Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

  • Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 13:50 minä vieras kirjoitti:
Emppuliina: Kiitoksia tiedoista.Löysin sen mut ei taida olla suomenkielisenä teksitiä.On vähäsen päässyt ruostumaan tuo englannin taito.
anteeksi siis minä laitoin tuon en muistanut kirjaitua sisälle. :ashamed:
 
Emppuliina
juu,minä kans tuon englannin kans pähkäilin sillä sivustolla,mutta onnistu vielä vanhasta muistista..
kiitos vaan mammoille lapsineen seurasta!suunnitellaan taas sit uutta tapaamista,että missä ja milloin.. =)

juu,mutta jos menis hetkeksi tv:n ääreen.. :wave:
 
Kerkesin jo kaupassakin käydä, ku tehtiin isännän kans vaihtokaupat tos pihassa. Se sai huutavan äkäpussin ja mä auton :LOL: Juu oli kyl ihan mukavaa vaihtelua tähän kotiäidin arkeen tuo tapaaminen...Sovitasko vaikka niin et lähtään sin viihdykkeelle sit merisytkän avajaisiin? Jos ne kerran kohtapuolin on...

Hei nyt salkkarit ja sit paavo ja raili ja sit SAUNAAN :D
 
Terveppä terve!

Ja kiitoksia viimeisestä, etenkin kahvipöydän herkkujen leipojalle! :p
Kerettiin mekin kävästä jo mummulasa, sain siinä sitte auton putsata ko mummu ja pappa oli tytön kans. Mukavampi lähtä reissuun ko on auto siivottu. Ihana päästä osteleen tytölle uusia vaatteita, ko meinaa kaikki vaatteet käydä pieneksi. Itelle en osta ennenku oon -10kg! :x

Oli muutes kiva tavata, nyt sai nimimerkitki kasvot! =) =) Ja eihän sitä tiiä vaikka saatas uusia mammoja taas joukkoon, aina joku "eksyy" näillekki sivuille...

Kyllä mää uskon, että raaskin lähtä sitte Merisärkän avajaisiin kun tuo tyttöki niin hyvin nukkuu. Eiköhän ne täällä iskän kans pärjää, äiti turhaan etukäteen murehtii! :ashamed: =)
Ja katotaan sitte ko päivä on tiedossa, että saunotaanko samalla eli otetaanko oikein pitkän kaavan mukaan! Ja hei, vois tehä jotain hyvää boolia.... :p no joo, innostuin ehkä jo liianki kans! =)

Mutta nyt saunaan ja nukkuun! Öitä! :wave:
 
Huomenta vaan hiukan huonosti nukkuttu yö takana \|O supisteli vähä ja vauva piti mekalointia masussa. :eek: =) hyvän se tietysti että liikkuu mutta ei tahtonu mamma saada nukutuksi.... \|O Juu mutta nyt koitetaan imuroida vähä joten palataan taas juttuun =)
 
Emppuliina
Henriika:minä kans nukuin yön huonosti,valvoin 1-4,vaikka minulla ei kylläkään johtunut supistelusta.. =) :/ tosi tympeetä kun poikakin nukkui..niin mua ei sitten väsyttänyt \|O

Juu,olis kyllä mukava lähteä viihteelle..en ole itekkään vielä ollut..
kun vaan raaskis tuon pojun jättää :ashamed: =) mutta ainakin ens kuussa vois ajatella..

jeps mutta syömään ja sitten neitin päiväkerho alkais.. :wave: moi vaan..
 
Oli kiva tavata eilen ja kiitoksia emppuliinalle herkullisista tarjoiluista. =)

Saas nähä milloin me kuullaan vauvauutisia henriikalta, voi olla jo lähellä synnytys, jos välistä supisteleekin. Tsemppiä sinne, koitahan saada levättyä vielä, kun pystyy. :)

Ehkä olis kiva lähteä sinne merisärkin avajaisiin, kerkeis tässä totutella ajatukseen, että lähtee viihteelle. Onhan se aina mukava lähteä, mutta silti tulee huono omatunto, kun jättää pojan. Vaikka eihän tuo enään kovin pieni olekkaan.

Kiva olla aamupäivä kotona, lähen iltapäivästä ouluun yhelle luennolle.

