pohojanmaalaiset äidit tänne!

Terve kaikille pitkästä aikaa! Mitäs teille kuuluu? Mahtavaa huomata että tämä palsta on vielä auki ja käytössä. :LOL: Minusta seinäjoen sairaala on mukava paikka synnyttää olen ollut kahdesti ja toivottavasti pääsen sinne vielä ensi vuonna uudestaan kolmannen kerran...! :heart:
 
Täällä myös yksi tuleva mamma Kauhavalta. La on 2.10. ja esikoista odotellaan. Yv:t myös tervetulleita :wave: Nanna73 lenkkikaveriksi voin varmasti lähteä heti kun pahoinvoinnit ovat osaltani historiaa. Nyt sellainen olo että makaaminenkin tekee huonoa :x Parempia aikoja odotellessa siis :whistle:

Tapaaminen olisi myös kiva Kauhavalaisten odottajien kesken - tai koko pohjanmaan poppoon kesken :D
 
Joku kyseli seinäjoen keskussairaalasta. Musta se, minkälaista palvelua siellä on, riippuu aivan siitä että kuka sattuu kätilöksi, kuka siellä on lääkäri ja ketä on osastolla. Ite oon ollu siellä 4x ja joka kerta eri tilanne, ekalla kertaa koin että sain huonosti tietoa esim. imetyksestä, joka asiasta piti soitella nappia ja pitkin hampain tultiin. Mutta sitten taas 4sen kohdalla tilanne oli se että vauva oli 2sta päivästä lähtien teholla ja minä osastolla ja tieto+kohtelu oli ihan erilaista. Sain jopa oman huoneen ettei tarvii kuunnella toisen vauvan itkua kun oma oli poissa. Ja vaikka vauva joutus sinne vastasyntyneiden teholle, niin kamalaa kun se onkin mutta siellä on aivan ihana henkilökunta! Meillä siis lapset on nyt (oli vähä vanhaa tietoa tuolla etusivulla :LOL: ): esikko täyttää ens viikolla 6v, kakkonen on 4v5kk, kolmonen 2v8kk ja nelonen 1v5kk :wave:
 

Yhteistyössä