä" (jotkut keväiset ystävät saattavat muistaa sinänsä lyhyeksi jääneen second opinion -vaiheeni) eli varasin ultran huomiseksi ihan muualta! Enkä taida edes raportoida tonne oman klinikan suuntaan mitään ennen kuin on seuraavan hoidon aika. Lapsellista, mutta olkoon. Kyselköön jos kiinnostaa. Piikkirumbaahan en voi kuitenkaan aloittaa vielä pitkään aikaan, ennen kuin hcg laskee. Ja niin, piti vielä sanoa, että huomisen ultrapaikan respan tätsy vakuutti, että kyllä tällaisilla hcg-arvoilla näkee jo huomenna, missä se alkio on - jos missään enää... (huom vuoto)

Eli tässä sitä ollaan, elämäni ensimmäinen varhaisraskauden ultra on edessä... Vähän eri merkeissä kuin olin toivonut, mutta näillä mennään eikä muuta voi. Ei jännitä (vielä ) - olen lähinnä huojentunut että vihdoin saan kuulla jotain suuntaan tai toiseen, eikä tarvitse roikkua täysin kaameilla nettisaiteilla joissa kerrotaan KU-tarinoita (joita tämä mun tarina kieltämättä muistuttaa näillä arvoilla). Mä tietysti Toivon, että ehtisin nähdä huomenna edes pienen vilauksen hennosta tähdenlennostani mutta sitäkin enemmän Toivon, että pian alkaisi spontaani km. Koska sitten on taas remontoitu paikat ja olen valmiina uuteen yritykseen.

Halauksin
S
 
PeePee : No ei mulle mitään hcg-kontrolleja määrätty, mutta itse ajattelin mennä - riippuen mitä huomenna kuulen. Niinjoo, vuodon vaikutuksesta: viime kirjotukseni jälkeen (kun koputin puuta ettei ollut vuotoa... ) niin se vuoto tietysti alkoi ja siksi mä olinkin vähän hämmästynyt, että arvo oli silti tuplaantunut! Arvaa vaan tietysti, luinko mä tuolta jostain, että KU:t käyttäytyy mm. just näin... ON silti tosi outoa, ettei ole minkäänlaisia kipuja! Pelkästään sellainen pumpulimaisen hyvä ja väsynyt olo. Miten surullista, hcg on niin ihanaa, ei tahtois luopua tästä hyvästä olosta :headwall: Surullisempaa on kyllä silti se, miten mun mies tähän kaikkeen reagoi. Ja kun ei riitä kauheasti energiaa lohduttaa sitä kun keskityn jotenkin siihen, etten ihan romahtaisi itse. KYllä tää vähän kovemmin sattuu, kuin tänne olen paljastanutkaan. Arvaatte ja tiedätte tietysti sen.

Kiitos halauksista ja lämpimistä ajatuksista sulle ja ihan teille kaikille ihanille, jotka mukana elätte. Jälleen kerran joudun toteamaan, että ihan oikeesti en tiedä miten selviäisin ilman teitä, Ystäviä.
 
Astarte
Stella, toivotaan, että kaikki selviää huomenna!

Taivaansilpoja, Olen aika uusi Pömppis. Hauska tavata ja tervetuloa kirjoittelemaan jälleen!

Mulla on nyt semmoset 5 tuntia siirrosta. Paino on noussut jonkin verran ja rinnat turvonneet. Väsyttää ihan kamalasti ja oksettaa. Haistan kaiken tosi voimakkaasti, en voi mennä lähellekään keittiötä. Olen myös saanut tosi paljon raivareita ja hysteerisiä naurukohtauksia.

No ei vaisinkaan. Ostinpa torin tyhjäksi marjoista. Nams. Yritän nyt elää vielä entistäkin terveellisemmin. Viimeiset äitin tuomat "lohdutussuklaat" napsin tänään vielä pussista ja sitten saa riittää karkin syöminen. Ainakin kahdeksi viikoksi. Harmittaa, kun testipäivä on maanantai 8.9. Kysyin eikö millään voisi testata jo sunnuntaina, mutta kuulemma maanantai on paljon varmempi. Siinä sitten muka pitäisi mennä pokkana töihin. Olipa tulos kumpi tahansa, itken ihan takuulla ja olen muutenkin pihalla ja kysymysmerkkinä.

