Pohjois-Karjalan odottajat

no täällä on kyllä hiljaista!! :'( laittakaahan mammat kuulumisia!


itsellä menossa rv 31+2 ja sairasloma alkoi eilen ja kestää äippälomaan saakka. joten pitkät on päivät kotona olla.. puuh! vaikka ihana kyl kun tarvii töitä enää miettiä.. :D
 
Sarppa: miksi jouduit sairaslomalle, ongelmia?

Täällä rv 35+0 tänään, eli virallinen äippäloma alkoi, vaikka ei kyllä vaikuta miun elämään millään tavalla, kun kotona oon koko raskauden ajan ollu. Lähinnä nyt voidaan sitte jännitellä luvan kanssa synnytystä: tässä ollaan hieman jännitelty, kun paikat tuntui lähtevän kypsymään ennen aikojaan... Tosin katsotaan vain niin siitä huolimatta yliajalle mennään! :D
 
DsariaL[/b Ei mitää varsinaisia ongelmia, mut kun raskas työ ja mulla noita suppareita tullu työpäivien aikana. aika niihkeetä muutenki työteko mahan kanssa kun niin hektistä se työn laatu.

Mie oo ihan poikki tän päänsäryn takia, kohta 2 vk kestänyt putkeen :( noh, nyt saa ainakin levätä!

varanikki
tervetuloa mukaan taasen.. :)
 
Kumpikohan lie hemuliille tullu? :)

Täällä nuorempi poika päälle 5kk ja pyörimällä mennä viipottaa eteenpäin. Oli semmoset 8200g 70.5cm viimeisimmässä nlassa. Atooppisen ihon kanssa omat ongelmansa ja ensimmäinen korvatulehdus nyt diagnosoitu torstaina eli antibioottikuurilla ollaan. Muuten on pieni mies oma herra aurinkoisensa.

Vanhempi poika (2v 1kk) on sitten uhmassaan ja samalla saa olla ylpeä toisesta, kun oppii nopeaa tahtia uusia asioita. Milteipä 2vkossa oppi potalle ja nyt menty moooonta päivää kuivana. Yötkin menee, mutta en uskalla vielä ilman vaippaa pitää. Numeroita laskee kovasti ja laulaa lurittelee päivät pääksytysten. Hah. No joo.. ei sentään koko aikaa. 2-vuotisneuvolassa oli 94.4cm ja 13.5kg.

Tuosta neuvolantädistä tuli mieleen, että laitetaanpa urakalla palautetta Paulasta niin josko ne saisivat jonkun muun sijaiseksi eikä tuota harakkaa :LOL:
 
noh,kylläpäs on hiljaista meillä täällä :x onkos täällä odottajia enää lainkaan vai joko kaikilla nyytti sylissä? mulla on menossa rv 36+2 ja mielellään vaihtasin ajatuksia jos linjalla vielä odottajia löytyy ja tietty muitakin jo nyytin saaneita :D
 
mulla on ollu todella kypsä olo myös jo useamman viikon.. oikeastaan yhtä tuskaa siitä asti kun jäin sairaslomalle vk 32. päivät on niin pitkiä että huh..
pettymys oli eilen kun käytiin ultrassa kun ei ollu enempää tapahtunu kohdunsuulla kuin että kohdun kaula lyhentyny 2 cm ja pehmentyny.. mut kiinni oli edelleen. asukki on kyllä laskeutunu jo 2 vk sitten ja taitaa olla jo kiinnittyny. mut luulen et jokunen viikko tässä vielä odotellaan :| painoarvio oli 2700g eli ei nyt mikään iso poika tulossa.. mahan päältä tunnutellessa arvio että vielä tuotakin pienempi. uus ultra-aika on 3 vk päähän,sillon vk 39. mut laittakaahan kuulumisia muutkin...! :LOL:
 
sarppa, mä voin lahjottaa pehmeet ja kypsät paikat. :LOL: kävin neuvolassa tänään tasa ni paikat on kypsyny entisestään kolmessapäivässä vaikka ei oo ees supistellu ku sillontällöin. :kieh:
Tuosta painoarviosta, pojusta oli ultra 37+0 painoarvio oli 2,8-3kg, lähempänä sitä 2,8kuulemma, synty sit saman viikon sunnuntaina ja paino 3460g..

Jaha, jos lähtis ettii jotai evästä, maha huutaaaaaa. :snotty: taas
 
sarppa, mää käyn kylällä neuvolassa. Paula vaan oli joskus Eevan sijainen, aivan kamala akka.. :ashamed:

Tänne tulee vasta ens ke rokotteet, tiedä sit koska piikittämään alkaavat. Pakko kait se on ottaa heti kun mahdollista, kontiorannassa on todennettu tällä viikolla 120 tapausta.. :|
ja kun mä olin asennoitunu että ottasin vasta synnytyksen jälkeen.
Virpille meni miestiä että meille voi soittaa jos tarvii yhden lapsen rokotettavaks, isommalle ku pitää ottaa rokote het kun mahdollista.
 
Koivunkäpy mulle tuli just viesti aamulla et meillä rokotettaan 28 pvä eli ens ke klo. 10-16 neuvolassa kaikki raskaana olevat(halukkaat).. mie en tiedä yhtään mitä tekisin. koko ajan vaihtuu mieli kun lukee juttuja puolesta ja vastaan. ma neuvola ja haluisin keskustella asiasta mut paljon kiinnostaa kun paula on silloin just tuuraamassa :'( muutenki paha mieli aina kun käy sillä. else taas niin ihana neukka täti.
 

Yhteistyössä