Moro :wave:
 
Moics!

Oli kyllä mukava nähä taas teitä mammoja ja uutta mammaakin! =) Viihteelle lähtö kyllä passaa, kiwa laittaa välillä vapaalle, kunhan vaan sattus isäntä olemaan maisemissa niin pääsee lähtemään.

Onkohan Merisärkän avajaisissa yleensä kuinka paljon väkee, onko joku ollu avajaisissa ennemmin?!?!

Meillä isäntä lähti työreissulle taas ja tulee taas kun "nokka näkyy".

Kävin kampaajallakin pitkästä aikaa, pikkasen ohenneltiin/lyhennettiin tukkavärkkiä. ;)

Kovasti mietin tässä että kuinkakohan meillä tää remppa lähtee tässä hoitumaan, tai lähinnä mietin että kuinka ihmeessä me mahutaan asumaan alakerrassa remontin ajan. Plääh, jospa ne asiat järkkääntyis jollakin lailla. :/

Neitikkä päikkäreillä ja esikko tuli just koulusta, välipalaa pitää lähtä kaivamaan kaapista koululaiselle.

Kirjoittelemisiin!
 
Täällä taas minäkin!

En oo ollu aikasemmin M:n avaisissa, että en tiiä onko sielä ruukannu olla miten väkiä... Tai en ainaskaan muista olleeni avajaisissa! :x

Tääläki tyttö päikkäreillä, käytiin äsken kylvyssä. Mukavampi lähtä reissuun puhtaana. =) Aikalailla on kamppeet pakattu. Ootellaan vain isukkia töistä.

Munki pitäs varata kampaajalle aika, pitäs laittaa vähä lisää väriä ja pikkasen lyhentää taas. Se on aina niin piristävää saada vähän uutta ilmettä! B) Muistaakseni Minniiellä on kans huomena aika... =) :wave:

Mutta joo, rupian lypsään neitille matkaevästä ;) Palaillaan ja kirjotellaan! Sommoro! :wave:
 
emppuliina
Beetin:Minne olette matkalla,onko pitempikin reissu? =) juu,nuot reissussa käynnit on kivoja,aina vähän vaihtelua..

Hanne:tsemppiä vaan sinne remonttiin,kyllähän siinä varmasti hermoja kysyy muutaman kerran,mutta sitten taas kiva kun saa uusittua pintoja ja tehtyä mieleiseksi kämppää =)

Henriikalle:tsemppiä,koita tosiaan ottaa välillä levon kannalta.. =)

jeps mutta taidan mennä pyykin pesuun..
 
Moikkelis!

Mulla kiehuu nyt kaikki sisäelimet oon nii pahalla päällä tälle suomen vakuutuslaille ja kaikille kela hömpötyksille :kieh: Nyt meille tänään yhtä'äkkiä sanotaan että mikään ei korvaa neitin maitoa omasta pussita menee kaikki. Tähän asti sanottu et vakuutus korvaa kaiken. Huomenna mä räjähän kalajoen vakuutustoimistoon! :kieh:

Mut se siitä. Meillä oli tänään serkku lapsineen kylässä ja hauskaa näytti olevan isännällä ja serkun muksuilla =) . Mä olen myös ahkeroinut ja vaihdellut lakanat joka sänkyyn ja putsannut ne pohjia myöten. Nyt loppuillan sit vaan löhöön sohvalla ja katon ku isukki hoitaa lapsen :LOL: Ei vaiskaan kai mun jotain pitäs vielä kehitellä....

Mä olin yks pääsiäinen merisytkällä ja ne tais olla avajaiset ja sillon se tupa oli täpö täynnä. Oli muistaakseni silloin ku harjoiteltiin tulevia häitä varten. Ei se kyl onnistunut ku oltiin niin hitaita, et jäätiin jalkoihin :LOL:

Mut nyt salkkareita kattomaan!
 