Olen surffaillut puoli päivää huutiksen lastenvaateosastoilla. Toiset puoli päivää on mennyt tieteen parissa, kun yritän epätoivoisesti löytää tulosta, jossa IVF selittämättömästi lapsettomalle 31-vuotiaalle toisi 100% varmuudella lapsen ensimmäisellä hoitokerralla. :LOL:
 
Iltaa...

Soitin tänään väestöliittoon ja alkioni oli kaunis 4 -soluvaiheessa ollut top -luokan yksilö. Ja huomenna saa kuulemma testata onko tämä valioyksilö suvainnut jäädä seuraksemme pidemmäksikin aikaa... Voi hitsi tytöt, nyt jännittää!!! :eek: Eli testi on ostettu ja aamulla klo 6 soi kello testaamista ja lugejen laittoa varten. Asiaan kuuluvat välineet on jo varattu lavuaarin viereen ja nyt puuttuu vain se plussa testiin!
Mies tänään jo suuttui, kun olen muka niin pessimisti, ettei tätä mun narinaa jaksa enää kuunnella... :ashamed: No mutku... :headwall:
Saas nähdä onko tästä tytöstä töihin huomenna ja sielläkin olisi jännät paikat kun selviää jatkuuko mun määräaikainen työsopimus... Huomenna on tuplasti jännättävää!

Huomisiin!
 
Heippa Kaikille
Nyt on yks 6-soluinen yksilö siirretty kohdun uumeniin...Pakastettaessa oli 8-soluinen, nyt pari solua sulatuksessa menetti.
Testata saa hamassa tulevaisuudessa. Pregnylin takia testata saa vasta viikon päästä viimeisen pregnyl piikin jälkeen. Eli, menee 11.9 asti. Mulla siis pregnyl tukena 2000iu annoksella kolmen päivän välein, neljä kertaa, alkaen huomisesta. Kituuttaa joutuu siis aikas kauan..

 
Stella Kyllä sua nyt koetellaan kanssa ihan urakalla. Yritä kuitenkin jooko pitää pieni toivonkipinä yllä, kaikki on mahdollista ktt, muistathan! :hug:

Taivaansilpoja Kyllä tämä on itse kullekkin tosi raastavaa ja kuluttavaa tämä hoidoissa juokseminen ja pohjamutia sitä itsekin on ryvetty kyllä oikein urakalla. Tässä ollaan kuitenkin puolisomme kanssa yhdessä, ja pahimmillaan juuri hän on se ainoa, johon voi kaiken purkaa. Täytyy vain yrittää tukea toista ja uskoa siihen että kyllä meistä kaikista joskus tulee äiti ja isä- meistä tulee kyllä iskä ja mami :LOL:
Kaikki tämä kuitenkin vain vahvistaa parisuhdetta- harva pari on tällaisista vastoinkäymisistä selvinnyt tai edes kokenut samaa. Kyllä itse ainakin pidän meidän suhdettamme erityisen vahvana ja uskon että tunnemme toisemme kyllä aivan läpikotaisin. Se mikä ei tapa, se vahvistaa. Näin voit myös ajatella teidän tilanteestanne!
 
Lisäys...

Täällä jäi tänään perunat ja kanakastike lautaselle :x Ei hitsi kun rupesi yököttämään ruoka, kaksi haarukallista sain menemään sitten loppui. Enkä ole ihan nirsoin syöjä, vatsamakkaroiden määrästä voi laskea, että ruoka- aikaan ollaan oltu kotona... Varmaan joku vatsatauti tulossa ensimmäisen kerran kymmeneen vuoteen... :snotty:
 
PeePee Käsittääkseni pregnyl piiskaa munasarjoja tuottamaan lisää estrogeenia, jota siis olen nyt saanut zumenonin muodossa. Jatkan tietty zumenonia mutta lisänä siis oman kehon estrogeeni pregnylin avustuksella. Kun zumenonia syö, niin se hidastaa omaa estrogeenituotantoa. Nyt siis pönkitetään munasarjoja jotta sieltä lisäksi tulisi hormonia...En tiedä, joskus inseminaation jälkeen koetettiin samaa- silloin ei auttanut tulokseen, mutta kaikkeen olen valmis. Itse ainakin kaipaan että joka hoidossa yritettäisiin jotain uutta, kun ei samalla kaavalla näytä tulosta tulevan...
 
