Pojan peniksen kasvusta

Nappi-paita
Jos poika pullea on osa pippelistä 'hukuksissa ' . Itse huolestuin pojan pippelin pienestä koosta, siis siksi, että tuttavan pojalla paljastui vasta 7v. vikaa ja ainut näkyvä oli pieni koko. Oli meidän pojalla siis ihan norm. ja pullea masu kätki osan ikään kuin sisäänsä.
 
Äpyti
Hyvä kun joku uskalsi kysyä asiasta, kun olen itse miettinyt ihan samaa. Meillä kohta 9-vuotias poika, joka on todella iso kokoinen, siis sekä pitkä että leveä. Näyttää niin hassulta,kun isolla pojalla on niin pikkuruinen penis... Poika on nyt kuitenkin innoissaan, kun on alkanut karvat kasvaa. Eiköhän hänestäkin vielä mies tule. :)
 
SAVONLINNA
Tää on ollu kyllä asia mitä ei oo tullu mietittyyn! :ashamed:
No veikkaisin että kaikki on kunnossa, ei kukaan ole mitään sanonut eikä silmiin ole "viatkaan" pistänyt.
 
Sitten, kun murrosikä alkaa kolkutella :) Ja ensin alkaa kivekset kasvaa, ei penis. Käy lääkärisivuilla, niin saat tarkat tiedot, on keskimääräiset iätkin ja kaikki. Ei syytä huoleen pienten poikien kohdalla :flower:
 
maukunen

Moi vaan kaikille.

Huvittaa jotenkin, olen ajatellut niin monta kertaa samoja asioita.
Mulla nuorin täyttää ens viikolla 7v. hänellä on mielestäni etten sanoisi muihin kavereihinsa nähden kun ovat olleet meillä kesällä uimassa, niin jonkun verran isohko, seuraava poikani täytti 12v, ja hänellä on mielestäni aika pieni. Vanhin täytti juuri 14v. enkä ole hänen pippeliään nähnyt kahteen vuoteen joten en osaa sitten hänen kohdaltaan sanoa. Hän ei ole enää tosiaankaan kahteen vuoteen käynyt saunassa meidän muiden kanssa, ja aina pakoilee pyyhkeen alle kun tulee suihkusta...
Varmaan kovi yksilöllinen juttu niinkuin tytöillä rintojen kasvu...
Hauskaa syksyä vaan kaikille, sitten kun se alkaa
:wave: :wave:
 
Oksanreikä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 07:41 misu kirjoitti:
Peniksen kasvu alkaa keskimäärin 12,5 vuotiaana ja saattaa jatkua lähemmäs 20v!
Ja mulla on just 12.5 vuotias poika. Poika on nyt kesän aikana ollut paljon maalla mummolassa. Tuli pitkästä aikaa käymään kotona ja kävimme yhdessä koko perhe saunomassa. Sattui vahingossa silmään pojan vehkeet ja järkytys oli minulle suuri kun huomasin niiden koon muuttuneen huomattavasti eli kehitystä on vihdoin alkanut syntyä. Mulle tuli sellainen surullinen ja haikea olo kun hän ei olekaan enää minun "vauva" vaan kohta aikuinen mies....
 

Yhteistyössä