Tulipas tehtyä oulun reissu. Luento ei niin kummonen ollut, mutta siellä oli hyvät tarjoilut, oikein viiniäkin...en kyllä ottanut, kun olin autolla.
Tuli sit käytyä H&M:llä pikavisiitti ja heti löysin poitsulle kaikkea kivaa. Siellä oli tosi paljon kaikkia ihania vaatteita ja alennuksessakin oli jotain. Ostin semmosen kivan pipon ja ei maksanu ku euron. Täällä kalajoella kun ei ole oikein mitään, aina pitäs mennä ouluun ostoksille, niin löytäs jotain kivaa.
Mää oon tainnut joskus olla merisärkän avajaisissa ja yleensä silloin on paljon porukkaa. Että ei muutaku sinne. =)
Mulla on tosiaan huomenna parturi, saas nähä mitä teen. :p :p

Beetin taitaa jo olla matkalla jkylään. Ja kaikkiin kivoihin kauppoihin. =)
Mutta täytyy mennä yritään saada poitsu nukahtamaan.
 
Emppuliina
Oltiin tuossa ulkona ja poika jäi vielä vaunuihin nukkumaan.Pitäis hankkia semmonen itkuhälytin niin vois sisältäkin kuulostella eikä kokoajan kurkkia tuossa oven raossa..se onkin seuraavana hankinta-listalla =)

Minnie:Juu,se on kiva käydä noissa kaupungeissa kun niissä on pikkasen paremmat nuo valikoimat. :whistle:
Itelläkin ollut jo piiiitkäääään suunnitteilla,mutta jos sitä joku päivä.. ;)
myös kokkolassa on kivoja kauppoja monesti löytää kivoja juttuja sieltäkin..

jeps mutta nyt tänään ois iltasella tarkoitus käydä ylivieskassa kärkkäisellä ja jos kirpparit kiertäis.. =) vähän vaihtelua kotielämään..

juu,en muista olenko merisärkän avajaisissa ollut mutta päättäjäisissä joskus..

juu,mutta täytyy mennä.. :wave: mukavaa viikonloppua!
 
Jyväskylästä terveisiä! Ootelen siskoa töistä ja sitte osteleen tytölle kaikkia kivaa! B) Viikonloppu ollaan täällä vain, mutta onhan seki jotain! :) Illalla katotaan töllöä ja juuaan viiniä, nam! :p

Mutta nyt taas meen ja piipahdan täällä myöhemmin! Moi! :wave:
 
Morjensta! Tuossa käytiin kaverilla kylässä ja se kertoi ilouutisen, niille tulee toukokuussa vauva! ihanaa, että tulee vauvoja =)

Ajeltiinki Henriikan ohi äsken ja vielä näytti valot olevan tuvassa =)

Mitähän tuota viikonloppuna, isäntäkin ilmoitti menevänsä töihin viikonlopuksi...vaihteeksi...Lähtiskö joku huomen tai sunnuntaina kävelylenkille jos hyvä ilma?

Tänään ne olympialaiset sitten alkaa...sanotaanko vaikka, että valitettavasti. Tai pitäähän tuota omankylänpojan hiihtoja seurata...

Hieman meinaa väsyttääkin kun neiti valvo viime yön kuun kansa kilpaa eikä nukkunu millään, ens yönä saa kyllä luvan nukkua \|O

Hauskaa viikonloppua vain kaikille mammoille ja shoppailepa kunnolla Beetin :)
 
Tultiin vähän aikaa sitten kotiin kauppa ja kyläkierrokselta. Kovasti toi pakkanen on taas noussut...harmi vain. Jos se vain lauhtuu vähän niin mää voin kyllä poitsun kanssa lähteä vaunuttelemaan. Tekis hyvää toi lenkkeily...on päässyt laihuttaminen vähän unohtumaan, karkit on niin hyviä. :p
Katellaanpa huomenna ja sunnuntaina minkälaista ilmaa pitää. =)
 
Huomenta Käytiin sitte eilen mutka synnärillä :kieh: :\| ei vielä vaavi halunnu tulla pois masusta vaikka aika kivasti supisteli koko päivän. Nyt ei mitään sitte yön aikaan ole ollu äääh \|O :eek: No oli kuiteski melkein kahella sormella auki mutta kohdunkaulaa oli vielä jäljellä. :/ Juu mutta eiköhän se siitä kun limatulppa tuli perjantaina. Jep mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuun taas moro :wave: =) =)
 

Yhteistyössä