Hurrrrjasti plussatuulia Haaveelle ja onnea huomiseen!! Miestä varmaan jännittää myös kovasti ja purkautuu noin - ainakin meillä tuo oli yksi niistä miehen ensimmäisistä raskausoireista ;)

Astarte, täällä on yksi empiirinen todiste siitä, että 33v selittämätön onnistuu ensimmäisellä ivf:llä. Ja koska sä olet vielä nuorempi, onnistuminen on vielä varmempaa. Juu, näin se on :)

Merikeijulle hyviä ktt-päiviä. Pidä hyvää huolta pienestä sissistäsi - ajatella, mistä hän on jo selviytynyt.

Taivaansilpoja,iso halaus ja voimia syksyyn. Kyllä se Kitvettäjä vielä kotiin löytää :hug:

Stella, voi ei. Ihmettelen kovasti klinikan väheksyntää. Olisin aivan paniikissa itsekin KU:n vuoksi ja jos toisaalla sanotaan tilanteen näkyvän takuuvarmasti, miten saman alan asiantuntijat voivat antaa noin erilaisen kannan?? Onneksi huomenna on ultra ja jotain varmuutta se tuo takuulla tilanteeseen. Voimia ja rohkeutta huomiseen :hug:
 
Kiitos, että muistitte. Uudet ja vanhat.

Miruliini, Kitvettäjä hyvinkin tässä on taas mielessä. Vain ja ainoastaan Kitvettäjä :heart:

Kurreliini Kyllä aloitin silloin keväällä työn ja kohta se on katkolla sekin, mutta voimia se on tuonut. Kiitos kysymästä.

:wave: illanjatkoja

p.s lyhyt teksti, mutta tulin vain kiittämään... tuli hyvä mieli, mä pömppis taas oon...
 
Stella-muruseni, aivan oikea ratkaisu, itsekin olisin varmastikin tehnyt samoin. Olet vähintään sen second opinionin ansainnut. Olin sen kannalla jo keväällä ja nyt samoin. Viisas nainen olet, mutta sen me jo tiesimmekin. :) Tulethan sitten raportoimaan tilanteesta, ja rutistan kovasti voimaa ensimmäiseen alkuraskauden ultraan. :hug: Tästäkin selvitään, näkyi siellä sitten mitä tahansa. Ja me olemme täällä kuuntelemassa ja aavistamme sen, millaista myrskyä siellä sisimmässäsi käyt. Kerrot siitä heti kun siltä tuntuu ja tarvitset kuuntelijaa.

Haave, ei hitsiläinen, nyt kuules alkaa tuntua siltä, että kolme testaajaa ja kolme plussaa. :D Oispa vaan upee saldo. Sulle tsemppiä testitaistoon aamuvarhaisella, täällä kanssa kello soimassa tulosseurantaa varten. ;) Ja juu, vatsatautia hyvinkin... :LOL: Enpä kuulehan tuohon ihan usko...

Taivaansilpoja, pömppis olet ehdottomasti! Kivaa kun olet taas mukana jakamassa näitä arvoituksellisia polkuja, joita tallaamme. =) Yhdessä ja erikseen.

Merikeiju, nyt olet siis raskaana ja sisälläsi on matkassa kyllä selviytyjä, joten yhdyn Mirun sanoihin, pidäthän siitä pienestä hyvää huolta! :heart: Ja itsestäsi myöskin.

Kauniita unia rakkaat ystävät!
 
Stella rakas viisas ystäväiseni, oikein toimittu, ultraan ilman muuta. Minäkin täällä suu auki pöyristelen miksei sinua heti käsketty mennä klinikalle juoksujalkaa ultraukseen. Voi olla, että lääkäreillä on jokin ikioma tieoto, mikä hcg aiheuttaa nopeita toimenpiteitä... tai sitten ei. Mutta hyvä, että olet huomenna vähän viisaampi jälleen. :hug: :hug:

Merikeiju onnittelut pienestä kyytiläisestä! Hienostihan se oli talvileiriltään selvinnyt! Nyt rakkautta, toivoa ja hitusen onnea matkaan :heart: :heart:

Haave mulla on kaikki varpaat ja peukut pystyssä, ja kuten tiedät täällä suunnalla niitä riittää :LOL: ! Rohkeutta testaamiseen!
 
