Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

  • Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti
Heipsansaa!!

Minä oon kanssa innokkaana lähössä tyttöin kanssa rimpsalle kunhan löytyy semmonen rako että isäntä on kotona töiltänsä. Oisitteko kuinka pian semmosta suunnittelemassa jos pistän korvan taa ja heti kun isäntä on soppelisti kotosalla niin ehottelen..? Vai oliko kyse nyt lähinnä semmosesta tyttöin saunaillasta ilman rillutuksia?!?! ;)

Uudelle äiteelle tervetuloo, nimeä en valitettavasti muista!! :flower:

Meidän koiruus lähti tänään uuteen kotiin, en muista oonko teille maininnu kun tyttärellä iski allergia jonka vuoksi jouduttiin koirasta luopumaan.. :'( Pikkasen oon haikeilla mielin ollu, oli se kuitenkin niin rakas karvanen otus, vaikka monesti sen kanssa hermot menikin. :'( :'( Mutta mutta, hyvään kotiin pääsi meidän koiruli, onneksi!!

Ööh, ämppään karkkia tässä kirjottaissani... Mut joo, selaan mitä ne tuolla muualla kirjottelee ja lähen nukkumaan!

Öitä!!
 
Moikka kaikille tasapuolisesti!

Emppuliina: Ollanko menossa? Voiko sinne tuoda lasta jos se hieman flunsassa? Ei tuolla enää niin pahasti ole, esim tänään ei ole imijällä tarvinnu imeä, et en usko tarttuvan.

Hanne: Tarkotin just semmosta kunnon viihteelle lähtöä B) Voitas vaikka ensin saunoa jossain ja sit jotain syömistä ja juomista, ettei nestehukka yllätä :LOL: ja näiden jälkeen johonkin ihmisten ilmoille...

Henriika: ootko poksahtanut vielä kahdeksi? Millon mentäs sinne uimaan vaan uskallatko enään? Mä en muistaakseni saanu edes uida kk ennen la:ta...

Meil kävi äaken vieraita ja ne toi ihanan tortun tuliaisina. Ja nyt se komeilee tos keittiön pöydällä :p ja mun pitäs laihuttaa...tää on niin väärin...

ompas hieman sekava kirjoitelma =) :wave:
 
martha Joo katellaan sitä uimista huomisen jälkeen kun oon neuvolassa käyty =) Kyllä tässä piku hiljaa alkaa kypsymään tähän masuun :kieh: Aattelin tossa yks päivä päässäni että voitas porukalla lenkeillä kun empuliina,martha minnie ja minä asustellaan tässä keskustan tuntumassa =) =) tulis paremmin lähetyä kun on kaveri mukana. =) =) Juu mutta eipäs sen kummempaa palataan juttuloiseen taas :wave: =) =)
 
Moro, tyttelikin nukahti ihan itekseen sänkyyn, oli vissiin niin mielenkiintoinen kerho että rupesi väsyttämään. Toivottavasti nukkuis nyt vähän pidemmät unet niin äiskäkin kerkeis nukahtaan =)

Henriika: Mites meni neuvolas?

ja lenkille lähtö erittäin hyvä idea kunhan ilmat hieman lämpenevät. Meidän onkin minniien kans pitänyt lähtee, mut ilmat ollu niin kylmiä.

mut nyt äkkiä sinne koisaamaan et hieman kerkeis oikasta itteensä :wave:
 
BILETYSajankohta?!?!
Oisin kyselly että oisko kuinka aikasta ajatella tänä viikonloppuna jo viihteelle lähtöä JOS sattuu että isäntä on sillon kotona?? Isukki tulee kyllä tänään kotiin mutta ei vielä tietoa onko siis lauantaina enää maisemissa, mutta jos on niin tulisko liian äkkiä tämä keikaus jos nyt jo otettas "rennosti"?? :/ Kaikki kynnelle kykenevät mukaan vaan ja eiks se nyt näin talvisin melkeen ainoo menopaikka oo tuo Dyyni...
Mut ottakeepa kantaa. :attn:

Käytiin meidän kylän äiti-lapsi -piirissä ja maalailtiin viime vklla tekemiämme ovimagneetteja jotka tehtiin siitä taikataikinasta. Ihan mukava nähä kyläläisiä äitejä vähintään kerran viikossa, kuulee tän kylän tuoreimmat juorut.. :kieh:

Voih, pitää kyllä munkin alottaa lenkkeilyt kun ilmat lauhtuu, pari kiloo tuli joulun alla painoo lisää ja ne on niitä liikakiloja jotka näkyy just tossa kriittisemällä alueella, eli mahassa. :LOL:

Peruin neitin hoitopaikankin, ei tarvii kun kerran kuussa hoitajaa ja se järjestyikin sit ihan omasta suvusta. ;) Autolle varasin reippaana tyttönä huoltoajan kun jarrupalat pitää vaihtaa, on vaan tuo merkkihuolto semmonen et sinne on niin pitkälle noita aikoja että ens viikolla vasta pääsee paloja vaihattaan.

