Poikaystävällä on pieni penis! :/

  • Viestiketjun aloittaja khlou---
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28216943]No lakkaa nyt ainakin teeskentelemästä sitä orgasmia.[/QUOTE]
Tästä samaa mieltä - mutta ongelma on, että ap on jo aloittanut teeskentelyn. Olisi helpompaa, kun ei olisi koskaan teeskennellyt.
 
Tästä samaa mieltä - mutta ongelma on, että ap on jo aloittanut teeskentelyn. Olisi helpompaa, kun ei olisi koskaan teeskennellyt.
Hyvin totta... Tämä loukkaisi ainakin minua. Tuntuisi että eikö minulle voi puhua avoimesti kaikesta. Mutta kun en tunne ap:tä ja kumppaniaan niin en tiedä onko heillä samaa ongelmaa. Minulla on ollut naisia jotka ovat saaneet yhdynnässä useita orgasmeja, jottkut sormilla hieromalla, jotkut nuolemalla. No meitä on hyvin moneksi eikä siinä pitäisi olla mitään elämää ihmeellisempää.
 
vvvieras
Ei siitä mitään tule, jos et saa kunnon munaa. Pieni on pieni ja that's it. Jollekin toiselle naiselle se riittää, sinulle ei.Lopeta seurustelu, elämän mittainen seksi on paljon tärkeämpää.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69;28226815:
No meillä miehillä on pienet kalut. Pitäisikö siitä mainita? Minä haluaisin ehkä tietää sen ja
myös miten tyydyttää naiseni. Kaikilla ei välttämättä itsetunto tuota kestä. Voiko naiselle esim.
sanoa että sinulla on väljä reikä joka ei tunnu miltään? Tai että muilla on kyllä ollut isommat rinnat
tai kiinteämmät?

Nämä ovat vaikeita asioita, mutta jos tuntuu että ne jäävät aina vaan vaivamaan niin pakko niistä
on voida puhua.
Sano pois :D
 
"kahden äiti"
No mulla oli aikoinaan vähän sama ongelma, paitsi ettei se ollut MULLE varsinaisesti ongelma, koska en ollut siihen(kään) mennessä saanut koskaan emätinorgasmia yhdynnässä. Mun silloinen poikaystävä kyllä kompensoi tilannetta kaikille muilla keinoin eikä seksi ikinä ollut huonoa, vaan tosiaan päinvastoin. No en antanut sen haitata, vaan naimisiin mentiin ja perhe perustettiin, ja yllätys yllätys, nyt melkein 20 vuotta myöhemmin saan jo orgasminkin yhdynnässä. Jotenkin sitä vain on oppinut itse liikkumaan ja ottamaan ne oikeat asennot, että se pienikin penis oikeat kohdat löytää ja ylipäätään olen oppinut saamaan sen emätinorgasmin.
Ikinä en ole miehelleni tästä "ongelmasta" mitään puhunut, vaan mieheni elää tänä päivänäkin siinä ajatuksessa, että hänen penoksensä on mulle juuri sopivan kokoinen, niin kuin se onkin.
 
ympärystään kasvattanut
Mediassa kerrotaan, että peniksen kokoa ei voi muuttaa. No pituutta ei paljoa lisää voi saadakaan, mutta sen sijaan paksuutta kyllä. Sopivalla pumpulla säännöllisesti treenaamalla saa oikeasti tukevamman melan. Mutta pitää siis jaksaa puoli vuotta ennenkuin tulokset alkavat näkyä ja tuntua.

Vesipohjaiset pumput ovat ehdottomasti tehokkaimpia. Osta poikaystävälle Bathmate Hydromax. Maksaa kyllä toistasataa mutta on tehokas. Ei loukkaannu lahjasta kun kerrot sen tulevan yhteisiin kylpy- ja suihkuleikkeihin...
 
"pili"
Hei,
Minullakin on pieni pili, joka ei vaimoani kykene tyydyttämään. Tämä seikka ilmeni tietysti heti suhteen alussa.
Tulloin jo sovittiin, että vaimo saa käydä ottamassa lemmeniloa kodin ulkopuolelta.

Tämä järjestely on tominut meillä oikein hyvin, etenkin kun olen luonteeltani alistuva.
Kodinhoitotyöt ovat minun vastuullani ja vaimo on luontevasti perheemme pää. Kielityöt teen myös mielelläni vaimoni kotiutuessa erittäin suurikaluisen rakastajansa luota.

Suosittelen lämpimästi, pikkupili
 
"Vieras"
Ostaisin lasidildon. :) Voitte käydä yhdessä nettikaupassa. Seksin aikana työnnetään ensin käsissä lämmitetty liukasteella liukastettu lasidildo pimppiin ja pippeli samaan reikään. Avot !! Kumpikin tykkää. :) Vastaaja nainen
 
Mies 48v.
Eron jälkeen ajatteliin,mitä pojat ajatteli,kun ovat perineet pienen n.14cm pippelin.Meidän pieni munaisten kannatiasi tässä maailmassa jättää lapset tekemättä!Iso-muna sillä saat töitä yms.
 
Peniksen Pidentäjä - https://prolongsystem.net Tuotetta pitää käyttää säännöllisesti. Vuoden aikana olen käyttänyt sitä miltei 300 tunnin ajan. Tulokset ovat huikeita! Pituus erektiossa on kasvanut 20 %! On vähän haastavaa löytää hyvä pito ilman että se liukuu pois penikseltä, mutta olenlöytänyt oman tapani. Suosittelen tuotetta kaikille, jotka haluavat kasvattaa peniksen kokoa, mutta ole kärsivällinen! Tulokset tulevat kylläajallaan. Muutaman kuukauden käytön jälkeen kyllä huomaa peniksen kasvaneen. Penikseni on jo 3 cm suurempi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Itselläni on vain 13 cm ja paksuutta atrilli makkaran verran. En ole ikinä kehdannut edes miettiä seurustelun aloittamista tai seksisuhdetta keneenkään sillä tiedän että kaluni on aivan liian pieni.
 
vierailija
Itselläni on vain 13 cm ja paksuutta atrilli makkaran verran. En ole ikinä kehdannut edes miettiä seurustelun aloittamista tai seksisuhdetta keneenkään sillä tiedän että kaluni on aivan liian pieni.
Hyvä, olet tehnyt oikean ratkaisun. Nyt olet säästynyt sydänsuruilta ja jatkuvilta pettymyksiltä. Itse naiivina joskus vielä yritin, mutta kun lähes joka kerta tuloksena oli naureskelua, vähättelyä ja hylkäämisiä niin päätin, että parempi olla yrittämättä. Kun en itsenäni kelpaa, niin sitten en kelpaa. Maailma on julma paikka.
 
vierailija
Ei ole pieni. Mä olen nähnyt tuota pienemmän.
Varmasti virtsaaminen onnistuu tuollaisella ihan ok.

Näissä kokojutuissa pitää ymmärtää se, että jollain tutkimuksen mediaani- tai keskiarvopeniksellä ei ole mitään merkitystä. Nuo ovat vain lukuja paperilla, kun oikeasti riittävän kokoisen peniksen mitat määrittelevät tässä maailmassa ne kenellä on seksuaalinen valta, eli naiset. Jos kumppanisi hylkää sinut liian pienen peniksen takia, on turha alkaa itkemään mistään tilastoista. Ainoa auktoriteetti on vahvistanut sinun omaavan liian pienen ja asia on sitten niin.
 

Yhteistyössä