Maanantai 25.8 :wave:

Haave.......................1.IVF..................................kp/-/ktt12
Stella08.....................3.IVF.................................kp37/27/elo
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp32/30-32/syys
PeePee77..................PAS..................................kp27/29-31/syys
Merikeiju....................PAS..................................kp20/29/ktt0
EllaElias.....................PAS...................................kp19/-/syys-loka
Kurreliini....................inssi..................................kp18/-/syys
Lumikki73..................inssi..................................kp18/28-30/ktt5
Ulpu78......................3.IVF.................................kp18/-/tammi
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp16/26-30/ktt0
mmm..........................inssi.................................kp6/27-31/ktt
Kamilla.......................Clomhexal........................kp2/29-30/ktt
Adeliini.......................Clomit..............................kp2/27-34/ktt
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp?/-/loka-marras
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp/-/ktt
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/ktt
Hannele.....................PAS...................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haave 27.8
Lumikki73 3.9
Astarte 8.9
Merikeiju 11.9

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
[/quote]

 
Haave, täällä on jo herätty!!! :wave: Kuulumisia odotellaan peukut tanassa....

Auris, millanen vointi sulla on ollut? Onko oireet lisääntyneet ja tuntuuko ihan raskaana olevalta? :p

Kävin äsken jälleen kurkkimassa odotuspuolen kuulumisia, kun siellä vaan on niin kiva käydä ja seurata tuttujen piinasiskojen odotusten etenemistä. =) Mutta tuli sitten sellanen todella haikea pisto sydämeen ja suru puseroon, kun tuntuu, ettei se koskaan toteudu omalla kohdalla.... :ashamed: Hävettää, kun ei tää itsensä surkuttelu yhtään mitään auta, mutta silti vaan viiltää, kun ajattelee, että tuleeko musta äiti koskaan... Ja kun ei se ovistesti edes aloita yhteistyötä, eli kp 19 ja oviksesta ei tietoakaan. Tuu tässä raskaaksi nyt sitten tällä tyylillä, ja siis ihan kuin toi ovis ois se ainoa haaste meikeläisen polulla.... :headwall: Huh, ankeista fiiliksistä nyt eroon ja mikä sen parempaa kuin plussauutiset tähän aamuun! =)
 
Huoh... Niin puhdas nega kuin olla vain voi... :headwall: kyllä oli pitkät minuutit kun kädet täristen sitä testiä tuijotin, mutta ei, ei se muuksi siitä muuttunut... :'( Oli ihan hyvä idea tulla töihin, olisin kotona vain märehtinyt tätä asiaa... Täällä sentäs näen ihmisiä ja en vaivu kuoreeni... Kyllä se suru silti tuolla takaraivossa jyskyttää. Mies oli aivan ihana aamulla, pettynyt tottakai, mutta heti valmiina uuteen yritykseen. Joka siis vasta marraskuussa. Tässä välissä keskityn nyt vain laihduttamaan ja elämään.
Miten muuten nuo metut, millä syyllä niitä määrätään? Sen olen tiennyt että pco:n hoitoon ja 2 tyypin diabetekseen, mutta joskus olen lukenut jostakin, että joku olisi saanut myös painonpudotusta helpottamaan... Itsellä on ollut verensokerit jo 7 vuotta sekaisin... diagnoosina heikentynyt sokerin sieto.... ei diabetes, mutta ei täysin normaalikaan, eli verensokerit selvästi koholla, mutta ei riittävästi jotta joku jotain tekisi...
No täytyy lähteä jännäämään työsopparin jatkumista vielä pari tuntia....
 
Pakko tulla moikkaamaan vanhoja pinokavereita, joita ainakin oli Stella, PeePee, Kamilla ja Taivaansilpoja. :wave: Olen seurannut tätä palstaa edelleen säännöllisesti, ja viime yönä sattui hauska juttu;nimittäin Stellan tilanne tuli ihan uneen saakka. Liikaa palstailua? :D Stella, hirveästi jaksamista sinulle. Todella ikävä tilanne, plussa tulee, mutta lääkäreiden puolesta ei kuitenkaan mitään toivoa anneta. Onneksi pääset kuitenkin pian tarkistuttamaan tilanteen, jottei tarvitse pelätä sitä kohdunulkopuolista. Vaikkakin ne on niin harvinaisia, että en jaksa uskoa että niin huono tuuri olisi. Tuskin sinua nyt yhtään lohduttaa, mutta onhan tuo todella hyvä merkki että raskautuminen ylipäänsä onnistuu ja vielä luomusti! Jaksan uskoa, ettei mene enää kauaa että pääset oikeasti olemaan raskaana sen yhdeksän kuukautta ja saamaan vauvan syliin. :heart:

PeePeelle, Kamillalle ja Taivaansilpojalle myös paljon tsemppiä! Kaikilla on myös vastoinkäymisiä riittänyt, ja toivon sydämestäni ja uskon että saatte parhaan palkinnon kokemastanne tuskasta tämän lapsettomuuden kanssa.