Mut mut, tää tältä erää.

Palataan!! :wave:
 
Moro vaan neuvolassa käyty ja paikat sormella auki eli kohta voipi meikä mamma olla synnärillä. =) =) Vauvan painoarvio 2900 eli ihan hyvän kokonen on. =) =) ei muutako jännäämään millon lähtö tulee. =) Hyvin on laskeutunut eli seki ärsyttää paikkoja että voi tulla millon tahansa. =)
 
Heippa!

mää en ainaskaan tulevana viikonloppuna pääse mukaan viihteelle, kun lähemmä systerin luokse viikonlopun viettoon. Mutta tuosa n. kk päästä vois olla aika jees! B) Paitsi että tietääkö joku millon Merisärkkä aukiaa, sinnekki ois ihan kiva mennä pitkästä aikaa..?

 
Beetinin kanssa on ollutkin puhetta tuosta viihteellä lähtemisestä. Merisärkän avajaiset vois olla hyvä ajankohta, kun tietää, että silloin on ainakin muitakin liikenteessä. =)
Täytyy katsella sopivaa ajankohtaa kaikille. Ja ensin ois tietty kiva saunoa ja syödä, ehkä vähän juodakkin....
Mennään lenkille, kun ilmat vähän lauhtuu.
Henriikalla alkaa oleen kohta jännät paikat. =)
Mutta menis tekeen ruokaa.
Moikka :wave:
 
Heipä hei, näin talvisin on näyttänyt olevan ihan hyviä esiintyjiä tuolla kultakalassakin. Vaikkakin paikka tai siellä käyvät henkilöt eivät välttämättä niin hehkeitä olekaan :LOL:
Voitas miettiä sitä illanviettoa, vaikka sit keskiviikkona emppuliinalla. Täytys jaksaa lähtee hakeen leipää ja hetelmiä kaupasta. mut ei millään viittis. Taijampa kysästä tuolta toiselta osapuolelta eikö se millään viittis :whistle:
 
Heipparallaa!

Kiitti Emppuliina ajo-ohjeista, kiva tavata pitkästä aikaa vanha luokkakaveri ala-asteelta! =)

Minniie, huhuu, ootko tulossa huomenna kans? ajattelin että päästäskö kyytillä? :attn:

Mutta eipä muuta! Misäs täällä kaikki luuraa, ko on aikas hiljasta...?

Moro! :wave:
 
Emppuliina
Beetin:juu minä vähän arvelinkin että ollaan ennalta tuttuja =)

Sain just leivottuakin.Hyvät tuoksut täällä.Tilasin netistä meidän pojalle semmoisia tutteja johon tulee hänen nimensä.Niitä sai silikonisia ja luonnonkumisia ja värejäkin pystyi vähän valitsemaan..näitä ulti mam-tutteja ne on=)

juu mutta nyt siivoomaan kun velipoika tulee käymään kohta avokkinsa kans.. :wave: =)
 
Hellou, Minä ollut päivän kirpparilla ja tein hyviä löytöjä =) Nyt mulla oman lisäksi yks hoitolapsi, mut nuil neideil tuli uni silmään. Kylläpäs on rankkaa olla meikäläisel hoidossa ku heti rupee nukuttamaan :LOL:

Meikäläisen laihis on mennyt nyt ihan kuuseen. Ei pysty tänään menee vaa'alle ku näyttäs pian lisää ylikiloja...tuli käytyä nimittäin nopeesti ykas syömän ku lumppukaupoilta lähin kotio :ashamed:

Mut nyt mun pitää vissiin mennä kattomaan tuota hoitolasta nukkuuko se vai mitä hommaa... :wave:
 
Huomenna siis emppuliinalle. =)

Beetin voin ottaa sut ja tytön kyytiin, tuun hakeen vaikka vähän ennen neljää.

Voi, kirppareilla on kiva käydä. Ei vain ole tullut käytyä pitkään aikaan, vähän jo polttelis päästä. B) Monesti tulee tehtyä kivoja löytöjä hyvin edullisesti, varsinkin ylivieskan kirppareilta.

Nähdään :wave:
 
Emppuliina
Juu,olikin isukin kans puhetta että jos perjantaina käytäs ylivieskassa niin pitää päästä myös kirppareille.Ite olen kans tehnyt paljon löytöjä molemmille lapsille sekä myös myynyt siellä. =)
tervetuloa sitten vaan huomenna!

mutta nyt tv:n ääreen..
 
harmaa Hanne26
Heips vaan!

Pikaseen tulin kirjoittamaan että iltapäivällä nähdään Emppuliinalla!! =) Nyt on seuraavaksi luvassa pökäleitten poisto neitin pöksystä... :x

Mukawaa päivänjatkoa vaan kaikille!
 

Yhteistyössä