Täällä on tullut myös paljon plussia, paljon onnea teille kaikille! :flower:

Omasta navasta voisin lyhyesti mainita senverran, että raskaus on edennyt kaikista vastoinkäymisistä huolimatta, tänään on viikot tasan 24. Kaikenlaista on matkan varrella sattunut, alun vuodoista alkaen. Kerran olimme varmoja keskenmenosta, kun vuotoa tuli niin paljon yön aikana. Sairaalassa vietettiin myös pari päivää selittämättömän tulehduksen ja kipujen takia, mutta siitäkin selvittiin.Sitkeä tyttölapsi taitaa olla. Toivon että selvittäisiin loppuun saakka suuremmitta kommelluksitta, vaikkakin kaikki on ollut tämän arvoista.
Olen myös huomannut, ettei lapsettomuus lähde raskautumalla, vaan pysyy luultavasti aina jollain tavalla osana itseä. Lisäksi uskon, että lapsettomuustaustaisen on vaikeampi huolettomasti nauttia raskaudesta kuin muiden, itsellä tämä ainakin pätenyt.

Mukavaa viikkoa ja jaksamista kaikille! :)
 
:hug: Haave :hug:
Sokeritasapaino on hyvä saada kohdalleen. Hyvä ystäväni ja serkkuni ovat saaneet raskaudet alkamaan, kun sokeriarvot ovat lopulta kikkailujen jälkeen pysyneet kurissa. Pidän lujasti peukkuja, että työsoppariasi jatkettaisiin! Halauksin,
Auris
 
Haave, voi murunen, hurjan iso rutistus :hug: ja toinen :hug: perään! Olen pahoillani negasta, niin kovasti. Ja ehkä on hyvä, että ryntäsit töihin ja joudut pakostikin ajattelemaan muita asioita juuri nyt, mutta muista rakas pömppis, että sen pettymyksen on hyvä antaa tulla ulos kuitenkin. Pettymys se on, aina. Ja itkulla puhdistautuminen auttaa, edes vähän. Ja kun olet tämän vastoinkäymisen saanut puitua, niin sitten mielestäni paras lääke on vaan jatkaa taistoa ja edetä seuraavaan hoitoon, kuten itsekin jo kirjoitit. Onnea työsoppariasioiden kanssa vielä tälle päivälle!

Annuli, tosi kiva kun tulit moikkaamaan meitä ja kertomaan kuulumisia ja kannustamaan tässä taistossa. Me ei koskaan virallisesti piinailtu samalla palstalla, mutta olen seurannut sinun taivaltasi kyllä tuolta alkuvuodesta saakka, ja siis yhä käyn kurkkimassa odotuspuolella. =) Helppoa ei ole teilläkään ollut, mutta paras palkinto tulossa ja vauvaperheen elämää tiedossa. Ihanaa loppuodotusta sinulle ja miehellesi! :flower:
 
Haave, mulla mennyt yleensä lugeista vähintään 3 päivää ennen kuin vuotoa on tullut. Toisilla taas vuoto alkaa lugejen läpi, joten toi on tapauskohtaista. Alamahan vihlonnat vois olla menkkakipuja, onko ne samanlaisia kuin sulla yleensä? Taas toi pahoinvointi vois olla enempikin merkki siitä, ettei ne menkat ole ihan oikeesti alkamassa vaan alkio ois kiinnittynyt. Jos vuoto ei lähipäivinä ala, niin testaathan vielä uudestaan?
 
En ehtinyt eilen kommentoimaan mitään ku miäs tuli häätämään pois koneelta :) Eilen töistä päästyäni ehdin vaan ahmimalla lukemaan päivän kuulumiset ja paljon oli tullu tekstiä!

Voi Haave, tuli oikeesti tosi paha mieli sun puolesta :'( Tiedän niin hyvin ton tunteen, kuinka pettynyt sitä on... Enkä osaa muuten lohduttaa, muuta kuin et kyllä se suru ajan kanssa helpottaa ja Toivo nostaa taas päätään. Mutta kyllä siinä jonkun aikaa menee, anna itsesi surra rauhassa ja itkun tulla :hug: :hug: Niin ja noista metuista. Mulla on ne käytös, aloitin ne tän kuun alussa. Mulla on lievä PCO ja ylipainoa reilusti mutta sokeriarvot on ok. Toivon että saisin niistä apua painonpudotukseen, saapi nähdä onko tehoa... Kai niitä tosiaan painonpudotuksen tukemiseen ja munasolun irtoamishäiriöihin määrätään, kantsii kysyä lääkäriltä et olisko sulle apua niistä. Niin mäkin tein ja sain reseptin kouraan =)

Annuli, olipa mukava kun tulit moikkaamaan vanhoja piinailusiskoja! :hug: Oon myös seurannut odotuspuolelta teidän kuulumisia, varsinkin sinun, Raitiksen, Gerin, Kuunkullan, ulpiksen, katin ja Fintun jotka olitte silloin alkuvuodesta samassa pinossa. Ihana kuulla että oot meidän taistelussa mukana ja tsemppaat! Kaikki tuki on tervetullutta :heart: Ja mahtava juttu että odotuksesi on jatkunut vastoinkäymisistä huolimatta ja pian saatte oman vauvan syliinne! Kaikkea hyvää sulle :hug:

Astartelle onnittelut tosi hyvin jakaantuneesta kyytiläisestä!! Taitaapa pysyä mukana matkassa seuraavat 9kk, sen verran hyvältä kuulosti noi luokitukset ja solumäärät =)
Nautihan nyt raskaana olemisesta :hug:

Taivaansilpoja, tervetuloa kovasti taas pömppäilemään, toki muistan sut hyvinkin! Huhuilinkin sua tuos joku aika sitten. Kiva että teilläkin hoidot pääsee taas jatkumaan, toki tauko on varmasti tehnyt hyvää. Mukavaa saada sut taas takaisin joukkoomme :hug:

Kiitti Auris ja Hanneli oirelistasta, niitä on aina kiva lukea :whistle: Ja Aurikselle kiitokset taas tsemppauksesta! Mulla on nyt oikein hyvä draivi päällä ton dieetin suhteen, oon päättäväinen että tarvittavat kilot lähtee!

Kurrelle tsempit oviksen metsästyksessä! Ootko yleensä saanut luomukierrossa ovisplussan? Toivotaan että se löytyy nytkin vaikka vähä myöhässäkin. Tän kierron jälkeen pääset sit insseilemään?

Stella, ihan oikein teit kun meet toiselle klinikalle ultrattavaksi! Niin mäkin olisin tehny. Kyllä on raastava tilanne kun hcg vaan nousee mutta toivoa ei anneta :ashamed: Ja toivottavasti tosiaan ei oo KU, tulethan muru kertomaan sit ultrakuulumiset? :hug:

Merikeijulle onnittelut sitkeästä kyytiläisestä! Ei sulla oo aihetta synkkyyteen, toihan on jo hyvä merkki että pikkuinen on ollut niin sitkeä että kesti pakastuksen ja sulatuksen!!!! Nyt vaan positiivinen asenne kehiin ja nauti ktt-päivistä!! :heart:
 
Olemme kohtapian 35 vuotiaita mieheni kanssa ja yhdessä olemme olleet 6 vuotta ja niistä reilu 5 vuotta on yritetty lasta. Vuoden yrityksen jälkeen 2004 lähdimme tutkimuksiin ja syytä lapsettomuuteen ei löydetty. Hoidot onkin menneet sitten: IUI: 6/06, 5/07, 10/07, 11/07, 12/07, IVF 2/08 nega, PAS 4/08 digitaaliseen testiin plus, mutta verikokeessa hcg pp14 vain 15 ja seuraavan viikon kontrollissa alle 3, eli nega. Sitten tuon hcg nousun jälkeen piti pitää välikierto ja hoitopaikka ehti mennä lomalle ja nyt jatketaan uudella innolla pakollisen kesätauon jälkeen.
Nyt tehtiin eilen juuri PAS luonnolliseen kiertoon ja testipäivä olisi 8.9. Eli tänään on menossa ktt1 ja kp19 (28-31)

Haave :hug: Mulla on luget pitäneet siirron jälkeen vuodon pois ja kun olen lopettanut luget niin kolmantena päivänä siitä on vuoto alkanut.
 

Yhteistyössä